Header Ads Widget

رواية عشقي الأبدي الفصل الحادي عشر والثاني عشر بقلم ساره ناصر حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

رواية عشقي الأبدي الفصل الحادي عشر والثاني عشر بقلم ساره ناصر حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 



رواية عشقي الأبدي الفصل الحادي عشر والثاني عشر بقلم ساره ناصر حصريه وجديده


هنا اتصدمت لما سمعت كلمه اسف من عمر لان في فكرها ان هو شخص نرجسي جداااا ومستحيل يعتزر من حد 

هنا لفه وعلي وشها ابتسامه بلهااء... ثولت اي سمعني تاني كده 

عمر بسخريه/ هنستعبط ولا اي هو انا بقول الكلمه مره واحده بسسس 

هنا / يخربيت غلاستك مش قادر تطلع كلمه اسف اي النرجسيه دي ياجدع 

عمر/ مش نرجسيه لا وبعدين انا قولت اسف علشان رميتك في الطريق لوحدك بالرغم انك تستاهلي ولسانك ده يستاهل القطع صدقيني

هنا دبدبت في الارض/ يالهويييي عليككك ده انت بارد اوي انا مش قادره اصفالك حقيقي دايما بتقفلني منك

ياعني شخص مرجسي وكمان نسونجي وكمان مش عايز تقول اسف

عمر بصلها بغمز/ وعرفتي منين اني نسونجي ده وبعدين مسمهاش نسونجي اسمها محبوب من نص المجتمع

هنا بصتله بقرف/ معرفش بيحبوك علي اي بصراحه انا عن نفسي مقدرش ابصلك دقيقتين ع بعض نفسي تجزع ع طول

عمر بصلها بإستفزاز/ اكيد من حلاوتي طبعاً

انتي أصلا الوقفه ال واففها معاكي دي الف مين يتمناها غيرك

هنا ضحكت بكل صوتها/ الف فين الالف دول ياهارون يارشيدي 

عمر بص حواليه ورجع بص لهنا وغمزلها... هوريكي حاجه بسيطه 

عمر راح ناحيه بنت وهنا تابعت الحوار كله

هنا/ يخربيتك ده البت صاروخ يارب تلطشك الم يظبطك

عمر راح للبنت وفضل يكلمها ويضحك والبنت في ثانيه

ضحكت وادته رقمها وعمر كلن مقرب منها بشكل مبالغ فيه لدرجه ان هنا حست ان هي اضايقت وقربت منهم اكتر تسمع بيقولوا اي 

البنت بدلع/ لا لا ياعمر انت فظيييع

عمر بعمز/ وانتي زي القمر اول مره اشوف القمر ع الارض كده

البنت بدلع/ يابكاااااش

عمر / انتي مش شايفه نفسك ولا اي وبعدين مش شايفه نظرات البنات ليكي اكيد غيرانين من جمالك

عمر قال كلمته وهو باصص ناحيه هنااا

هنا بصتله بغضب وجزت علي سنانها من الغيبظ ودورت وشها الناحيه التانيه

عمر / انا هبقي اكلمك ضروري اشوفك تاني علشان

املي عيوني بجمالك ده لوحدننا بس هضطر اطلع دلوقتي

البنت/ اكيد باي ياعموره

عمر بعتلها بوسه في الهوا ورجع لهنا ال واقفه مصدومه من ال حصل وتصرف عمر وتصرف البنت ال في لاحظه

طبقها وحطها في جيوبه

عمر بصلها وغمزلها بعيونه/, شوفتي بقه انك محسوده علي وقفتك معايا

هنا بسخريه/ مين حضرتك

عمر بفخر/ عمر السويدي ال اي بنت تتمني تقضي معاه ليله بس واديكي شوفتي

هنا بسخريه/ دي بت مش مضبوطه واقعه ع اي حد

عمر ضحك علي هنا بكل صوته 

- حقد بنات ده اكيد البنت زي القمر اتعلمي منها شويه

هنا حطت أيدها في جنبها ورقعت حاجبها واتكلمت يسخريه ... اتعلم منها أي المياصه

عمر فرب منها واتكلم بهمس.. اتعلمي تبقي بنت كيوت زيهاااا مش تبقي شبه عسكري المرور كده 

هنا بصتله ببرود/ عاجبني نفسي ورايك ده عندي 

يترمي في الباسكت ال جنبك ده 

عمر / انا كان غرضي مصلحتك علشان نلاقي حد يبص في وشك بدل مانتي قاعده لينا زي العمل الرضي كده

هنا دبدبت في الارض/ بقولك اي تلشاني بجد ملكش دعوه بيااا خالص انت بني ادم بارد ومشتفز اوي اوي

هنا سابت عمر ومشيت وعمر كان واقف مبتسم جدااا

عمر / انا مستفز ده انا قمررر اوي اوي والله

في ؤضه ليان

حازم كان قاعد جنبها بيبصلها وساكت وليان كمان ساكته

وكانت مكسوفه من نظرات حازم ليها

ليان بخجل/ بتبصلي كده ليه 

حازم بحب/ مش عارف بس مش عايز ابص لحاجه غيرك

ليان ضحكت علي حازم وسكتت

حازم/ انتي كويسه دلوقتي ولا في حاجه تعباكي

ليان/ لا الحمدلله انا احسن كتييير

ليام سكتت لاحظه وبصت لحازم وقالت بهدووء

- شكراً ياحازم شكرا علي كل حاجه

حازم/ شكراً تأني ياليان انتي مش بتحرمي

ليان/ حازم بجد انا لازم اشكرك علي كل حاجه

علي وقوفك جنبي وعلي قلق علشاني

وعلي كل حاجه انا لولاك اكيد كان زماني ميته

حازم/ بعد الشر عليكي ياليان

بس صدقيني انا روحي بقت مربوطه فيكي انتي

بقيتي حياتي سلامتك هي كل اهدافي دلوقتي

ان شاء الله اقعد جنبك طول اليوم انا مش عارف

امته ولا ازاي بس انا مش هقدر اخبي مشاعري

ناحيتك انا كنت هموت لو جرالك حاجه ياليان

يمكن ربنا خد مني حاجات كتير بس انا حاسس

ان ربنا عوضني بيكي عوضني بوجودك ال كان

لطيييف علي حياااتي كلهاااا 

ليان بصت لحازم ووشها احمر من الخجل

حازم سكت ومحبش يحرجها اكتر من كده

وقطع نظراتهم خبط هنا ع الباب

حازم/ ادخل 

هنا / ها يالولو اي الأخبار دلوقتي

ليان/ الحمدلله احسن

هنا/ عارف يابشمهندس انا نفسي اشكرك من هنا للسنه الجايه علشان بسببك لولو رجعت مصر واخيرا شوفتها

تعرف إحنا بقالنا كتير اوي صحاب ومش عارفين نشوف بعض تخيل 

حازم/ متخيل وانتي بثه ياانسه هنا في طب برضو

عمر دخل وسمع عنر وهو بيسالها 

عمر بسخريه/ اكيد بطري دي اخرها معالجه البهائم

هنا بصتله بغضب وابتسمت وقالت... ابقي تعالي اكشف عليك في أي وقت يابشمهندس عمر هبقي سعيده لو انت اول بهيم قصدي اول حاله اكشف عليها

عمر برق وبصلها بعصبيه... انا بهيم يابهيمه

انتي اي يابت انتي محدش قادر عليكي ولا اي انا خلاص قرفت منك 

هنا/ والله شعور متبااادل جدااا

عمر/ انتي تطولي تكلميني أصلا

هنا / طالما بتكلمني يبقي طولت ونص كمان

حازم وليان مكانوش قادرين يمسكوا نفسهم من الضحك

بسبب عمر وهنا ال مش مبطليين نقااار مع بعض  

حازم/ عمررر اسكتت

عمر/ انت مشش شايفها

حلزم بحزم/ عمر هي كلمه واحده بقولك اسكت عيب كده

هنا/ شوف الناس ال بتفهم 

ليان/ خلاص بقه ساهنا لمي الدووور

اهدي يااستاذ عمر انت كمان إحنا في مستشفي ياجماعه

قطع كلامهم دخول الممرضه وكانت عيونها كلها علي عمر ومعجبه بيييه

الممرضه بدلع/ اهدي العصبيه مش كويسه علشانك يافندم تحب اقيسلك الضغط

عمر بص علي هنا ال متابعه الحوار ورجع بص للمرضه

- انتي لو قستي ضغطي هتلاقيه اكيد واطي اوي

تعرفي ليه 

الممرضه بدلع/ ليه

عمر بغمز/ يبقي قدامي الحلوياات دي كلها وميوطاش بذمتك

الممرضه/ ميرسي يافندم حضرتك زوق اوي

هنا بضحك/ ده زوق ده انتي مالك

الممرضه/ اه طبعاً ده زوق جداا جدااا بصراحه

يابختك بيييه

هنا/ يابختي ليه ان شاء الله

الممرضه/ مش جوزك

هنا وعمر بصوا لبعض بصدمه والاتنين ردوا في نفس الوقت

نعممممن مين دول ال متجوزييين

عمر / انا سينجل ياقمررر مراتي اي بعد الشر

هنا بسخريه/ والله خدمت البشريه كلها ان انت لسه سينجل 

عمر / بايخاااااه اوي بجدددد

هناا كانت بتقلد عمر بطريقتها... شبهاااااك بجددددد

حازم قام وقف ومسك عمر ومسك هنااا خرجهم برا التؤضه خالص

- حلوا مشاكلكم بعيييد عننا يلا اتفضلوا

حازم دخل ؤضه ليان وقفل الباب في وشهم

هنا بصت لعمر ودبدبت ع الارض ومشيت من ناحيه وعمر مشي الناحيه التانيه

حازم خد ليان رجعها البيت واول مرجعت رجاء استقبلتهم

- الف سلامه عليكي ياحبيبتي

ليان/ الله يسلمك يادادا شكرااا

حازم/ حضري الاكل يادادا بعد اذنك

ليان دخلت ؤضتها وحازم كان ساندها لغايط اما وصلها ع السرير براحه 

حازم/ هعمل تليفون واجيلك ياليان

حازم خرج من الاؤضه وليان قامت بتعب علشان تجيب

ليها هدوووم تغير هدومها ال لبساها ووصلت للدولاب براحه لغايطط اما حازم شافها وجري بسرعه عليها

حازم/ ليان ارتاحي وانا هساعدك في كل حاجه

متتهبيش نفسك خاالص

حازم خد بإيد ليان وقعدها علي طرف السرير

وراح جبلها غيااار وقعد جنبها بهدووء

ليان / طيب انده الدادا تساعدني 

حازم بصلها بحب واتكلم وهو بيقرب منها ببطئ

- انا موجود علشان اساعدك محدش هيساعدك

وانتي تعباانه غيري ياليااان

ليان بصتله بخجل وسكت

حازم قرب وشال حجابها من ع شعرها وساعدها

وخلع عنها الجاكيت ال كانت لبساااه 

وقرب لبسها تيشيرت مرييح وليان باصه وساكته تماماً

وعيونها متعلقه بحاازم ال سحرها بإهتمامه

وبحنيته عليها وقته تعبها

حازم قرب منها اكتر وشال خصلات شعرها براحه

ولم شعرها بكلبس برااحع وهمسلها بحب.. محتاجه حاجه تاني

ليان بصتله بخجل/ شكرااا ياحازم

حازم بصلها بجرئه وقال وهو٩بيقرب منها اكتر لدرجه ان مكانش في أي مسافه بينهم 

- غلطتي وانا كان نفسي تغلطي من بدري

حازم خلص كلمته وهجم علي شفايف ريحان يقبلها بكل رقه وحببب وليان كانت مصدومه من جرئته وغمضت عيونها وحست ان هي كمان محتاجه تقرب منه اكترر

وبادلته قبلته في حب ورقه بينهم هما الاتنين

لغايط اما حازم حس ان هي محتاجه تتنفس فبعد عنها 

وليان لسه مغمضه عيونها ومش قادره تفتحهن

حازم قرب منها وضمها لحضنه بحب  

وليان كانت مرتاحه جداااا ومطمنه جدااا في حضنه ده 

حازم بعد عن ليان ببطا

حازم يضحك/ انا هبعد عنك احسن لو فضلت حاضنك اكتر من كده مش ضامن نفسي ومش هعرف امسك نفسي اكتر من كده 

ليان بصتله بعدم فهم / مش فاهمه قصدك اي

حازم بصلها يضحك/ مهو مش لازم تفهمي دلوقتي اصل في حاجات تتحس ومتتقالش وان جيت اشرحها انا مقدرش

ليان ابتسمت وحازم خرج وبعد دقايق وصل بصنيه الاكل

حازم/ الأكل ده لازم يتاكل كله كله مش هسمح تسيبه فتفوته والا انتي عارفه عقابي كويس

ليان ضحكت وسكتت

حازم قعد وبدأ ياكل ليان بنفسه براحه وليان كانت بتاكل وهي مبسوطه ومسكت المعلقه من حازم وقربتها منه 

ليان / انت مأكلتش حاجه من امبارح كل معايا

حازم اخد المعلقه واكل مع ليان وبعد وقت ليان كانت

خلصت اكل وحازم راح خدها في حضنه بحب 

حازم/ نامي ياروحي وارتاحي انتي اكيد تعبانه ومحتاجه ترتاحي

ليا،ن بخجل/ حد يشوفنا كده الباب مفتووح

حازم حضنها وتتكلم وهو بيهمس قريب من ودنها

-ما ال يشوف يشوف انا ميهمنييش حد خالص 

في بيت الحديدي 

وليد كان بيتكلم في التليفون بنرفزه

- لا لا انا مليش فيه انتي لازم تعرفي كل حاجه

علشان اعرف حازم الالفي ده بيخبي اي 

اسمعي اما اقولك انا زرعك هنااا علشان تنقليلي كل الاخبار مش علشان تدلعي هناك بكره الصبح

تكوني عارفه كل حاجه مفهووم .. 

في شركه الألفي

حازم بصوت ارعب الموظفين كعادته... ال بيحصل ده تهريج يابشمهندسين الصفقه لاما لينا لاما لينا مفيش ؤبشن تاني عندكم احنا مش بنهزر انتوا لازم تعرفوا

انتو بتشتغلوا فين دي امبراطوريه عز الدين الالفي

لتكونوا قدها لاما تتفضلوا توروني عرض أفادكم 

الموظف/ يافندم المقاول مش عاجله اليوميه حد قومه علينا

حازم بصله بعصبيه/ تشوف غيره في داهيه هو المهم شغلنااا ميتعطلش ثانيه واحده انا بقولك اهو انت مسؤول قدامي ع الموضوع ده انا مبحبش العطله

اتفضلوا ع مكاتبكم

حازم خرج من ؤضه الاجتماعات ودخل مكتبه وعقاريت الدنيا كلها بتتنطط قدامه  

- جميله 

جميله دخلت بسرعه بمكتب حازم وهي خايفه

- نعم يابشمهندس 

جميله/ عمر وصل ولا لسه

جميله بتوتر / بشمهندس عمر لسه موصل

جميله مكملتش كلمتها كان عمر واقف وراها زقاطعها

- مو اي ياجوجوو روحي جهزيلي الفطار

حازم بصله بغضب

عمر بغمز/ قصدي القهوه القهوه ياجميله

حازم قعد ع مكتبه وبصله بعضبيه/ هتبطل استهتار امته عرفني بجد هتبطله أمته

عمر بهزار/ مالك كده يازوما شايط ومش طايق نفسك ليه

كانت كنت بطلع فراشات امبارح

حازم بنفس الغضب/ يابني ادم شغلك اهم من هزارك ده ممكن افهم حضرتك مستهتر ومهمل ليه

عمر /مانت موجود اهو ربنا يخليك ليا

حازم/ عمر لازم تهتم بشغلك زياده عن كده 

عمر/ في صفقه بمسكها بتخسر

حازم / مش موضوع صفقات يعاني

عمر / لا في صفقه يمسكها بمخسرها

حازم/ لا كل صفقاتك تمام بس لازم تكون ملم بكل حاجه

انت سيادتك تعرف ان مشروع التجمع واقف بقاله يومين بسبب المقاول

عمر / لا معرفش بس انت موجود اهو

حازم/ اتفضل انزل الموقع بنفسك وتخلص الشغلانه دي 

لازم الصنايعيه يشوفوا ان صحاب الشغل مش نايمين ع ودانهم

عمر / انا انزل الموقع انت اكيد بتهزر صح

حازم بصله بجديه/ ومتنزلش الموقع ليه مش مهندس مدني ولا احنا بنتبلي عليك

عمر قعد وحط رجل ع رجل /, اه انا شهادتي مهندس مدني بس انا شكلي طيار ضابط حاجه في الرنج ده

انا مكاني جانب الموضيفات العسلات مش جنب عم بيومي الصنايعي ولا عم صابر النقاش انت بتهزر صح

حازم/ او مكانك جنب المجرمين برضو قوم واخلص

قدامك ساعه والاقيك في الموقع

عمر/ بس

حازم شاورله بإيده وحظره يتكلم.. مفيش نقاش اتفضلللل

عمر بصوت عالي/ جمييله اقفلي ع الفطااار وجهزيلي الصن بلووك بتاعك

حازم/ امشي يلا صن بلوك اي ياارب اهديه او خدوو علشان حرام ادخل السجن في عز شبابي عليه

عمر بغمز/ تقدر تستغني عني 

حازم بضحك/ اع عادي غور من وشي وياريت ترجع بالتقارير النهائيه

عمر خرج وهو بيتأفف وحازم فضل باصص ناحيته

-يارب يهديك ياعمر يارب واشوفك شخص مسؤوول قبل ماموت بقه 

عمر من بره/ بعد الشر عليك ياحبيبي

حازم بضحك حدف الملف في وشه وعمر خده منه

- خدي ترمي الشغل ال جميله تعبانه في ع الأرض

حازم قام برقله/ انت بتخلي البت تعملك شغلك يخربيتك

جميييييله تعالي هنا 

جميله بتوتر/ ايوا يابشمهندس

حازم/ انتي بتعملي شغل عمر 

جميله بصت لعمر ورجعت بصت لحازم... لا طبعاً كله بتعليمات بشمهندس عمر ده بشمهندس شاطر جدااا

أصلا لولا تعليماته مش هوصل للي انا في ده 

عمر بص لجميله وبعتلها بوسه في الهوا ... عليااا النعمه

انتي اصلييي اجدع انثي في المكان ترقيه وعلاوه

حازم ربع أيده وبصله/ هترقيها تمسك مكانك ياعني ولا اي لو كده معنديش مانع 

عمر بص لجميله/ لا مش للدرجه ياجوجو علاوه ومكافأه

عمر رفع كف  ايده وجميله رفعه كف ايدها والاتنين خرجوا من قدام حازم

حازم/ ده هيجنن الموظفين حتي السكرتيره العاقله جننها

منك لله ياعمر 

في بيت هنا 

هنا لبست وجهزت نفسها علشان تروح الجامعه

وخرجت سلمت علي بابها واداها تعليماتها كالعاده 

وهنا نزلت وقررت تتمشي شويه

وبعدين تطلب ؤبر 

فجأه تليفون هنا رن وكان والدها

- الو ايوا يابابا

فريد/ انتي فين ياهنا

هنا/ بتمشي شويه يابابا مخنوقه قولت اتمشي

فريد/ طيب اول متوصلي الكليه طمنيني ياحبيبتي

هنا/ حاضر يابابا اول موصل هعرفك اكييد

وليان في بيتها كانت بتجهز علشان ترجع جمعتها وتشوف المحاضرات ال فاتتها

ليان/ صباح الخير يادادا

رجاء/ صباح النور رايحه فين بدري كده

ليان/ رايحه الكليه انا قربت ع الإمتحانات ولازم اخلص بقه

رجاء/ تماما بس لازم تفطري حازم منبه عليا مخرجكيش من غير متفطري

ليان/ انا وهنا متفقين هنفطر سوا وادي الدوا هاخده قدامك اهو يلا بقه علشان هتاخر كده 

رجاء/ لازم تفطري حازم هيزعل

ليان/ ياا عليكي يادادا انا هتصل لحازم واعرفه اي رايك

رجاء/ ماشي

حازم كلن قاعد في مكتبه مركز في شغله وملامحه ظتعصبه جداا سمع تليفونه بيرن واول مشاف اسم ليان

ملامحه هديت وابتسم ابتسامه خفيفه

ورد بلهفه/ ألو صباح الورد

ليان/ صباح الفل

حازم/ وحشتيني صدقي

ليان بخجل/ مانت لسه سايبني

حازم بإبتسامه/ اعمل اي بتوحشيني كل ثانيه دي حاجه مش بإيدي المهم في حاجه متصله ليه دلوقتي

ليان/ انا نازله رايحه الكليه

حازم/ طب فطرتي اهم حاجه 

ليان/ متفقه انا وهنا هنفطر سوا ماشي

حازم/ طيب بس ضروري تفطري لو عرفت انك مفترطيش هزعل وضروري هعاقبك

ليان ضحكت بخجل وقفلت الخط 

حازم ابتسم وشال التليفون وجنيله كانت واقفه بعيد

- سبحان مغير الأحوال الموضوع ده في أن اكيد

ده بشمهندس حازم ده ال راعب اكتر من الف موظف 

انا لو غفلته مش بعيد بشمهندس عمر يتبسط مني اوي

جميله فعلاً كانت بتصور حازم وهو بيكلم مع ليان وازاي ملامح حازم بتتغير بسرعه كده من القسوه والحده للين وابتسامته ال تقريباً مش بتشوفها كتيير

في الموقع

عمر كان لابس خوذته وومشمر قميصه وواقف وسط العمال وعمال يسب في حازم ان نزله في الحر ده 

عمر بغضب/منك لله يا حازم حسبي الله ونعم الوكيل فيك انا اتبهدل كده انا عمر السويدي اترب كده 

انا لو حد شافني هيتمسخروا عليا 

عمر فاق من كلامه علي صوت المقاول

- محتاجين مونه زياده

عمر بتأفف/ عم بيومي اتصرف جيب ال عايزه هو انا هقولك لأ 

بيومي/ بس لازم تبقي عارف برضو ده مالك يابني

عمر/ لا انا واثق فيك يا راجل يابركه انت اعمل ال انت شايفه المهم أن الشغل يخلص وع اعلي مستوي متشمتوش حازم فياااا يلا يارجاااله

بيومي ضحك علي عمر لانه عارف مدي علاقته  بحازم وقد اي هو بيحبه وميقدرش يستغني عنه

عمر قضي وقت كبير مع الصنايعيه لغايط اخر اليوم

وانجز الشغل كله ورجع ع الشركه. تاني

دخل مكتبه قعد يستريح وطلب من جميله قهوته

جميله دخلت وفي ايدها صنيه كبيره اوي

عمر بصلها وضحك/ والنعمه انتي ال فهماني في المكان ده

جميله/ ده فول من ال بتحبه وبطاطس وفلافل كمان

اصل مفطرتش  حاجه ياعيني

عمر / اه والله اخوكي واقع خااالص ومحدش بيحس

جميله/ كل عقبال مجبلك القهوه

عمر بدأ ياكل لامه كان جعان جداا 

جميله دخلت ومعاها طبقين ملفوفين بسولوفااان 

عمر بصلها/ اي ده انا شامم ريحه هزعل اوي لو طلعت غلط

جميله يضحك/ بص بقه دي بسبوسه بالمكسراات

عمر / ناوليني بيهااا اخوكي مبياكلش اكل بيتي خالص

جميله/ عارفه عملت كسابك معايا وشوف بقه الطبق التاني فيه اي

عمر / سبيني انا احسس اصل الحاجات دي بتتحس

جميله/ كنافه بالقشطه دوق وقولي رايك

عمر/ والنبي انتي ال قشطه سبينس بقه معاهم

وفضي الاؤضه ليناا دي هتبقي معركه

جميله/ في بس حلجه كنت عايزه اعرفها

عمر بصلها بطرف عينه / انا عارف الحنيه الزياده دي وراها طلبات اتفضلي

جميله بضحك/ كان في صاروخ ارض جو هنا دخل 

لبشمهندس حازم٩ من اسبوع كده واول مجه وليد الحديد الصاروخ اختفي

عمر قام وبصلها / صاروخ في الشركه وميجليش انا الصواريخ كلها بتيجي ع هنااا اكيد بتهزري 

جميله/ والله صاروخ وبعدين بقه٩بشمهندس حازم مش عاجبني بيجيله اتصالات كده تخليه يضحك 

عمر بصلها بإستغراب/ تخلييه يضحك يانهار ابيض اي الحاجه الغريبه دي ضحك في مكتب حازم اعوذ بالله

جميله/ قولي بقه مين دي 

عمر / فضولك هيقتلك طبعاً

جميله بضحك/ فضولي قتلني خلاص قول بقه

عمر / اسألي حازم ياختي انا معرفش انا مش فتهاش أصلا

جميله بصتلع وضيقت عيونها/ بقه انت متعرفش اااه منك انت عارف كل حاجه وبتستعبط عليا

عمر بضحك/ بقيتي رغايه اوي يلا اكلعي هاتي القهوه

جميله خرجت وهي بتتأفف وعمر كمل اكل وابتسم ع صاحبه ومفيش لحظات شاف حازم قدامه

حازم بنفاذ صبر/ ده مطعم هنا ولا اي اي ال نت عامله ده

عمر / اقعد بس اعملك سندوتش تخب تاكل اي

حازم/ احب اشوف تقارير سيادتك انت أصلا المفروض اول مترجع تيجي ع مكتبي وتسلمني التقارير دي استني سيادتك وفي الاخر الاقيك فتحهالي مطعم هنااا

عمر/ روق اعصابك مش كده الضغط والسكر ماشيين ياحبيبي التقارير اهي مش عايز تاكل براحتك مانت عندك حضن حنين في البيت يجهزلك اكل إنما انا ياعيني عليااا

محدش حتي بيناولني كوبايه الميه

حازم/ يخربيت أرك انت بتنق عليااا اسكتتت

عمر / المهم خد بالك ريحتك طلعت الموظفين شافوا ليان كذا مره 

حازم بصله بصدمه/ انت عبيط يلا هي واحده شاقطها مهي مراتي متظهر عادي براحتها

عمر/ قلبنا قوي اوي مبقاش يهمناااا احبك وانت مسيطر كده 

حازم/ المهم سيب جميله في حالها متبوظش اخلاقها 

عمر/ ياعم جميله ممنا وعلينا وبعدين كلها يومين وهايدي ترجع 

حازم/ خد بالك هايدي دي مش هتعد هنا كتير 

عمر/ ليه المدام بتغير ولا اي

حازم/ صبرني يااااارب صبرنيييي

انا هغور من وشك خالص بجد 

حازم خرج من عند عمر وكمل شغله وبعدين رجع بيته

وعمر خلص شغله وقرر ان هيروح البار ال بيسهر فيه

وشغل عربيته واتحرك وفجأه لقي نفسه قدام بيت هنا

عمر في نفسه/ جرالك اي ياعمر هو البار من هنااا برضو

عمر كان لسه هيتحرك لمح هنا نازله تجري في الشارع بهدوم البيت تقريباً وكان باين علي ملاكحها القلق

عمر/ مش هنزل لا همشي واسيبها يكشف يكون حد هيقتلها

عمر حرك عربيته وفجاءه.....

يتبع 









لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم 



جميع الروايات كامله من هنا 👇 ❤️ 👇 



روايات كامله وحصريه



اعلموا متابعه لصفحتي عليها الروايات الجديده كامله بدون روابط ولينكات من هنا 👇 ❤️ 👇 



روايات كامله وحديثه



❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺 




إرسال تعليق

0 تعليقات

close