expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية التلميذه حور الفصل الخامس والسادس حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية التلميذه حور الفصل الخامس والسادس حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

 

رواية التلميذه حور الفصل الخامس والسادس حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


في الصباح عند حور خرجت حور من الغرفه وظلت تبحث عن اسر حتي وجدته في مكتبه 

حور : اسر يلا علشان تروحني

أسر : انتي ايه اللي خرجك من اوضتك 

حور : خرجت علشان عاوزه اروح 

أسر : مش هتمشي ي حور 

حور : لا همشي انت عاوز مني ايه عاااااوز مني ايه وظلت تبكي 

أسر بحزن: ماشي يا حور 

حور : ماشي ايه هتروحني 

أسر : اه 

حور : بجد طب يلا بسرعه 

أسر : ماشي بس انا عندي شرط  

حور : شرط ايه دا 

اسر : هاجي اطمن عليكي كل يوم 

حور بعصبية: ودا ليه دا انشاء الله شايفني عيله صغيره 

أسر : لا علشان انتي مجنونه 

حور : مين دي اللي مجنونه ليه شايفني بشد في شعري قدامك 

أسر : لا شايف واحده عاوزه تموت نفسها بسبب جنونها 

حور بصوت منخفض : والله محدش مجنون غيرك وسمعها أسر 

أسر برفع حاجبه : بتقولي حاجه 

حور : بقول خلاص اوعدك أن انا مش هموت نفسي تاني ومفيش داعي انك تشوفني كل يوم 

اسر ببرود : دا اللي عندي ياما مفيش مرواح

حور وهي تدبدب علي الارض برجلها : ماشي خلاص يلا بقا روحني 

اسر وهو يضحك علي منظرها: ماشي يلا 

وعندما خرجوا وجدوا زين 

زين : انت واخد البنت ورايح فين 

أسر : هروحها ومحدش يعرف ان انا اللي مشيتها فاهم 

زين : ماشي وذهب ناحيه حور ومد ايده ليسلم عليها 

زين : اهلا انا زين صديق أسر  

أسر وهو يسلم على زين : معلش مبتسلمش 

زين ابتسم وعرف أسر بيفكر في ايه 

زين : انا هاجي معاك وانت بتوصلها

أسر : لا 

حور : ليه يا أسر دا شكله لطيف خليه يجي علشان خاطري 

أسر بنفاذ صبر : ماشي يلا اقدامي منك ليها 

حور : ماشي يلا 

وظلت تضحك مع زين كتيرا في الطريق مع غضب أسر وغيرته على حور وهو يستوعد لزين 


عند فاطمه ياسر يا ماما انا رايح اقدم البلاغ وفجأة رن جرس الباب 

فاطمه: روح افتح يا ياسر 

ياسر: حاضر يا ماما 

عندما فتح ياسر الباب وجدها زوجت عمه عائشه 

عائشه : ازيك ي ياسر 

ياسر : الحمد لله  

عائشه : مالك يا ياسر وامك فين 

ياسر: ماما جوه اهي اتفضلي 

عائشه : بت يا فاطمه وصدمت عائشه من منظر فاطمه 

عائشه: مالك ي فاطمه بتعيطي ليه وعيونك وارمه كدا في ايه 

فاطمه ببكاء: حور مش باينه من امبارح 

عائشه: ازاي يعني 

فاطمه بصويت : يعني مش رجعت البيت من امبارح واكملت ببكاء انا خايفه عليها اوي مش عارفه ايه اللي حصلها انا عااااااوزه بنتبييي

عائشه بصويت: ياااا لاااااااهوووووي 

هنا سمع الجميع صريخ عائشه واتجمعت باقي العائله 

العائله: في ايه يا عائشه بتصوتي ليه 

عائشه ببكاء : حور مش باينه من امبارح 

الكل بصدمه : ايه طب ازاي كل دا حصل وانتي مش قولتوا لينا ليه 

عائشه : انا لسه عارفه دلوقتي 

عم حور : وانتي يافطمه انتي وياسر مش قولتوا لينا ليه 

ياسر : يعني دا مش وقته المهم نعرف حور فين 

عمه : طب روح بلغ الشرطه 

اسر : روحت قالوا مش ينفع نبلغ قبل ما يعدي ٢٤ ساعه علي اختفائها وانا كنت لسه رايح دلوقتي 


عند حور : بس ي اسر اقف هنا 

اسر : بيتك هنا 

حور : لا بس متنساش انا كنت مخطوفه يعني مينفعش انزل قدام البيت 


اسر بتفهم : ماشي خلاص

زين : ايه دا دانتي طلعتي ذكيه  

حور : ميرسي سلام بقا

أسر : سلام وظل واقف بالسياره 

حور : انت واقف ليه ماتمشي 

أسر : انا هستني لحد ما اشوفك داخله البيت 

حور : ليه بقا انشاء الله هو.... وقاطعها أسر

أسر : حور انا قولت ايه  

حور : ماشي خلاص سلام 

اسر : حور خدي بالك من نفسك

حور : وانت كمان سلام ي زين 

أسر : زين ناولني المنظار 

زين : ليه 

أسر : عاوز اشوف رد فعل عائلتها 

زين : ماشي خد اهو 


عند ياسر : انا رايح ابلغ تاني ي عمي 

عمه : ماشي خدني معاك وفجاه رن جرس الباب 

ياسر: انا هقوم افتح 

عندما فتح الباب 

ياسر بصدمه : ___


 البارت السادس 6

التلميذه حور 


ياسر بصدمه : حور 

حور ببكاء : ياسر 

ياسر اخذها في حضنه 

فاطمه : مين يا ياسر 

ياسر :..... 

فاطمه انا هروح اشوف مين وفجأه 

فاطمه : حور وجريت عليها 

الكل : ايه حور كنتي فين ي حور 

حور : كنت مخطوفه بس الخاطف سبني

عائشه :سابك ازاي 

حور : تقريبا كدا خطفوني بدل واحده علشان كدا سابني 

الكل : هو عملك حاجه

حور : لا 


ياسر: الحمد لله اهم حاجه انتي كويسه ثم قبلها من جبينها 


عند اسر : كان يتابع كل شئ من بعيد وعندما رأى ياسر يقبل حور غضب كثيرا 

اسر : انا عاوز اخوها دا باي طريقه 

زين : ليه ي اسر هو عمل حاجه

أسر : انت مش شايف بيبوسها ازاي دا لازم يتوضب 

 زين : اسر متنساش أن دي اختوا 

اسر : يعني ايه مش من حقه يعمل كدا 

زين : لا من حقه دي أخته عادي يعني انت مش بتعمل مع ياسمين اختك كدا 

أسر :..... 

زين : اهدي ي أسر 

أسر بنفاذ صبر : ماشي بس لو قرب ليها تاني انا هقتله 

زين : أسر اعقل وشوف انت بتقول ايه 

أسر : قصدك ايه ان انا مجنون 

زين: لا مش قصدي كدا انا كان قصدي... 

أسر بمقاطعه : خلاص استنى نشوف ايه اللي هيحصل 


عند حور : ماما انا داخله انام شويه 

فاطمه: ماشي ي بنتي بس كلي الاول 

حور : حاضر ي ماما 

عائشه : بت ي فاطمه شوفي بنتك ليكون الخاطف عملها  حاجه كدا 

فاطمه : حور قالت معملش حاجه يعني معملش وانا واثقه في بنتي هي مش بتكدب عليا  

عائشه: يمكن عملها وهي خايفه تقول أو مكنتش في وعيها

فاطمه : قصدك ايه ي عائشه

عائشه : يمكن عماها حاجه وهي متخدره علشان كدا روحي عند الدكتوره و خليها تكشف عليها

الكل :احنا مع رأي عائشه

عائشه : روحي ي اختي خدي البنت واكشفي عليها

فاطمه :ماشي بس انا واثقه في بنتي بس هعمل كدا علشان تستريحوا

عائشه :طب نادي عليها خليها تلبس 

فاطمة :  ماشي وأمري لله حور  ي حور 

حور : نعم يا ماما

فاطمة :البسي علشان هنروح مشوار

حور :مشوار ايه يا ماما انا تعبانه وعاوزه انام 

فاطمه : معلش ي حور البسي بس بسرعه 

حور : حاضر ي ماما بس مشوار ايه دا اللي مش بيتأجل 

فاطمه : هنروح عند الدكتورة

حور : ليه يا ماما 

فاطمه : علشان تكشف عليكي

حور : بس انا مش تعبانه انا كويسه قدامك اهو 

عائشه بخبث : لا ي حور هي هتكشف على حاجه تانيه 

حور : هتكشف على ايه


عائشه : متقوليلها ي فاطمة

حور : تقول ايه ي طنط عائشه

عائشه :هتروحي تكشفي علشان نشوفك لسه بنت ولا لاء

حور بصدمه :ايه انتي يا ماما مش واثقه فيا

فاطمه : ي حور والله

حور بمقاطعة كلام فاطمة :من غير حلفان ي ماما ثواني وهتلقيني عندك تحت

وتركت حور العائله وذهبت إلى غرفتها وظلت تبكي

وبعد فتره

حور :انا جاهزه ي ماما يلا

فاطمه : ماشي ي حور يلا


عند أسر...

زين : يعيني ي حور دا انتي انجرحت اوي

أسر : كل دا بسببي انا السبب انا خايف عليها لتعمل في نفسها حاجه

زين : حور قويه ومش هتعمل حاجه

أسر : يارب ي زين

زين : طب يلا بينا

أسر : لا احنا هنروح وراهم لحد الدكتوره

زين : ايه انت اهبل نروح فين

أسر : انا عارف انا بعمل ايه ومين دا اللي اهبل انت حسابك معايا تقل اوي بس ماشي

زين : انت عاوز ايه دلوقتي


أسر : انا لازم اشوف حور

زين : ايه انت هتودينا في داهيه

أسر : لا متخفش قولتلك انا عارف انا بعمل ايه

زين : مهو دا اللي مخوفني


عند حور.....

فاطمه : اهي حور ي دكتوره اللي هتكشفي عليها

الدكتوره : حور ممكن تغيري ملابسك

حور : ليه يدكتوره

الدكتوره : هي دي قواعد المستشفى هنا لازم تغيري

حور : حاضر

وبعد أن كشفت الدكتوره على حور

فاطمه : ها ي دكتوره

الدكتوره :.....



الفصل السابع من هنا



بداية الروايه من هنا



اكتب في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺




تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close