
رواية شمس الزين
الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر
بقلم حنين علي
كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات
زين: بحبك
شمس ع وشها تعبيرات صدمه
زين شدها وقفوا قدام البحر وطلع خاتم م جيبه
زين: تقبلي تتجوزيني ونبدأ م الاول تقبلي تكمليلي حياتي اللى كانت ناقصه قبلك تقبلي تبقي الشمس اللى هتنور حياتي تقبلي تبقي سندي وقت م اقع واوعدك اني هكون سند ليكي
شمس حضنته وهمست: طبعا اقبل
زين ضمها ليكي اكتر وبعدين شمس طلعت م حضنه ولبسها الخاتم
_______تاني يوم _________
زين: شمس
شمس:اممم
زين: قومي يلا
شمس: سبني شوية صغيرين بس
زين: يلا عشان نلحق نفطر
شمس: حاضر قومت اهو
زين: تمام
شمس قامت غسلت وشها وطلعت
شمس: بتعمل ايه
زين: بحضر الفطار
شمس: طب ثانيه أحضر معاك
زين: لا متتعبيش نفسك ادخلى غيري وأنا قربت اخلص اهو
شمس: ماشيي
زين: اشطر كتكوته
شمس ضحكت وزين عمل فطار وخلص
شمس: الطقم ده حلو ؟؟ مش مقتنعه بيه
زين: كيف الجمر تمام
شمس: والله م حد قمر غيرك هنا
فطروا وخلصوا ومشيوا للجامعه
ملك: شموووسه
شمس: اى يبت جبتيلي صرع
ملك: كده برضو متكلمنيش انا مقموصه اصلا
شمس: نسيت والله بس عزماكي النهارده اى خدمه
ملك: ايوا بقيي
شمس: طب يلا عشان منطردش
ملك: يلا
دخلوا المحاضره وسجلوا كالعاده وخلصوا وطلعوا
ملك: أنا فرهدت م أول محاضره
شمس: وانا اويي
ملك: أنا قولت اصلا البت ملهاش الا بيت جوزها
ضحكوا ونزلوا الكافتيريا
طلبوا اكل وبيبسي وقعدوا
ملك: مقولتليش بقي اي علاقتك بدكتور زين شوفتك واقفه معاه المره اللى فاتت
شمس: اا لا مفيش كنت بسأله ع حاجه كانت واقعه مني ف المحاضره
ملك: امم ماشي هعتبر نفسي مصدقه
شمس: ماشيي
ملك: يلا ده معاد المحاضره اللى جايه
شمس: اها يلا
دخلوا تاني محاضره حضروها وخلصت
ملك: يلا؟
شمس: يلا ايه لسه في محاضره تانيه دلوقتي
ملك: هنطلع بسرعة ونرجع
شمس: لا خلينا مشقادره
ملك: اشطا
الدكتور دخل وخلصوا المحاضره وطلعوا
ملك: يلا هخلع انا متنسيش تكلميني
شمس: عيوني
ملك: تسلملي عيونك يجميل
ف مكتب دكتور زين
دق دق دق
زين: اتفضل
شمس: يلا
رواية شمس الزين
الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر
زين قام حضنها
زين: يلا
شمس: هنروح فين ده مش طريق البيت
زين: ......
البارت الثانى عشر م روايه شمس الزين
شمس: هنروح فين ده مش طريق البيت
زين: راجعين الصعيد العمده اتصل بيا وقالى ان مريم تعبانه
شمس: اها الف سلامه عليها
زين: الله يسلمك
عدى وقت ووصلوا الصعيد
زين: يلا
شمس: يلا
زين: أول مرة متناميش ف الطريق
شمس: مش جايلي نوم خالص
زين: لما تطلعي فوق هترتاحي وتنامي
شمس: اها بس نطمن ع مريم الأول
زين: تمام
دخلوا البيت
زين: صفيه
صفيه: نعم ي بيه
زين: العمده فين
صفيه: ف اوضه مريم هانم
زين: طيب
دق دق دق
العمده: ده أكيد زين
زين: اى اللى حُصل وتعبت امتي
العمده: والله م انا عارف ي زين وجبتلها دكتور كتبلها ع شويه علاج وجال تعتنوا بيها كويس وهتبجي زينه
زين: خير ان شاء الله الف سلامه عليكي ي مريم
مريم: الله يسلمك ي زين امال فين شمس
شمس: أنا هنا اى الاخبار دلوقتي
مريم: كويسه الحمدلله انتوا اخباركوا ايه
شمس: كويسين الحمدلله هنسيبك ترتاحي شويه
مريم: تمام
شمس وزين طلعوا الاوضه يغيروا
شمس: هنزل أقعد مع مريم شوية يمكن محتاجه تتكلم
زين: تمام ماشي
عند مريم ف اوضتها
مريم: ايوا يبنتي لا طبعا عملت كده عشان عارفه عمي هيتصل عليه ويرجعه
مريم: بتقولى ايه ميصحش اللى بعمله وهو كان يصح لما يتجوز غيري لما سافرت
مريم: لا مش غلط وايام اعدادى كان واعدنى انه هيتجوزني أنا
مريم: انت متخلفه لا طبعا مبفكرش ف فلوس انا بحبه بجد
مريم: ايوا ي ستي ارتاحى بحبه وبحب فلوسه بس متنكريش انى بحبه وانت عارفه ده ومش هرجع عن اللى ف دماغي
مريم: تمام اقفلى انت وانا هنام شويه سلام
شمس: اى الاخبار دلوقتي
مريم: ا ا بخير الحمدلله
شمس: يارب ديما تكونى بخير
مريم: اا نت هنا م بدرى؟
شمس: لا لسه جايه مالك متوتره كده ليه
مريم: لا لا مش متوتره ولا حاجة المهم انت اخبار الجامعه ايه وكده
شمس: كله تمام متقلقيش انا قولت اجي أقعد معاكى شويه لو ف حاجه وحابه تفضفضي
مريم: اا لا مفيش حاجه ده انا حتي كنت رايحه نام بس أنت جيتي نقعد شويه بقي
شمس: تمام هسيبك تنامى شويه
مريم: تمام
شمس طلعت الاوضه
زين: م تيجي تنامى
رواية شمس الزين
الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر
شمس: حاضر
زين كان نايم وشمس مش جايلها نوم وقاعده
ترن ترن ترن
شمس: الو
ملك: الو فينك برن عليكى ننزل شويه
شمس: رجعت الصعيد النهارده
ملك: الصعيد !! المهم صوتك متغير كده
شمس: م السفر راجعه مفرهده خالص
ملك: اشطا كنت هحيلك ع حاجه بس هسيبك تنامى
شمس: لا احكي مش جايلي نوم اصلا
ملك: اشطا فاكره الولد اللى وقفك تاخدى منه الكشكول
شمس: ايوه ماله ده
ملك: لما دبستيني معاه وكده
شمس: حساكى عامله مصيبه
ملك: انا يبنتي شكرا ع ثقتك الغالية
شمس: طب قوليي
ملك: طلب ايديي
شمس: بتهزراااى
ملك: لااا
شمس: اى خدمه وفقت راسين ف الحلال
ملك: المهم اتفقنا هنعمل الخطوبه ف البيت يوم الجمعة الجايه انت جايه وش
شمس: طبعااا دى فيها كلام
ملك: اشطا هقفل انا عشان يوسف بيرن
شمس: ايوا بقيي
ملك: بس بتكسفف
شمس: يلا هقفل أنا سلام يبيبي
ملك: سلام يروحي
زين: بتكلمى مين
شمس: بسم الله خضتني دى ملك صاحبتي
زين: اممم
شمس: كانت بتعزمنى ع خطوبتها الجمعه الجايه
زين: اممم
شمس: امم ايه !
زين: هفكر
شمس: تمام
زين: مالك متغيره اكده
شمس: مفيش
زين شدها لحضنه: لا في لاويه وشك ليه اكده
شمس طلعت م حضنه: بقولك مفيش ي زين
زين: ماشي بس أكيد هعرف فيه ايه
شمس: ماشي
طلعت عملت شاى بالنعناع ووقفت ف البلكونه
زين: يعني مش هتعزمى عليا بالشاى
شمس: هقوم اعملك
زين: لا اجعدى هشرب معاكى م كوبايتك
شمس: ماشي
رواية شمس الزين
الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر
زين: مش هتقوليلي بقي في ايه
شمس: زين طلقنى
رواية شمس الزين الفصل الثالث عشر 13 بقلم حنين علي
شمس: طلقني
زين: شمس .. شمس
شمس: نعم معلش سرحت شويه
زين: شكلك مش مظبوط فيكي حاجه ومش عايزه تقولى مالك
شمس: قولتلك مفيش ي زين مفيش حاجه لو في هخبي عليك ليه
زين: طيب هستناكي لما تيجي وتحكيلي لوحدك
شمس: تمام هنرجع تاني امتي
زين: نطمن ع مريم ونمشي
شمس: تمام
زين: هنزل اشوفها دلوقتي
شمس: ماشي
زين نزل لمريم
دق دق دق
مريم: ادخل
زين: اى الاخبار دلوقتي
مريم: بخير بوجودك
زين: يارب ديما بخير
مريم: هتفضل واقف بعيد كده
زين: معلش جيت اطمن عليكي عشان همشي أنا وشمس عندها خطوبه صاحبتها كمان يومين
مريم: اقعدا يوم كمان وروحوا بكره
زين: هشوف شمس
مريم: م تيجي نتمشي شويه تحت اتخنقت م قاعده الاوضه
زين: تمام
خرجوا من الاوضه ونزلوا يتمشوا ف الجنينه
مريم: مقولتليش علاقتك انت وشمس اتحسنت ولا ايه
زين: يعني احنا كويسين حاليا بس مش عارف حاسسها متغيره م ساعه م جينا
مريم: كح كح متغيره ازاى يعني
زين: مش عارفه بس كإن في حاجة مضايقاها بس هعرف
مريم: تلاقيها بس عشان غيرت المكان وجيتوا فجأه وكده
زين: يمكن
مريم: متضغطش عليها برضو وهي لو في حاجة أكيد هتقولك
زين: تمام يلا اطلعي انت عشان نمشي
مريم: يعني مش هتقعدوا شويه
زين: عشان شمس متزعلش
مريم: تمام
مريم سلمت ع زين وحضنته وشمس كانت شايفاهم م شباك الاوضه
زين طلع لشمس الاوضه
زين: جهزتي
شمس: بلبس اهو
زين: طيب هنزل استناكي تحت
شمس: ماشي
زين نزل يستني شمس تحت وشمس قفلت الاوضه وراه وقعدت تعيط فتره
شمس: انا خلصت
زين: كنت بتعيطي
شمس: لا
زين: ماشي اركبي يلا
شمس: تمام
شمس ركبت هي وزين العربية وبدأوا مشوارهم
شمس كانت قاعده باصه للشباك وسرحانه وزين كل شويه يبصلها
زين: مش عايزه تحكي ؟
شمس: مفيش حاجه احكيها
زين: بس أنت متغيره كده
شمس: عادي كلنا بنتغير بطرق مختلفة كلنا بنسمع حاجات تغيرنا وبنشوف حاجات تغيرنا وبنمر بحاجات تغيرنا لدرجه أننا منعرفش نفسنا بعد م اتغيرنا وبتكبرنا بتكبر عقلنا بتكبر وتغير طريقه تفكرينا بتغير اتجاهاتنا وخططنا لحياتنا كلنا بنتغير ولازم تبقي عارف كده تبقي عارف ان اللى حواليك ممكن يتغيروا ف اى وقت ف اى لحظه
زين: اللى صادق مبيتغيرش
شمس: كله بيتغير حتي انت هتمر بحاجات تغيرك
زين: يمكن ! وصلنا انزلى هركن العربية واجي وراكي
شمس: تمام هطلع انام عشان تعبانه شويه م الطريق
زين: تمام
شمس طلعت غيرت ونامت
زين ركن العربية وطالع
زين: شمس نمتي؟
زين غير وطلع البلكونه قعد فيها وشغل اغنيه لام كلثوم
عدي فتره وزين قاعد ف البلكونه بيسمع ام كلثوم
"العيب فيكوا ي في حبايبكوا اما الحب اما الحب يروحي عليه يروحي عليه"
شمس: تشرب شاى بالنعناع
زين: اشرب
شمس: تمام هعمله واجي
زين: استني هاجي اعمله معاكي
شمس: تمام
زين قام مع شمس ودخل يعملوا شاى وطلعوا يشربو ف البلكونه
شمس: ملك كلمتني هنزل معاها بكره تشترى حاجات عشان الخطوبه
زين: تمام
شمس: زين
زين: اممم
شمس: محبتش قبل كده يعني مكنش في حد ف حياتك كنت معجب بحد حاجه كده
زين: لا بتسألى ليه
شمس: عادي اصل اي حد ممكن يكون حب قبل كده أو بيحب يعني قولت ممكن تكون بتحب ولما جيت أنا بوظتلك الدنيا
زين مسك ايديها: لا يحبيبتي محبتش قبل كده محبتش غيرك ولا هحب
اتنفس براحه ورجع بضهره ع الكرسي
يعني كنت ضد الحب وان حد يدخل حياتى بس جيتي انت غيرتها غيرتيلي كل خطتى انت الشخص اللى اتكلمتي عليه لما قولتي كلنا بنتغير بطرق مختلفة وانت دخلتي حياتي غيرتيني وغيرتي حياتي بس أنا فرحان بالتغيير ده بالعكس مش مضايق إطلاقاً
شمس اخدت نفس عميق: ممكن ننزل نتمشي شويه ع البحر
زين: ممكن ليه لا
البارت_الرابع_عشر م روايه شمس الزين
شمس: ممكن ننزل نتمشي شويه ع البحر؟
زين: ممكن ليه لا
نزلوا يتمشوا شويه ع البحر
قعدوا ف مكان ع البحر ساكتين لفتره طويلة
رواية شمس الزين
الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر
شمس: تعرف !
زين: احب اعرف
شمس: احيانا الواحد بيقع ف حب شخص ما لحد ما لدرجه العشق بتحصل حاجه فجاه وف لحظته تخليه يفكر انه يتخلى عن حبه ويمشي
زين: اللى بيحب مبيفارقش
شمس: غصب عنه ممكن يفارق مش بإرادته
زين: مش ممكن معتقدش ابدا أنه حتى لو غصب عنه ممكن يفارق الشخص ممكن يعمل اى حاجة يتخلى عن اى حاجة أو حد مقابل انه ينقذ حبه وميسبش حاجه تلوثه مقابل انه بس يلمح نظره م اللى بيحبه
شمس: ممكن يكون ضعيف أو حاسس انه هو المذنب
زين: هيفضل معاه هيواحل هيقوله هيعمل اى حاجة مقابل انه ميبعدش عن نظره م عنيه للحظه
شمس: ممكن ..
بتحبها زى موعدتها قبل م تسافر انك هتتجوزها ؟
زين بصلها: مش فاهم !!
شمس: اللى ظاهر عكس كده لسه بتحبها ؟
زين: محبتش غيرك ولا شايف غيرك
شمس: بس هى بتحبك
زين: هتتعود وتنسانى مع الوقت
شمس: بتقول عكس كلامك
زين: يعني ؟
شمس: يعني أنت لسه قايل دلوقتي ان اللى بيحب مبيفارقش مبيتخلاش عن حبه ، عن مشاعره مبيفارقش اللى بيحبه
زين: بس مريم مبتحبنيش ممكن عشان قريب منها كبنت عمى وموجود معاها علطول واللى فات كان مجرد إعجاب
شمس: زين انت بتضحك ع نفسك ولا على مريم بتحبك أنا سمعتها وهى بتكلم حد ف الموبيل كانت بتقوله انها بتحبك ومش هتتخلى عنك وعن وعدك ليه وانى جيت بوظت كل حاجة تعرف ان مريم مش تعبانه ولا حاجة مريم عملت كده عشان مش عايزانا نبقي مع بعض وكانت عارفه ان عمى هيرن عليك وانت هترجع عشان هى غاليه عليك
زين: مش هيفرق معايا كل الكلام ده أنا قولتلك انى بحبك ومش شايف غيرك
شمس: مريم مش هتسيبك وهتعمل اى حاجة عشان ترجعك ليها هى بتحبك وانا مقدرش أفرق بينكوا حتى لو على حساب قلبي
زين: ميحقلكيش انك تاخدى القرار ده
شمس: زين انا بحبك بس مقدرش ع احساس انى مفرقاكوا وانى دخلت حياتك بعدها وانت بتحبها مقدرش
زين حضنها: ششش انت ملكيش ذنب ف اى حاجة ولا ف فراقنا مريم كان اللى بيني وبينها مجرد إعجاب وتافهه م اللى بتحصل مع اى حد قدام الطفولة
شمس انا بحبك ومقدرش أستغني عنك انت جزء منى
شمس: ممكن نروح
زين: تمام يلا
زين أخد شمس وروحوا البيت
دخلوا غيروا لبسهم
زين: شمس
شمس:نعم
زين: انا بحبك ومش عايزك تفكرى ف حاجه غير ف كده وباسها م جبينها
شمس :وانا كمان
زين:اي
شمس ضحكت:بحبك
رواية شمس الزين الفصل الخامس عشر 15 بقلم حنين علي
شمس ضحكت: بحبك
ابتسموا لبعض وناموا عشان يصحوا يكملوا يومهم ف الجامعه
شمس بنعاس: صباح الخير
زين: صباح النور
شمس: ده انت شكلك فايق وصاحي م بدرى بقي
زين وهو بيشيل شعرها م ع وشها: اها
شمس: هقوم البس واحضر الفطار عشان نمشي
زين: تمام أنا كمان هقوم البس عشان منتأخرش
شمس غسلت وشها واخدت دوش وغيرت وطلعت
لقت الفطار متحضر وجمبه ورد احمر جميل وملاحظه صغيرة مكتوب فيها ..
"-
وانا معاك أحب الأيام و أحب الدنيّا و أحبك♥️.
"
زين كان طالع م الاوضه وشكله جميل
شمس قامت وقفت وراحت عنده وباسته م خده
شمس: دى بوسه شكر ع الفطار والملاحظه اللطيفه دي
زين: هعملك الفطار واكتبلك كل يوم
شمس: مش هتمل
زين: ابدا
شمس: تعرف !
زين: احب اعرف
شمس: انت الطف حاجه حصلت ف حياتي كلها م يوم م اتولدت ديما بحس انت قد ايه جميل ع عكس م كنت بفكر فيك الأول وبتثبتلي تفكيري ده ف كل مره
زين انت الحاجه الوحيدة إللي اثبت فيك جمال حظي حرفيا أنا بحبك
زين: وزين بيموت فيكي♥️
خلصوا فطارهم ونزلوا ركبوا العربية وراحوا للجامعه ...
زين: وصلنا انزلى وأنا هركن العربية واجي
شمس: تمام
شمس بترن ع ملك تشوفها فين
شمس: فيينك يبنتي مش لاقياكي خالص
ملك: شمس خطوبتي بكرااه أكيد منزلتش الجامعه يعني
شمس: ايداا والله نسيت
ملك: الصحاب ف اجازه اصلا
شمس: معندناش غير محاضرة واحده اصلا هخلصها واجيلك
ملك: اشطا مستنياكي
شمس: اشطا
شمس قفلت مع ملك الفون ودخلت المدرج عشان تحضر المحاضره وكالعاده كانت بتسجل ملاحظات وخلصت وخرجت
رواية شمس الزين
الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر
دق دق دق
زين: ادخل
شمس: زيين
زين: عيونه
شمس: أنا كده خلصت المحاضره اللى عندي ممكن أروح لملك
زين: اقعدي خمس دقايق هخلص الورق ده وهوصلك
شمس: تمام
قعدت تستناه وخلص ومشيوا
زين: هتروحوا فين
شمس: مش عارفه بس هننزل المول نشوف فستان لـ ملك ونخلص حاجتها ونرجع علطول
زين مسك ايديها: تمام خلي بالك م نفسك
شمس: وانت كمان
نزلت م العربيه وطلعت لـشقه ملك
دق دق دق
ملك: ميين
شمس: انا يبتت هو حد يعرفك غيري
ملك: روح قلبييي وحشاني اوي
شمس: انت اكتر والله
ملك: ادخلى ادخلى بسرعة
شمس: حاضر استني جبتيلي صرع
ملك: مامااا تعالى سلمي ع شمس صحبتي
مامتها: ازيك ي شموسه عامله ايه
شمس: الحمدلله بخير ي طنط انت اخبار حضرتك ايه
مامتها: ف نعمه يبنتي الحمدلله
ملك: يلا يجماعه يلا يبتت متأخراه اعاا
مامتها: والله م انا عارفه يبنتي انت صاحبتي المجنونه دي ليه
شمس: ضحكت ربنا يهديها
ملك: يلا
شمس: يلا يلا خلاص سلام ي طنط
مامتها: سلام ي حبيبتي ابقي تعالى تاني
شمس: أكيد هجيلك تاني ي حبيبتي
ملك اخدت شمس ونزلوا
شمس: ها هنروح فين بقي
ملك: المول
شمس: اشطا يلا
ركبوا تاكسي ووصلوا المول دخلوا المحلات يختاروا فساتينهم وكده
شمس: كفايه بقي أنا تعبت
ملك: خلاص والله اخر محل اللى جاى ده
شمس: ماشييي
ملك: والله احلى محل دخلناه لحد دلوقتي
شمس: دي حقيقه
ملك: اى رأيك ف الفستان ده
شمس: قمر اوى هيبقي جميل عليكي جربيه
ملك: اشطا
دخلت ملك تجرب الفستان وشمس كانت بتلف ف المحل
ملك: أنا خلصت
شمس: اي دههه ده ايه القمر ده بجد اللهم بارك
ملك: حلو بجد
شمس: جميييل انت اللي محلياه طبعا
ملك: روحيي خلاص هاخده
ملك اخدت الفستان وخلصوا
شمس: أنا مبقتش قادره أمشي
ملك: هحجز ف البيوتي سنتر قريب م هنا وف كافيه قريب برضو هنقعد فيه ونطلب اكل وكده
شمس: اشطا
مشيوا وملك حجزت ف البيوتي سنتر وراحوا يقعدوا ف الكافيه
ملك: بقولك ايه
شمس: قولي
ملك: كنت بفكر اعزم دكتور زين بس خايفه يحرجنى وميجيش
شمس: احمم اشمعنا يعني
ملك: اشمعنا ايه
شمس: عايزه تعزميه
ملك: عادى يبنتى مش الدوك بتاعنا
شمس: كلميه ادام عايزاه يجي جربي حظك
ملك: اشطا هرن عليه دلوقتي
شمس: اشطا
ملك: شموسه
شمس: نعم اى بتبصيلي كده لييه
ملك: م تكلمى انت بالله
شمس: لا طبعا مش هينفع
ملك: لييه
شمس: يبنتى هى دى خطوبتى ولا خطوبتك
ملك: عادى يستي مش انت البيست فريند ولا محسوبه عليا بيست وخلاص
شمس: لا مليش دعوهه
ملك: اهو فتح
شمس: ردى طيب
ملك: الو
زين: الو
ملك: ملك مع حضرتك يدكتور
زين: اها ازيك ي انسه ملك
ملك: الحمدلله
زين: ف حاجه ولا ايه
ملك: كنت بكلم حضرتك اعزمك ع خطوبتي وبصراحه خايفه تحرجني ومتجيش
زين: لا ازاى طبعا هاجي ربنا يتمم بخير يارب
ملك: شكرا لحضرتك جدا والله مع السلامه
زين: مع السلامه
ملك: يختااي
شمس: ايه موافقش !
ملك: لا وافق
شمس: اشطا يلا بقي نروح انا فرهدت
ملك: اشطا يلا
ملك وشمس ركبوا تاكسي وكل واحدة روحت بيتها
شمس دخلت البيت
شمس: زيين ي زيين فينك
رواية شمس الزين
الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر
شمس دخلت تشوفه ف البلكونه
شمس: كنت متاكده اني هلاقيك هنا
زين قام حضنها: وحشتيني
شمس: وانت كمان والله
زين: ادخلى خدي دش وغيري وتعالى احكيلي عملتي ايه
شمس: تمام
دخلت اخدت دش وغيرت
شمس: زين
زين: تعالى
شمس: ده انت عامل شاى بالنعناع ده فيها قاعده طويله بقي
زين: مستني اسمعك
شمس بدأت تحكيله ع كل حاجه عملوها واشتروا ايه وع الفستان اللي عجبها بس مجابتوش وقاعدتهم ف الكافيه لحد م روحت
شمس: بسكده وجيت
زين: اتبسطي ؟
شمس: جدااا
زين: يارب ديما تكوني مبسوطه
شمس: وانت كمان❤️
يتبع.....
تفاعل ♥️