expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية انتقام عشق البارت التاني والتالت بقلم ياسمينا حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية انتقام عشق البارت التاني والتالت بقلم ياسمينا حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية انتقام عشق البارت التاني والتالت بقلم ياسمينا حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


Bart 2

عشق حاولت تقوم بس مقدرتش 

عشق بدموع:  لازم اقوم لازم امشي من هنا 

عشق حاولت  تقوم ووقفت علي رجليها بضعف وغطت جسمها بالفستان المقطوع  وبصت  جمبها لقت تلفونها وشنطتها حست انها لقت طوق نجاه.....  عشق جريت علي تلفونها وفتحتو وتصلت علي حازم....  ورد 

عشق بدموع  : حازم الحقنييي

حازم بلهفه:  عشق مالك 

عشق:  الحقني ياحازم انا ف مكان جمب الاستوديو  تقريبا ف بيت مهجور 

حازم:  حاضر حاضر بس اهدي 

حازم قفل التلفون وطلع من شقته بسرعه... 

________________________________________

*في قصر ادهم *

*‏كان نايم علي السرير....  ومالك كان قاعد علي كرسي قدامه.... 

*‏مالك:  الباشا لسا بيصحى متاخر زاي عوايده

*‏ادهم فتح عينو بهدوء وقال:  والباشا لسا بيدخل البيوت من غير استأذان 

*‏مالك بسخريه:  حبيبي مش انا الي استأذن 

*‏ادهم قام وقال:  بس قولي بذمتك مش انا فضحتك قدام الناس امبارح

*‏مالك  بضحك:  لا مانت متعرفش الي جايلك 

*‏ادهم بستغراب:  ايه هو الي جاي 

*‏مالك قام من علي الكرسي وقعد علي سرير وقال بكل خبث:  مصيبه...  مصيبه هتدخل حياتك وهدمرها 

*‏ادهم بصلو بسخريه وقال:  طب ابعد عني شويه كدا علشان مفهمش غلط 

*‏مالك بضحك:  لا حلوه دي

*‏ادهم بضيق:  قصدك ايه بقا بالمصيبه دي 

*‏مالك:  اصبر وهتلقيها جيالك 

*‏مالك قام وقال:  يلا سلام يادومه 

*‏ادهم:  طب والنبي ابقى اقفل الباب وراك 

*‏مالك ابتسملو بسخريه وبعدين خرج وادهم حس بقلق....

*‏وفجاه دخلت عليه احلام....

*‏احلام بصريخ: ادهم مالك كان بيعمل ايه هنا 

*‏ادهم بغضب: ياشيخه يلعن اشكالكم ف باب اهو قدامكم ايه مش شايفينه 

*‏احلام بضيق: في ايه يابني 

*‏ادهم: فيه انكم قطعتولي الخلف 

*‏احلام بضحك: طب اهده بس قولي مالك كان بيعمل ايه هنا 

*‏ادهم:  فكك انتي من زفت ده المهم عايزك تسالي عن واحده اسمها  عشق بتشتغل ف الاذاعه تقريبا

*‏احلام بحزن:  ايه حب جديد 

*‏ادهمّ  بغضب:  حب جديد ايه يااحلام لا طبعا

*‏احلام:  طيب 

*‏ادهم نام تاني وقال: اقفلي ام نور والباب عايز اتخمد منمتش طول الليل

*‏احلام بغضب: هتنام ازاي يعني مااكيد قضتها امبارح مع مليون بنت 

*‏ادهم افتكر عشق وقال: ايواااا اقعدي احسديني كدا علي مااجيب ورا دا هي واحده وهربت مني 

*‏احلام بتركيز: هربت ازاي 

*‏ادهم بزعيق: لا احنا هنقعد نحكي برااااا

*‏احلام بضيق: طيب 

*‏احلام خرجت وادهم نام....

*‏________________________________________

*‏اما حازم وصل البيت المهجور وقرب من الباب وفتحه وعشق كانت قاعده ف الارض وبتعيط واول ما شافت حازم عيطها زاد وحازم وقف مصدوم 

*‏عشق بدموع: حازم 

*‏حازم قرب منها بسرعه وقعد جمبها 

*‏عشق بدموع: مشيني من هنا 

*‏حازم مسك وش عشق وقال: مين عمل فيكي كدا 

*‏عشق بدموع: ادهم 

*‏حازم باستغراب: مين ادهم

*‏عشق بصريخ: مشيني من هنا دلوقتي 

*‏حازم قرب منها وباس راسها بحزن كان مصدوم ومش مصدق الي حصلها وبعدين شالها وطلعها برا البيت وركبها العربيه وهي كانت طول الوقت بتعيط 

*‏حازم بغضب: اقسم بالله ما هرحم الي عمل كدا

*‏عشق بدموع: انا ادمرت ياحازم 

*‏حازم مسك ايدها علشان يهديها وقال: احكي حصل ايه 

*‏عشق بدات تحكيله

*‏حازم بغضب:  ومتصلتيش عليا انا ليه واياد ايه مش راجل مجاش خدك ليه

*‏عشق:  ما هو خوفت اطلعك ف المطره كانت شديده اوووي

*‏حازم مسكها من كتفها بغضب وقال:  انتي اتهبلتي يابنتي دا لو الدنيا بتولع هجيلك بردو 

*‏عشق بدات تعيطت تاني  وقالت:  خوفت عليك 

*‏حازم بصلها بحزن وبعدين حضنها وقالها:  طب اهدي اسمه ايه الحيوان الي عمل كدا 

*‏عشق: ادهم عزيز 

*‏حازم :  ادهم عزيز حاسس اني سمعت الاسم ده قبل كدا

*‏عشق بدموع:  مشيني من هنا 

*‏حازم طلع عشق من حضنه ومسك تلفونه وقال:  استني بس انا حاسس اني اعرف ادهم ده 

*‏عشق بصتلو بحزن وسكت وبصت علي شباك العربيه  وبدات تعيط ف صمت 

*‏اما حازم مسك تلفونه ورن علي مدير القناه.... 

*‏حازم:  الو ازيك يااستاذ مصطفي

*‏مصطفي بضيق:  فين عشق ياحازم البرنامج بتاعها فضله نص ساعه ويبدأ 

*‏حازم بضيق:  اسمع بس تعرف حد اسمه ادهم عزيز 

*‏مصطفي بسخريه:  طبعا ده شريكي ف القناه مانا علطول  بحكيلك عنه 

*‏حازم بغضب:  اه مانا افتكرته عنوانه ايه راجل ده 

*‏مصطفي  :  لا مهو مش هو الي شركني دي صحبتو اسمها  احلام يعني دي دراعو اليمين بتشتريله اراضي وغيره  وبتخليه شريك ف كذا حاجه 

*‏حازم بستغراب:  مش فاهم 

*‏مصطفي:  يعني من اخر كدا الراجل  ده ولا يعرف هو عندو ايه اصلا 

*‏حازم بضيق:  ماليش دعوه بكلام ده عايز عنوانه

*‏مصطفي:  ليه

*‏حازم بخبث:  حابب اعمل معه شغل

*‏مصطفي:  تمام العنوان......... 

*‏حازم قفل التلفون بسرعه  وتحرك بالعربيه وعشق مكنتش حاسه بكل ده كانت ف عالم تاني.. 

*‏_________________________________________

*‏عند ادهم صحي من نوم وقعد علي سرير كان صورة عشق لسه ف دماغه... 

*‏ادهم بضيق:  مالها دي صورتها مبتفرقش دماغي ليه 

*‏فجاه احلام فتحت الاوضه ودخلت

*‏احلام:  وهي بقا مين دي ان شاء الله 

*‏ادهم مسك المخده ورمها علي وشها 

*‏ادهمّ  بغضب:  مش فيه باب قدامك ماتخبطتي ايه هتتشلي لو خبطتي

*‏احلام  :  انجز قول مين دي 

*‏ادهم:  برا ياحظي النحس 

*‏احلام بضحك:  طب قوم افطر 

*‏ادهم قام من علي سرير وبعدين بدا يقلع التشرت بتاعو وبعدين بص لي احلام وقال:  لا مهو الي عندو دم احسن من الي عندو عزبه

*‏احلام بستغراب:  ايه 

*‏ادهم بغيظ:  ماتطلعي يابنتي هقلع 

*‏احلام:  متقلع 

*‏ادهم  بسخريه:  اه مبقاش فيه خشه

*‏احلام ابتسمت وقالت:  ماشي انا خارجه اهو مستنياك تحت 

*‏ادهم بابتسامه صفراء  :  كتر خيرك والله يااخت احلام 

*‏احلام خرجت وادهم بدا يغير هدومه وبعدين لفت انتباهه ريحة  برفن اول مره يشمها...  وبدا يشم ايده بستغراب وافتكر عشق لما مسك ايدها.... 

*‏ادهمّ  بسخريه:  ريحتها طبعت ف ايدي 

*‏ادهمّ  تجاهل الموضوع وبعدين لبس ونزل لي احلام..  وقعد علي سفره وبدأوا يفطروا..... 

*‏اما قدام القصر وصل حازم قدام بوابه القصر وفضل يزمر وعشق فاقت من شرودها وقالت:  ايه ده احنا فين 

*‏حازم:  عند ادهم عزيز 

*‏عشق بصريخ:  مشيني لااا مشيني من هنا ياحازم 

*‏حازم:  اهدي ياعشق لازم اجيب حقك 

*‏عشق بدموع:  لا مشينيييي 

*‏حازم تجاهلها وفضل يزمر...  وادهم واحلام سمعوت صوت عربيه حازم 

*‏احلام:  ايه ده فيه ايه برا 

*‏ادهم وهو بيقوم من علي الكرسي  :  مش عارف هطلع اشوف

*‏ادهم واحلام طلعوا من الفيلا...  وادم شاور لي للامن وقاله:  افتح

*‏الامن بدا يفتح البوابه وادهم كان عينه علي البوابه...  ونصدم لما شاف عشق راكبه ف العربيه وبتعيط....  اما عشق بصت قدامها واول ما شافت ادهم صرخت وصوت عيطها زاد... اما حازم طلع من العربيه وقرب من ادهم ومسكه من هدومه وقاله بغضب:  اقسم بالله ما هرحمك 

*‏ادهم كان عينه علي عشق وبعدين بص لي حازم  وقال بستغراب  :  مالها 

*‏حازم بغضب:  انت هتستعبط ياض 

*‏ادهم شال ايد حازم بغضب وقال:  لم نفسك  وايه الدخله دي 

*‏حازم بغضب:  هنبلغ عليك البوليس ومش هنسيبك 

*‏ادهم بسخريه:  سؤال بس حد قالك قبل كدا انك حمار هو انت مش عارف بتكلم مع مين

*‏ادهم سابو وقرب من عربيه حازم بس عشق زاد صرخها وحازم جري علي ادهم وزقه وقاله:  ابعد مش كفاك الي عملته فيها

*‏ادهم بضيق:  يابني عملت ايه يعني حاولت اعكسها مش اكتر 

*‏ادهم بص علي عشق من شباك العربيه ونصدم لما شاف هدومها المقطعه وقال:  هي مالها 

*‏حازم ضرب ادهم ف وشو وقال:  اقسم بالله لخليك تندم علي الي عملته 

*‏عشق بصوت ضعيف:  حازم مشيني من هنا 

*‏حازم بص لي ادهم بغضب وبعدين ركب عربيته وادهم بص علي عشق وهي بصتله بقرف وهو قال:  انا معملتش حاجه والله 

*‏عشق غمضت عنيها بحزن وحازم اتحرك بالعربيه..... واحلام قربت من ادهم  وقالت:  هو كلامه ده صح البنت باين انها مغتصبه 

*‏ادهم بغضب:  معملتش حاجه ولو عملت مش هكدب المهم اعرفيلي كل حاجه تخصها وتبعتي حد يراقبها 

*‏ادهم دخل الفيلا بضيق.... 

*‏________________________________________

حازم وقف عربيتو قدام العماره بتعتو وبعدين بص لي عشق 

حازم:  كنت لازم اوديكي المستشفي  

عشق:  ليه ودتني للحيوان ده 

حازم:  عايز اوريه ان احنا مش هنسيبو

عشق ببرود:  مفتاح الشقه 

حازم طلع المفتاح بستغراب واده لي عشق.....  وعشق خدت المفتاح وطلعت برا العربيه وجريت علي العماره وطلعت الدور التاني وحازم كان وراها وفتحت الباب بسرعه ودخلت... 

حازم:  عشق

عشق تجاهلتو ودخلت الحمام وقفلت الباب وراها....  ووقفت قدام المرايا  وبصت علي شكلها وقالت بدموع:  انت مفكرني ياحازم هسيب حقي بس البوليس مش هيجيب حقي ياحازم انا الي هجيبو بأيدي 

حازم سند راسو علي باب الحمام وقال بحزن:  انا معاكي... 

وبعدين سمع صوت الدوش  .....  حازم دخل اوضتو وفتح دولابو وبدات يدور علي حاجه تلبسها... 

_________________________________________

* اما عند مالك وصل القصر بتاعو وبعدين طلع علي اوضتو وفتح الباب وفجاه سمع صوت حاجه بتكسر بص قدامو بلا مباله وقال:  شيليها واطلعي برا

هاجر بتوتر:  انا اسفه جدا وانا بنطف صورتك وقعت مني

مالك ببرود:  ولا يهمك 

مالك قرب من السرير وقلع الجاكت بتاعو  وكان باين عليه التعب 

هاجر:  حضرتك كويس 

مالك بصلها وقال:  مش انا قولتلك متجيش هنا تاني يابنتي انتي ف كليه طب ليه تجي هنا تشتغلي خدامه 

هاجر بسرعه:  مانا جيت علشانك 

مالك بستغراب:  ايه

هاجر بتوتر:  قصدي يعني علشان تشرحلي  المواد الي عندي 

مالك نام علي سرير وقال:  لما اصحا 

هاجر ابتسمتلو وبعدين قعدت علي الارض ولمت الازاز بتاع صورة مالك...  هاجر كانت ماسكه الصوره وبتتأمل ف شكلو ولما شافتو داخل اتخضت ووقعت منها.....  هاجر لمت الازاز وطلعت برا اما مالك غمض عينو بهدوء وقال:  حاسس الايام الجايه مش هتعدي علي خير ابدا بس يلا انت تستاهل ياادهم يااعز صديق عندي...... 

_________________________________________

* عند عشق * 

طلعت من الحمام ودخلت اوضه حازم لقتو قاعد قدام لاب توب 

عشق بجمود:  عايزه انام 

حازم: طب انا هطلع برا وانتي نامي 

حازم قام بس عشق مسكت ايدو وقالت: لا ممكن تقعد علي الكنبا انا خايفه 

حازم قعد قدامها علي السرير وقال: حاضر بس لازم نبلغ البوليس

عشق مسحت دموعها وقالت: انا عايزه وقت علي مااقوم علي رجلي تاني ياحازم سبني الفتره دي بس خليك جمبي من بعيد 

حازم : انتي مش بس اختي انتي بنتي كمان ومتخافيش انا معاكي للاخر 

عشق بصتلو بحزن وبعدين نامت وحازم قعد علي لاب توب ودخل الفيس ودور علي صفحة ادهم......

________________________________________

عده اسبوعين من السنه الجديده وطول الاسبوعين كانت عشق قاعده ف الاوضه مبتطلعش وبتكلم اياد علي الواتساب علشان تطمنو عليها  وكل ما يطلب منها يشوفها كانت تقولو حجج شكل اما ادهم انشغل ف شغلو بس صوره عشق مكنتش بتروح من دماغو....  اما مالك كان عامل زاي التعبان الي كان مستني فرستو تقع ويلدغها بسمة..... 

عند عشق كانت نايمه علي سرير وحلمت بأدهم.....  حلمت ان ادهم واقف قدامها وهي اول ما شافتو صرخت  وجريت وهو جري وراها لغيت لما اتكعبلت ووقعت ف الارض وبعدين بدات تسمع صوت طفل بيعيط ويصرخ بصت حواليها لقت ادهم واقف وكان فيه شخص تاني واقف جمبها بس وشو مكنش واضح....  عشق حطت ايدها علي ودنها وبدات تصرخ وبعدين قامت من نوم....  وحازم دخل الاوضه لما سمع صرخها

حازم:  اهدي اهدي مالك

عشق جت ترد عليه بس حطت ايدها علي بوقها وجريت علي الحمام  وبدات ترجع........ 

_________________________________________

انتهاء فلاش باك 

عشق بدموع  :  روحت لدكتور قالي اني حامل 

اياد قعد علي الكرسي  بصدمه 

عشق:  اياد 

اياد مردش وتجاهلها...... 

عشق بدموع  :  افهم من كدا ايه

اياد بجمود:  امشي 

عشق بصدمه:  امشي 

اياد بغضب:  برااا

عشق خدت شنطتها بخوف وجت تطلع بس اياد مسك ايدها وقال بغضب:  منتظر ايه من واحده بتصاحب ولد وقال ايه اخوها  بتاكل وبتشرب معه وبتحضنو...  منتظر ايه من واحده ملهاش اهل زايك

عشق بصتلو بصدمه وبعدين غمضت عنيها بوجع وبعدين شالت ايدو ومشيت..  مكنتش لسا عندها القوه انها ترد عليه  او بمعنه اصح مش قادره تصدق ان حبيبها قال عليها كدا.... 

عشق طلعت من القسم وحطت ايدها علي بطنها بحزن وفجاه لقت حد واقف وراها وهمس ف ودنها وقال:  عشق 

عشق عرفت صوتو فورا وجت تلف تشوفو بس هو كان اسرع وحط ايدو علي بوقها وشالها ودخلها العربيه وفضل حاطت ايدو علي بوقها 

ادهم:  مانا لو ضامن انك متصوتيش كنت شلت ايدي 

عشق بصتلو بغضب 

ادهم:  طب خلاص هشيل ايدي ولو صوتي هتبقا ليلة امك سوده 

ادهم شال ايدو  وعشق ابتسمت وقالت  :  لا الصويت ده كان زمان دلوقتي بقا ضرب 

عشق ضربت ادهم بلقلم علي وشو.....  وادهم حط ايدو علي وشو بصدمه وبعدين عشق مصدقتش الي عملتو وتوترت وخافت من ردت فعل ادهم 

ادهم بغضب:  الهي تنقطع ايدك ياشيخه...  احم احم طيب شكرا علي المقابله الحلوه دي ياانسه عشق...........


يتبع


Bart 3

عشق بحزن:  انسه عشق لا ده كان زمان 

ادهم:  احم طب ممكن تحكيلي الي حصل يوم الحادثه

عشق بزعيق:  ليه الباشا ناااااسي 

ادهم بسخريه:  اه معلش عندي زهايمر 

عشق بغضب:  ابعد عني بقا يراجل انت صدقني انا مش هسيب حقي 

ادهم:  اولا اسمي ادهم عزيز 

عشق قطعتو وقالت:  ادهم زفت

ادهم بصلها بغضب وبعدين  مسكها من هدومها  وهي خافت

ادعم بغضب:  بتشتمي ابويا يابت 

عشق بتوتر:  ها لا طبعا هو انا اقدر

ادهم بصلها بسخريه وسبها وهي قالت بصوت عالي بس اقدر اصوت يلهووووي الحقوووووني 

ادهم بغضب:  اسكتي فضحتينا 

عشق بصريخ:  الحقوني ياناس خطفنيييييييي 

فجاه ادهم لقه عسكري بيخبط علي ازاز العربيه ادهم  فتح الازاز 

عشق:  ياباشا خاطفني وعايز يغ

ادهم قطعها ببرود:  اهدي ياعشوقتي 

عشق بصدمه:  عشوقتك

ادهم:  هو فيه حد يخطف مراتو ام ولادو لا وكمان يغتصبها لالا كدا كتير

العسكري بشك:  دي مراتك 

ادهم ابتسم وبعدين حط ايدو علي بطن عشق وقال: وحامل ف زين ابني 

عشق شالت ايد ادهم بغضب وقالت:  ده كداب والله 

ادهم:  تؤتؤ اعصابك ياشوشو اهدي ياحبيبتي 

عشق:  حبك برص ياشيخ 

العسكري  :  عايز الي يثبت انها مراتك 

عشق بصت لي ادهم وابتسمت ابتسامه خبيثه

ادهم:  احم هي مالها  برددت كدا ليه

عشق كانت هتضحك بس مسكت نفسها بالعافيه

ادهم:  هو انا دلوقتي لو حركت العربيه ومشيت هيحصل حاجه 

العسكري:  افندم 

ادهم  بص قدامه بخبث وقال:  لا والنبي ماهيحصل حاجه 

ادهم اتحرك بسرعه بالعربيه  وعشق بدأت تصرخ 

ادهم بغضب:  صرعتي الي جبوني ياشيخه 

عشق:  نزلني نزلني 

ادهم:  مش قبل ما نتكلم 

عشق:  وأنا  اتكلم  مع حيوان ومغتصب زيك ليه 

ادهم وقف العربيه بغضب وقال:  شوفي انا عملت اي حاجه ممكن تتوقعيها بس اغتصب بنت مستحيل

عشق بسخريه:  اه وخيالك بقا هو الي جري ورايا وقالي اني فتاة ليل 

ادم:  لاني كنت فعلا فاكرك كدا وبتعملي كدا علشان تزودي الفلوس مش اكتر بس  لما جيتي عندي وشوفتك بالمنظر ده صدقيني انصدمت 

عشق بغضب:  وانت جايب المشهد ده من انهي فيلم يااستاذ 

ادهم بغضب:  بقولك ايه انا معملتش كدا والله العظيم

عشق ببرود:  مشيني من هنا

ادهم:  لا ياحبيبتي طريقك اخضر انزلي 

عشق بصتلو بغضب وقالت  :  مانت مش راجل 

عشق جت تنزل بس ادهم مسك ايدها وبص ف عنيها وقال بصدق:  انا بجد معملتش كدا بس انا غلطان اني سبتك هناك ومشيت كنت لازم. اخدك. معايا علي الاقل دلوقتي  مكنش حد اغتصبك 

عشق بصت ف عنيه وحست بصدقه بس افتكرت الفستان بتعها كان فيه ريحة البرفان بتاعته

عشق شالت ايدو بغضب وقالت:  ريحتك فضحاك يااستاذ  

ادهم بستغراب:  ريحتي 

عشق تجاهلته ونزلت من العربيه  وهو نزل وراها:  طب تعالي اوصلك 

عشق بغضب:  ابعد عني بقا 

عشق مشيت من قدامه وهو ركب العربيه  بغضب ومشي....  وهي وقفت تاكسي وركبت وتحركت

السواق :  اسمي مالك مهران 

عشق بصت علي مالك بستغراب  وهو وقف العربيه وقال:  تعالي قدام

عشق بستغراب:  نعم 

مالك بصلها.... وهي ركزت ف وشه

مالك ابتسم وقال:  انا قمر  صح

عشق بلاوعي:  اوي 

مالك بضحك:  ايوا انا عارف 

عشق بتوتر:  احم انت عايز ايه 

مالك:  عايزك في موضوع ادهم

عشق بغضب:  نعم 

مالك:  انا صحبه 

عشق بغضب: وطبعا جاي تقولي هديكي فلوس بس متبلغيش البوليس 

مالك بخبث:  لا انا جاي اقولك اني هشهد معاكي ضد ادهم  

عشق بصدمه:  بجد

مالك: اه انا شوفته بعد الحادثه كنت ف بيته وهو حكالي كل حاجه وممكن كمان نجيب احلام تشهد انها شافتني معه ف اليوم ده وفي بيته

عشق بسعاده:  والله يبقى كتر خيرك 

مالك غمزلها وقال:  يبقى تعالي قدام ويلا بينا علي القسم 

عشق طلعت من العربيه بسعاده وبعدين ركبت قدام ومالك اتحرك....

_________________________________________

*في المساء *

*‏ادهم كان قاعد علي سفره وجمبه احلام 

*‏ادهم:  ده كل الي حصل والبنت حامل انا مش عارف مين عمل فيها كدا 

*‏احلام ابتسمت كانت فرحانه اوي لانها عارفه ادهم مستحيل يحب بنت مش هو الراجل الاول ف حياتها.. 

*‏ادهمّ  بستغراب: مالك يابنتي انتي بتضحكي وانا ف مصيبه 

*‏احلام بضحك:  طب اعمل ايه 

*‏ادهم بسخريه: صحابي دول صحاب اونطه

*‏احلام: بعوني انا ف الاول محطه 

*‏ادهم بغضب: انتي هتغنيلي قومي من هنا 

*‏فجاه سمعو عربية البوليس قدام القصر 

*‏ادهم بصدمه: البنت ال.... بلغت عني اكيد

*‏احلام: والحل 

*‏ادهم بسخريه: مفيش حل غير اني اهرب 

*‏احلام بضحك: جبان 

*‏ادهم: مش فاضيلك دلوقتي لما اجي هعلقك 

*‏ادهم قام ودخل المطبخ وبعدين خرج من الباب بتاع المطبخ.... وبعدين من بوابه الخلفيه ووقف تاسكي....

*‏_________________________________________

*‏*في بيت حازم *

*‏حازم لبس وبعدين قال لي عشق: عشق انا رايح الاذاعه

*‏عشق: طيب خلي بالك من نفسك 

*‏حازم: وانتي انسي كلام اياد 

*‏عشق بحزن: ماشي 

*‏حازم قرب منها وباس رأسها وبعدين طلع من  الشقه والعماره كلها... وبعد دقيقه بالظبط وقف التاكسي قدام العماره وادهم نزل منه وطلع شقه حازم وخبط.... وعشق فتحت اول ماشافته جت تصرخ بس هو حط ايدو علي بوقها ودخل وقفل الباب بالمفتاح 

*‏ادهم: بتبلغي عليا يابنت ال

*‏عشق قطعته وقالت: بنت اييييه

*‏ادهم بغضب: ليه مش عايزه تصدقي اني معملتش حاجه 

*‏عشق بصتله بغضب وبعدين دخلت الاوضه وهو استغرب.... وبعد دقيقه طلعت وكان معاها فستانها ورمتخ ف وش ادهم وقالت: رحة البرفان بتاعك لسه موجوده ف هدومي 

*‏ادهم: هو انا الوحيد الي بحط البرفان ده 

*‏عشق بغضب: بس انت الوحيد الي كنت يومها عايز تغتصبني 

*‏ادهم بصلها بحزن وبعدين قعد علي الكرسي 

*‏عشق: اطلع برا 

*‏ادهم: طب اثبتلك ازاي اني معملتش كدا 

*‏عشق ببرود: والله مهما عملت ماهصدق مانت لو راجل كنت اعترفت وبذات اني حامل 

*‏ادهم بستغراب: قصدك اتجوزك

*‏عشق: مستحيل اتجوزك اصلا دا سبحان من خلاني واقفه معاك كدا عادي ولسه مفقدتش اعصابي انا قرفانه منك لدرجه اني مش قادره ابص ف وشك يبقا ازاي هتجوزك 

*‏ادهم بضيق ٠: تمام احكيلي حصل ايه بالظبط يوم الحادثه 

*‏عشق بدات تحكيله......

*‏ادهم: مهو دليل برائتي موجود اهو ف القصه الي حكتيها دي 

*‏عشق بستغراب: ازاي

*‏ادهم: ياذكيه انتي بصيتي عليا لقتيني واقف علي طريق ببص يمين وشمال قوليلي بذمتك هلحق اجيلك من وراكي واديكي حقنه ف رقابتك دانا لو ساحر مش هعرف اعمل كدا

*‏عشق بدات تفكر ف كلامه وقالت بسرعه: بس انت بصيت علي البيت و انا استخبيت يمكن انت بقا قربت من البيت من غير مااشوف 

*‏ادهم: يابنتي والله ماهعرف اعمل كدا بسرعه دي

*‏عشق بغضب: كفايه تمثيل وكدب وقرف

*‏ادهم بغضب:  طب قومي بقا فزي هاتيلي اشرب حرقتي دمي... 

*‏عشق بضيق:  برااااااا 

*‏ادهم:  طب انا ممكن اتجوزك 

*‏عشق:  يعني انت بتعترف انك اغتصبتني وعايز  تصلح غلطتك 

*‏ادهم بصدق:  بصي هقولك كلمتين عايزه تصدقيهم صداقيهم مش عايزه براحتك انا واحد كنت متجوز بنت راجل اعمال اتجوزنا شهر وخانتني مع صاحبي روحت انا خليت مراته تخونه معايا  واعترفت بده قدام الناس  ومش بس كدا انا ياستي بتاع بنات  وانا لو فعلا عملت الي بتقولي عليه ده كنت اعترفت اصل انا مش هخاف منك يعني وبيني وبينك انتي مش هتقدري تعملي حاجه لاني راجل تقيل ف البلد ومليون  واحد مش هيكون عايزني  اتحبس لاني بسلك امورهم حتي الظابط الي هيحقق معاكي هتلقيني بردو بسلك اموره...  انا هتجوزك ليه بقا لاني يابنت الحلال مش وحش اوي كدا وانا فعلا  السبب فلي انتي فيه لاني لو كنت وصلتك بيتك مكنش حصلك كدا انا حاسس بذنب رهيب وعلشان كدا هتجوزك

*‏عشق بدات تفكر ف كلامه بحزن وبعدين فكرت انها هتبقى قريبه منه وسهل تنتقم منه بسهوله هي اكيد مش هتسبيبه ف حاله حتي لو اتجوزها واعترف بغلطته

*‏ادهم:  قومي يلا هاتي ميه 

*‏عشق قامت بضيق ودخلت المطبخ..  وهو مسك فستانها وقال:  اكيد فيه بصمات الشخص الي عمل كدا انا لازم اخده

*‏اول ما عشق دخلت المطبخ طلعت تلفونها ورنت علي رقم مالك.... ورد 

*‏عشق: مالك ادهم هنا

*‏مالك بخبث: وعايز ايه 

*‏عشق بضيق: عايز يتجوزني

*‏مالك: اه طب ما دي فرصه تخليكي تقربي منه وتنتقمي

*‏عشق بتفكير: ايوا انا قولت كدا بردو 

*‏مالك: بصي ياعشق انتي معندكيش غير الطريق ده وانا حابب اساعدك ادهم صاحبي اه بس بيعمل حاجات تعصي ربنا كتير وانتي لازم تجيبي حقك 

*‏عشق بصدمه: بيعمل ايه كتير 

*‏مالك بخبث: بيغتصب البنات مهو ده مرض عنده

*‏عشق بغضب: والله يستاهل القتل 

*‏مالك بشر: بظبط كدا ف لازم تبقي مراته علشان تقدري تنتقمي

*‏عشق: طيب لازم اقفل دلوقتي ليسمعني..

*‏مالك بخبث: طب خلي بالك من نفسك

*‏عشق: حاضر 

*‏عشق قفلت التلفون وبصت علي ادهم من المطبخ وقالت: اكيد مش هتوصل للقتل بس بردو مش هرحمك....

*‏عشق جابت الميه وقالت:  خد بالسم الهاري 

*‏ادهم خد منها الكوبايه وقال:  لامااحنا لو هنتجوز دي مش هتبقا المعامله بنا انا بحب الزوجه المطيعه الي بتسمع الكلام

*‏عشق بغضب:  كلام مين ياابو كلام وزوجه ايه انت اتهبلت 

*‏ادهم:  لالا مفيش واحده بتشتم جوزها 

*‏عشق:  اللهم ما طولك ياروح هو انت جنسك ايه يااخي ايه البجاحه  دي 

*‏ادهمّ  بلامباله:  مش هنتغدا ولا ايه

*‏عشق بصتلو بصدمه وهو ضحك وقال:  خلاص خلاص همشي ابقي كلميني وقوليلي قرارك 

*‏عشق بضيق:  طيب 

*‏ادهم قام وقرب من الباب وبعدين وقف تاني وبص لي عشق وقال:  هو اتني مفكرني طفل 

*‏عشق بستغراب  :  ايه

*‏ادهم قرب منها وقال:  ولا مثلا  اهبل وعبيط قدامك... 

*‏عشق:  مالك يابني انت مريض 

*‏ادهم:  هتجيبي رقمي منين يااخت عشق 

*‏عشق بضيق:  طب هاااتو خلصني 

*‏ادهم ابتسم وقال:  اكتبي عندك 010

*‏عشق كتبت 

*‏ادهم:  ست ستات 

*‏عشق بسخريه:  هنستعبط بقا 

*‏ادهم بضحك:  والله ابدا هو ده الرقم 

*‏عشق كتبت وقالت:  صبرني يارب حتي رقمك فيه ستات ايه يااخي القرف ده

*‏ادهم:  اعترضي بقا علشان ربنا يقفلها ف وشك وتجوزي واحد احول 

*‏عشق:  ياشيخ ارحم منك يابتاع الست ستات 

*‏ادهم جاي يرد بس سمع جرس الباب بيرن 

*‏ادهم:  طيب جاي اهو 

*‏عشق قامت وقربت من ادهم وحطت ايدها علي بوقه بخوف 

*‏عشق:  الله يخربيتك هتفضحني لو حد شافك هيقولو عليا ايه

*‏ادهم حاول يتكلم بس عشق كتمت بوقه ف شال ايدها بسرعه وقال بصوت عالي:  ايه ياماما خايفه لحد يشوفك معايا وانتي اصلا قاعده ف شقه راجل غريب ونعمه الاخلاق وتربيه

*‏عشق بغيظ:  اخرس حازم اخويا فاهم يعني ايه اخويا  

*‏ادهم:  رضعتي من امه

*‏عشق:  لا 

*‏ادهم بصلها بقرف وقال:  رضع من امك

*‏عشق بنفاذ صبر:  لا 

*‏ادهمّ  :  يبقا عند امك بقا قال اخويا  قال عالفكره بعد الجواز ده كله هيتغير 

*‏فجاه الباب خبط جامد 

*‏عشق بهمس:  يخربيت راغي امك اسكت بقا 

*‏ادهمّ  :  طيب 

*‏فجاه سمعت صوت اياد وهو بيقول بحزن:  انا اسف ياعشق انا عارف انك سامعني ومش عايزه تردي انا بحبك اوي ياعشق

*‏ادهم بهمس:  حبك برص يابعيد 

*‏عشق بهمس:  هشش

*‏اياد:  انا مستعد اتجوزك ونرفع قضيه علي ادهم الكلب ده 

*‏ادهم بغضب:  مين الكلب الي بيتكلم ده

*‏عشق:  هشش يخربيتك

*‏ادهم بضيق: ده  بيشتمني 

*‏اياد:  هنقدر عليه صدقيني انا معاكي 

*‏ادهم:  عالفكره مش هتقدروا انا بس خايف عليكي  مش عايزك تفضحي مش هتستفادي حاجه صدقيني

*‏عشق بصت علي ادهم وبعدين  بصت علي الباب كانت محتاره تختار اي طريق...  طريق  ادهم ف هو مضمون وهتقدر تنتقم منه وتربي ابنها....  وطريق اياد بنسبلها مكنش مضمون اوي ادهم عنده معارف يقدروا يطلعوه من سجن  ف ثانيه 

*‏ادهم بهمس:  ها اختارتي ايه

*‏عشق.........

★★★★★★★★★★★★★★★★★



البارت التالت والرابع من هنا



بداية الروايه من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close