القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية صقر الصعيد البارت الثاني عشر بقلم مي محمد

 رواية صقر الصعيد البارت الثاني عشر بقلم مي محمد 


رواية صقر الصعيد الفصل الثاني عشر بقلم مي محمد 



رواية صقر الصعيد الحلقه الثانيه عشر بقلم مي محمد 

صقر الصعيد💫12

بقلمي مي محمد


فهد مسح فمه من الدماء وسدد ليه الضربات المتتالية واخذو يضربون بعض لاحد ما وصل زين وصابر وطارق ابعدوهم عن بعض


طارق.. خلاص بقي اهدوو

زين.. اهدا ياعاصم مش كده


جريت ملك عند فهد بخوف عليه

عاصم بشر .. مشش هسيبگ والله مهسيبگ يافهد ، ياقاتل يامقتول يابن عمتي نظر علي ملك بشر 


وتركهم كلهم وذهب للخارج

فهد بص علي ملك بشر 


اقترب منها ومسك زراعيها واخذها الي بيته المنفصل عن بيت العائلة بسنتميترات 


ملك ببكاء.. سيب ايدي حراااااااااااااااااام عليك بتوجعني يافهد

فهد بغيظ .. عاجبك


ملك بعدم فهم.. مش فاهمه ؟ تقصد اي 

فهد امسك زراعيها بقوة .. الزفت عاصم 


ملك بزهول.. نعممم

فهد.. انطقييييي 

ملك ابعدت يده عنها بضيق.. انت عايز تتخانق وبس يافهد ، عاصم مين الي عاجبني داا و


قاطعها بضيق.. هشش مش عايز اسمع صوتك ، ومن هنا متخرجيش انتي فاهمه

ملك بزعل.. حاضر مش هخرج

فيا حاجه تاني

فهد بضيق.. لااا غورييي


وتركها وخرج 

ذهبت لغرفتها واخذت تبكي علي حالها ومعاملته معاها 

لحد مانامت _


ف البيت الكبير "

الكل قاعد وخايفين علي ملك لان عارفين فهد مش بيعرف يتفاهم وطبعه صعب


حكمت.. يارب تسترها عاد ، الواد متعفرت قوي اهنيه ، مخبراش ليه اجده واللهي 


بدر.. اهدي ياحجه ، هيبقي بخير ان شاء الله ، صوح يافريدة ، عاصم ماله اكده مش طايق خلجاته واصل


فريدة بحزن.. انت عارفه من يومه مش بيحكيلي حاجه خالص ، الشخص الي قريب منه هو فهد وبس ، واهو دلوقتي شايف حاله بقي ازاي 

اميرة .. ربنا يهديه يارب


زين.. هو راح فين دا

طارق.. مش عارف

صابر.. اكيد معا حسن صاحبه الواد الشمال دا ، مش عارف ازاي بيطيقه 

امل.. طب ماحد يروح وراه يشوفه 


ندي بحزن ..طب وفهد وملك محدش هيروح يشوفهم 

اميرة.. حال فهد مش عاجبني خالص المرة دي يابدر 


بدر.. مخبرش ، انتي عارفه زين انه كان برا مصر وعاويدهم هناك مش زي اهنيه واصل


فريدة.. انا هروح اشوفهم 

حكمت.. ياريت ، عشان تطمنيني 

فريدة.. مهو ابني اسبب 


اميرة بجمود.. اهدي يافريدة ،وتكلمي معاه لما ياجي

فريدة.. ان شاء الله


عند ملك

دخل فهد الغرفه 

ملكككككك انتي يابت 

ملكككككك


ملك بنوم..مممم 

فهد قرب كي يقبلها ولكن ابعدته عنها بزعل.. اوعا لو سمحت متقربش مني


فهد بضيق.. ليييه ان شاء الله مش مراتي 

ملك بصت عليه بحزن..كويس عارف اني مراتك 

وتركته وخرجت برا الغرفة


زفر بضيق 

وسمع طرقات متتالية علي الباب نزل فتح وجد عمته فريدة.. تعالي يا فوفو اتفضلي


فريدة بابتسامه.. كويس عارف اني فوفو ، قولي بقي فين ملوكه


فهد بزعل علي ما فعله بها .. فوق 

فريدة.. طب اطلع اندها عايزة اقعد معاكم شوية كده


ابتسم وقال.. حاضر

وذهب الي الغرفة.. ملك ، عمتي فريدة تحت انزلي يلا


ملك بحزن.. انزل انت وانا هاجي وراك

فهد نزل 

وبعد وقت نزلت ملك لابسه سدال باللون الاسود انبهر من جمالها 


فريدة بابتسامه.. ايه الحلاوة دي يابنتي

ابتسمت ملك بكسوف

فهد وينظر ل ملك بأعجاب.. منورة يافوفو

فريدة..تسلم يا حبيبي ، الجو حر اوي عندكم هنا


ملك بابتسامه.. ايوا الجو حر فعلا

فريدة..طب اقلعي اسدال دا يابنتي مفيش حد غريب هنا 


فهد بخبث.. اه ياملوكه اقلعيه ياروحي اجو حر 

وغمزلها بوقاحه


ملك بكسوف.. لاا لاا مرتاحه كده شكرا

فريدة بأصرار.. يابنتي اقلعيه والله الجو حر ، ثم القت بنظرها علي فهد.. قوم ساعدها انت يافهد


ملك بخضة..لا لاا انا هقلعو لوحدي 

فريدة..طيب يابنتي


وقفت ملك كي تغادر الي غرفتها كي تقلع السدال ولكن اوقفتها فريدة

رايحه فين يابنتي


ملك ببراءه وكسوف.. هروح اقلع اسدال ياطنط

فريدة.. اقلعيه هنا ، هو فيه حد يعني 


ملك بصت علي فهد بكسوف

فهد بخبث.. تعالي ياموكه جنبي وقلعي ، الجو حر نار والله


ملك بلعت ريقها بكسوف وقلعت اسدال بتوتر ونظرات فهد عليها تأكلها مثل النار 

فريدة بنبهار ..مشاء الله قمر 


كانت ترتدي بدي كت بلون الاحمر وبنطلون بنفس اللون وشعرها الفحمي انسدل علي ظهرها 


أكملت فريدة.. قمر ياروحي ربنا يحفظك

ملك ..شكرا ياطنط


فريدة قامت.. العفو يابنتي علي اي 

فهد بابتسامه.. انتي رايحه فين يافوفو 

فريدة.. همشي بقي ، كفاية كده طولت اوي


فهد.. ازاي بس و

قاطعته فريدة.. يدوب بقي انتو ابقو تعالو 


فهد.. حاضر ياستي 

فريدة.. يلا تصبحو علي خير

ملك..وانتي من اهل الخير


غادرت فريدة

فهد قرب منها ، تراجعت للخلف بهدواء وزعل علي مافعله .. وحشتيني

ملك بزعل بصت عليه وغادرت الي غرفتها

دخل خلفها وو


لقراءة الفصل الثالث عشر من هنا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close