القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

حبيبتي_ام_لسانين البارت السادس



 حبيبتي_ام_لسانين

البارت السادس

تنظر وهو شمس غضبه ولكنها تذهب له وتمسك يده 


شمس:: تعاله معايه 

عاصم::: علي فين وبعدين مش شيفني بكلم....


شمس:: ايوو وانا مالي مين دي ولا بتتكلم حتي تعالي معايا 

عاصم::: لما اخلاص طيب


شمس:: تقترب منو وتنظر بعيون حاد انت عارف لو مجتش هعمل اي فيك 


عاصم:: خير يا ام لسانين

شمس:: هصوت والم الناس وقول لعميد الجامعه خطيبي و عشمتني بالجواز وخليت بيا اي رايك بقااا


عاصم:: وهيصدقوكي لي يا هابله

شمس:: مهما هيودناا القسم القريب


 ولو خرجت من دي مش هيسيبك الظابط بتاع اللجنه الا كذبنا علي اي رايك بقا 


عاصم:: يخربتك انتي شيطانه كدا لي 


شمس: قدمي  وتعالي صوتها بعد ازنك يا قمريا 


عاصم:: بعد ازنك يا مواده وهشوفك بعدين 


شمس::بعدين بعدين كتير كتير اوووي 😂


خرجو من الجامعه وراحو المول 

عاصم::انتي جيبني هنا  لي دلوقتي 


شمس:::انت تعمل الا انا عايزها خد دا ودا ودا واللبسهم


عاصم::مش عايز هدوم انا 

شمس::بقول البسهم 


عاصم::يووو بقا يا رب خدها

شمس:::انت الاول  انشاء الله 

وبعد مخلاص وكل هدوم  حجات حلوة علي مقاسو

 عند الكشير المحل


شمس:::شكرا 

عاصم::خلتيني البس كل دا والاخر شكرا 


شمس::امال مثلا فاكر هجبهملك هديه ولا اي

عاصم::يشيخه غوري بقا 


خرج عاصم ودخل احمد وزيدان  المول 


زيدان::بص حضرتك انا عايز الهدوم الا هو لبسها 

احمد::ونا عايز الكوتش 


زيدان::اموت واعرف لي بينفذ كلامك 

شمس بابتسامه وتلعب بحواجبها 


شمس::خلصو وكلموني 


احمد::شكلك مسكه علي زيله ههه


شمس:: انا همشي قبل ميجي ويعرف 


ف المالها


شمس::شغل اغاني


عاصم::متشغلي ايدك اتكسرت


شمس::انشألله الا يكرهني يا جرجيرة

عاصم::: دا انتي بت باردة 


 شمس::طب اسكت بقا مش عايز اسمع صوتك داا


اااااا احم احم


شمس::بقولك اي 


عاصم::اي تاني 


شمس:: هو لالا اقصد هيا لا   اقصد.......

.

عاصم:: هو مين وهيا مين متنجزي 


شمس::اقصد يعني الا انت وقف  اقصد الا كنت واقف معاها دي.مين

عاصم::دي يا ستي تبقا...


شمس::تقاطعو  خد بالك هيا مش حلو ومش 


عاصم:: دي يا بنتي...

   شمس:: والهي صدقتي انا بفهم منخيرها مثلا

عاصم::مالها 

شمس:: كبير


عاصم:: طب افهمي.......


شمس:: شعرها


عاصم:: خير مالو 


شمس:: اكستينش اكيد هو ف شعر طويل كدا ها ف شعر.


 طويل...  انا شعري طوويل سيبك مني خلينا فيها دلوقتي 


عاصم::........ 


شمس:: عنيه الزرقه الا فرحنه بيها ورموشها

عاصم:::اي اكستنشن بردو 


شمس::ايو يا يا جرجيرة وحياتك عندي الا ملهاش لزمه 


 باين انها لنزاز وبعدين هو ف حد عندو رموش طويله كدا 


يوقف العربيه جامد 


عاصم::اطلعي

شمس::طب اسمع بقي الكلام


عاصم::هتطلعي ولا اعمل بيكي حادثه 

شمس:::لا لا خلاص 

عاصم::يلا ف داهيه

شمس::داهيه اما تشيلك وتشيلهااا 


شمس::ترزع باب العربيه  داهيا اما تشيلك انت وهيا يا واطي يا حيوان


عاصم::يا متخلفه حتي مش هاين تعرف مين دي 

شمس:: علي السلم 


عيال مقرف وةقف مع وحده شبه اي القرف دا والرخمه دي بس يا ربي 


عدي::هاي

شمس::تستكمل كلامها واصلا وحشه بس هو انا ازعل لي مفي داهيه


عدي:: دي هابله ولا اي دي 


شمس::خد يلا تعال هنا  انت قولت اي 

عدي::يلا اي. يا بت دانتي قد بنتي 


شمس::بنتك مين يا عيل يا تافه مبقاش غير اشكالك كمان الا تتكلم معايا 

عدي::لمي.لسانك بدل مقصهولك


شمس::لا دا انا اصلا ام لسانين يعني عندي غيرو 


عدي::غوري يا بت بقا صدعتيني  انتي ولسانك الطويل دا 


شمس::طب اقصلك اتنين متر يغطو البهدله الا هبهدلهالك ولا اي 


عدي::اي يا بت انتي  اسكتي  ويبدا بالاقتراب علي السلم 

شمس::ابعد ياض


يمسك اديها الاتنين بقولك اي انتي شكلك كدا مجنونه  ولولا انك بنت كنت ضربتك 


شمس::لا عادي مفيش فرق بينا شيفا  اننا  زي بعض😂😂

عدي:::يخربتك اتلمي بقا 


شمس::اوعي ايدك لكسرهلك 

عدي:::انتي مين


شمس:::ونت مالك كنت جوز امي 😂

عدي::يخربت اللماضه انجزي 


شمس::امك

عدي:: لا انتي  كدا مش متربيه


شمس:::يلا امك ياض


عدي:::متجبيش سييرة امي بقا واخرصي


شمس:::يخىربيت الغباء امك وراك يا عيل يا غبي 


عدي:: اي يا ماما


 تغريد ::اي يا حبيبي بدا اليوم بالخناقه


 شمس:: اهلا يا طنط ازي حضرتك احب اقولك انك مىربتيش الكابتن ولو نص ساعه 😂


تغريد:: ايو والهي انتي بتفهمي يا بت انتي اسمك اي


عدي::: البارده يا ماما اسمها البارده


تغريد:: لم نفسك دي بارده دي ياسمينه او قمر او


شمس::: ايو بس خليكي الصبح 

تغريد::: يعني اي


شمس::  شمس أسمي  شمس

عدي:: انتي شمس يلهوي علي الظلم 

شمس:: ظلم اي 


عدي:: مهيا اسامي وخلاص لكن الاصل يسموكي فوزيه

 مديحه الايحاا

سماح شوايه علا ولعه 

فريده مشايه

 منال برفان اي حجة  اي حجة من الحجات دي 


شمس:: اما انت اسمك اي 


عدي:: بتفخيم بنفسه وتناكه عدي 

شمس:: 😂😂😂😂😂 عدي وفرحان ازي اسمك عدي بوشك دا 


عدي شاب وسيم للغايه شعره بني لحد ما ولون عيونو عسلي جميل وطويل وبشرته بيضه وله ابتسامه تجعل القمر يخجل


 ولكنه يشبه شمس له لسان اطول من نفق شبرا ويعشق الخروج و والضحك ومتخرك فهو  دكتور اسنان قد الدنيا ♥


عدي:: عمرك مبصتي ف المرايا علي شكلك

شمس:: يبني هو ف فحلوتي وجمالي وشعري الطويل ولساني الا بينقط سكر وخدودي التفاح دانا مريممورو


عدي:: 😂😂اسمها مريم مرو حسبي الله ونعم الوكيل 


تغريد:: الو انتي فين 


ماما شمس اسمها الهام:: انا وقفتلك عاي السلم اهو... 

تغريد:: الهام حبيبتي وحشني قوي


الهام:: اختي وحشني وحشني قوي

 وشمس:: اختك

عدي:: هيا انتي تبقي بنت خالتي

 

شمس::: بنت خالتك العب يلا بعيد  انت بتتلزق فيا 


الهام:: اتلمي بدال ملمك عدي يبقا ابن خالتك يا بت 

شمس::: ازي ونا معرفش


عدي::ونا كمان عايز افهم بقا دي طلعت بنت خالتي


ششمس::اتوكس ونت تطول


الهام وتغريد  :: هههههه هنفهمكم تعالو 

وهما دخلين دخلت اللهام وتغريد وشمس 


شمس::مش عايزين انهارده 

عدي؛::غوري يا بت  واوعي كدا من وشي


شمس::يخربيت تنحتك 

عدي::عيله بارده شبه السنجاب


تغريد:: تعالي يا شموسه جمبي

الهام::تعالي يا عدي


شمس::ماما دلعي قوليلو يا عود هههههههههه


عدي::هههه كتك نيله فتقل دمك

تغريد::انتي عامله اي يا شمموسه


شمس::تمم

تغريد:: طنط طنط اي بقا قولي يا خالتو 

شمس::منا عايز افهم بقا

تغريد::بصو يا ولاد  جدكم اتجوز مرتين مر ة جدتتك يا عدي 

ومرة جدتك يا شمس


واحنا كنا عايشين ف بيروت ورجعنا دوبي ورجعنا هنا تاني  اهو


شمس::اد اي محظوظين نفسي اسافر انا كمااان


عدي:::الهي تولع بيكي الطايرة


الهام::اخس عليك يا عدي 


عدي::اسف بس....


شمس:: نا فرحت بيكي يا خالتي وانت يا عود راجع امته 


الهام:::اتهدي خدو الشقه الاجمبنا واتوظف ف المستشفي الا جمبينا  بردو 


شمس:::مهو حظ اسود علي يميني جرجيرا وعلي شمالي عود يا رب ارحمني 


الهام::تعالي يا تغريد عااايزكي ف كلمتين كدا 


شمس:: اااااممممناممم كان يوم حبك والعب يلا اندال اندال اندال 


عدي::بس بس دخلتي رومانسي للمهرجانات وصوتك خرا اصلا 


شمس:: صوتي انا خرا يا زباله  وترمي بمخدها وهيا تضحك طب متغني كدا 


يقترب ويجلس بجانبه اغنيلك😉😉

شمس::لو صوتك عجبني هسمحك مدام طلعت قريبي

عدي اتفقنا 


عدي::ينظر لشعرهااا المتطير والمفرود والعيوم الساحره والضحكه واللماضه ويبدا بالغنه  وما اروع من صوتو لما استمع 


عدي:::كان يوم حبك اجمل صدفه♡♡ لما قبلتك مره صدفه♡♡ كان يوم حبك اجمل صدفه♡♡ لما قبلتك اجمل صدفه ♡♡يلي جمالك اجمل صدفه  ♡♡يلي جمالك اجمل صدفه ♡♡ كان يوم حبك اجمااااااااااااال صدفه 

عدي::فعلا كان اجمل صدفع 


في وسط مكان يغني عدي لشمس وكان ينظر لها وتنظر وتتسم له 

فكانت تقف الهام وتغريد سعداء كثيره بينما كان يدخل طارق وايات وعاصم الذي تقابلن علي السلم ويدخلون شقه طارق ويرون عدي يغني لشمس ويشعر عاصم بالغيرة والاستغراب علي تبتسامتها ويتزكر كلام ويدان 


عاصم::انا ماشي يا طارق شكلي جيت ف وقت غلط بعد ازنك 

شمس::جرجيره اس........

 

تفاعل للتكامله 30 ملصق الاجاي نار بين عاصم وعدي يتابع المنشن مش بيتعمل للكل ف اعملو متابعه شخصيه عشان يوصلكم اشعار

بداية الروايه من هنا 👇👇👇


من هنا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close