أحببت صغيره
البارت الرابع عشر حتي البارت العشرون
بقلم رحمه سكيكر
كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات
البارت الرابع عشرالعميد بصدمه: صقر بيه اي في حاجه حضرتك
نظر الي روح الملقى على الارض وتبكي بقوه
صقر بخوف: روح روح حبيبتي انتى
كويسه
روح بدموع: صقر متسبنيش والله معملتش حاجه
صقر وهو ينظر الى احمد بغضب
صقر بصوت عالي: بقاا انت يا ***يا ابن*****تضرب مرات صقر القناوي والله مهرحمك يا روح امك ونزل فيه ضرب حتى احمد لم يتحرك اتى الدكاترة حتى يزيلو صقر من على احمد
ذهب صقر الى روح حملها ثم خرج من مكتب العميد
صقر ببرود قبل ميطلع: اعتبرو نفسكو مفصولين كلكم
خرج وهو يحملها بين ذراعيه امام الجامعه كلها وكلهم يتسائلون لماذا صقر القناوي بنفسه موجود في الجامعه
ذهب صقر للي السياره وهو لم يخرجها من حضنو وهي ممسكا به بقوه
روح: متسبنيش
صقر: بس خلاص
ذهب صقر الي شركتو لانها اقرب مكان له
حملها امام موظفين الشركه ثم ذهب الى مكتبه واجلسها على الاريكه
صقر: بس احكيلي اي الي حصل
روح بدموع: حكت الي حصل
رن هاتف صقر امسكه بعصبيه: عايز اي يا اسلام
اسلام: حضرتك في اخبار
صقر: في اي فتح صقر الاخبار وجد صورته هو وروح وهم في الجامعه مكتوب عشيقة رجل الاعمال صقر القناوي المتزوج من ابنت رجل الاعمال سالم محمد
اغلق صقر الاخبار وروح تشاهد بصمت ودموع
الباب خبط: صقر ادخل
اسلام: الصحافه تحت الشركه مش هيمشو نعمل اي
صقر حمل روح بين يده ونزل تحت عند الصحفين
بدات كل الكاميرات على صقر وروح
وروح كانت خائفه
صقر: اهدي
صقر بصوت عالي: احب اعرفكو بمراتي مرات صقر القناوي ومش بس مراتي دي حبيبتي ثم انطلق على سيارتو بمساعدة الحرس
وبدؤ في تسجيل هذا الحدث الكبير
وكانت سوزي تشاهد الاخبار بغيظ فكان صقر يهتم بها ويفعل لها ما تريد
سوزي بغضب: روح طولت معايا قوي لازم تموت انا هقتلهاا
وصل صقر الى القصر وحمل روح الى الجناح وهذا كلو تحت انظار سوزي ودخل صقر دون ان ينظر اليها فزادها غيظ
انزلها على السرير بحنان ووجدها نامت من التعب
فناد على سعاد ان تحضر لها الطعام ثم ذهب الي جناح روح
بدل صقر ملابسه وجلس بجانب روح يلمس على شعرها ببطء حتى بدات تهلوس بكلام
روح بعياط: بابا لا ونبي مهعمل كده تاني صقر يا صقررر
صقر: بس لنا معاكي خلاص مفيش حاجه استيقظت روح بفزع وجدت نفسها في احضان صقر
فامسكت به بقوه: متسبنيش ونبي
صقر: والله م هسيبك اهدي بس
هدئت روح قليلا
صقر: هديتي
روح اميلت راسها بنعم
صقر ببتسامه: خشي خدي شاور يله علشان ناكل
ذهبت روح الى الحمام وخرج صقر حتى يحضر الطعام من سعاد
سوزي بدلع: صقر ممكن اتكلم معاك شويه
صقر: ماشي
سوزي وهي تقرب من صقر انتت مش شايف انك بعدت عني الفتره دي انا وابنك وقب*لتو من قرب شفتي*ه
شعر صقر بضيق فتركها وذهب الى روح
فتح الجناح: روح روح
ولكن لم يوجد احد في الغرفه ف ترك باب الاحمام ولكن لا يوجد احد
سوزي بشر: يارب تكون نفزت وخلصتني منها
صوت هز جميع من بالقصر
صقر بغضب وصوت عالي: رررررروحححح
م حد يقول البارت صغير علشان دا بيخليني م عايزه انزل تاني
ظل صقر يبحث عليها في كل القصر و كل الحرس يبحثون لكن ملهاش اثر
صقر بغضب: انتو فين يا شويه *******
احدي الحرس بخوف عندما رايه في هذا الحاله: ا ايوه يا صقر بيه
صقر و هو يمسكه من هدومه: انتو وقفين زي *""""علي البوابه
احد الحرس: ولله يا بيه محد خرج وله دخل منها احنا وقفين من سعتها محدش دخل
صقر بغضب كسر كل شي حوليه وفجاءه رن هاتفه
صقر رد بسرعه
وكان صوت روح ببكاء: ص صقر صقر ا انتا فين انا خايفه اوي اه ااااااااااا ونبي سيبوني اااااا ياصصصقرررر الحقني اااااااااا
صقر بلهفه و غضب: رررووححح عملتو فيها اي يا *******روح متخفيش انا جاي متخفيش
مجهول: مش هتلقيها يا باشا
صقر بغضب: انتا مين يا ******
مجهول: لا لا ياباشا السنيوره تزعل و بنبره خبث: بس اي عجبتني
صقر بغضب: انتا عارف يا ***لو قربت منها هقتل"ك هقت'لك سسسسامععع
المجهول قفل الخط و جن جنون صقر
صقر بغضب: يا اسسسسسلامممم الرقم دا تجيبلي مكانو باي طريقه فاهم
اسلام بخوف: ح حاضر
صقر بغضب خرج من القصر ركب سيارتو بسرعه حتي وصل الي مكان يكاد ان يكون مهجور
دخل ثم فتح خزانه الي نفق سري و نزل بها
وقف كل شخص كان موجود في المكان
احد الخدم: اهلن يا سياده اللواء
صقر بغضب: الرقم دا يجلي دلوقتي مكانو و اسمو فاهم
الخادم بخوف: ح حاضر هدي لي الموظفين ح حاضر
جلس صقر بغضب علي كرسيه و عيونه دمعت كادت هذه اول مره اللوا صقر القناوي يدمع فيها فستغرب الخادم وكل الموجودين من هذا
احد الموظفين: حضرتك الرقم دا في حاره و الحاره دي مشب'وها حضرتك و اسم الرقم احم يبا اخو مدام حضرتك مدام سوزي
فزاد غضب صقر اكثر و اخد العنوان و ذهب ومعهو عناصر من فريقه من الداخليه و هو يتواعد لسوزي و اخيها
ذهب صقر الي الحاره و وانتشر عناصر الشرطه في كل مكان فكانت مكان شبه مهجور
صقر ظل يمشي حتي وصل الي المكان المحدد فسمع صوت صريخ روح بداخل فغضب واسرع بكسر الباب والحرس مسلحين فتح الباب وجد هذا الرجل يحاول الاع"تيداء علي روح فامسك من قميصه و ظل يضر'ب ويضر'ب صقر بغضب عامر: انتا يا ***"""" فسقط من يده ج"ثه لا تتحرك وكان الحرس مشغولين بض''رب الرجال في الخارج فذهب صقر الي روح التي كان ملابسها ممز"قه و علامات الض'رب علي وجهها احتضنها بقوه بقوه اكثر ودموع تملا عينيه: انا اسف اني مقدرتش احميكي
قلع الجاكت بتاعتو و ابسها اياه وروح تشبست به اكثر روح بدموع اكتر: ا اناا كنت خ ا ي ف ه ي اصقر اوي انك متجيش ب س فقدت الوعي
صقر بخوف: روح روح لا لا متغمضيش انا معاكي حملها ثم ذهب الي سيارتو و علي اقرب مستشفي في الطريق
صقر بصوت عالي: انتو يا ***
احد المريضين بخوف: ص صقر بيه
صقر بغضب: فيييين الدكككتتتور
الدكتور بخوف: علي الاوضه بسرعه
صقر بره في الوضه: لا مش هخسرك يا روح لا
ثم تذكر هذا اللعين فغضب
صقر بغضب: الو يا اسلام الواد ال*"""دا تشوفلي مين الي ورا انتااااا سسااامععع
اسلام بخوف: حاضر يا صقر بيه حاضر
بعض مرور بعض الوقت خرج الدكتور
صقر بلهفه: ه حصلها حاجه
الدكتور: لا حضرتك الحمد لله بس شويه كدمات بس مفيش حاجه تقلق و واضح انها بتعاني من سوء تغذيه انا كتبتلها شويه ادويه ياريت تمشي عليهم كويس
صقر دخل بسرعه الي غرفتها وجدها نائمه علي السرير وجسدها الملي بكدمات والض"رب
جلس بجانبها امسك يدها قبلها
صقر: كنت خايف اخسرك كنت خايف تيضيعي مني اوعدك اني احميكب طول عمري انتي روحي
روح بتعب: ص صقر
صقر بلهفه: روح روح و احتنضها بسرعه وحشتني اوي
روح بتعب: و انتا كمان يا صقري
صقر بعدم استوعاب: انتي قولتي اي
روح بخجل: مقولتش حاجه
صقر بحب: عايز اسمها تاني
روح بخجل: صقري
صقر ق'بلها قبل'ه عميقه تدل له علي مشاعره و خوفو لها ولكن قطع هذه اللحظه طرق الباب
فلعن صقر من الطارق
صقر بغضب: مين
اسلام: انا يا صقر بيه
نفخ صقر بغيظ و نظر الي روح التي علي وشك الضحك عليه
صقر وهو يقب'لها مره اخري: ثواني و رجعلك
صقر: عايز اي يا اسلام
اسلام: حضرتك عرفنا مين روا الشاب الي قبضنا عليه
صقر بنفاذ صبر: انجز يا اسلام مين
اسلام: احم مدام سوزي حضرتك هي الي مكلفا انو يقتل مدام روح
صقر بغضب: يا******ماشي يا اسلام روح انتا
دخل صقر لروح
روح: صقر
صقر بحب: عيون صقر
روح بطفوليه : ينفع نطلع من هنا بقا انا زهقت ولله
صقر بضحك: حاضر يا قلب صقر نشوف الدكتور الاول
روح: تب انا جعانه اوي
صقر بحب: هجبلك اكل عايزه حاجه تانيه
روح بتسرع: اه اه اه عايزه شيكولاته وانتا جاي
صقر: حاضر
عند سوزي
سوزي بغضب: لا لا مستحيل روح لسه مامتش ازي صقر هيعرف اني انا الي خطفتها
فلاش
بعد ما اتختفط روح و هي عند المجهول سوزي رحتلها
سوزي بشر: اهلن بضرتي
روح بصدمه: سوزي
سوزي بكيد و شر: ايوه سوزي الي خطفتي منها جوزها انتي لزم تموتي بس مش دلوقتي
روح بعياط: انتي بتعملي كده لي
سوزي بشر: علشان انتي بوظتي كل خطتي
و نزلت فيها ض"رب و روح تص"وت و تعيط لحد ما اغمي عليها
صحيت روح لقت المجهول بيحاول يعت"دي عليها لحد ماصقر جه
باك
سوزي بشر: لو صقر عرف هيقت"لي انا لزم اموته'ا
عند روح
روح و هي بتفكر بكلام سوزي و هي اي ختطها الي هي بتقول عليها
دخل صقر وجدها سرحانه
صقر: روح
روح.....
صقر بصوت عالي شويه: روح
روح بانتباه: ه ايوه يا صقر
صقر: في اي مالك في حاجه بتوجعك
روح: لا بس انا تعبت من القعده في المستشفي عايزه اروح
صقر وهو يضع يده علي خديها: متاكده انك بخير
روح و هي تدم يده اليها: صقر ينفع انام في حضنك النهرده
صقر بعشق: انتي بتطلبي وفتح يده اليها ارتمت روح بين اخضانه و غفلت و صقر كان يضمها كانها طفله وابيها
البارت السادس عشر
عند سوزي وهي تحاول الخروج من القصر
احد الخرس و هو يمنعها: اسفه يا مدام بس صقر بيه طلب ان محدش يطلع من بوابه القصر
سوزي بتكبر: انتي بتمنعني انا
احد الخرس: دي اوامر صقر بيه يا هانم
سوزي بغيظ. دخلت القصر تاني
سوزي بغضب: لزم اطلع من هنا
عند صقر
روح وهي نائمه في حضن صقر: صقر انتا صاحي
صقر وهو مغمض عنيه: امم
روح بطفوليه: هو يعني اناوكنت عايزه
صقر بضحك: قولي عايزه اي
روح بطفوليه : انتا مجبتش الشيكولاته لي
صقر بضحك: متجوز طفله ولله
روح: متقولش طفله بس هو احنا هنروح امتا انا زهقت ولله
صقر: بس احنا مش هنروح القصر
روح بستغراب: هنروح فين
صقر: لنا نوصل هتعرفي يله بس جهزي نفسك علشان هنمشي دلوقتي
روح و هي بتقوم: هنمشي دلوقتي
صقر بغمزه: احب اسعدك و انتي بتلبسي
روح: قليل الادب
صقر بضحك: ليكي يوم
دخلت روح جهزت نغسها و صقر جهز نفسو ونزلو
روح؛ مش هتقولي ريحين فين بقا
صقر بضحك: استني بقا و هتعرفي
روح بطفولبه: ماشي يا صقر
صقر بتوهان: اجمل صقر سمعتها في حياتي
روح بخجل: بطل بقا
صقر: بقولك اي متجيبي بو"سه 😗
روح بصدمه من جراتو : يا سافل يا..
صقر: خلاص خلاص مكنتش بو"سه يعني
روح: ايوه كده
صقر: نامي لسه الطريق طويل
روح:ماشي
غفلت روح علي كتف صقر حتي وصلو الي المكان
صقر وهو يغمي عينيها برابط
صقر: روح يله وصلنا
روح و هي تستيقظ: اي دا انتا مغميني لي
صقر: استني استني متشيلهوش
انزلها من العربيه وقفها وسبها و مشي
روح بخوف: صقر انتا فين صقر
صقر بصوت من بعيد: ررووح
روح فتحت عينها لقت فيلا كبيره متزينه بورد احمر وابيض صقر موطي علي رجلي في الحنينه
صقر ببتسامه وهو بيطلع من جيبو علبه قطيفه فيها خاتم اللماز💍: تقبلي تكوني معايا طول عمرك وتكوني في حياتي
روح بدموع فرح: انتا بتكلم جد يا صقر
صقر بحب: عايزك شريكه حياتي علطول عايز حبي وعشقي وغرامي ديما انا بحبك
روح وهي تجري وبتحضنو: وانا بحححببككك بحبك بحبك بحبك اوي يا صقر اوي
صقر و هو بيلف بيها وبصوت عالي: وااانننننااااا ببعععششقككك يا ررووح
روح بفرحه: انت مش مصدقه يا صقري
صقر بحب و هو بيشاور بايدو علي مكان: بصي هنا كده يا روحي
نضرت روح الي المكان فوجدت مكان ملي بشيكولاته بانواعها ومتزينه بلورد ومكتوب عليها روح الصقر
روح بعياط و هي تحضن صقر اكثر و تدفن عنقها في رقبتو: انا بحبك اوي يا صقر
صقر بحب و هو يدقنها اكثر في احضانو: مش عايزك تبعدي عني ابدا يا روح
روح بحب: مش هبعد عندك ابدا يا صقري ابدا
عند سوزي
سوزي بتعب: لزم اخد الجرعه لزم اطلع من هنا اه لزم اطلع
البارت السابع عشر
سوزي بتعب: التليفون ف فين التليفون اه بترن علي الرقم مش بيرد
سوزي بتعب اكبر وبدا جسدها يؤلمها: اااه ل لزم اطلع من هنا
فضلت ترن علي الرقم لحد ما رد: ا الو عع عايزه كيس عايزه كيس هديك الي انتا عايزو بس هات كيس
المجهول: ماشي المرادي بس المره الجايه هتنفذي
سوزي: حاضر حاضر قولي فين الكيس و هنفذ ولله
المجهول: هتلقي عندك في مكان تحت درج الحمام
اسرعت اليه سوزي ووجدت الكيس فتحتو بسرعه وظلت تتعاطي المخ"درات بكثره
عند صقر بقا
روح: هتخدني فين يا صقر
صقر وهو حط يده علي عينيها: استني متفتحيش
روح بحب: حاضر
صقر: فتحي بس براحه
بدات روح فتح عينيها ببط فوجدت جناح بكامل وعلي الجدران صورها هي وصقر ومكتوب علي الجدران بحبك
روح بحب ودموع : د دا بجد ياصقر انتا عملت كل دا.
صقر بحب: واعمل اكتر من كده كمان
فحتضنتو روح بقوه وقالت قد لا أكون رفيقه موعدك الأولي، قبلتك الأولى، أو حبك الأول، ولكني أريد أن أكون الأخيره
صقر بعشق فلتهم شفتي"ها وظل يق'بل فيها حتي سند علي جبهتها وقال بانفاس متقاطعه: في فستان جوه البسي و تعالي
روح بخجل: حاضر
دخلت روح عرفه الملابس وجدت فستان قصير جدا مفتوح كثيرا قطعتين لون الابيض و فيه جليتر بسيط جدا فنظرت روح الي الفستان بنبهار ثم قالت بعيون طفوليه : ياقليل الادب
صقر من بره بضحك: عارف يا حبيبتي
روح بغيظ: ماشي يا صقر
صقر بره بيقول أقسم أنني لا يمكن أن أحبك أكثر مما أُحبك الآن، ولكني أعلم أنني سأحبك أكثر غدا
فسمعت هذا الكلام روح بفرحه و دموع فرح لانها اخيرا وجدت حب وحنان لم تجدهم ابدا
جهز صقر نفسه لبس تيشيرت اسود و بنطلون اسود وكوتشي ابيض
روح جوه بطفوليه: اطلع انا ازي دلوقتي البتاع قصير اوي
صقر بضحك بره: عادي انا زي جوزك برضو
روح بخجل طلعت فنصدم صقر من كتله الجمال الموجوده امامه مع الفستان الجميل جدا علي جسدها المث'ير
روح بخجل: صقر
فبتلع صقر ريقه بصعوبه: ه
روح: امم
صقر بتركيز: اه ايوه
روح بطفوليه: هي هنروح فين بقا
صقر وهو يحملها فنصدمه روح من الي عملو
روح بصدمه : اي انتي عملت اي
صقر ببتسامه : استني بس يا حبيبتي
روح بحب : انا حبيبتك يا صقر
صقر بخب: حبيبتي و حياتي كلها
روح بخجل: وانتا كمان حبيبي
صقر انزلها وامسك يدها وجزبها اليه
صقر وهو يشم راحتها التي عشقها: انا حبيبك
روح بخجل اميلت راسها بنعم
فقربها صقر اليه اكثر وظل يق'بل شفت'يها وجهها حتي فقد نفسو امامها فحملها و اتجه نحو المسبح مع عشاء رومانسيه اجلسها صقر علي قدمه
روح وهي تتظر الي المسبح
صقر: عايزه تنزلي
روح بطفوله واصرار: ايوه ايوه
فحملها صقر واتجاه امام المسبح
روح: احنا ههنزل بليل كده يا صقر
صقر بدا ينزل بيها الي المسبح
فتشبتت روح برقبتو اكثر
روح بخوف: صقر مش بعرف اعوم ولله
صقر: متخفيش و انا معاكي ابدا
امسكت به روح حتي نزل المسبح
صقر: بس بس خليكي بس مسكا فيا
روح بخوف: مش هتسبني
صقر بحب: مستحيل اسيبك
صقر بدا يعلمها السباحه براحه جدا
روح وهي تلف رجليها حول خصر صقر وتشبست برقبتو: لا مش عايزه اتعلم يا صقر خلاص
صقر و هو يجزبها الي نهايه المسبح
صقر:: بس متخفيش
روح وهي تتشبس به بقوه: لا انا خايفه
فامسك صقر وجهها بين يديه و حدق بعينيها الجميله ولكن لم يتحكم في نفسو اكثر ليلتهم شف'تيها في قب'له عميقه وظل يقب'لها من رقبتها بحب فحملها واتجه الي الجناح الخاص بهم
ونسكت بقا كده كفايه كفايه
عند سوزي و هي مغيبه عن الوعي: يا سعااد انتي يا زفته يا سعااد
سعاد بصدمه و نظر اشتمزاز من شكلها: الي دا يا ست سوزي
سوزي بدون وعي: وصليني الحمام بسرعه
سعاد وهي توصلها الي الحمام
بعد ان سعدتها نزلت تحت امسكت التليفون
سعاد: الو يا اسلام بيه قول لصقر بيه ان ست سوزي خدت الجرعه الي اتفقنا عليها
البارت الثامن عشر
في الصباح استيقظ صقر فوجد هذه الجميله نائمه علي صدره الع"اري فبدا يذيل شعرها من علي وجهها حتي استيقظت روح وبعيون مغمضه وصوت طفولي : بس بقا يصقر عايزه انام
صقر بضحك: كل دا نوم
روح بنوم: صقر
صقر: عيون صقر
روح وهي تنظر اليه بنظره طفوليه: اطفي النور خليني انام
صقر بضحك: ماشي بس سيبني
روح وهي تمط شفتيها تمسك بيه اكتر: لا انا هنام هنا
قبل'ها صقر برقه علي شف'تيها و يمسح علي شعرها بيده: نامي يا روحي
روح وهي تحضنو: انتا زعلت
صقر وهو يتصنع الزعل: اه
روح بحنان مدت يدها علي وجه: متزعلش مني
صقر امسك يدها وقبل باطن يدها ونظر اليها نظره حب: مش هزعل منك ابدا
روح وهي تطبع قبله سريعه علي خديه وتنصرف بسرعه الي الحمام
وضع صقر يده مكان قبلتها وضحك علي طفولتها
فجاه رن تليفون صقر
صقر برسميه: اتكلم
اسلام: حضرتك مدام سوزي اخدت الجرعه وقالت انها هتنفز النهرده
صقر بصرامه: متخلهاش تتطلع من بوابه القصر ابدا يا اسلام غير لما الميعاد يجي فاهم
اسلام: حاضر يافندم
صقر انهي المكالمه ثم نظر الي الفراغ وفي نفسو: اخيرا هنت*قم منك ه مفكر ان صقر القناوي يتلعب معاه بقالي خمس سنين خمس سنين وانا بدور عليك علشان انتقم
روح وهي تمد يدها من داخل الحمام: صقر
صقر وهو ينظر بستعراب الي يدها: اي
روح بطفولبه:احم ونبي هات هدومي من جوه
صقر بخبث: اطلعي انا نازل اجيب حاجه من تحت
روح بسترياح: ماشي بس متتاخرش
صقر وهو بداخل الغرفه اغلق الباب مرتين حتي تتاكد انه خرج من الغرفه ولكن هو بداخلها
روح: اكيد خرج لفت الفوطه علي جسدها مع شعرها المبلل الساقط اسفل ضهرها
خرجت روح فوجدت صقر امامها
روح بخضه: صقر
صقر: في اي
روح بخجل: مش انتا قولت انك نازل
صقر بضحك: عادي
روح بكسوف : تب انزل علشان اغير لبسي بقا فانقلب الوضع عليها
فحملها صقر ووضعها علي السرير
صقر بحب: مراتي عسل يا ناس وهي مكسوفه
و 🤐نسكت بقا
عند سوزي بعد ما فاقت
سوزي بتوتر: اعمل اي البوس لو عرفك هيق*تلني
وفضلت ريحه جايه في الاوضه بتوتر حتي رن هاتفها ردت بسرعه
اسلام مع استخدام مغير صوت الي هو المجهول: هتجلي في المكان دا علشان تنفزي تيجي لوحدك سامعه
سوزي بخوف: حاضر حاضر
ثم اغلق الخط
سوزي: لزم اهرب من هنا
اسلام و هو يتكلم مع حراس صقر
اسلام: نفذ لو شوفت مدام سوزي وهي تهرب سبها زي نا اتفقت انتا وصقر بيه
احد الحرس: حاضر
حاولت سوزي الهرب وكل دقيقه تنظر الي الحرس حتي طلعت من باب الجنينه الخلفي
الذي امر صقر الحرس الي علي الباب الخلفي انهم يتركوها تذهب
ظلت تركض سوزي حتي ركبت تكسي والتكسي دا تبع اسلام ولكن سوزي لا تعلم
سوزي: لو سمحت علي العنوان دا
السواق: حاضر يامدام
ذهبت سوزي الي المكان المحدد فكان مكان مهجور
وجدت سوزي رجل ضخم في انتظارها علي باب المكان
دخلت معه سوزي الي المكان فكانت صدمتها
سوزي بصدمه: ب
سوزي بصدمه: باسم فكان باسم علي وجهه علامات الض*رب
اسلام وهو يمسك باسم من قميصه:هي دي
باسم بتوتر وخوف: ايوه ياباشا هيه
سوزي بتوتر : ميين دا
اسلام لم يرد عليها وذهب سوزي مربوطه علي الكرسي جمب باسم
عند صقر
روح صحيت الاول وجدت نفسها في احضان صقر
روح وهي تنظر الي وجهه الرجولي الجميل
روح ببتسامه: انتا جميل اوي ثم طبعت قب*له رقيقه علي دقنه
وحاولت ان تخرج من احضان صقر حتي تغير ملابسها لكن هناك يد جذبتها اليه فاصبح روح في الاسفل وصقر في الاعلي
صقر بغمزه: كنتي بتقولي اي
روح بخجل: ا انا
صقر: امم شكلك مش هتقولي
فاسرع بق*بله علي شفت*يها الورديه
صقر بغمزه: تب وكده
اسرعت روح باخروج من يديه وذهبت الي غرفه الملابس
صقر بضحك: ماشي يا روح
ضحكت روح من الداخل ودعت ان تظل هذه السعاده للابد
بدلت روح ثيابها بثياب احضرها صقر لها في الفيلا الجديده
لبست بيجامه عباره عن شورت جينز و بلوزه بحمالات لونها ابيض وفردت شعرها
وبدل صقر ملابسه بشورت اسود علي تيشيرت ابيض
روح بطفوليه وهي تخرج من غرفه الملابس: صقر انا جعانه اوي
صقر بضحك: حاضر تعالي
فجاؤه حملها صقر ونزل بيها الي المطبخ فكان مطبح علي الطريقه الاروبيه
اجلسها علي سطح بار المطبخ (الرخامه يا جماعه)
روح: ه هتعمل اي
صقر وهو يسند يده بجانب روح: اخر الزمن تخلي صقر القناوي يطبخ
روح ببتسامه: خلاص استنا وانا اعملك احلي فطار في الدنيا
صقر وهو يحاوط خصرها بيده وعلي مقربه جدا من وجهها وينظر في عينها التي سحرتيه: ومرات صقر القناوي متتطبخش برضو
روح بزعل: بس انا عايزه اعملك الفطار بيدي ياصقر
صقر وهو يضع يده علي خديها: تحبي اسعدك
روح بفرحه: بجد
صقر بضحك: بجد
روح: قولي بقا فين الدقيق
صقر: لي
روح: علشان نعمل الاكل يا صقر
ذهب صقر احضر الدقيق
روح وهي تمد يدها مثل الاطفال: نزلني
صقر بضحكه رجوليه جميله وضع الدقيق علي جانب ثم انزل روح
صقر بضحك : كده حلو
روح وهي سرحنا في ضحكتو: اوي
صقر بغمزه: حلو
روح: صقر
صقر بحب: عيون صقر
روح: اضحك علطول
صقر وهو ياخدها في احضانو: انتي غيرتيني اوي يا روح خليتني واحد تاني خالص
روح وهي تنظر اليه مثل الاطفال: ازي
صقر: بقيت انسان بيضحك و بيتبسط اوي وانتي جمبي ثم احتضنها اكثر متبعديش ابدا عني
روح وهي تبادلو نفس الحض: مش هبعد ابدا
فشعر صقر بشعور اطمئنان وحب لا ليس حب بل عشق
عند سوزي
اسلام: مش هتقولي مين البوس
سوزي بشر: لا مش هقول
باسم بخوف: انتو عايزين مني اي انا اعترفت بكل حاجه
اسلام: الع*قاب بتاع صقر القناوي لسه مخلص
باسم بخوف: صقر بيه لا لا صقر بيه لا
اسلام: بس اسكت هربت كل المعلومات لي ه انطق
باسم: زي ما قولت لحضرتك عرضت عليا فلوس كثير وانا الطمع خلاني اقبل بيهم
سوزي بزعيق: كد*اب ا
باسم بخوف: كانت عايزه نسخه منهم ياباشا بس مقلتليش عيزاهم لي
سوزي بشر: اسكت يا حق*ير
اسلام بسخريه: كنتي عايزه الورق لي يا مدام سوزي
سوزي بشر: انتا بتكلم معايا كده لي لو صقر عرف هيق*لك
اسلام سبها ومش مسك تليفونه وبعت رساله ل صقر
يخبره بكل جديد بحكايه سوزي ولم يتصل لانو مبلغ ان محدش يرن عليه كل الاسبوع دا نهائي
وكان اسلام يرسل لصقر كل جديد في معلوماتو مع سوزي وكل هذا من تخطيط صقر
في مكان اخر
البوس: سوزي مختفيه بقالها يوم هي فين
احد من الرجال: هي مخرجتش من القصر من ساعت ما صقر خرج هو ومراتو
البوس: التنفيز هيبا كمان يومين استعدو
احد الرجال: حاضر يا كبير
البوس بشر: هخلص منك يا بن القناوي
عند صقر
صقر وهو يستتطعم الاكل: حلو اوي اوي
روح: بجد
صقر وهو يقبل يدها: تسلم ايدك يا روحي
روح بخجل: شكرا
روح: صقر هو ينفع اطلب طلب منك
صقر بحب: عنيه
روح: ينفع ازو بابا
صقربحب: اول ما ننزل من هنا هنزورا انا وانتي يا حبيبتي ثم اضاف اجلسها علي قدميه واحتضنها: وبعدين مش انا ابوكي وحبيبك وجوزك كمان
روح بحب: احلي بابا
صقر: ينفع بقا بنوتي الحلوه تسمع الكلام وتاخد العلاج
روح بعند طفولي: لا يا صقر طعمو وحش اوي
صقر: يله افتحي بوقك
روح: لا ونبي يا صقر
صقر: يله
اعطها الدواء وظهر علي وجهها الغيظ من
صقر قبلها قب"له رقيقه علي شفتيها: احلي بنوته
ولكن قطع هذا الحديث رن تليفون صقر
فستغرب صقر لانه ماكد عليه انو لا يتصل به
رد صقر
اسلام بسرعه وتعب: صقر بيه عرفنا مين البوس
صقر بسرعه: انطق
اسلام وهو يتنفس انفاسه الاخير..............
صقر بصدمه: مستحيل
البارت التاسع عشر
سوزي بصدمه: باسم فكان باسم علي وجهه علامات الض*رب
اسلام وهو يمسك باسم من قميصه:هي دي
باسم بتوتر وخوف: ايوه ياباشا هيه
سوزي بتوتر : ميين دا
اسلام لم يرد عليها وذهب سوزي مربوطه علي الكرسي جمب باسم
عند صقر
روح صحيت الاول وجدت نفسها في احضان صقر
روح وهي تنظر الي وجهه الرجولي الجميل
روح ببتسامه: انتا جميل اوي ثم طبعت قب*له رقيقه علي دقنه
وحاولت ان تخرج من احضان صقر حتي تغير ملابسها لكن هناك يد جذبتها اليه فاصبح روح في الاسفل وصقر في الاعلي
صقر بغمزه: كنتي بتقولي اي
روح بخجل: ا انا
صقر: امم شكلك مش هتقولي
فاسرع بق*بله علي شفت*يها الورديه
صقر بغمزه: تب وكده
اسرعت روح باخروج من يديه وذهبت الي غرفه الملابس
صقر بضحك: ماشي يا روح
ضحكت روح من الداخل ودعت ان تظل هذه السعاده للابد
بدلت روح ثيابها بثياب احضرها صقر لها في الفيلا الجديده
لبست بيجامه عباره عن شورت جينز و بلوزه بحمالات لونها ابيض وفردت شعرها
وبدل صقر ملابسه بشورت اسود علي تيشيرت ابيض
روح بطفوليه وهي تخرج من غرفه الملابس: صقر انا جعانه اوي
صقر بضحك: حاضر تعالي
فجاؤه حملها صقر ونزل بيها الي المطبخ فكان مطبح علي الطريقه الاروبيه
اجلسها علي سطح بار المطبخ (الرخامه يا جماعه)
روح: ه هتعمل اي
صقر وهو يسند يده بجانب روح: اخر الزمن تخلي صقر القناوي يطبخ
روح ببتسامه: خلاص استنا وانا اعملك احلي فطار في الدنيا
صقر وهو يحاوط خصرها بيده وعلي مقربه جدا من وجهها وينظر في عينها التي سحرتيه: ومرات صقر القناوي متتطبخش برضو
روح بزعل: بس انا عايزه اعملك الفطار بيدي ياصقر
صقر وهو يضع يده علي خديها: تحبي اسعدك
روح بفرحه: بجد
صقر بضحك: بجد
روح: قولي بقا فين الدقيق
صقر: لي
روح: علشان نعمل الاكل يا صقر
ذهب صقر احضر الدقيق
روح وهي تمد يدها مثل الاطفال: نزلني
صقر بضحكه رجوليه جميله وضع الدقيق علي جانب ثم انزل روح
صقر بضحك : كده حلو
روح وهي سرحنا في ضحكتو: اوي
صقر بغمزه: حلو
روح: صقر
صقر بحب: عيون صقر
روح: اضحك علطول
صقر وهو ياخدها في احضانو: انتي غيرتيني اوي يا روح خليتني واحد تاني خالص
روح وهي تنظر اليه مثل الاطفال: ازي
صقر: بقيت انسان بيضحك و بيتبسط اوي وانتي جمبي ثم احتضنها اكثر متبعديش ابدا عني
روح وهي تبادلو نفس الحض: مش هبعد ابدا
فشعر صقر بشعور اطمئنان وحب لا ليس حب بل عشق
عند سوزي
اسلام: مش هتقولي مين البوس
سوزي بشر: لا مش هقول
باسم بخوف: انتو عايزين مني اي انا اعترفت بكل حاجه
اسلام: الع*قاب بتاع صقر القناوي لسه مخلص
باسم بخوف: صقر بيه لا لا صقر بيه لا
اسلام: بس اسكت هربت كل المعلومات لي ه انطق
باسم: زي ما قولت لحضرتك عرضت عليا فلوس كثير وانا الطمع خلاني اقبل بيهم
سوزي بزعيق: كد*اب ا
باسم بخوف: كانت عايزه نسخه منهم ياباشا بس مقلتليش عيزاهم لي
سوزي بشر: اسكت يا حق*ير
اسلام بسخريه: كنتي عايزه الورق لي يا مدام سوزي
سوزي بشر: انتا بتكلم معايا كده لي لو صقر عرف هيق*لك
اسلام سبها ومش مسك تليفونه وبعت رساله ل صقر
يخبره بكل جديد بحكايه سوزي ولم يتصل لانو مبلغ ان محدش يرن عليه كل الاسبوع دا نهائي
وكان اسلام يرسل لصقر كل جديد في معلوماتو مع سوزي وكل هذا من تخطيط صقر
في مكان اخر
البوس: سوزي مختفيه بقالها يوم هي فين
احد من الرجال: هي مخرجتش من القصر من ساعت ما صقر خرج هو ومراتو
البوس: التنفيز هيبا كمان يومين استعدو
احد الرجال: حاضر يا كبير
البوس بشر: هخلص منك يا بن القناوي
عند صقر
صقر وهو يستتطعم الاكل: حلو اوي اوي
روح: بجد
صقر وهو يقبل يدها: تسلم ايدك يا روحي
روح بخجل: شكرا
روح: صقر هو ينفع اطلب طلب منك
صقر بحب: عنيه
روح: ينفع ازو بابا
صقربحب: اول ما ننزل من هنا هنزورا انا وانتي يا حبيبتي ثم اضاف اجلسها علي قدميه واحتضنها: وبعدين مش انا ابوكي وحبيبك وجوزك كمان
روح بحب: احلي بابا
صقر: ينفع بقا بنوتي الحلوه تسمع الكلام وتاخد العلاج
روح بعند طفولي: لا يا صقر طعمو وحش اوي
صقر: يله افتحي بوقك
روح: لا ونبي يا صقر
صقر: يله
اعطها الدواء وظهر علي وجهها الغيظ من
صقر قبلها قب"له رقيقه علي شفتيها: احلي بنوته
ولكن قطع هذا الحديث رن تليفون صقر
فستغرب صقر لانه ماكد عليه انو لا يتصل به
رد صقر
اسلام بسرعه وتعب: صقر بيه عرفنا مين البوس
صقر بسرعه: انطق
اسلام وهو يتنفس انفاسه الاخير..............
صقر بصدمه: مستحيل
البارت العشرون
اسلام: عارفان ابو م مدام رروح
صقر بصدمه: مستحيل مستحيل اسلام رد عليا
لكن لايوجد رد ولا يوجد غير صوت ضر*ب الن*ار
صقر بغضب بدل ثيابه و امسك مفاتيح عربيته بغضب وكل هذا تحت انظار روح الخائفه
روح بخوف: ص صقر
صقر بغضب: ببسس اسكتي مش عايز اسمع حاجه انا خارج متخرجيش من هنا بدا سمعتي
روح بدموع وخوف: ح حاضر
خرج صقر بغضب وترك هذه المسكينه تبكي بحرقه
وصل صقر مكان الجر*يمه وجد الكثير من الشرطي
احد الضباط ويدعي محمد وفي مرتبت عقيد: ااهلن يا صقر بيه
صقر بثبات: اي الي حصل
محمد: حضرتك شوفتا الكاميرات في ناس خطفو مدام سوزي و قت*لو الباقي باسم الي كان هيدلنا عليهم قت*لو
صقر: تتكفلو بعائلات المتو*فين و اجهزو علشان نزلين الصعيد حالا
محمد بستغراب: لي يا فندم
صقر: البوس طلع عارفان الصناوي
محمد: عارفان بس دا يا فندم راجل علطول في حالو
صقر بثقه: اجهز يا محمد ثم ترك محمد ومشي الي مكان مظلم بعض الشي
صقر: يعني الانسانه الي حبتها في حياتي ابوها يكون اكتر واحد بك*ره في حياتي لي لي
ماشي يا عارفان الك*لب ولله لقت*لك واخد حقي منك با و***
صقر: الو يا محمد كل معلومات باسم عارفان الصناوي تجيلي يا محمد فاهم
صقر كان بقالو اكثر من خمس سنبن بيدور علي البوس وسوزي كانت شريكه مع البوس وهنعرف لي
صقر تحرك الي طريقه الي الصعيد وتارك هذه في الفيلا لوحدها دون حرس او خدم
صقر بتذكر: هاخد حقق يا مازن هاخد حقق يا اخويا
وصل صقر الصعيد وذهب مباشره الي بيت عارفان ومعه العديد من جهه الشرطي
دخل صقر وجد البيت خالي ولا يوجد به شي ابدا كان شبه مهجور تمام
صقر بغضب: هو فين يا ك***
محمد:ازي يا فندم مش موجود
صقر بغضب: تقلب عليه الصعيد كلها علي فاهم
محمد: فاهم يا فندم
عند روح
روح بتعب: اه بطني ثم جريت علي الحمام بتعب و است*فرغت بعدها ذهبت الي جنيحها بتعب كبير ثم بدا انغلاق عينيها ببط سقطت علي الارض
يتبع..