سلفتي خليتني حامل في كلب الحلقه الاخيره قلم هويدا زغلول حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 سلفتي خليتني حامل في كلب  الحلقه الاخيره قلم هويدا زغلول حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

سلفتي خليتني حامل في كلب  الحلقه الاخيره قلم هويدا زغلول حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


ابراهيم 

لا هتكون حامل بس هتعدي ربها أن الحمل 

ده مش يكمل 

شيماء 

طيب بقولك اي أنا قدامي ساعه ولازم امشي 

ومينفعش اتاخر وبعدها مشيت وجت البيت 

وروحت البيت والكل كان قاعد 


الحما 

كنتي فين يا شيماء. اتاخرتي ليه كده 


شيماء 

بصراحه يا ماما انا مش معتبره ابن نهي 

بس انا معتبرا ابني انا كمان نزلت وجبت 

شويه هدوم يارب تطلع مقاسه


نهي 

بجد مش عارفه اشكرك ازاي 

وفي الوقت ده قامت عبير. وقالت 


عبير 

طيب اي رايك بقي ندخل نعمل الأكل 

يا شيماء بعد اذنكم وبعدها دخلوا 


عبير 

هو فيه اي بالظبط مالك با بت انتي مش عجباني 

كده ليه 


شيماء 

اصل لقيت ان لو فضلت اعادي نهي انا اللي هخسر طيب علي اي ما الطيب احسن 


عبير 

عليا انا الكلام ده يا بت بقولك اي يا شيماء 

انعدلي كده معايا 


شيماء 

هو انتي عايزه اي مش خلاص ضمتني وجود

جوزك جمبك بعد اللي عملتي فيه خلصنا 

بقي بطلي اللي انتي بتعملي ده ودخل ياسر 


ياسر 

هو فيه اي بالظبط مالكم حاسس انكم بتاخانقوا 

ليه 


عبير 

ابدا يا اخويا مش بتخانق ولا اي بعد اذنكم 

وبعدها خرجت وكانت امها قاعده 


الام 

اي مش بتردي عليا اي أنا مكنتش عايزه 

منك حاجه انا بس كنت عايزه اجي اطمن علي 

جوزك يا حبيبتي 


عبير 

اي ده ماما ابدا مش واخدا بالي من التلفون 

طبعا يا حبيبتي انتي تيجي تنوري في اي 

وقت هو انتي محتاجه اتصال 


الام 

ماشي فين سيد وبعدها قامت وقالت 

بعد اذنك يا حاجه لما ادخل اطمن عليه 

وعدا كام شهر وكان سيد اي السرير وفي يوم 

لقيت الباب بيخبط وروحت فتحت 


نهي 

اي ده عبير تعالي يا حبيبتي ادخلي وافقه كده  ليه 


عبير 

خدي ياختي الصداليه جابت ليكي العلاج 

ده انا مش حبيتك يا ماما ولا عمري انا 

وانتى هنكون حبايب انتي سامعه ولا لا 

وبعدها نزلت وخرج معتز من الاوضه 


معتز 

اي مالك يا نهي واقفه كده ليه 


نهي 

نفسي اعرف انا عملت اي ل عبير 

دي عالطول مش بتحبني والله انا بدعي 

ليها ربنا يكرمها 


معتز 

ولا تزعلي نفسك هو فيه ناس كده مش 

بتحب الخير لبعض خالص المهم اي العلاج 

ده 


نهي 

ده فيتامين وحقنه الرئه بجد بقيت خايفه اوي 


معتز 

مش عايز تخافي خالص يا حبيبتي ربنا باذن 

الله هيقومك بالسلامه 


وفي شقه حماتي في اوضه سيد كان واقف 

ودخل ياسر


ياسر 

اي ي ابني انت سايب الباب مفتوح 

افرض حد دخل مينفعش كده 


سيد 

رجلي وجعتني قوي يا ياسر وقولت اقف شويه بجد ما تعرفش القعده دي مزهقاني ازاي


ياسر 

هو انت برده مش عايز تقول لحد انك بتمشي على رجليك يا ابني ده امك تعبت جدا بسببك


سيد 

لازم اعرف هي ليه عملت كده وحطت الحاجات دي في الاكل


ياسر 

وانت ايه اللي خلاك متاكد ان مراتك هي اللي عملت كده 


سيد 

امها اتصلت بيا وقالت اوعي تاكل من الأكل 

وبعدها قفلت السكه وانا بصراحه شاكك فيها 

من زمان 


ياسر 

ارجع واقول والله احنا السبب في كل 

اللي هما بيعملوا الخلفه دي بتاعت ربنا ولو ربنا

كاتب لينا نخلف اكيد يعني هنخلف 

بقولك اي احنا لازم نتغير


سيد 

بعد اللي هي عملته معايا بتقولي كده لا طبعا 

انا لايمكن اسامحها علي اللي هي عملته 

معايا ده والباب خبط 


ياسر 

طيب نام بسرعه مش عايز حد يشوفك بتقف 

علي رجلك وبعدها فعلا نام 


الام 

عامل اي دلوقتي يا سيد اخبارك 


سيد 

بخير والله يا ماما بقولك اي مش عايز عبير 

مراتي تعمل اكل اليومين دول شكلها 

تعبان جدا ارجوكي خليها ترتاح 


الام 

من غير ما تقول يا حبيبي هعمل كده بس هي 

قالت ليك امتي وبعدين البت دي 

كبرت في نظري اوي وعايزه لديها مكافاه


وفي الوقت ده دخلت شيماء 


شيماء 

علي اللي علي اللي عملته في ابنك  لا علي 

اللي عملته في نهي بجد انا مش فاهمه انت 

ازاي كنت متجوز الشيطانه دي ازاي 


ياسر 

اي الكلام اللي انتي بتقولي ده انا مش فاهم 

حاجه 


شيماء 

البت دي علشان اخوها بيعمل تركيبات 

عملت تركيبه ل سيد وعلشان سكت شكلها


وفي الوقت ده كنت في شقتي حاسه بوجع 


نهي 

الحقني يا معتز مش عارفه فيه اي بطني بتجوعني اوي 


معتز...

مالك يا حبيبتي بس في ايه مانتي كنتي كويسه 

معقول خالص كده هتولدي ولا اي 


نهي

مش عارفه بطني وجعاني قوي يا معتز شكلي هولد النهارده


معتز. 

تولدي ازاي بس انت في السابع يا حبيبتي لسه باقي علي معاد ولادتك 


نهي...

انت هتفضل تتكلم كده كتير اتصرف عايز اروح لاي دكتور...


معتز

حاضر يا حبيبتي اجهزي انتي وانا هنزل اجيب تاكسي ونروح مع بعض لاي دكتوره وفي الوقت ده روحنا المستشفي 


الدكتورة بصدمة...

هو في حاجه حصلت بس انا لازم اقولكم


معتز.. 

خير يا دكتوره الطفل كويس..


الدكتورة..

هو كويس ومش كويس


معتز...

يعني ايه يا دكتوره فزوره دي ولا ايه..


الدكتورة ..

يعني هو كويس بس هو مش طفل مراتك حامل في كلب...


نهي...

في ايه يا دكتوره ، هو عشان مره قال لي يا رب تخلفي ويطلع زي الكلب يبقى خلاص انا حامل في كلب ده كان حتى بيقولها بهزار..


الدكتورة

في الحقيقه انتي فعلا حامل في كلب وتقدري تشوفي بنفسك كمان... وانا مستغربه ازاي ده حصل..


معتز بعد ما شاف الحمل علي الجهاز..بصدمة

ده ده ده فعلا كلب ده حتى كمان فيه ديل اه والله العظيم فيه ديل..


الدكتورة...

يعني انت كل اللي فارق معاك انه فيه ديل مش عايز تعرف ازاي ده حصل..في صفات الكلب 

فعلا 


نهي بخوف ورعب

ايوه فعلا هو ده حصل ازاي... يعني بعد الصبر ده كله اطلع حامل في كلب


معتز 

انا مش قادر افهم حاجه ازاي يعني الكلام ده

انتي اكيد بتهزري الجاهز ده فيه حاجه غلط 


نهي...

لا لا اكيد انتي غلطانه انا كنت متابعه عند دكتوره وكانت بطمني 


الدكتورة

طبعا لازم يكون في حاجه غلط بس الهرمونات اللي ظهرها قدامي حتي التحاليل اللى قدامي 

بتقول كده 


معتز.....

ده باين عليه الموضوع جد يا نهى طيب والحل ايه يا دكتوره انت لازم تتصرفي وتخلي اللي في بطنها ده ينزل حالا...


الدكتورة.. 

للاسف مش هينفع دلوقتي لان لو عملت ده في خطر على حياه مراتك والحل الوحيد اننا نستنى لغايه ما تولد وطبيعي في الحالات اللي زي كده الجنين هيروح..


معتز

انا اول مره اسمع الموضوع ده انا مش قادر افهم اي حاجه واكيد مش الحمل ده مني انا 

يعني 


نهي 

اقصدك اي بالكلام ده 


الدكتورة

المهم عايزاكم تعرفوا ان اللي حصل ده بفعل فاعل.. اللي حصل ان في ماده غريبه دخلت جسم مراتك الموضوع مش خيانه ولا حاجه لان الحمل بادئ من الرئه... هنعمل تحاليل في كل حاجه هنتاكد منها... وفي اليوم التاني بيعملوا تحاليل ويتاكدوا من كلام الدكتوره..


معتز...

يا ترى بس مين اللي عمل فينا كده وعايز مننا ايه


نهي...

معقول تكون مامتك بس ازاي ده حتى في اخر ايام كانت بتحبني...


الدكتورة.. 

والدكتوره بتقول فعل فاعل وما فيش حد بيعمل اكل غيرها هي 

وفي بيت شيماء كانت قاعده ويتكلم ابراهيم 


شيماء 

شكلنا نجحنا ولا اي 


ابراهيم

 الف مبروك خلي العيله دي محدش فيهم يفكر 

في خلفه تاني وبعدها قفل معاها وما بدات شيماء تفتكر اللي حصل يوم ما كانت عند ابراهيم


فلاش باااااك...


شيماء 

انا عايزه اللي اسمها نهي دي تدمر خالص... مش عايز الحمل ده يكمل


ابراهيم 

وانا عندي فكره كنت قريت خبر كده منزله صيدلي اعرفه انه في تركيبه ممكن تقلب الحمل كلب..


شيماء 

اي الكلام الفارغ ده 


ابراهيم 

صدقني انا متاكده من الخبر ده ايه رايك تروح الصيدلي زميلي  ونشوف الكلام ده صح ولا غلط وفعلا بيروحوا عند الصيدلي واللي بيثبت ليهم صحه 


الصداليي

عيب لما حضرتك تيجي تاخدها من عندي انت مافيش اشطر منك 


ابراهيم

اه طبعا  مافيش اشطر مني بس انا أخري تركبيه تخليها مش تخلف انما حاجه تانيه وبعدين 

طيب بس ازاي ندخل الماده دي في جسمها يا دكتور وغير كده هديك اللي انت عايزه..


الصيدلي.. 

اهم حاجه التجربه تنجح ولو نجحت انا هكون مشهور وفي ناس كتير هتشتري ده مني واول حد هيطبق عليه قريبتكم..


شيماء.. 

المشكله دلوقتي ندخل الماده ازاي في جسمها..


الدكتور....

هي دلوقتي اي واحده حامل هتاخذ حقن طويلة المفعول انا عايزكم بقى تحطوا الماده دي في الحقن


ابراهيم.. 

ايوه فعلا هي بتاخد الحقن دي والله فكره.... والاحسن بقى ان حضرتك اللي تديها الحقن..


الدكتور...

وانا تحت امركم في اي وقت المهم ما فيش اي حد يعرف حاجه عشان ممكن نروح كلنا في داهيه لو حد عرف ....


وفي البيت عندي كنت تعبانه اوي 


نهي

انا تعبانه قوي يا معتز ولازم اروح اخذ الحقن النهارده عند الدكتور


معتز

طيب يا حبيبتي انا ممكن اكلم اي ممرضه تيجي تديلك الحقن هنا..


نهي

انت ناسي ان الدكتور اللي في الصيدليه نبه ان هو بس اللي يديني الحقن وما تنساش ان الوضع دلوقتي اتغير يعني اي غلط انا ممكن اروح منك


وبعدها نزلنا وسمعنا عبير وهي عامله تتكلم مع شيماء 


عبير 

بقى انت عملت كده واتفقتي مع اخويا وعملت اللعبه دي وفي الاخر رحت قولتي ان انا السبب


شيماء 

انت كدابه انا ما اعرفش اي حاجه عن الكلام اللي انتي بتقولي عليه ده


عبير 

ابراهيم اتقبض عليه واعترف علي كل حاجه 

وسيد كمان قالي انك روحتي قولتي ليه علي 

كل حاجه 


سيد 

بس انتي وهي وانتو كمان لازم يتقبض عليكم 

وانا كنت ساكت لحد ما لعتبكم تتكشف 


نهي 

هو فيه ايه معقول انتو اللي عملتوا فيا كده 


سيد 

بجد اتنين معندهمش ضمير خالص منك لله 

انتي وهي امشي قدامي انا معايا كل تسجليتكم  وبعدها روحنا الصداليه ولقينا زحمه والبوليس 


الظابط 

بقا انت خلاص بقيت معدوم الضمير وبتدي حقن تحول الحمل لكلب


معتز...

يعني انت السبب في اللي حصل لمراتي يا دكتور الكلب


الدكتور...

انا ما ليش دعوه باللي حصل انتم بالذات موضوعكم بعيد عني وحد من تبعكم هو اللي عمل كده..


معتز.. 

ما فيش حد متابعنا بيجيلك الصيدليه دي غيري انا ومراتي نهى.... ومره واحده بس لما ما عرفتش انزل جات مع شيماء وبعد كدة بقيت اخد العلاج كله من عندك ..


الدكتور...

شيماء وابراهيم هم اللي قالولي اعمل كده.


معتز 

والحمد لله اتقبض عليهم هما كمان منك لله 

يا معدوم الضمير 

عند شيماء وإبراهيم بعد ما يتقبض عليهم..


شيماء...

يا ريتني ما كنت سمعت كلامك في الاخر انا اتسجن


ابراهيم...

هو يعني مين اللي كان السبب في الفكره مش 

مش انت واختي اللي فكرت انكوا تعملوا كده منكم لله انتم الاثنين ضيعتوا مستقبلي


شيماء 

يعني هو انت كنت بتاخد الموضوع ده بلاش ما انت واخد حق ثالث ومثلث مني


ابراهيم...

ادي اخره اللي يفكر أنه ياذي حد ما تكون نهايته السجن.... يا ترى كان عقلي فين وانا بسمع كلامك


شيماء.. 

انت هتجيب اللوم عليا.... انت ناسي كمان انك قبضت فلوس من ورا الموضوع ده..


ابراهيم... 

ما انت كمان قبضتي وفي الاخر اتقبض علينا انا وانت واقل حاجه كل واحد فينا هياخذ خمس سنين سجن.... بس ده اقل عقاب لينا وندعي يسامحنا علي اللي احنا عملناه....


وعدا كام شهر وخلفت والعيل راح وروحت 

البيت 


الحما 

حقك عليا يا بنتي انا السبب في كل اللي حصلك ده ما تزعليش مني انا اللي جوزت عيالي اتنين زي دول


نهي 

لا يا حماتي مش هي دي المشكله المشكله ان احنا مش سايبين ان الخلفه دي قسمه ونصيب وحاجه بتاعه ربنا بل بنعاقب اللي بيكون مريض بدل ما نقف جنبه بنيجي عليه 


معتز 

عندك حق والله علي قد ما هما مفترين بس 

الغلط برضه عندكم 


ياسر 

عندك حق والله احنا بدل ما كنا بنفكر نقف 

جنبهم كنا بنيجي عليهم المهم حمد لله علي .سلامتك 


وبعد فتره ربنا كرمني تاني وبقيت حامل 

وياسر وسيد اتجوزوا هما الاتنين وربنا كرمهم 

وعبير وشيماء وإبراهيم فضلوا في السجن 


ولحد هنا تكون خلصت قصتنا



بداية الروايه من هنا



الصفحه الرئيسيه للرويات من هنااا



روايات كامله وحصريه من هنا



اكتبوا في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





تعليقات



close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS