أخر الاخبار

جوزي يايكون على علاقه بجارتي يايطلقني الحلقه الاخيره بقلم هويدا زغلول حصريه وجديده

 جوزي يايكون على علاقه بجارتي يايطلقني الحلقه الاخيره بقلم هويدا زغلول حصريه وجديده 

جوزي يايكون على علاقه بجارتي يايطلقني الحلقه الاخيره بقلم هويدا زغلول حصريه وجديده 

وفي الوقت ده قالت ليا 

كوثر 

بتقولي اي أنا مش فاهمه اي حاجه خالص ،وفي الوقت ده انا قومت وقفت وقولت 


اميره 

لا لا متخدتش في بالك يا ماما يلا عايزه حاجه 

وبعدها مشيت وروحت البيت 


وفي شقه شروق الباب خبط وفتحت 


عماد

كنت قريب من العماره هنا وقولت اجي 

اشوف يمكن تكوني عايزه حاجه 


شروق

لا يا عماد مش عايزه أو اقولك انا عايزه

عايزكم تسبوني في حالي انت وامك انا والله 

ما هفكر في جواز بعد كده 


عماد 

انا تعبان مع مراتي اوي وبجد مش قادر اكمل

حياتي معاها وكل اللي عايزو منك تديني 

فرصه بس ربنا يعلم انا بحبك ازاي 


شروق 

يا عماد انا ولا ليا ليا سند كل اللي عايزه منك 

تكون سندي يعني لما تكون اخويا احسن من تكون جوزي وحاول تقرب من مراتك وتعرف 

هي زعلانه دائما منك ليه


عماد 

عالعموم أنا مش هتقل عليكي بالكلام اليومين 

دول بس عايزك تفكري في كلامي كويس اوي 

وبعدها مشي وروح بيته ، وفي الوقت ده كانت 

شيماء مراته قاعده وقالت 


شيماء 

والله عال لسه دلوقتي فاكره أن ليك بيت وزوجه ولا اي 


عماد 

بقولك اي يا شيماء انا تعبت من الخناق ومش 

عايز اي ضغط اي رايك نقعد مع بعض ونشوف 

كل واحد مخنوق من التاني فيه اي 


شيماء 

بقولك اي هو انت مش لاقي واحده تجري وراها اليومين دول قولت تيجي تلطف الدنيا معايا 

اسمع يا عماد انا معاك بس علشان مينفعش 

واحده من عليه ابو بكر يتقال عليها مطلقه 


عماد

اهي دي بقي مشكلتك كل اللي يهمك العيله

واسم العيله وبس انما جوزك لا 


شيماء 

بقولك اي الاكل في المطبخ حط لنفسك 

وكل وابقي اغسل الطبق مكان ما كلت 

وبعدها دخلت الاوضه 


عماد 

عمرك ما هتتغيري ابدا والله وفي شقه شروق الباب خبط وكنت أنا 


شروق 

خير يا اميره فيه اي عندك حاجه تاني عايزه تقوليها ليا ولا اي 


اميره 

اخس عليكي بقي أنا جايه اقعد معاكي شويه 

وانتي بتكلمني بالطريقه دي حقك عليا 

لو كنت زعلتك مني يا حبيبتي 


شروق 

ابدا والله مش زعلانه بس عايزكي تشيلي 

من دماغك ان ممكن يكون فيه حاجه ما بيني 

وبين جوزك دي 


اميره 

طيب هو احنا هنفضل نتكلم كده من علي 

الباب ولا اي مش هتقولي ليا ادخلي 


شروق 

ازاي لا طبعا يا حبيبتي تعالي تنوري ثواني بس 

هدخل اعمل حاجه تشربيها وبعدها دخلت 

المطبخ وانا طلعت الموبيل اللي كان معايا

وحطيته فوق النيش وروحت اقعد وخرجت 


اميره 

مقولتيش ليا يا شروق انتي منين اصل حاسه 

ان لهجتك مش زينا اوي 


شروق 

من بلد ارياف قريبه من هنا تعرفي يا اميره 

والله انا مخنوقه أن حاسه اني لوحدي 

في الدنيا دي وبجد ما صدقت ان بقي ليا حد 


اميره 

وانا عايزكي تعتبرني اختك من هنا ورايح 

ومش عايزكي تشيلي هم حاجه ابدا


شروق 

عالعموم أنا بفكر أعزل اليومين دول واكيد هقولك علي عنواني الجديد وياريت تبقي تسالي 

عليا من وقت للتاني


اميره 

اكيد طبعا يا حبيبتي ياه الوقت جري بسرعه 

هطلع بقي علشان الحق اعمل الاكل قبل ما 

احمد يجي 


شروق 

بجد كنت عايزكي تقعدي معايا شويه عالعموم 

شرفتني الشويه دول وبعدها طلعت شقتي 

وعدا كام ساعه والجرس رن وكان احمد 


شروق 

خير يا احمد فيه اي تاني انا خلاص ناويه 

اسيب العماره وامشي عايز حاجه تاني اعملها ليك 


احمد 

حقك عليا والله متعرفيش لما البواب قالي انك 

عايزه تمشي  انا زعلت ازاي 


شروق 

مافيش حاجه يا احمد انا مش هكون فرحانه 

لما بيتك يتخرب بسببي والله عالعموم 

انا خلاص كلها فتره قصيره وهمشي 


احمد 

لا لا خليكي وخلاص وانا هقول لاميره علي 

كل حاجه ولو مش عايزه تكمل معايا برحتهغ 

بقي أنا معملتش حاجه غلط يعني وفي الوقت ده الباب خبط وراحت شروق تبص من العين السحريه 


شروق

ينهار ابيض حماتي ادخل الاوضه بسرعه انا مش 

عايزه مشاكل وبعدها دخل الاوضه وفتحت 


الحما 

اي مالك يا بت وشك اصفر ليه كده اوعي 

كده من وشي وبعدها أنا دخلت 


اميره 

هو فين يا شروق وفي الوقت ده هي ارتبكت 

وقالت


شروق 

هو مين انا مش فاهمه اقصدك علي اي بالظبط 

بتتكلمي علي اي 


الحما 

هو فيه اي يا بنتي ومين ده اللى انتي عامله 

تدوري عليه 


اميره 

جوزي اخرج يا احمد احسن ليك بدل ما اخلي

العماره كلها تتفرج عليك وبعدها خرج احمد 


الحما 

ينهارك اللي مش معدي ده كان عندك في اوضه 

النوم بيعمل اي يا بت ردي اتاري مش عايزه 

تتجوزي 


اميره 

ولسه ليكي عندي مفاجاه اللي تقدر تخليكي 

تخدي ابن ابنك منها وبعدها راحت وجابت الموبيل وسمعت حماتها كل حاجه 


احمد 

بس بقي كفايه أنا مش هسمح ليكي تتكلمي 

معاها بالطريقه دي تاني شروق تبقي اختي 


اميره 

والمفروض أنا اصدق كده بقي انشاء الله

زي ما الحاجه كوثر تبقي امك كده 


احمد 

روحي هاتي البطاقه يا شروق 


الحما 

انا مش فاهمه اي حاجه ازاي يعني اختك وانتي . ليه مقولتيش الحوار ده قبل كده 


شروق 

علشان كنت خايفه اخرب بيته بس اتعملت 

ان كدبه صغيره بسببها كانت هتخرب بيوت 

ادي البطاقه اهي يا اميره وفعلا أنا اخت 

احمد وربنا يعلم احنا عاملين ازاي واحنا بعيد 

عن بعض 


اميره 

وانت ازاي متقولش ليا الموضوع ده يا احمد 

انت عارف ان عمري. والله ما كنت هقولك حاجه 

ليه تخلي الشيطان يلعب بيا 


احمد 

كنت خايف اهلك لما يعرفوا أن ليا أهل يفضلوا 

يسالو عليهم عالعموم انتي لو عايزه تطلقي 

انا معنديش مشكله انا كدبت عليكي وبجد مش ناوي اسيب اختي تاني 


شروق 

وانا مش هفضل هربانه طول العمر انا هروح 

لسالم واحاول اتكلم معاه 


احمد 

بلاش تخدي خطوه نندم عليها بعدين كل اللي 

يهمني دلوقتي ان اعيش انا وانتي في سلام 


اميره 

شروق عندها حق مينفعش تفضل طول حياتك 

هربان حقك عليا يا احمد ان شكيت فيك وحقك 

عليا يا شروق 


وفي شقه شيماء كانت قاعده بتتكلم في التليفون


شيماء 

الو ايوه يا رؤوف عامل اي والله يا رؤوف 

ما تعرف اليوم اللي مش بسمع صوتك فيه 

بيحصلي اي بقولك اي أنا خلاص تعبت من عيشتي مع عماد وعايزه اطلق منه 


رؤوف 

لا لا مافيش الكلام ده دلوقتي استحملي يا حبيبتي شويه لحد ما نقدر ناخد كل الفلوس اللي احنا عايزينها منه


شيماء

 يا رؤوف انا معايا فلوس كتير ومش محتاجه 

فلوس من حد كل اللي انا عايزه من الدنيا دي 

اعيش مع انسان بيحبني وأحبه انما انت 

عارف ان اتجوزت عماد غصب عني ومش 

هقدر اعيش معاه تاني 


رؤوف 

شيماء فات الكتير ما بقي الا القليل اهدي 

بقي شويه وانا من راي بلاش نتكلم في التلفون كتير الفتره دي مش عايزه جوزك يشك فيكس 

ويعملك مشاكل 


شيماء

 مبقاش فارق معايا اي حاجه يا حبيبي الا وجودك 

جمبي وانا مستعده اسيب العالم كله وامشي 

معاك بس نفضل معاه بعض انا وانت 


رؤوف 

هانت اوي والله اصبري بس يا حبيبتي 

وبعدها قفلت معاه ولقيت عماد واقف 


عماد 

معقول انتي تعملي فيا كده عملت فيكي 

اي أنا كنت عايز اتغير علشانك وبعدها قامت 

وقفت وقالت 


شيماء 

اي ده عماد اسمعني بس انا عايزه اقول 

اي انت فاهم الحوار غلط والله 


عماد 

غلط كلامي مع أهلك مش معاكي انتي 

انا مش ناوي اودي نفسي في داهيه علشانك 

وبعدها راح عند اهلها 


وفي بيت ابو احمد في البلد كان قاعد 

سالم ودخلت فاطمه 


فاطمه 

انا مش عايزه اعيش هنا تاني انا عايزه 

ارجع بيتنا 


سالم 

اللي زيك مش يتكلم  ولا يفتح بوقه بعد 

اللي هو عمله ليكي عين تقفي تتكلمي معايا 


فاطمه 

انت كل اللي يهمك الفلوس وبس ومش 

عايز حاجه 


سالم 

امال انتي عايزه اي كنت اخسر كل حاجه مش 

كفايه اللي عمي عمله في ابويا 


فاطمه 

هو انت فاكرني عبيطه انا برضه عارفه اللي انت 

عملته فيه مش سلط ناس عليه وخليتهم

يخلصوا عليه ، وفي الوقت ده قام وقف وقال 


سالم 

اخرسي قطع لسانك كان لازم يحصل فيه 

كده كان لازم اخد حق ابويا وبعدين 

لسه الدور علي احمد علشان ميكونش 

ليه عين يجي هنا تاني 

وفي الوقت ده احمد دخل 


احمد 

يعني ابويا راح بسببك انت يا سالم والله ما 

هسيب حقي ولازم اخدو منك 


سالم 

انت قادر تيجي تقف قدام مني هنا والله با احمد ما هتخرج علي رجلك تاني 


احمد 

مبقتش اخاف منك يا سالم اتفضل يا حضرت 

الظابط وبعدها اتقبض عليه 


احمد 

بجد مش عارف اشكرك ازاي يا فاطمه انك 

اتصلتي بيا وقولتي ليا علي كل حاجه 


فاطمه 

كان لازم ياخد جزائه سالم اتحول لوحش 

ومش بقي حد يقدر يقف قدامه 


احمد 

ومن هنا ورايح محدش هيقدر يعمل معاكي

حاجه وبعدها رجع البيت وكنت قاعده أنا وشروق 


اميره 

كويس انك جيت خلاص انا خلصت الغدا 

ويلا علشان ناكل 


احمد 

انا راجع البلد وهيعش في بلدي 


شروق 

ازاي وسالم ناوي تعمل اي معاه 


احمد 

خلاص سالم اتقبض عليه بس انا كنت عايز 

اقولك علي حاجه عماد كلمني وطالب ايدك منك 

وبصراحه شايف ان عماد شخص محترم 


شروق 

ازاي يعني انا عمري ما هتجوز واحد متجوز 


احمد 

عماد طلق مراته لانه مش بتحبه اديله فرصه 

يمكن تقدري تحبي وكمان هو اكتر واحد 

هيقدر يخلي باله من ابن اخو 


اميره 

اخوكي عنده حق فعلا عماد انسان محترم اوي 

وفعلا وافقت تتجوز عماد وروحنا عشنا في بلد 

احمد وشروق وعماد عاشوا معانا وحماتها اتغيرت 

اوي معاها وبقت تحبها بس اللي اتعملته من اللي حصل ده ان كدبه صغيره ممكن تعمل 

مصايب لازم تقول الحقيقه لو علي رقبتك 


وبكده تكون خلصت قصتنا



بداية الروايه من هنا



اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا





انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هناااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close