القائمة الرئيسية

الصفحات

زوجتى_____طفلة الفصل__العاشر_والفصل_الحادى_عشر



 زوجتى_____طفلة

الفصل__العاشر_والفصل_الحادى_عشر


مرت الايام سريعه فكان زياد يبتعد عن صبا بقدر كبير حتي يستطيع تقبل ما عرف اما صبا فقد ازداد حزنها وانكماشها علي نفسها وانما ظلت فرح وفريده يحاولون اخراجها من الحزن الذي لا يعرفون سببه

اما حازم وفريدة فظلوا علي حالهم كالقط والفار

اما سليم وفرح فقد كان سليم يحاول التقرب من فرح وازاله الحواجز بينهم حتي ان فرح اصبحت لا تخاف

منه ابدا وتريد التقرب منه باستمرار ولكن كان كلما اقترب منها تخجل بشده

مرت الايام سريعا حتي جاء موعد الرحله التي وعد سليم فرح بها....


الجد : خلاص يا سليم قررت تقول لفرح

سليم : ايوه يا جدي خلاص مفضلش غير شهر ونصف وفرح تتم ١٨ سنه دا حقها يا جدي لازم تعرف

الجد : ربنا يوفقك يا سليم المهم حاول توصلها الخبر بالراحه

سليم : اكيد يا جدي

الجد: هتسافرو امتي يا سليم

سليم :بعد حوالي نصف ساعه

فرح: يا صبا احنا ماصدقنا نروح رحله يلا بقي مش عاوزه تيجي ليه

صبا :  انا حره مش عاوزه اروح

فريده :يابنت الحلال ايه السبب دا انتي كنتي هتموتي وتطلعي

صبا :يا فريده مش عاوزه اروح هوا بالعافيه

زياد وقد اتفق مع سليم علي خطه : اه هوا بالعافيه

فزعت صبا والتفتت لتجد زياد واقف امامها...

صبا بارتباك : هو ايه اللي بالعافيه

زياد وقد اقترب منها بشده ثم همس في اذنها هتطلعي الرحله بالعافيه وبرضو هتجوزك بالعافيه

صبا بغضب :انت بتقول ايه انا هقول لسليم

زياد وهو يمسك يدها ولا يهمني ولو عاوزه تصوتي صوتي وهخلي فرح وفريده يسعدوكي كمان

صبا :هه

زياد لم يسمع منها وانما اجلسها في سيارته وانطلق بها

وركبت فريده مع حازم في سيارته

اما فرح فقد احست بالخوف من سليم بعد ما رات زياد وهو يعامل صبا وتذكرت معامله سليم لها

سليم: يلا اركبي يا فرح

فرح: لا انا عاوزه اروح بالطياره

سليم :يابنتي الله يهديكي اركبي طياره ايه مش احنا كلنا متفقين

فرح بخوف :لا خلاص مش عاوزه اروح

سليم بغضب :فرح مش عاوز دلع اركبي وامسك يدها ليركبها السياره

فرح بفزع :لا لا مش عاوزه اروح الله يخليك

سليم وقد اندهش من فعل فرح وخوفها

سليم برقه :مالك يا فرح في ايه بس

فرح بعيون دامعه: مفيش مش عاوزه اروح

سليم بغضب اكثر :يوووه انا مش ناقص اركبي وادخلها السياره رغما عنها

صبا ببكاء : مش عاوزه اروح نزلني يا زياد

زياد بصرامه : لا مفيش نزول والكلام يتسمع انا سبتك كتير بمزاجى

صبا بغضب وبكاء :انا بكرهك

زياد وقد اوقف العربيه ونظر لها بحنيه :وانا بحبك وبموت فيكي يا صبا

نظرت صبا الي الزجاج بخجل ولم تتكلم طوال الطريق مع زياد حتي انها رفضت الطعام والشراب وحتي رفضت نزول اي استراحه الي ان غضب زياد وأوقف العربيه

زياد بغضب: في ايه يا صبا ساكته طول الطريق ولا راضيه تاكلي ولا تشربي ولا حتي تنزلي استراحه

صبا لم تنظر له مما أغضب زياد اكثر وضرب علي المقود بيده وانطلق سريعا ولم يتحدث او يقف طوال الطريق


اما فريده وحازم

فريده: زوما انا جعانه

حازم: يادي النيله انتي مش لسه واكله دنا لو واخد بنت اختي مش هتمرمطني كدا

فريده :اعمل ايه يعني جعانه

حازم بخبث واوقف السياره ونظر لها: اصبري شويه منا جعان بردو وصابر اوي وهو ينظر في عينيها بجرئه

ولا انا ممكن اجبلك تاكلي بس حني عليا وخليني اكل انا كمان ثم غمز لها😉

فريدة بارتباك :لا لا انا مش جعانه انا مش عاوزه  اصلا بص يا زوما انا هنام واما نوصل صحيني

انطلق حازم وهو يضحك من قلبه عليها فكم يعشق خجلها وخوفها

اما فرح وسليم فظلت فرح تبكي وجسدها يرتعش

سليم اوقف السياره: مالك يا فرح في ايه اهدي بس وحاول وضع يده عليها ولكنها انتفضت وصرخت بصوت مكتوم

سليم بفزع وهو يبعد عنها :مالك يا فرح خايفه ليه كده اهدي بس مش دي الرحله الي كان نفسك فيها

فرح ببكاء :لا انا مش عاوزه اروح وصبا كمان وزياد خدها بالعافيه انا اعاوزه اروح عند صبا

سليم وقد فهم ما بفرح وسبب خوفها منه فقد علم انها تذكرت معاملته لها

سليم برقه : بصي يا فرح زياد عمل كده مش عشان يأذي صبا هو عمل كده عشان بيحب صبا.. عايزها تحبه

فرح :ماليش دعوه انا مش عاوزه اروح

سليم وقد اقترب منها حتي ان انفاسه كانت تلفح وجهها: فرح انتي خايفه مني..

فرح بتردد :لا هخاف ليه

سليم بعدم اقتناع: ماشي يافرح وظل طوال الطريق صامت وحزين من خوف فرح منه وقد شعر ان ما فعله في الايام الماضيه قد تبخر...........


عند وصولهم الي الفندق دخل كل منهم غرفته ليرتاحوا

سليم :عملت ايه يا زياد

زياد :يظهر مفيش امل يا سليم

سليم :انتا هتيأس من اولها

زياد: لا ابدا هحاول تاني ..وانتا عملت ايه يا سليم

سليم: مش عارف يا زياد ازاي هقولها يعني هقولها كده خبط لزق انا جوزك من وانتي عندك خمس سنين والمفروض يبقي رسمي كمان شهر ونص ربنا يستر

زياد :ربنا يستر يلا انا هروح ارتاح شويه وانتا كمان روح ارتاح


اما فريده فقد قررت ان تفعل مقلب في حازم جزاء احراجها وإخافتها فطلبت من الفندق المفتاح الاخر لغرفته بحجه انها خطيبته وتريد مفاجئته ودخلت الغرفه وكان حازم ينام ولا يظهر منه سوي قدمه فقامت فرح بوضع ورقه بين اصابعه واشعلتها وعندما احس حازم بالحراره قام وانتفض

حازم :حريقه حريقه

فريده كانت بتضحك ولكن بمجرد ان قام حازم صرخت عندما رائته فلم يكن يرتدي سوي بنطال وصدره عاري

حازم وقد اكتشف مقلبها: اه يا بنت ال ماشي يفريده انتي الي جيتي برجلك وهو يجري وارائها

فريده بصراخ: اعقل يا زوما

حازم: هوانتي خليتي فيا عقل والله لوريكي

فريده وهي تهرب تعثرت في شي ووقعت علي السرير وحازم فوقها

حازم بمكر: اخيرا اهلا ديده اراد ان يفزعها جزاء بما فعلت

فريده بخوف: ايه يا حازم وسع

حازم بمكر: بزمتك حد يلاقي بنت زي القمر كدا في اوضه نومه وعلي سريره وكمان في حضنه ويسبها. تمشي

فريده بخوف: يعني ايه وسع يا حازم بلاش هزار

حازم بخبث :ومين قال اني بهزر ثم اطبق شفتيه علي شفتيها لينهال منها كان في بدايه الامر يريد اخافتها فقط ولكنه لم يشعر بنفسه الا وهو يقبلها في رقبتها بشده وشفتيها بعنف حتي ان شفتيها جُرحت وملابسها تمزقت من قوته معها وهي تبكي وتصرخ وتضربه بيديها الصغيرتين

حازم وقد افاق لنفسه وابتعد سريعا عن فريده...

فريده اسف مش عارف عملت كده ازاي ولكن فريده لم تجبه انما ظلت تبكي وتشهق وتلملم ثيابها المتمزقه وانكمشت علي نفسها حاول حازم الاقتراب منها ولكنها صرخت ووقفت تجري لتخرج من الغرفه ولكن حازم تداركها وامسكها قبل ان تخرج بهذا المنظر الرث

حازم وهو يحتضنها برقه: اسف يا ديده حقك عليا بس مقدرتش اتحكم في نفسي

فريده وهي تحاول الابتعاد عنه :ابعد عني انا بكرهك يا حازم

حازم : اسف طب يارب اموت لو زعلتك تاني

فريده من وسط دموعها: بعد الشر

حازم: ايوه بقي ثم رفع وجه فريده اليه ومسح دموعها اسف يا ديده حازم بيحب فريده فابتسمت فريده

حازم بمكر :بس انا كنت عاوزك في موضوع مهم وغمز لها

فريده بفزع: لا لا وهمت لتخرج من الغرفه

حازم: استني يا بنت المجنونه هتخرجي ازاي بمنظرك دا هاتي مفتاح اوضتك اروح اجبلك لبس

ذهب حازم وجلب ثياب لفريده ارتدتها فريده وذهبت لغرفتها مسرعه

وبعد ان استيقظ الجميع وهموا ليخرجوا نزل الجميع الا صبا فريده: صبا فين يا فرح

فرح :مش عاوزه تخرج

سليم: ليه

فرح: مش عارفه

سليم: رحلها يازياد

زياد :سبها براحتها يا سليم

حازم طب خلاص يلا بينا وخرجوا جميعا

في اليوم التاني والثالث والرابع ايضا لم تخرج صبا

زياد :هيا صبا مش هتنزل النهارده كمان

 فرح: ايوه

زياد :خلاص يا سليم اخرجوا انتو انا مش خارج النهارده

وقد صمم زياد علي مكالمه صبا

طرق زياد الباب

صبا :ايوه مين

زياد :انا زياد افتحي يا صبا

صبا بقلق: في حاجه يا زياد

زياد :اكيد مش هاكلك يعني سليم باعت معايا حاجه ليكي

صبا وقد فتحت الباب ايه يا زياد وبمجرد ان فتحت الباب دلف زياد الي الداخل واغلق الباب خلفه

صبا برعب :ايه في ايه يا زياد عاوز ايه

ياتري زياد هيعمل معاها ايه هنعرف بعد شوية😉😘

 

تفاعل وعلق ب 20 ملصق و سجل متابعتك لصفحتى عشان يوصلك الباقى من الروايه.


❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍♥️♥️♥️♥️♥️♥️


زوجتى_________طفلة


الفصل_الحادي_عشر


صبا بخوف : ايه يا زياد في ايه عاوز ايه

زياد وهو يقترب منها :عاوزك انا يا صبا

صبا بفزع وهي تتراجع للخلف :يعني ايه

زياد وهو يقترب منها اكثر حتي انها التصقت بالحائط هوا الواحد لما بيعوز حبيبته بيعوزها ازاي

صبا ببكاء وصراخ: ابعد عني والله لاقول لبابا

زياد وهو يقترب اكثر :طب ماتقولي ايه يعني

صبا ببكاء اكثر وهي تصرخ بهستيريه وتضربه علي صدره بيديها: ابعد عني يا حيوان والله لاقول لسليم

زياد وقد ألمه كلامها فهو يعلم ان الحادثه قد اثرت عليها كما اخبره سليم ولكنه لم يعتقد ان تكون وصلت لتلك الحاله كتفها زياد بيد واحده

 ثم همس في اذنها: ايه يا بنتي الاوفر ده شكلك بتتفرجي علي افلام كتير عاوزك يا صبا يعني عاوز اتجوزك انتي اللي تفكيرك شمال يا حبيبتي ثم تركها بعد ان هدات حركتها وتوقف بكائها وقلدها بطريقه ..مضحكه ابعد عني يا حيوان الحقني يا سليم ثم ضحك عليها وتركها وذهب ولكن بمجرد ان وصل لباب الغرفه حتي عاد اليها.. اه بقلك ايه بكره هتخرجي بدل لما اجيلك هنا ولو جيت مش همشي غير لما تبقي مراتي هه ثم نظر في عينيها اصل انا بتفرج علي افلام كتير برضو وغمز لها ثم تركها وذهب اما صبا فجلست مصدومه علي سريرها وتحدث نفسها بصوت مسموع.. ايه الي انا هببته دا زمانه قال عليا ايه انا احسن حاجه مخرجش من الاوضه ثم تذكرت ملامح زياد ولكنها قالت لا لا اكيد بيهزر ولكن الباب انفتح ودخل زياد لا مبهزرش تحبي اثبتلك..

صبا بخوف :لا لا والله هخرج

خرج زياد وقال في نفسه ..شكلك هتتعبيني معاكي يا صبا


اما فرح وسليم....☺

فرح: سليم عاوزه انزل البحر

سليم: لا

فرح :ليه يا سليم اشمعني انا ما فريده نزلت البحر مع حازم وكانت فرح تتحدث بصوت عالي

سليم بغضب وهو يمسك معصمها: فرح وطي صوتك احسنلك وقولت مفيش نزول

فرح ببكاء :اه ايدي خلاص مش عاوزه انزل

سليم وقد ترك يديها :خلاص يا فرح حازم وفريده نزلو عشان مخطوبين

فرح وهي تلوي فمها: يعني ايه انا مش هنزل غير لما اتخطب او اتجوز

سليم بهدوء: اه

فرح بصدمه: وانا هلاقي حد اخطبه فين دلوقتي همشي اقول عريس يا ولاد الحلال ثم همست هوا انتا سيبلي فرصه اصلا بلا نيله..

سليم بغضب مصطنع :هه بتقولي حاجه يافرح

فرح :لا لا ثم صمتت.. ولكن بعد قليل

فرح: سليم

سليم :نعم

فرح :بقولك ايه يا سمسم

سليم بدهشه :نعم

فرح :مش قصدي بص يا سليم وهي تشاور علي الماره انا عيني ورمت مش لاقيه حد عدل اقوله يخطبي عشان انزل البحر

*********

اكيد سليم طبعا هيستغل اى فرصة عشان يقربها منه

لكن ازاى ؟! هنعرف فى الحلقة القادمة😉☺


 

#تفاعل_علق ب 20 ملصق و سجل متابعتك لصفحتى 

#زوجتى_____طفلة


#الفصل__العاشر_والفصل_الحادى_عشر


مرت الايام سريعه فكان زياد يبتعد عن صبا بقدر كبير حتي يستطيع تقبل ما عرف اما صبا فقد ازداد حزنها وانكماشها علي نفسها وانما ظلت فرح وفريده يحاولون اخراجها من الحزن الذي لا يعرفون سببه

اما حازم وفريدة فظلوا علي حالهم كالقط والفار

اما سليم وفرح فقد كان سليم يحاول التقرب من فرح وازاله الحواجز بينهم حتي ان فرح اصبحت لا تخاف

منه ابدا وتريد التقرب منه باستمرار ولكن كان كلما اقترب منها تخجل بشده

مرت الايام سريعا حتي جاء موعد الرحله التي وعد سليم فرح بها....


الجد : خلاص يا سليم قررت تقول لفرح

سليم : ايوه يا جدي خلاص مفضلش غير شهر ونصف وفرح تتم ١٨ سنه دا حقها يا جدي لازم تعرف

الجد : ربنا يوفقك يا سليم المهم حاول توصلها الخبر بالراحه

سليم : اكيد يا جدي

الجد: هتسافرو امتي يا سليم

سليم :بعد حوالي نصف ساعه

فرح: يا صبا احنا ماصدقنا نروح رحله يلا بقي مش عاوزه تيجي ليه

صبا :  انا حره مش عاوزه اروح

فريده :يابنت الحلال ايه السبب دا انتي كنتي هتموتي وتطلعي

صبا :يا فريده مش عاوزه اروح هوا بالعافيه

زياد وقد اتفق مع سليم علي خطه : اه هوا بالعافيه

فزعت صبا والتفتت لتجد زياد واقف امامها...

صبا بارتباك : هو ايه اللي بالعافيه

زياد وقد اقترب منها بشده ثم همس في اذنها هتطلعي الرحله بالعافيه وبرضو هتجوزك بالعافيه

صبا بغضب :انت بتقول ايه انا هقول لسليم

زياد وهو يمسك يدها ولا يهمني ولو عاوزه تصوتي صوتي وهخلي فرح وفريده يسعدوكي كمان

صبا :هه

زياد لم يسمع منها وانما اجلسها في سيارته وانطلق بها

وركبت فريده مع حازم في سيارته

اما فرح فقد احست بالخوف من سليم بعد ما رات زياد وهو يعامل صبا وتذكرت معامله سليم لها

سليم: يلا اركبي يا فرح

فرح: لا انا عاوزه اروح بالطياره

سليم :يابنتي الله يهديكي اركبي طياره ايه مش احنا كلنا متفقين

فرح بخوف :لا خلاص مش عاوزه اروح

سليم بغضب :فرح مش عاوز دلع اركبي وامسك يدها ليركبها السياره

فرح بفزع :لا لا مش عاوزه اروح الله يخليك

سليم وقد اندهش من فعل فرح وخوفها

سليم برقه :مالك يا فرح في ايه بس

فرح بعيون دامعه: مفيش مش عاوزه اروح

سليم بغضب اكثر :يوووه انا مش ناقص اركبي وادخلها السياره رغما عنها

صبا ببكاء : مش عاوزه اروح نزلني يا زياد

زياد بصرامه : لا مفيش نزول والكلام يتسمع انا سبتك كتير بمزاجى

صبا بغضب وبكاء :انا بكرهك

زياد وقد اوقف العربيه ونظر لها بحنيه :وانا بحبك وبموت فيكي يا صبا

نظرت صبا الي الزجاج بخجل ولم تتكلم طوال الطريق مع زياد حتي انها رفضت الطعام والشراب وحتي رفضت نزول اي استراحه الي ان غضب زياد وأوقف العربيه

زياد بغضب: في ايه يا صبا ساكته طول الطريق ولا راضيه تاكلي ولا تشربي ولا حتي تنزلي استراحه

صبا لم تنظر له مما أغضب زياد اكثر وضرب علي المقود بيده وانطلق سريعا ولم يتحدث او يقف طوال الطريق


اما فريده وحازم

فريده: زوما انا جعانه

حازم: يادي النيله انتي مش لسه واكله دنا لو واخد بنت اختي مش هتمرمطني كدا

فريده :اعمل ايه يعني جعانه

حازم بخبث واوقف السياره ونظر لها: اصبري شويه منا جعان بردو وصابر اوي وهو ينظر في عينيها بجرئه

ولا انا ممكن اجبلك تاكلي بس حني عليا وخليني اكل انا كمان ثم غمز لها😉

فريدة بارتباك :لا لا انا مش جعانه انا مش عاوزه  اصلا بص يا زوما انا هنام واما نوصل صحيني

انطلق حازم وهو يضحك من قلبه عليها فكم يعشق خجلها وخوفها

اما فرح وسليم فظلت فرح تبكي وجسدها يرتعش

سليم اوقف السياره: مالك يا فرح في ايه اهدي بس وحاول وضع يده عليها ولكنها انتفضت وصرخت بصوت مكتوم

سليم بفزع وهو يبعد عنها :مالك يا فرح خايفه ليه كده اهدي بس مش دي الرحله الي كان نفسك فيها

فرح ببكاء :لا انا مش عاوزه اروح وصبا كمان وزياد خدها بالعافيه انا اعاوزه اروح عند صبا

سليم وقد فهم ما بفرح وسبب خوفها منه فقد علم انها تذكرت معاملته لها

سليم برقه : بصي يا فرح زياد عمل كده مش عشان يأذي صبا هو عمل كده عشان بيحب صبا.. عايزها تحبه

فرح :ماليش دعوه انا مش عاوزه اروح

سليم وقد اقترب منها حتي ان انفاسه كانت تلفح وجهها: فرح انتي خايفه مني..

فرح بتردد :لا هخاف ليه

سليم بعدم اقتناع: ماشي يافرح وظل طوال الطريق صامت وحزين من خوف فرح منه وقد شعر ان ما فعله في الايام الماضيه قد تبخر...........


عند وصولهم الي الفندق دخل كل منهم غرفته ليرتاحوا

سليم :عملت ايه يا زياد

زياد :يظهر مفيش امل يا سليم

سليم :انتا هتيأس من اولها

زياد: لا ابدا هحاول تاني ..وانتا عملت ايه يا سليم

سليم: مش عارف يا زياد ازاي هقولها يعني هقولها كده خبط لزق انا جوزك من وانتي عندك خمس سنين والمفروض يبقي رسمي كمان شهر ونص ربنا يستر

زياد :ربنا يستر يلا انا هروح ارتاح شويه وانتا كمان روح ارتاح


اما فريده فقد قررت ان تفعل مقلب في حازم جزاء احراجها وإخافتها فطلبت من الفندق المفتاح الاخر لغرفته بحجه انها خطيبته وتريد مفاجئته ودخلت الغرفه وكان حازم ينام ولا يظهر منه سوي قدمه فقامت فرح بوضع ورقه بين اصابعه واشعلتها وعندما احس حازم بالحراره قام وانتفض

حازم :حريقه حريقه

فريده كانت بتضحك ولكن بمجرد ان قام حازم صرخت عندما رائته فلم يكن يرتدي سوي بنطال وصدره عاري

حازم وقد اكتشف مقلبها: اه يا بنت ال ماشي يفريده انتي الي جيتي برجلك وهو يجري وارائها

فريده بصراخ: اعقل يا زوما

حازم: هوانتي خليتي فيا عقل والله لوريكي

فريده وهي تهرب تعثرت في شي ووقعت علي السرير وحازم فوقها

حازم بمكر: اخيرا اهلا ديده اراد ان يفزعها جزاء بما فعلت

فريده بخوف: ايه يا حازم وسع

حازم بمكر: بزمتك حد يلاقي بنت زي القمر كدا في اوضه نومه وعلي سريره وكمان في حضنه ويسبها. تمشي

فريده بخوف: يعني ايه وسع يا حازم بلاش هزار

حازم بخبث :ومين قال اني بهزر ثم اطبق شفتيه علي شفتيها لينهال منها كان في بدايه الامر يريد اخافتها فقط ولكنه لم يشعر بنفسه الا وهو يقبلها في رقبتها بشده وشفتيها بعنف حتي ان شفتيها جُرحت وملابسها تمزقت من قوته معها وهي تبكي وتصرخ وتضربه بيديها الصغيرتين

حازم وقد افاق لنفسه وابتعد سريعا عن فريده...

فريده اسف مش عارف عملت كده ازاي ولكن فريده لم تجبه انما ظلت تبكي وتشهق وتلملم ثيابها المتمزقه وانكمشت علي نفسها حاول حازم الاقتراب منها ولكنها صرخت ووقفت تجري لتخرج من الغرفه ولكن حازم تداركها وامسكها قبل ان تخرج بهذا المنظر الرث

حازم وهو يحتضنها برقه: اسف يا ديده حقك عليا بس مقدرتش اتحكم في نفسي

فريده وهي تحاول الابتعاد عنه :ابعد عني انا بكرهك يا حازم

حازم : اسف طب يارب اموت لو زعلتك تاني

فريده من وسط دموعها: بعد الشر

حازم: ايوه بقي ثم رفع وجه فريده اليه ومسح دموعها اسف يا ديده حازم بيحب فريده فابتسمت فريده

حازم بمكر :بس انا كنت عاوزك في موضوع مهم وغمز لها

فريده بفزع: لا لا وهمت لتخرج من الغرفه

حازم: استني يا بنت المجنونه هتخرجي ازاي بمنظرك دا هاتي مفتاح اوضتك اروح اجبلك لبس

ذهب حازم وجلب ثياب لفريده ارتدتها فريده وذهبت لغرفتها مسرعه

وبعد ان استيقظ الجميع وهموا ليخرجوا نزل الجميع الا صبا فريده: صبا فين يا فرح

فرح :مش عاوزه تخرج

سليم: ليه

فرح: مش عارفه

سليم: رحلها يازياد

زياد :سبها براحتها يا سليم

حازم طب خلاص يلا بينا وخرجوا جميعا

في اليوم التاني والثالث والرابع ايضا لم تخرج صبا

زياد :هيا صبا مش هتنزل النهارده كمان

 فرح: ايوه

زياد :خلاص يا سليم اخرجوا انتو انا مش خارج النهارده

وقد صمم زياد علي مكالمه صبا

طرق زياد الباب

صبا :ايوه مين

زياد :انا زياد افتحي يا صبا

صبا بقلق: في حاجه يا زياد

زياد :اكيد مش هاكلك يعني سليم باعت معايا حاجه ليكي

صبا وقد فتحت الباب ايه يا زياد وبمجرد ان فتحت الباب دلف زياد الي الداخل واغلق الباب خلفه

صبا برعب :ايه في ايه يا زياد عاوز ايه

ياتري زياد هيعمل معاها ايه هنعرف بعد شوية😉😘

 

تفاعل وعلق ب 20 ملصق و سجل متابعتك لصفحتى عشان يوصلك الباقى من الروايه.


❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍♥️♥️♥️♥️♥️♥️


#زوجتى_________طفلة


#الفصل_الحادي_عشر


صبا بخوف : ايه يا زياد في ايه عاوز ايه

زياد وهو يقترب منها :عاوزك انا يا صبا

صبا بفزع وهي تتراجع للخلف :يعني ايه

زياد وهو يقترب منها اكثر حتي انها التصقت بالحائط هوا الواحد لما بيعوز حبيبته بيعوزها ازاي

صبا ببكاء وصراخ: ابعد عني والله لاقول لبابا

زياد وهو يقترب اكثر :طب ماتقولي ايه يعني

صبا ببكاء اكثر وهي تصرخ بهستيريه وتضربه علي صدره بيديها: ابعد عني يا حيوان والله لاقول لسليم

زياد وقد ألمه كلامها فهو يعلم ان الحادثه قد اثرت عليها كما اخبره سليم ولكنه لم يعتقد ان تكون وصلت لتلك الحاله كتفها زياد بيد واحده

 ثم همس في اذنها: ايه يا بنتي الاوفر ده شكلك بتتفرجي علي افلام كتير عاوزك يا صبا يعني عاوز اتجوزك انتي اللي تفكيرك شمال يا حبيبتي ثم تركها بعد ان هدات حركتها وتوقف بكائها وقلدها بطريقه ..مضحكه ابعد عني يا حيوان الحقني يا سليم ثم ضحك عليها وتركها وذهب ولكن بمجرد ان وصل لباب الغرفه حتي عاد اليها.. اه بقلك ايه بكره هتخرجي بدل لما اجيلك هنا ولو جيت مش همشي غير لما تبقي مراتي هه ثم نظر في عينيها اصل انا بتفرج علي افلام كتير برضو وغمز لها ثم تركها وذهب اما صبا فجلست مصدومه علي سريرها وتحدث نفسها بصوت مسموع.. ايه الي انا هببته دا زمانه قال عليا ايه انا احسن حاجه مخرجش من الاوضه ثم تذكرت ملامح زياد ولكنها قالت لا لا اكيد بيهزر ولكن الباب انفتح ودخل زياد لا مبهزرش تحبي اثبتلك..

صبا بخوف :لا لا والله هخرج

خرج زياد وقال في نفسه ..شكلك هتتعبيني معاكي يا صبا


اما فرح وسليم....☺

فرح: سليم عاوزه انزل البحر

سليم: لا

فرح :ليه يا سليم اشمعني انا ما فريده نزلت البحر مع حازم وكانت فرح تتحدث بصوت عالي

سليم بغضب وهو يمسك معصمها: فرح وطي صوتك احسنلك وقولت مفيش نزول

فرح ببكاء :اه ايدي خلاص مش عاوزه انزل

سليم وقد ترك يديها :خلاص يا فرح حازم وفريده نزلو عشان مخطوبين

فرح وهي تلوي فمها: يعني ايه انا مش هنزل غير لما اتخطب او اتجوز

سليم بهدوء: اه

فرح بصدمه: وانا هلاقي حد اخطبه فين دلوقتي همشي اقول عريس يا ولاد الحلال ثم همست هوا انتا سيبلي فرصه اصلا بلا نيله..

سليم بغضب مصطنع :هه بتقولي حاجه يافرح

فرح :لا لا ثم صمتت.. ولكن بعد قليل

فرح: سليم

سليم :نعم

فرح :بقولك ايه يا سمسم

سليم بدهشه :نعم

فرح :مش قصدي بص يا سليم وهي تشاور علي الماره انا عيني ورمت مش لاقيه حد عدل اقوله يخطبي عشان انزل البحر

*********

اكيد سليم طبعا هيستغل اى فرصة عشان يقربها منه

لكن ازاى ؟! هنعرف فى الحلقة القادمة😉☺


 

تفاعل_علق ب 20 ملصق و سجل متابعتك لصفحتى 


اضافة_لصفحتى_الشخصية__عشان_يوصلك الباقى من الروايه..

اضافة_لصفحتى_الشخصية__عشان_يوصلك الباقى من الروايه..

تعليقات

التنقل السريع
    close