القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

تزوجتُ مشوهة البارت العاشر

 


تزوجتُ مشوهة 

البارت العاشر 

ــــــــــــــــــــ


نجمه بعصبية /هه أنت خاين واحد خاين معندكش قلب اصلا ونا غلطانة ان حبيتك من كل قلبي 

شهاب بإستغراب /في اي ي بنتي انا مش فاهم حاجه 

نجمه /ملكش دعووه بيه انت سامع وطلعت من السياره 

شهاب /اهدي رايحه فين سبته نجمه وطلعت تجري 

نجمه وهي تستمر بالبكاء /يارب تعبت تعبت لي بيحصلي كل ده خدني بقااا يارب ووقعت علي الارض وفضلت تصرخ بشده يااااارب خدني تعبت 

ـــــــــــــــــــــــــــــ

في الفله

الجد ايمن /رنهُ علي شهاب 

يارا /حـاضر وفجأة رن الجرس وفتحت الخادمه شهاب وهو يجري علي الصالون هي هي مجتش 

قمر /هي مين؟ 

حنين /مالو وشكك ي أبني 

قمر /وفين ايهاب ونجمه 

شهاب بتوهان /هاا

الجد ايمن /هاا اي مالك وفين ايهاب ونجمه

شهاب /انا روحت النادي سالت عليه قالو راح مع زياد الكافية

حنين /طب وقافل فونه لي

شهاب /مش عارف بقاا

يارا /دلوقتي عشان محدش يديقه مهو رايق

قمر /فين نجمه

شهاب /هي مجتش

الجد ايمن/مجتش اي ي ابني مهي كانت معاك

شهاب /لا سبتني ومشت

حنين /مشت فين في الوقت ده 

الجد ايمن /وتسبها تمشي لوحدها ازاي

شهاب بزعيق /سبوني بقاا انا طالع اوضتي

يارا /هو في اي 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نجمه /ياارب ياررب نفسي اموت انا مليش لازمه في الحياه دي مليش لازمه وتزداد في البكاء أكثر واكثر 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

في الفله

احمد/هو اي ده انا رايح ادور علي نجمه

حنين /اهدي ي ابني انت تعبان

احمد/تعب اي بس انا رايح

قمر/احمد استني انا جايه معاك

احمد/لا انا هروح لوحدي خليك هنا

قمر/لا دي اختي ولازم ابقا مغاك

احمد/طب يلا

يارا /وناا كمان

وطلعوا من الفله واكيد مفيش لي احمد سياره 

يارا /استني احنا هنروح مشي اركب عربيه شهاب

احمد بعصبيه/مش هركب عربيه حد ونا قولت محدش يجي ونتم ال صممتوا في مش اسمعكوا تكلموا 

قمر /طب هنروح فين

احمد /هنروح النادي وندور من هناك

قمر /اه صح يلا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

في الكافيه

زياد /ايهاب كفايا شررب 

ايهاب بضحك /طلعت بتحب غيري انا بكرهااا

زياد /يبني مين دي تولع البنات كتير

ايهاب بغضب /هششش اوعاا تقوال عليها كلمه غلط انت سامع

زياد /طب يلا نمشي حرام ال عامله في نفسك ده

ايهاب /لاااا هتلي كماان عايز اشرررب كتير

زياد بغضب /لااا معتش شارب اي ال بتعمله في نفسك ده فووق

ايهاب والدموع في عيونه/هنتقم منها انا بكرهاا

زياد /مااشي يلا نمشي

ايهاب مسك السكين ووقف في نص الكافيه /اسمعوووا

جميع م في الكافيه بي استغراب /مالو ده

زياد وهو يخبط بي ايده علي راسه /انا غلطان ان جبتك معلش ي جماعه هو شرب كتيررر ومش في واعيه

ايهاب بتوهان /تؤ تؤ ناا كويسه

زياد/طب هااتلي السكين دي

ايهاب/تؤؤ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

احمد وهو ينفخ/لقتوها

قمر /اوووف انا زهقت دورت من الإتجاه التاني مش هناك

يارا /وناا دورت جوه النادي مش لقتها

احمد وهز يخبط بي ايده /اوووف هتبقا راحت فين 

قمر /طب تعالوا نمشي طوالي ممكن نلقيها 

احمد /بسررعه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

في الفله

شهاب في غرفته /الوو

سمر /ايوا ي بيبي

شهاب /معلش مش هنتقابل انهارده

سمر /اممم ماشي ي بيبي

شهاب /سلام

سمر/انتي كويسه

شهاب /لا

سمر /مدايق من نجمه

شهاب /واش عرفك

سمر ببرود /منا كلمتها

شهاب بإستغراب /مش فاهم

سمر /اصل انا رنيت عليك وهي ردت ونا قولتلها ان حبيبتك وكدا

شهاب بعصبيه /انتي غبيه يلعن.... 

سمر ببرود /في اي؟ 

شهاب /انتي عبيطه اصلا

سمر بزعيق /ونت زعلانه عشانها اوي لي كدا

شهاب /ي مجنوونه مش زعلان م تولع بس انا قايل لي جده ان هعملها حلوو وهي لما تيجي هتقوالو 

سمر /اه طب اصرف مكنتش اعرف

شهاب /اقفلي بقاا عشان اعرف اصرف

سمر /عملالك مفجأة بكرا

شهاب /تمم سلام

سمر /سلام

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زياد /سيب ي ايهاب السكين وتعالي نمشي ابوس ايدك

ايهاب بضحك / ماشي هسيبها بس عشان خاطر المزه دي

نورهان / مزه في عينك عيب كدا

زياد بلهفه/اسفين لحضرتك يلا بقا

رمه السكين ايهاب من ايده 

زياد هات ايدك

ايهاب وهز يغمز لي نورهان /مززه

زياد يرن علي شهاب /الوو ي شهاب

شهاب /اي

زياد/قبلني بسرعه في الكافيه عشان ايهاب.... 

شهاب /طيب تمم متخلهش يعمل حاجه 

زياد /حاضر مش تتأخر

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نجمه تزداد بالبكاء اكثر وتجلس علي الارض وحاطه ايدها علي وشها وجي عندها رجلين كان شكلهم مخيف جدا وباين عليهم انهم مش كويسين

الراجل الاول /اي ي مززه قاعده كدا لي

الراجل الثاني /قومي ورينا وشكك

نجمه وهي نقوم من مكانها وترفع راسها ليهم

الراجل الثاني /اي ده مشوهة

الراجل الاول بضحك/ي مشووهة قاعده كدا لي مع انك جميله بس نص ووشك  التاني ده ال مبوظ شكلك

نجمه بدموع /ملكوش دعوه انتم عايزين اي

الراجل الثاني /يعم يلا نمشي بلا قرف

الراجل الاول /يعم اهدي بس

نجمه... 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نكمل البارت الجاي 

لـــــــــ دينا الحسيني

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close