القائمة الرئيسية

الصفحات

((البارت السابع والتامن)) ((عشقت جحيمي الابدي 💥🖤))

 


((البارت السابع والتامن)) 

((عشقت جحيمي الابدي 💥🖤)


داخل الثرايا  بتكون ثرايا قاعده هتموت من خوفها علي بنتها


 ومعاها منار وياسمين بيحاولو يهداوها في هذه اللحظه


 بيدخل هارون وبجانبة زين وهارون شايل مريم بين ايديه


 وملامحه كلها جمود بتقوم ثرايا بفزع اول ما بتشوفهم


 وبتجري عليهم هارون مريم مريم مالها يا هارون اختك مالها


 يا ولدي وشيالها اكده ليه بتلاقي ثرايا هارون واقفين بكل


 جمود ومحدش فيهم بينطق ثرايا بتبدا تحاول مريم وهارون


 لسه شايلها دموعها بتبتدي تنزل بخوف من ان يكون مكروة


 اصاب ابنتها بتقول بصريخ حد فيكم يرد اختكم مالها


 مبتردش عليا ليه يا زين بيبصلها هارون وهو بيقول مريم


 ماتت يا اما في هذه اللحظه ثرايا بتفضل الكلمة تتردد فودنها


 مش عارفه تستوعب الي سمعته بتبص لهارون بدموع


 وبتقولو انت اتجننت يا هارون مريم مين الي ماتت مريم


 اختك انت اكيد جرا لعجلك حاجه يهارون كيف تقول اكده


 علي اختك بتبداء ثرايا تهز فمريم وبتقول مريم ردي عليا يا


 بتي ردي عليا يا جلب امك قوللهم انك عايشه يا ضنايا


 وبتلاقي ثرايا مفيش رد نهائي بتبداء ثرايا تصرخ بعلو صوته


 لا يا ضنايا جومي متحرقيش قلبي عليكي كيف اخوكي


 قومي يا ضنايا بتنزل في هذه اللحظه ماجده وعادل وهو


 بيجري وبيقفو بصدمه من كلام ثرايا وهي بتصرخ وتندب


 لاااا بتي مامتتش يا هارون بتي عايشه وبتقع ثرايا فالارض


 دموعها نزله بقهرة فهي ام ولن تتحمل موت ابنتها بسهولة


 بتلاقي هارون بيقول كفاية يا اما صريخ معوزش اسمع


 صريخ حد واصل مريم غلطت ودي نتيجه غلطها في هذه


 اللحظه بتقوم ثرايا بصدمه وبتبص لي هارون وبتنزل علي


 وشه بالقلم وبتقوله اخرس قطع لسانك بتي انا متغلطش ابدا


 بنت غفران الشهاوي كيف قدرت اتقول اكده علي اختك يا


 هارون... هارون واقف بصدمه لان امه عمرها ما مدت ايديها


 عليه بيحس هارون بغضب وعيونه بتحمر بيلاحظ زين


 الغضب علي معالم وجه اخيه وبيقول لي امه كيف يا اما


 تعملي اكده  هارون مغلطتش في حاجه مريم كانت حامل يا


 اما وهي الكلام بينزل زي الكرباج علي ثرايا وماجده بتبتسم


 بخبث وعادل واقف بصدمه والبنات دموعها بتنزل اول ما


 بيسمعو كلمه مريم كانت حامل بيشهقو بخضه وبيلاحقو


 نفسهم بسرعه من نظرة زين الي ارعبتهم وكل واحده بتحط


 ايديها علي بوقها اما ثرايا فهي وقعت علي الارض بصدمه


 كبيرة صدمه عمرها بنتها كانت حامل ومن غير جواز وكمان


 ماتت هارون بياخد مريم وبيطلع يحطها فالاوضه هو وزين


 وثرايا زي مهيا دموعها نازلة بحرقه بتروح ماجده ليها


 وبتقرب منها وبتنزل لمستواها وبتبصلها بشماته وهي بتقول


 قومي يا ثرايا هتفضلي قاعده تبكي اكده مكانك المفروض


 تحمدي ربك انها ماتت قبل ما نتفضحو فالبلد وسمعتنا تبقا


 علي كل لسان بكفايكي عاد يا ثرايا هنا ثرايا بتبصلها بحسرة


 وكرة وبتقولها انتي اي يا مراة انتي معندكيش جلب كيف


 اتقولي اكده اشحال عندك بتين جاية تشمتي فموت بتي يا


 ماجده..... ماجده وهي بتبصلها بسخرية وبتعوج بوقها


 وبتقول الله مش بقول الحقيقه يا ثرايا بعدين انا بناتي


 مفيش واحده فيهم تقدر تعمل الي بتك عملتو يا ثرايا انتي


 بتك خاطئة في هذه اللحظه بتلاقي ماجده وشها التف


 للناحية الاخري بسبب صفعه ثرايا ليها وهي بتقولها اخرسي


 قطع لسانك مسمعكيش تقولي كلمه علي بتي يا ماجده والا


 والله في سماه هقطعلك لسانك الي عاوز قطعه ده فهماني يا


 ماجده يا بت الزناتي...... ماجده بتحط ايديها علي وشها


 مكان الكف الي خدته من ثرايا وهي مبرقه وبتقولها انتي


 بتمدي ايدك عليا يا ثرايا والله لردلك الكف ده يا ثرايا


 واوريكي بنت الزناتي وهبقا انا ست الدار ده كله وتعمليلي


 الف حساب ثرايا بتبصلها بسخرية وبتقولها هنشوف يا بت


 الزناتي والله عال بنت الغفير صوتها علي وبقا ليها صوت


 اوعي تنسي اصلك يا ماجده وان انا ستك وست البلد كلتها


 واني بنت العمده  احمدي انتي ربك انها جت علي الكف ده


 بس المرة الجاية هيبجا فيها قطع لسانك وهعدهلك المرة دي


عادل بغضب بكفياكو عاد انتي وهي مش وقتو الحديت ده


 عاد وانتي يا ماجده اسكتي عاد معوزش اسمع حسك خلينا


 فالمصيبه الي وقعت فوق دماغنا عاد في هذه اللحظه


 بيقاطعه هارون وهو بيقول عمي معوزش حد يعرف حاجه


 واصل عن الي حصل ده دلوقتي نحضر لدفنه مريم فهماني 


ثرايا بتقف قصاد هارون وبتقوله حق اختك لازم يرجع يا


 هارون لازم تاخد حقك اختك من الي عمل فيها اكده يا ولدي


 ولو مخدتوش تبقا ساعتها تنسا ساعتها انك ليك ام واعتبر


 امك ماتت لان ناري مش هتبرد ولا حرقه جلبي غير لما تاخد


 حقك اختك يا ولدي هارون بيقولها متجلجيش يا اما حق


 مريم هرجعو زين انشاء اصفيهم كلتهم انا عارف هاخدو كيف


  هارون لي زين بيقوله زين روح انت عاد اعمل الي قولتلك


 عليه زي ما فهمتك يا زين مش عاوز غلط فاهم يا زين 


زين تمام يا اخوي متقلقش هعمل الي اتفقنا عليه 


وبيمشي زين وبيخرج برا البيت هارون بيقوله لعادل وانت


 يعمي عاوزك انت ومعاذ تجهزو كل حاجه لدفنه مريم


عادل حاضر يا ولدي بس معاذ مظهرش من صباحيه ربنا يا


 ولدي مهعرفش راح فين ولا شوفتو واتصلت بيه مهيردش


 عليا واصل هارون بيعقد حواجبه وبيقوله كيف يعني ازاي ده


 هيكون راح فين هكلمو انا اشوفو فين بيبداء هارون يتصل


 بي معاذ بيلاقي مفيش رد بيقول هارون لي عادل عمي معاذ


 ممكن يكون في بيت الجبل عادل مش عارف يا ولدي بس


 اكيد يكون هناك طلاما مبيردش عليا هارون تمام يا عمي انا


 هبعت حد من الرجالة يشوفه هناك ولا وبيبعت هارون واحد


 من رجالته يشوف معاذ في بيت الجبل  وبيطلع هارون


 اوضته وبيفضل عادل وبعد شوية بيدخل الراجل الي بعتو


 هارون يشوف معاذ وهو بينهج ووشه مخطوف بيشوفه


 عادل بيقوم في اي يا ولد المركوب مالك هتنهج اكده ليه


 اتحدت الراجل وهو بياخد انفاسه معاذ بيه يا حج عادل


 بخوف مالو معاذ انطق يا ينقطع حسك مالو معاذ الراجل


 معاذ بيه روحت لقيتو مج"تول يا حج في هذه اللحظه


 بيطلع عادل يجري بياخد عربيته بيسوق بسرعه كبيرة


 وبيوصل بيدخل عادل البيت بيشوف ابنه واقع علي الارض وسط دمائه مدب"وح 

واقف عادل مكانه بصدمه كان يظن هذا حلما بل كابوسا يريد


 ان يستيقظ منه صرخ عادل بقوة قوم يا ولدي قوم مين الي


 عمل فيك اكده يا ولدي..... قوم لا يعلم ماذا يفعل وابنه


 مقتول بين ايدية بيمسك عادل موبيله وايده بتترعش 


 وبيتصل علي هارون وهو بيقوله تعاله علي البيت بسرعه


 وصل هارون ومعاه رجالته ودخل هارون ووقف بصدمه من


 شكل معاذ المدب"وح بيلاقي عادل بيقوله حق ولدي يا


 هارون قتلو ولدي ولدي اتقتل في دارة عايز اعرف مين الي


 جتل ولدي يا هارون مفيش غيرهم عيلة العزايزة 


هارون اهدي يا عمي وحق معاذ ومريم وشهاب وابوي هاخدو


 منهم يا عمي وزي ما قتلوهم هاخد تاري منهم يا عمي وبيامر


 هارون رجالته ياخدو جثه معاذ علي الثرايا وخرج هو وعادل


 وركبو عربيتهم ووصلو البيت دخل هارون ومعاه عادل


 ووراهم رجاله هارون شايلين جثه معاذ اول ما شافتهم


 ماجده صرخت بعلو صوتها معاااااااااااااااذ ابني ووقعت علي


 الارض وفضلت تلطم علي وشها بشده وهي بتنوح معاذ


 ولدي ابني اتجتل يا ناس  نزل كل الي فالبيت علي صوتها


 واول ما منار وياسمين شافو معاذ فضلو يصرخو هما كمان


 وماجده بتندب اخوكو اتجتل  ....  عادل بغضب معوزش


 اسمع حسك مرة فيكم كلكم علي فوق معندناش حيل للعويل


 احنا...... صرخت ماجده ابنك اتجتل يا عادل جتلوة وفضلت


 تصرخ بقوة وفضلت تقول اكده يا معاذ يا ولدي اكده تهمل


 امك ده انت كنت فرحتي الاول يا ولدي قربت منها ثرايا


 فهي مجربة فقدان الضنه فهي خسرت ابنها وبنتها وفضلت


 تطبطب عليها وتقولها كلام يهديها ماجده بصتلها وقالت


 زمانك شمتانه فيا يا ثرايا اديني ولدي مات ثرايا بحده


 وحزن مفيش شماته فالموت يا ماجده ويلا قومي معانا


 وخدوها وطلعوها لفوق وبداو فتغسيل جثته وتكفينه هو


 ومريم وانتهو وقامو بدفنهم  ورجعو الثرايا قعد عادل علي


 اقرب مقعد وهو حاسس بالعجز وقال حق ولدي لازم يرجع


 يا هارون انشاء الله لو فيها رقاب عيلة العزايزة كلهم.......... 


ولسه هارون هيرد علي عادل موبيله بيرن بيشوف هارون المتصل وبيرد بخوف واول ما بيسمع المتصل بيخرج هارون برا البيت بسرعه كبيرة 


داخل ثرايا العزايزة بتكون كل العيلة متجمعه علي الفطار


 بيلاقو الغفير داخل عليهم وهو بيقول لممدوح ممدوح بيه


 في حد بعتلك الظرف ده ووصا اني اديه لحضرتك انت بذات


 في هذه اللحظه فجر بتحس بخوف وتوتر ووشها بيقلب


 الالون من خوفها وبتلاحظ ريم خوف فجر وبتبداء تخاف


 هي كمان بياخد ممدوح الظرف باستغراب وهو بيعقد حاجبه


 وبيقول للغفير متعرفش مين الي بعت الظرف ده الغفير لا يا


 بيه مهعرفش مين حد غريب عن البلد يا بيه في هذه اللحظه


 بتقع المعلقه من ايد فجر وضربات قلبها بتدق بخوف


ممدوح بيمسك الظرف وبيفتحه وبيبداء يشوف الي فيه وهو


 بيفتح عيونه علي وسعهم بصدمه وبيتحول لغضب وووو...... 


نكمل البارت الجاي يحلوين ❤


تتوقعو اي الي هيحصل وهارون هياخد حقه منهم ازاي واي المكالمه الي جت لهارون خلتو يجري وممدوح شاف اي اتوقعو انتو الاحداث وقولولي فالكومنتات في لغز كبير 


هستنا رايكم فالبارت يقمراتي وعاوزة تفاعل حلو وكومنتات حلوة كتير تفاعلكم وكومنتاتكم هي الي بتشجعني اكملها ياريت التفاعل يبقا حلو يقمراتي ❤


//بقلم_الكاتبة Esraa HaShem //


//عشقت_جحيمي_الابدي 💥🖤//

((البارت الثامن)) 


((عشقت جحيمي الابدي 💥🖤)) 


 ممدوح بيمسك الظرف وبيفتحه وبيبداء يشوف الي فيه وهو 

بيفتح عيونة علي وسعهم بصدمة وبتتحول صدمتة للي


 غضب فكان داخل الظرف صور ليه هو وعشيقتة وهما داخل


 احضان بعض وكمان صور لجميع افراد العيلة ومتعلم عليهم


 بعلامه الاكس باللون الاسود وبيلاقي ورقة صغيرة مكتوب


 فيها بال"دم نهايتكم قربت اوي يا ممدوح واولهم هتكون


 نهاية بنتك عشان تشوف نهايتها قدام عنيك يا ابن العزايزة


حسان بيقول فيه اي عاد الظرف ده يا ممدوح ومالك اكده


 وشك اتغير ليه اول ما شوفت الي جوة الظرف 


ممدوح بغضب في حد باعت صور لينا كلنا وبيقول نهايتنا


 قربت اوي يا ابوي.... 


حسان وهو بيعقد حواجبة بغضب وة مين عاد الي هيكون


 بعت اكده يا ممدوح.....


ممدوح وهو بيقوم يقف مفيش غيرهم يا ابوي عيلة الشهاوي


 اكيد هما الي بعتو اكده عاوزين يخوفونا ويلعبو باعصابنا


اما فجر وريم فخدو انفاسهم باريحية فكانت ريم تتوقع ان


 يكون هارون ارسل الصور والفيديو لي ابيها 


ممدوح وهو بيوجه كلامه لي فارس واحمد وبيقول ليهم 


لازم كتب الكتاب يكون النهاردة بليل تجيبو الماذؤن ونكتب


 الكتاب وخلينا نخلص من الحكاية دي.... 


حسان لي الاستعجال يا ولدي احنا مش قولنا هيبجا بكرا عاد 


ممدوح مفرقتش النهاردة من بكرا يا ابوي وانا مش مرتاح اي


 ممكن يحصل خلينا نخلص النهاردة احسن 


حسان تمام يا ولدي الي تشوفة...... 


فارس واحمد كانو طايرين من فرحتهم اخيرا كل واحد


 هياخد حبيبته وهتبقا من نصيبه وتتكتب علي اسمه.. 


اما ريم وفجر كانو الاتنين بيبصو لبعض برعب وخوف.. 


ازاي فجر هيتكتب كتابها وهي اصلا متجوزة هارون.. 


بتقوم فجر من غير ما تكمل اكلها وشها بيكون مخطوف.. 


بيسالها ممدوح رايحه فين يا فجر ومال وشك اصفر ليه...


ريم وهي بتقوم هي كمان مفيش يا عمي اصل فجر تعبانه... 


شوية ومعدتها وجعها سيبها تطلع ترتاح شوية وانا هطلع... 


 معاها يا عمي وبتمسك ريم ايد فجر وبتطلع ريم وفجر.... 


فجر بخوف هعمل اي يا ريم انا في مصيبة ازاي هتحوز...


 مرتين ازاي يا ريم ده غير كمان هارون لو عرف ممكن...


 يفضحني يا ريم قوليلي اعمل اي.... 


ريم مش عارفه يا فجر انا كمان خايفة اوي ودماغي وقفت


 مش عارفه افكر ولا لقيا حل لو قولنا لي عمي انك مش


 موافقه برادو هيمشي كلامو وهينفذ وهيجوزك غصب غير


 كمان فارس مش هيصدق يا فجر انك مش موافقة لانكم


 بتحبو بعض يا فجر ومحدش هيقتنع فالبيت خالص برفضك


فجر دموعها بتنزل وبتقول انا تعبت ياريم تعبت ياريت ربنا


 ياخدني احسن عشان ارتاح من العيشة دي مش عارفه لي


 بيحصلي كدا يارب ريم دموعها بتنزل هي كمان وبتحضن


 فجر وبتقولها اهدي يحبيبتي بعد الشر عليكي عاوزة تسبيني


 لوحدي ولا اي وبعدين سبيها علي ربنا يحبيبتي انشاء الله


 خير يمكن يحصل حاجه توقف الجوازة دي من هنا لي بليل


 منعرفش اي اللي ممكن يحصل لان البيت ده بقت حوارتو


 كتير اوي 


عند هارون بعد ما بيجيلو اتصال من مستشفي ولده بيخرج


 هارون بسرعه كبيرة وبيركب عربيته وبيروح المستشفي..


بيدخل هارون المستشفي بسرعه كبيرة وبيلاقي الدكتور.. 


هارون في اي يا دكتور انت كلمتني قولتلي اجي بسرعه لي


 حصل حاجه لي ابوي ولا اي متتكلم يا دكتور ساكت ليه.... 


الدكتور اهدا يا استاذ هارون واديني فرصتي اتكلم والد..... 


حضرتك كويس جدا ومحصلش حاجه وهو فاق من الغيبوبة


هارون بارتياح بجد يا دكتور يعني هو فاق وبقا كويس.... 


الدكتور بعملية ايوة يا استاذ ونقلناه اوضه عادية وكمان هو


 طلب يشوفك عشان كدا كلمنا حضرتك تيجي علطول..... 


تقدر حضرتك تدخلو وانا هكمل شغلي الاوضه اخر الطرقه


 يمين حضرتك هتلاقي ولدك فيها وكمان يقدر يخرج من


 المستشفي....  هارون تمام يا دكتور وبيمشي هارون.... 


بيدخل هارون اوضه غفران بيلاقيه نايم عالسرير....... 


بيفتح غفران عيونه وبيشوف هارون قصاده...... 


هارون حمد الله علي سلامتك يا ابوي..... 


غفران الله يسلمك يا ولدي...... 


بيتعدل غفران وبيقعد علي السرير وبيساعده هارون.... 


هارون بيسحب الكرسي الي فالاوضه وبيقعد قصاد ابوة 


وبيقولة اكده يا ابوي خضتنا عليك وبقالك مده سايبنا.... 


غفران غصب عني يا ولدي مش بايدي.... 


هارون مين الي عمل اكده يا ابوي..... 


غفران بكرة وغضب حسان العزايزة هو الي عمل اكده يا ولدي


هارون بجمود العزايزة زودها اوي يا ابوي بس انا هاخد حقك


 يا ابوي متجلجش انت وعاوزك ترتاح 


غفران وانا مش جلجان يا ولدي عارف انك هتجيب حقنا


 عشان اكده طلبت اشوفك يا ولدي اول ما فوقت.... 


هارون ابوي كنت عاوز اتحدت معاك فموضوع مهم يا ابوي... 


غفران قول يا ولدي حصل اي 


هارون ابوي مريم ماتت.... 


غفران بيفتح عيونه علي وسعهم بصدمه انت بتقول اي كيف


 ده حصل يا هارون اختك ماتت كيف يا هارون انطق.... 


هارون بتوتر ابوي انت لسه تعبان مكنتش عاوز افتحك


 فالموضوع ده دلوقت بس انت لازم تعرف الي حصل... 


غفران بغضب مريم ماتت كيف يا هارون..... 


هارون مريم ماتت مج"تولة يا ابوي لقوها علي طريق


 الصحراوي وخدو المستشفي هي خرجت من البيت من غير


 ما حد يعرف ولا يشوفها ولما عرفنا كنت بدور انا وزين عليها


 وكان فالبلد منتشر انهم لقو بنت مجتولة علي الطريق


 وفالمستشفي روحنا انا وزين المستشفي ولقنها مريم بس 


في حاجه كمان يا ابوي مريم كانت حامل يا ابوي... 


غفران ملامحه بتتحول لغضب وبيقول انت متاكد من الي


 هتقولو ده يا هارون زين.. 


هارون ايوة يا ابوي وكمان الي جتلها ده ضربها وخلاها تسقط


 وكمان خنقها لحد ما ماتت الدكتور اكدلي اكده يا ابوي.... 


غفران بجمود في حد فالبلد عرف بالمصيبه دي يا هارون


هارون لا يا ابوي محدش يعرف غيرنا وبس يا ابوي..... 


غفران تمام معوزش حد يشم خبر عالموضوع ده.... 


مريم حطت راسنا فالطين يا هارون وباعت شرفها.... 


كويس انها ماتت والا كنت جتلتها انا بيدي دي علي الفضيحه


 والعار الي جبتهولنا متعرفش مين الي غلطت معاه ولا لسه.... 


هارون لسه مهعرفش يا ابوي مش عارف اذا كان حد من


 العزايزة ولا وانا بدور فالموضوع متجلجش وان عرفت هو


 مين انا الي هدفنه بيدي يا ابوي.... 


غفران تمام يا ولدي في حاجه تاني حصلت لسه مهعرفش


 بيها انا ولا اي... هارون ايوة يا ابوي ومعاذ كمان اتفتل.... 


غفران ازاي ده حصل يا هارون كل ده حصل...... 


هارون معاذ مات مدب"وح يا ابوي في بيت الجبل.... 


غفران بغضب وجبروت مفيش حد عملها غيرهم يا هارون 


هارون عارف يا ابوي وانا هخلص عليهم كلتهم يا ابوي.... 


بس في حاجه كمان لازم تعرفها 


غفران في ايه تاني عاد يا ولد الشهاوي.... 


هارون بجمود انا اتجوزت بنت ممدوح العزايزة..... 


غفران بغضب اتجوزت مين انت اتجننت ولا ايه.... 


هارون قولت اتجوزت بنت ممدوح العزايزة...... 


غفران بغضب انت نسيت دي بنت مين يا هارون بنت الراجل


 الي جتل اخوك نسيت حق شهاب يا هارون نسيت كل حاجه


 نسيت حق ولاد عمك نسيت انهم كانو هيقتلوني ووممكن


 يكون هما كمان ليهم يد فالي حصل لي اختك نسيت كل ده


 يا هارون انت اتجننت..... 


هارون بحده لا يا ابوي منستش منستش كل ده وفاكرة زين


 يا ابوي انا اتجوزتها عشان اكسر ممدوح بيها يا ابوي.... 


وحقنا هاخدو منهم يا ابوي وممدوح هدفعو التمن غالي... 


غفران انت رايح تتجوزها بدل ما تشرب من دم"ها وتقط"عها


 حت"ت يا هارون.... 


هارون بهدوء انت عاوزني اعمل ايه وانا هعمل الي يريحك 


غفران هتجبها هنا والبلد كلها تعرف انك اتجوزت بنت ممدوح


 العزايزة  غصب عنهم عشان هي غلطت معاك لحد ما تجيب


 اهلها كلهم وتخد حقنا وبعدها يا تقت"لها وتخلص منها او


 تطلقها وترميها..... 


بياتي المساء داخل ثرايا العزايزة  بيكون متجمع كل العيلة


 ومعاهم الماذؤن وبتكون فجر وريم فاوضتهم بيجهزو 


فجر بتكون خلصت هي وريم وخايفه تنزل ومش عارفه تعمل


 اي لحد ما بيقطعهم دخول عبير وهي بتقول مشاء الله


 يحبايبي طلعين زي القمر ريم بابتسامه ربنا يخليكي


 يحبيبتي وبتحضنها ريم هي وفجر........ 


بتقول عبير يلا يا حبايبي  الماذؤن تحت ومستنينكم تحت.... 


بتنزل عبير ووراها ريم وفجر اللي قلبها بيدق وهيطلع من


 مكانه من كتر توترها وخوفها مش عارفه ازاي توقف الجواز


وبتدخل فجر هي وريم وعبير الصالون وبيكون الجميع


 موجود فبيقول ممدوح يلا يا شيخنا ابدا كتب الكتاب... 


وبيقعد ممدوح ومعاه فارس وبيمد فارس ايده فايد ممدوح 


ولسه الماذؤن بيبداء كتب الكتاب بيلاقي صوت من وراهم 


استنا يا شيخنا ازاي هتكتب الكتاب وهي متجوزة من اساسه


الجميع اول ما بيسمع الصوت بيبصو خلفهم وبيكون هذا


 الصوت هو صوت هارون ومعاه زين ووراة اربعه من رجاله


بينزل الخبر عالجميع بصدمه كبيرة وصدمهم اكتر وجود


 هارون داخل ثرايا العزايزة...... 


الجميع بيقف مكانه بصدمه وبيقول ممدوح بغضب كلام اي


 الي هتقولة ده يا ابن الشهاوي مين دي الي متجوزة انت


 اتجننت في نفوخك عاد ولا اي وكمان اي الي جايبك بيتنا


 عاد غريبة لانك مدخلتش بيتنا من سنين يا ابن غفران 


هارون ببرود فجر بنتك تبقا مراتي يا ممدوح 


في هذه اللحظه فجر بتحس الدنيا بتلف بيها وبتتمني الارض


 تنشق وتبلعها وحاسه بخوف ورعب من الي هيحصل 


ممدوح واقف بصدمه حاسس ان جسمه اتشل 


فارس بغضب لا بقا انت زودتها خالص يا هارون مين دي الي


 مراتك فجر هتبقا مراتي انا وهي طول عمرها ملكي انا.... 


هارون ببرود فارس اقعد مكانك واقفل بوقك بدل ما اخليها


 تبقا اخر ليله ليك عالدنيا يا فارس سامعني 


وبقول الي سمعتوة انا اتجوزت بنتك يا ممدوح عشان استر


 عليها لانها غلطت معايا فاتجوزتها عشان غلطتي معاها.... 


ممدوح بيحس بغضب وقهرة وبيحس بغليان فدمه...... 


وبيقرب  ممدوح من فجر وهو الغضب عامية وبينزل بي


 صف"عه علي وجهها بكل قوته وغضبه من كتر قوة الض"ربة


 وشها بيلف للجهه الاخري وبوقها بينزل دم... 


بيقول ممدوح بغضب جبتلنا يا الع"ار وكسرتي رجبتي انتي


 متستاهليش يعيشي يا فجر لازم تم"وتي واغسل ع"اري 


وبيخرج ممدوح س"لاحه من جيبة  وبيصوبة باتجاه فجر 


وبيقول لازم اقتل"ك واغسل ع"اري بايدي يا فجر...... 


وبيبص لهارون وبيقول بغضب خلاص يا ابن تلشهاوي دمرتنا


 مستني اية تاني هتخليني اقتل بنتي بايدي..... 


ريم بدموع وبتقف قصادهم لا ونبي يا عمي فجر مغلطتش يا


 عمي صدقني فجر بريئة والله هو السبب هي معملتش حاجه


ممدوح وهو بيزقها لي بعيد متدخليش انتي يا ريم 


بتقع ريم عالارض وفي نفس اللحظه بتخرج طل"قه من مس"دس ممدوح  وووو......... 


نكمل البارت الجاي يا حلوين ❤


هستنا رايكم فالبارت وعاوزة تفاعل حلو عليه وتوقعو انتو

 الاحداث وقولولي فالكومنتات وياريت التفاعل يكون حلو عشان اكملها رغم اني تعبانه نزلت البارت اتفاعلو بقا يقمرات وهستنا رايكم ❤


//بقلم_الكاتبة Esraa HaShem //


//عشقت_جحيمي_الابدي 💥🖤//

البارت الخامس والسادس


من هناااااا

تعليقات

التنقل السريع
    close