القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

سكربت احببت لدغه كامل وحصري على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات بقلم يارا عبد السلام

 سكربت احببت لدغه كامل وحصري على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات بقلم يارا عبد السلام 





سكربت احببت لدغه كامل وحصري على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات بقلم يارا عبد السلام


يا انسه يا انسه رايحه فين ممنوع الدخول 

_وانت مالك يا اخويا يايحه (رايحه)فين ولا جايه منين وسع كدا من قدامي وانت عسل وحليوه كدا 


بصلها وضحك على شكلها وكمان طريقه كلامها واللي زاد عليه اللدغه اللي عندها في حرف الراء..


عمر بضحك:قولتلك ممنوع الدخول علشان في حادثه جوا والدنيا مقلوبه

)رنا :انا دكتويه (دكتوره) هنا على فكيه (فكره)

عمر :اصلا هم كشفوا على لسانك قبل ما يدخلوكي طب 

رنا:لا مكشفوش يا استاذ متنمى (متنمر)يبنا يسامحك

عمر بضحك:يا رب يختى..

بس تعرفي انتى زي القمر اوووي 

رنا بكسوف:انت جاي هنا علشان الحادثه ولا جاي تعاكس

عمر:الصراحه مكنتش ناوي اعاكس بس انتى كلك على بعضك باكدج ميتفوتش

رنا بضحك:في عيوض الخميس والجمعة هاققققققاوووو

عمر:دانتى ظريفه كمان

رنا:بيقولو كدا عن اذنك بقى علشان الحق شغلى 

عمر:استنى هنا فين الكارنيه

رنا ببراءه:نسيته والله يا حضية الظابط مكنتش اعيف اني هشوفك

عمر:صدقى صعبتي عليا 

بصي هدخلك بس بشرط

_اي

_اسمك اي

_ينا

_اي!

_ينا ينا

_مش فاهم


طلعت قلم من شنطتها وكتبته على أيدها 

وهوا فطسان ضحك..

رنا:اهو اي حاجه تانيه

_اه استنى.

لو قولتى الجمله دي هدخلك

_اي

_قولى ارنبنا في منور انور وارنب منور في منورنا

_مين انوى

مش هقول حاجه يا متنمى انت وسع كدا 

عنيها دمعت باحراج وهوا وسعلها لما شاف دموعها وحس أنه زودها معاها..

وهى دخلت وهى مدمعه 


رنا المشكله دي مقابلاها دائما في الشغل والبيت والشارع والمواصلات وكل حته بتروحها بتتعرض فيها للتنمر بسبب حرف الراء اللي عندها حاولت كتير تصلحه بس للاسف لسه موجود وكأنه عيب خلقي...


_بس بس بس

رنا بصتله وهى خارجه بعد مخلصت شغل

_نعم

عمر قرب منها:احم انتى لسه زعلانه انا كنت بهزر معاكى والله اول مره اقابل بنت زيك كدا

_تمام مفيش مشكله عن اذنك

_احم استنى بس انا كنت عاوز اقولك 

انك قمى اووي يا ينا


وضحك وسابها ومشي..

_حقيييي(حقير)


روحت البيت 

ولاول مره تبتسم بسبب حد اتنمر عليها هوا اتنمر بس كان دمه خفيف مش تريقه منه ..


عدي شهر على الموقف دا رنا كانت كل يوم بتروح الشغل وترجع بنفس الروتين وطبعا مكنتش بتسلم من التنمر عليها لكن طبعا زي ما هى متعوده مش بتسمع لحد وعلاقتها محدوده مع الناس منعا التريقه

ومتنكرش أن الموقف لسه معلق معاها وكل لما تفتكره تبتسم

*اي يا رنا انتى اعجبتي بالظابط ولا اي


_يا ماما بقى مش عوزا اتجوز قولتلك مليون ميه انا كل لما اقعد مع واحد يتييق عليا ويمشي ييضيكي (يرضيكي) كدا 

_يبنتي اسمعى الكلام واخر مره والله مش هخليكي تقعدي مع حد تاني 

_تمام يا ماما اخى ميه (اخر مره)

_ايوا يا حبيبتي 

ادخلى البسي بقى علشان زمانه على وصول 


رنا دخلت ولبست واتنفست الصعداء وخرجت

وقعدت جنب امها 

امها:انا هقوم اجيب الشاي وجايه

عمر بص لرنا للي كانت لسه في الأرض ومكسوفه

_هتفضلي لسه في الأرض كدا كتيير

رنا بصدمه:انت اي اللي جابك هنا يا متنمى انت انا مش هتجوز انا

_لا هتتجوزيني انا يا ينا

_بيضو(برضو)

_ايوا علشان دي اكتر حاجه حبيتها فيكي 

_اي هوا في حد بيحب اللدغه

_اها انا بحبها وبحبك 

_ها 

انت بتقول اي

_الحقيقه يا رنا انتى اثرتيني من اول نظره 

حياتى بقت احسن بكتير انا حسيت فعلا بالتغيير

_يا شيخ دانا حتى معرفش اسمك

_منا خايف اقول اسمي ترفضينى

_ لي اسمك اي

_عمر

_اي عمى انت عاوز تعذبني طول حياتى صح ولو عاوزة ادلعك اقولك اي

_يا عموري أو مراميرو

_انت بتصعبها عليا

_يستي لا متقوليش عمر خالص انا هكتفي بكلمة حبيبي اي رايك

_نعم انت بتهزي وكمان انا لسه موافقتش

_ومين قالك انى باخد رايك المأذون جاي في الطريق اصلا

_هقوله مش موافقه

_مش موافقه اي هوا انتى لاقيه حد يعبرك يا بايره احمدي ربنا أنى عطفت عليكي وحبيتك كدا شفقه

_انا باييه دانا بيجيلي عرسان مقولكش اللي سباك واللي حلاق واللي سواق وانا اللي برفض تيجي انت يا حته ظابط بنجمتين واوافق عليك وكمان حلو وقمور لي بيميم(برمرم)

_فعلا عندك حق بس عاوز اقولك أن حته الظابط دا هيعلق نجمه الشهر الجاي يلا ملكيش في الطيب نصيب وافقي عالسباك بقى

_استنى بس يا عمى الكلام اخد وعطى 

قولتلي هتعلق كام نجمه

_نجمه 

_يا صلاة النبي المأذون يما..

_مش قبل ما تقولى بحبك يا مراميرو

_لا 

_قولى

_احم بحبك 

_يا اي

_يا ميامييوو

_وانا كمان

_انت كمان اي

_بحبك 

يا ينا...

_قولى ارنبنا في منور انور وارنب منور في منورنا..

_مين انور

_ابننا..

_يووووه هوا ورايا ورايا

_والزمن طويل ...

_عاوز اقولك انى بعد السنين دي كلها انى احببت لدغه..

يا لدغه حياتى..

_تسلم يا ميامييوو 

_بحبك يا قلب ميامييوو من جوا

_يما المأذون بقى..

_اه يا مجنونه

_علشان حبيتك❤️

تمت😂😂

حاجه صغيره كدا تكسر الملل والنكد🙂😂😂



تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close