ملاك_شيطاني.
البارت قبل الأخير والاخير
حرك ايده علي ج"سمها بجر"اءة وقب"لها بع"نف وهي بتحاول تزوقه ابتسم بخبث: هيبدء اللعب.
ملاك بغضب ودموع: ابعد عني انا عايزة اروح ابعد.
طيف مستمر وكف نزل علي وشه 😳😳😳.
طيف بصدمه: ا اي دا.
ملاك بقوة: عشان قليل الادب.
طيف بضحك هستري: بقا انتي تمدي ايدك عليا.
ملاك: اه.
طيف بضحك عليها: تعرفي انه عمر ما حد اتجرا يعملها.
ملاك بتوتر: ي يعني ايه.
طيف بهدؤء: متخفيش يا ملاكي يلا ننام انا تعبان.
بقلم ميرا ابوالخير
ملاك باستغراب من حالته: ها.
طيف راح ينام: تعالي نامي هنا.
ملاك: مش بعرف انام جنب حد.
قام شالها وهي شهقت: نزلني.
طيف بهدؤء: مش هعمل حاجه عايز انام.
اخدها في حضنه ونام وهي اعدت تحاول تقوم معرفتش راحت في النوم.
في الصبح..
صحي طيف لاقها نايمه سرح في ملامحها الهاديه وتصرفاتها البرايئه: مش عارف بس انتي الوحيده يلي هكون معها طيف الهادي هتكوني ملاكي و ليا وبس مش هخليكي تكوني لغيري ابدا.
قام ياخد دوش وهي صحيت.
طيف: ملاكي هاتي الفوطه من عندك.
ملاك بنعاس: طيب طيب.
قامت تديه ليه: خد.
طيف: قربيها شويه.
ملاك بتفتح ولسه مش فايقه لاقت يلي شدها: اعاااااااا.
طيف بابتسامة: صباح الجمال.
ملاك مغمضه عينها: ا انت بتعمل ايه.
طيف بضحكه: افتحي عينك متخفيش.
فتحت لاقته لابس هدومه وشعره مبلول: ايه دا بقا.
بقلم ميرا ابوالخير
طيف شدها علي الدوش ونزلوا بهدومهم: اعاا يخربيتك.
طيف بضحكه جاذبه: فوقي كده 😂.
ملاك بترشه وحط عليه شامبو وفضلوا يلعبوا ويضحكو مع بعض.
عند جده.
الجد: يعني ايه.
الشخص: يعني استاذ طيف صفي كل حاجه.
الجد بغضب: لا بقا كده كتير.
الشخص: اؤمرنا نعمل ايه.
الجد بشر: هقولك....
بليل.
طيف مش قادر يبعد عنها: بتعملي ايه.
ملاك بدموع: مش بعمل.
اتخض جري عليها: مالك في ايه حد زعلك.
ملاك بدموع: عايزة اكمل تعليم يا طيف.
طيف: مكنتش اعرف انه اسمي حلو اوي كده.
ملاك ببراءة: هكمل مش كده.
طيف بهدؤء قعد جنبها: اي رايك اذاكرلك انا وتروحي علي الامتحانات.
طيف بتكشيرة: لي بقا.
طيف بغيره: كده.
ملاك باقتضاب: ماااشي.
طيف لسه هيتكلم سمع صوت عالي تحت قام يشوف في ايه وملاك راحت وراه.
طيف وهو نازل من علي السلم: اي الصوت دا انت مين.
بقلم ميرا ابوالخير
مسعد: انا جوز الانسه ملاك المحمدي قصدي المدام وجاي اخدها منك.
طيف بصوت جمهوري: ايههههههه.
ملاك بصدمه: انت...
تفاعل شويه
#الاخيرة..
#ملاك_شيطاني..
مسعد: انا جوز الانسه ملاك المحمدي قصدي المدام وجاي اخدها منك.
طيف بصوت جمهوري: ايههههههه.
ملاك بصدمه: انت تاني.
مسعد بخبث: يلا يا حلوة عشان تيجي معايا.
ملاك جريت تستخبى ورا طيف: دييي مراتيييي.
مسعد ببرود: لا يا قط دي مراتي انا متفق مع ابوها وهتبقا مدامتي.
طيف غلي الد"م في عروقه راح وقف قدمه بغضب: تمم تعالي بقا.
نزل فوقه ضر"ب مبرح.
سمع صوت حاجه وقعت علي الارض بص لاقي ملاك اغمى عليها جري عليها: م ملاك عزززت يا زفتتتتت.
جاه بسرعه: اؤمرك.
طيف بغضب: ارمي الو** دا في المخزن يعفن.
عزت: تمم يا باشا.
طيف شال ملاك وطلع اوضتهم حطها بحنان وخوف.
طيف بخوف: ملاك فوقي يا حبيبتي انتي الوحيدة يلي قدرت اكون معها علي حقيقتي مش شيطان زي م الكل فاهم متسبنيش انا ضعيف اوي من غيرك مصدقت لاقت حد برئي وطيب احبه ويبقا معايا انتي غير الكل فوقي يا حبيبتي.
ملاك فتحت: ط طيف.
طيف شدها لحضنه: روحه.
ملاك باحراج: ه هو في ايه.
طيف بابتسامة: مفيش يا قلبي كله اتحل.
ملاك بدموع: ب بابا باعني تاني صح.
طيف بحزن: متقلقيش يا حبيبتي المهم ركزي في دراستك عندي كام حاجه هعملها.
ملاك مسكت ايده: متسبنيش.
طيف بحب: احم كده هبات معاكي هنا.. وغمز ليها..
ملاك: هتتاخر.
طيف بحب: لا متخفيش.
بقلم ميرا ابوالخير...
في مكان ما...
الجد بغضب: يعني ايههه انا جوزته البت تلهيه وتهديه يعني ايه حبهاااااااااا.
.....: اي مستغرب لي فاكرني هقت"لها زي ما عملت مع امي.
الجد بصدمه: طيف.
طيف ببرود: اي فاكرني اهبل ولا ايه.
الجد بخوف: ا انت ع عايز ايه.
طيف بخبث: ولا حاجه يدوب ليك شقه صغننه تبعد فيها عني وعن مراتي وكفايه اوي يلي حصل لحد دلوقتي.
الجد بصدمه: بس...
طيف مقاطعا: كلامي خلص وايلا هتشوف هعمل ايه بجد سلام.
بقلم ميرا ابوالخير.
رجع لاقها نايمه علي الكتب شالها بهدؤء حطها علي السرير وخدها في حضنه ونام.
مر سنين.
وطيف جاب ام ملاك واخواتها يعيشوا معاهم وحبس ابوها او بالاحراء جوز امها وملاك بدءت تحبه وتتعلق بيه وهو اتغير تماما و بيحاول يبعد لحد ما تتم السن القانوني وخصوصا جمالها بيزيد ملاك خلصت الثانويه وبقت في طب اولي جامعه امها قالت ليها علي حب طيف الظاهر.
لابست قميص قصير وجهزت نفسها ولاوضه شموع.
داخل طيف اتصدم من جمالها بلع ريقه بصعوبه: هو في ايه.
ملاك بدلع: اي مش مراتك.
طيف بيبلع ريقه من شكلها: ملاك انا ماسك نفسي بالعافيه حرام كده.
ملاك بدلع همست في ودانه: بحبك.
هنا مقدرش يبعد عنها صبر كتير قرب وشها و: بعشقك يا قلب طيف.
نزلها علي السرير بحب وقرب وبا"سها بحب وغرقوا في بحور عشقهم جعلها زوجته قولا وفعلا....
في الصباح.
طيف بيلعبها من مناخيرها: صباحيه مباركه يا عروسه.
ملاك بكسوف: الله يبارك فيك.
طيف بحب: بعشقك يا ملاكي.
ملاك حضنته: وانا كمان..
تمت...
تعليقاتكم من هنا 👇👇👇
تعليقات
إرسال تعليق