القائمة الرئيسية

الصفحات

آخر الأخبار

رواية امتلكني حبها البارت الثالث بقلم رحمه محمد رواية امتلكني حبها الفصل الثالث بقلم رحمه محمد

 رواية امتلكني حبها البارت الثالث بقلم رحمه محمد 

رواية امتلكني حبها الفصل الثالث بقلم رحمه محمد 

رواية امتلكني حبها الجزء الثالث بقلم رحمه محمد 

رواية امتلكني حبها البارت الثالث بقلم رحمه محمد


رواية امتلكني حبها الفصل الثالث بقلم رحمه محمد 


جابرقرب من ورد اكتروبيرفع التيشرت بتاعها: اقل.عي

ورد دمو.عها نزلت: طب ابعد وانا..وانا هدخل اغيره 

جابر بقا يشم ريحتها ودفن راسه في رقبتها وشم اكتر: ريحتك (غمض عينه وخد نفس عميق) ريحتك حلوه اوي (وطبع بو.سه طويله علي رقبتها) 

ورد بلعت ريقها ودمو.عها نزلت حاولت تبعده بس  معرفتش وهو كان مسكها جامد: جابر بيه ابعد عني 

 فاق جابر لنفسه وبعد عنها خد نفس عميق: امشي من وشي روحي اتخم.دي 

ورد مشيت بسرعه من قدامه وجابر فضل متابعها والغضب باين علي وشه: انتي بتعملي اي 

ورد اتخضت وتكلمت بتو.تر: ب..بفرش علي الارض عشان انام 

جابر قرب منها بخطوات سريعه وشد منها المخده والغطا الي كانت مسكاهم وجز علي سنانه: اين كان كنتي اي بس انتي دلوقتي بقيتي مرات جابر رشوان.. ومرات جابر رشوان متنمش علي الارض مفهووووممم

ورد بخو.ف: مفهووم مفهووم انا اسفه 

وجريت نامت علي السرير وهي حضنه رجليها زي الاطفال ونامت في وقتها

جابر فضل واقف علي الشباك الي كان في الاوضه ومولع سجا.رته وبيشربها بغ.ضب وبيكلم نفسه: بقا علي الاخر الزمن تتجوز خدامه ي جابر بعد ما كان كل بنات البلد تتمني تبصلها تتجوز خدامه 

وبص لورد بغ.ضب وقرب منها: فيكي اي زياده عن البنات عشان تخلي ابوي يجبرني اتجوزك

وانتبه لملامحها البريقه كانت فعلا جميله نام جنبها وهو بيتامل في ملامحها لغايت ما راح في النوم 


: قولتلك يماما طول عمري شايفه جابر مجرد اخ ليا وموضوع جوازه فانا مبسوطه ليه وعمري ما هزعل 

ناصره: طول عمرك موكو.سه ومش عارفه مصلحتك فين لو كنتي فضلتي في البلد كان زمان جابر حبك واتجوزتو تعليم اي وز.فت اي ي ريم

ريم بغ.ضب: التعليم دا الي خلاني دكتوره ي ماما وانتي عارفه ان دا حلمي ومش عايزه نفتح الموضوع دا تاني 

ناصره: ماشي ي ريم فين اخوكي 

ريم اتنهدت: معرفش جاد بيرجع من الجامعه بيخرج 

ناصره: وهتيجو امتي ان شاء الله اهو الترم خلص 

ريم ببتسامه: بكرا 

ناصره زغرطة بفرحه: ترجعي بالسلامه يقلب امك خلي بالك من نفسك انتي واخوكي 

وبعد ما قفلت معاهم ناصره ابتسمت بخ.بث: كويس ي بنتي وفي خلال الفتره الي هتبقي فيها هنا هعمل المستحيل عشان اجوزك انتي وجابر وطفش الخدامه 

منصور دخل في الوقت دا جريت عليه: بتك وابنك راجعين اهنه بكرا ي منصور 

منصور فرح : يوصلو بالسلامه 

ناصره قامت: اما اروح اصحي جابر اقوله يفرح كمان 

منصور مسك ايديها: سيبي جابر يقوم براحته ي ناصره النهارده صباحيته هو وعروسته 

ناصره افتكرت حاجه بسرعه جريت علي المطبخ: ي فوزيه انتي ي ز.فته يالي اسمك فوزيه 

فوزيه جت جري: انا اهنه ي ستي نعم 

ناصره بخ.بث: عملتي الي قولتلك عليه امبارح 

فوزيه: ايوا ايوا ي ستي كله تمام 

ناصره: شاطره ولو حصل الي في بالي ليكي عندي هديه عمرك ما كنتي تحلمي بيها 

فوزيه ببتسامه عريضه: خيرك سابق يستي 

ناصره: حضري(وكملت بسخريه) للعرسان الفطار 


نفس الوقت فوق في اوضة جابر 

ورد صحيت حست انها متكتفه بس لقت نفسها في ح.ضن جابر: ج..جابر بيه ي...ي جابر بيه 

جابر بنوم: امممم 

ورد: ممكن تسبني عشان عايزه انزل 

جابر فتح عينه شويه: تنزلي فين علي الصبح كدا 

ورد بلعت ليها من قربه منها: ت..تحت في المطبخ اجهز الفطار 

جابر غمض عينه تانيه ومبعدش عنها: صباحيه مباركه ي عروسه ولا نسيتي انك عروسه 

ورد ابتسمت بسخريه وهمست: عروسه (وكملت بصوت مسموع) طب ممكن تسيبي مش عارفه اتحرك 

جابر بعد عنها وكمل نوم.. ورد بصتله ببتسامه معرفتش اي سببها كان اول يوم تنام بالراحه دي..هي طول عمرها تخا.ف من جابر بس اول مره تحس بالامان دا وفجاه اختفت ابتسامتها: انتي بتفكري في اي ي ورد (وغمضت عيونها واتنهدت وقامت دخلت الحمام) اتنهدت وخدت دوش وبعد ما خلصت نسيت انها ملهاش هدوم هنا نفخت بضي.ق: اعمل اي دلوقتي 

اتخضت لما سمعت الباب بيخبط: انجزي ي زفت.ه 

ورد: حاضر ي جابر بيه 

وبصت للهدوم بتاعت جابر افتكرت الي حصل بلليل سابت الهدوم تاني وفضلت بصلها واول ما جابر خبط تاني مسكتهم بسرعه : مفيش حل غير دا دلوقتي 

ولبست الهدوم وخرجت بسرعه من الحمام كان جابر مستنيها وقبل ما يدخل بصلها: اسمعيني كويس (وتكلم بغرور) انتي دلوقتي بقيتي مراتي يعني تنسي الحياه الز.فت الي كنتي عيشاها واي حاجه تحصل اهنه متخرجش برا حدود الاوضه دي مفهوووم 

ورد حركة راسها بالايجاب: حاضر ي جابر بيه 

جابر جز علي سنانه: جابر اسمي جابر وبس وعودي نفسك علي الاسم دا مفهوم 

ورد كانت بصه في الارض وتردد وهي بتتكلم: حاضر ي..ي جابر

جابر ابتسم ودخل الحمام وقفل الباب 

ورد بتريقه عليه: مفهوم.. اي يعني جابر رشوان بيطير في الجو ولا جاي من الفضاء عمال يتنطط  انا جابر رشوان.. انا جابر رش... 

ولسه بتلف لقت جابر واقف وراها وساند بجسمه علي باب الحمام كملت بهمس: نهااااراسوووح ي ورد 

جابر ضيق عينه: اي سكتي لي كملي كملي 

ورد رجعت لورا لما لقته بيقرب منها: انا 

جابر كان بيقرب وشايف الخو.ف في عيونها: كملي ي ورد 

وفجاه سمعو صوت جاي من تحت ورد انتبهت لصوت كان صوت اختها وابوها لسه هتجري علي باب 

سمعت صوت جابر بيز..عق: ووووررررد

لفت ليه لقته بيبصلها بغ.ضب وبيقرب منها ووووو....... 


الفصل الرابع من هنا


بداية الروايه من هنا


مجمع الروايات الكامله من هنا


إللي عاوز يوصله اشعار بتكملة الروايه يعمل إنضمام من هنا





تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close