رواية زهرة القاسم الفصل السادس والأخير بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/01/12

رواية زهرة القاسم الفصل السادس والأخير بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية زهرة القاسم الفصل السادس والأخير بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية زهرة القاسم الفصل السادس والأخير بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


 ما تعرفيش انها كانت حامل وبدا ع يتعصب على زهره لما وجد الرساله في تليفونها انها بتستنجد باخوها ان هو يشوف حل عشان قاسم هيق'تل اخته

زهره بتهتها انت فاهم غلط صدقني يا قاسم كل حاجه هتتحل

قاسم ما بقاش في حلول انا هق'تلهم هم الاثنين واغسل عاري بايدي وفعلا خد الس'لاح وكان طالع على اوضه اخته الا حبسها فيها وزهره طبعا كانت بتجري وراه زي المجنونه بتحاول تمنعه بس وقفوا صوت هشام وهو بيقول انا غلطت انا وملك واتمني تسامحني ياقاسم التفت قاسم وراه هو وزهره وجدوا هشام اخو زهره كان شاف طبعا الرساله اللي ظاهره بعتتها له وكان ناوي يسيب البلد ويا رب بس حبه لملك وخوفوا عليها من اخوها وخوف على اخته كمان ما هو اخوا زهره ما رضاش يسافر وراح لقاسم الفيلا قاسم بغل اول ما شافه

نزل ضرب فيه زي المجنون وكانت زهره بتحاول تمنع قاسم لكن كل المحاولات فاشله

لكن هشام كان متقبل الضرب ده وحاول يتكلم بصوت عالي ويقول لقاسم انا عذرك في كل اللي بتعمله بس صدقني انا ليه اصلح كل غلطي واتمنى انك تساعدني ملك ملهاش ذنب في حاجه ذنبها الوحيد انها  صدقتني ارجوك 

.

بس طبعا قاسم الشيطان كان مسيطر عليه ورفع الس'لاح في وش هشام .

زهره.بجنان. اوعي تعمل كده يا قاسم ابوس رجلك يا قاسم هشام معترف بغلطته وهيتجوز ملك وكل حاجه هتتحل ارجوك يا قاسم ارجو ك

قاسم . كل الحلول خلصت ما فيش حاجه هترضيني غير د'م الكلب ده ولا حاجه هتطفي النار اللي جوايا

هشام.. لو ده هيرضيك يا قاسم اقت'لني بس سيب ملك لان ملك ملهاش ذنب

زهره بدموع وجنان اسكت انت ياهشام وابعد من قدامه 

وبقت تتوصل قاسم وتتحايل عليه وتقول له ابوس رجلك يا قاسم قاسم هنا قال له انتم الاتنين هتم'وتوا واللي هيحاول يمنعنا هيحصل لكم قصده على زهره


بس قطع كلام قاسم ملك اخته وهي بتقول له احنا ه غلطانين يا قاسم وما كانش لازم نعمل كده ما كانش لازم ننجوز عرفي

بس ارجوك اديني فرصه اخيره انا وهشام هنتجوز رسمي  وهنعمل فرح وكل حاجه هتتصلح ارجوك يا خويا

ولو مصمم تموتنا موتني انا الاول

قاسم طبعا بيحب ملك اخته قوي وبيحب ظهر كمان وبدا يهدى وبدا يحسبها بالعقل وبعد فتره من الوقت

قاسم بدا يهدى وهشام بدا يتاسف هو وملك 

زهره بدات تهدي في قاسم اكتر واتفقوا ان هم يعملوا فرح وهيبداوا حياه جديده

وفعلا هشام متجوز ملك وعامل فرح في العلن قدام الناس كلها

وحبها وحافظ عليها وسافره بره مصر وعاشوا حياه كويسه 

اما بالنسبه لقاسم وزهره 

العلاقه ما بينهم اتحسنت بعد ما اخوها اتجوز اخته

يقربوا من بعض اكتر وبداوا يحبوا بعض اكثر واكثر واشتغلوا هم الاثنين سوا وعاشوا في ثبات ونبات وخلفوا صبيان وبنات

تمت



بداية الروايه من هنا




روايات كامله وحصريه من هنا



اكتب في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



روايات كامله وحصريه من هنا



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺




 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS