القائمة الرئيسية

الصفحات

روايه أميره المالك البارت الثالث💙🌈



 روايه أميره المالك 

البارت الثالث💙🌈


اميره بصدمه : هو مين واي ال حصل وازاي مدبره 

مالك: اهدي وانا افهمك ليسكت قليلآ ثم يكمل اسمه وليد (الذئب) ده اكبر منافس لشركتنا بس بيني وبينه عداوه شخصيه 

اميره :وانا والبنات اي علاقتنا بموضوع العداوه ال بينك وبينه بس توصل للقتل ازاي 

مالك: بعد الحادثه بعت رساله ومضمونها (ان اي حد هسقرب مني هيكون مصيره الموت) بس وحياتك لتكون نهايته علي ايدي 

أميره: طب م تبلغ عنه يا مالك ده قاتل حاول يقتلني واكيد هيأذيك 

مالك: خايفه عليا 

اميره بتسرع: اكيد طبعاً 

مالك: متقلقيش مش (king 👑) اللي يخاف من كلب زي ده

اميره: خلي بالك من نفسك ي مالك 

***************************

في نفس الوقت كان زين يحاول التقرب من منه 

ليقول زين: منه ممكن اخد رأيك في حاجه 

منه :اكيد اتفضل 

زين في واحد صاحبي معجب ببنت بس مش عارف يقرب منها يعمل اي 

منه: يحاول يلفت نظرها ويقرب منها كأصحاب ويتاكد من مشاعره تجاها الاول وبعد كدا ياخد خطوه جد في علاقتهم 

زين :حيث كدا ممكن نبقا صحاب 

منه: م احنا صحاب

زين: انا عاوز ابقي مختلف 

منه: مختلف ازاي يعني 

زين: نبقا قريبن اكتر من كدا 

منه: سيبها بظروفها 

*************************

كانت تجلس وحيده وبعيده عنهم وكانت تبكي وكان يراقبها بعيونه من بعيد ولاكن قرر ان يتحدث معها ليقترب منها ويقول رعد: ممكن اقعد 

عشق بدون ان تنظر له : اتفضل ولاكنها كانت ذاهبه ليمسك يدها ويقول 

رعد: ممكن تقعدي 

عشق بتردد :لا ليه

رعد: هنتكلم عادي ممكن تقعدي 

بعد تفكير تجلس عشق ليقول 

رعد: بصي بصراحه انا شوفتك مرتين في المستشفي بس كان عينكفيها حزن كبير وكلام كتير محتاجه تخرجيه ممكن نبقا صحاب ونتكلم مع بعض يمكن ترتاحي وانا ارتاح من الكلام معاكي 

عشق بدموع: انا اسفه مش هقدر 

رعد: اديني فرصه ومش هتندمي 

عشق بأنهيار : مش هقدر وبعدها تجري الي الداخل 

**************************

كانت تحاول معه بشتي الطرق لكي تتحدث معه ولاكن كان كالصنم 

كارمن: اي ي اخي انت اي 

ياسين: اللي انت عاوزاه مش هيحصل ف ابعدي عني عشان انا زي النار اللي بيقرب منها بيتأذي 

كارمن: وانا من صغري بحب النار 

ياسين: مش هتستفيدي بحاجه ب اللي انت بتعمليه ده غير انك هتوجعي قلبك ابعدي عني 

كارمن: مش هبعد عنك غير و انت بتعترف بحبك هفضل جمبك لحد ما يجي اليوم وتحكيلي جرحك وتثق فيا ونداوي جرح سوا 

ياسين: يبقي اليوم ده مش هيجي وانت بتحلمي 

كارمن: وانا كل احلامي بحققها وانت الحلم الاول والاخير وهفضل وراك ومش هسيبك لغيري 

ياسين: ولا انت ولا غيرك 

كارمن: هتشوف 

*************************

نرجع الي كبار العائله داخل الڤيلا 


هشام :انا ملاحظ ان الولاد قربوا من بعض 

احمد: م انا كمان ملاحظ كدا 

ايمن: ربنا يحفظهم 

الامهات في صوت واحد: ربنا يخليهم لبعض وميحرمناش منهم ابدا ونفرح بيهم 

الجميع: امين يارب

************************

كان عدي وادهم ومعتز وفاطمه ونغم يجلسون سويا ليقول 


ادهم: انتو هتسافره تاني ولا هتستقرو هنا 

نغم: لا هنستقر هنا بعد م جدو كلم بابا 

عدي: طب والجامعه عملتو اي فيها

فاطمه: م هو بابا عمل تحويل وقدملنا في الكليه مع البنات 

معتز: طب كويس ولو محتاجين اي مساعده احنا موجودين 

نغم: اكيد 


************************

في مكان اول مره نشوفه 

في بيت المحمدي 


كانت تجلس مع عائلتها نعم كان البيت راقي وكانت اسره متوسطه ومتواضعه لتقول 

الام: يا بنتي كفايه شغل وتعالي كلي 

غرام: يا ماما عندي شغل لسه مخلصش ولو مخلصتهوش استاذ عدي هيرفدني 

الام: انت هتاكلي وترجعي تكملي يلاا 

غرام: يلا ي ماما حازم هنا 

ليرد حازم من الخارج 

حازم ايوه يا قلب اخوكي 

لتحضن غرام اخوها من ظهره وتقول 

غرام: انت مش اخويا بس انت ابويا واخويا وصاحبي وسري وكل حاجه ليا في الدنيا 

الام بحب: ربنا يخليكي لبعض يا حبايبي 

غرام وحازم: ويخليكي لينا يا حبيبتي


**************************

في ڤيلا الجارحي 

كانت تجلس لوحدها وتفكر ترجع الي الماضي الي ذكريتها الجميله والمؤلمه تتذكر والديها المتوفيان لتقول بدموع 

وعد: سبتونا لوحدينا ليه يا ماما انت وبابا انا تعبت ومحتجاكو جمبي 

لتهبط ليليان بمرحها المعتاد وتقول بصوت عالي 

ليليان: وعددد

لتمسح وعد دمعها وتقول 

وعد: في اي انت هتعقلي امتاا 

ليليان: لما اتجوز هعقل جوزوني ومش هتندمو بس اهم حاجه يكون موز 😂😂

ليليان: خلاص هنشوف الموضوع ده لما عدي يرجع 

ليليان بخوف مصطنع: لا وعلي اي الطيب احسن وبعدين هو فين 

وعد: عدي كلمني وقالي انه عند مالك وهيرجع متأخر 

لتقول ليليان: مالك واحشني اوي عاوزه اشوفه 

وعد: وانا كمان والله 

ليليان :خلاص انا هكلمه اسلم عليه 

لترن علي مالك ولاكن تلفونه مغلق لترن علي عدي 

عدي: الو ي لي لي 

ليليان: اي ي عدي 

عدي: في حاجه ولا اي 

ليليان:لا ي عدي اديني مالك اسلم عليه 

عدي: طب ومكلمتهوش هو ليه

ليليان : تلفونه مقفول ي ذكي 

عدي : هعدي اللي اتقال بمزاجي 

ليقول عدي لمالك خد كلم ليليان

مالك: الو عامله اي ي لي لي وحشاني 

ليليان : م هو واضح ي استاذ مالك 

مالك: م انت عارفه من ساعه م رجعت وانا مشغول في الشغل 

ليليان: هعديهالك بس انا ووعد عاوزين نشوفك 

لتشد وعد التلفون التلفون من ليليان


وعد : عامل اي ي مالك 

مالك: الحمد لله ي وعد وانت 

وعد: الحمدلله مش هنشوفك ولا اي

مالك: قريب اوي ي قلبي 

وعد: ان شاء الله ي حبيبي 

مالك: ماشي ي وعد عاوزه حاجه 

وعد: لا ي مالك شكرا 

مالك: سلام ي وعد 

وعد: سلام 

كل هذا امام عيون اميره كانت تشعر بالغيره وترغب في ان تساله من وعد وليليان ولاكن فضلت الصمت لكي لا يفهما غلط ولاكنها اقنعت نفسها ان ليس لها علاقه به وان تدخل وتسأله 

وفي اثناء حديثهم حدث ما لا نتوقعه جاء حارث ڤيلا الشرقاوي لتحدث مع مالك

الحارس: مالك بيه في ناس اتهجمت علي الڤيلا بس قدرنا نتصرف معاهم ومسكناهم اسرع مالك الي الڤيلا ومعه الشباب واحمد وشهاب لينصدم الحميع بما حدث كانمعظم الحرس  اتقتلو وكان كل شئ في الڤيلا متكسر وهنا اتدخل ياسين : لازم نعمل محضر نثبت حاله وانا هظبط كل حاجه 

مالك: تمام 

اتصل ياسين بصديقه وتم عمل المحضر والمعمل الجنائي اخد البصمات 

ياسين: مالك انت مش بتشك في حد 

زين بتسرع: اكيد (الذئب) 

نظر مالك الي اخيه نظره اسكتته 

ليتصل بالحرس في المخزن الذي كان حاجز فيه الذئب ليخبره بأنه هرب لينفعل اكثر 

ياسين: مين (الذئب) ده ي مالك

مالك: هتعرف كل حاجه في وقتها 

ياسين: مينفعش ي مالك لازم تقول كل حاجه حصلت عشان نساعدك علي الاقل الموقف صعب الحمدلله ان كلكو كنتو عندنا والا الله اعلم كان حصل اي 

مالك بغضب: .......... حكي له كل شئ وعن امر الحادثه اجتمع الشباب ووضعوا خطه لكي يأخذ حقه من ذلك المدعو( بالذئب) 

ليقول احمد: يلا ي شباب انت هتفضلو عندي الفتره دي لحد م الموضوع ده يخلص ونطمن عليكو 

مالك: شكرا ي عمي بس انا هبعت حد يظبط الڤيلا وهأمن المكان كويس جدا متقلقش 

احمد: مش عاوز اسمع حاجه تاني يلا ي هشام ولا هتعمل زي ابنك 

مالك: مقصدش ي عمي والله 

هشام: مفيش قول بعد قولك 

عاد الجميع الي ڤيلا العمري ليخبرهم بما حدث وفرح البنات كثيرا للبقاء سويآ معادا عدي رجع الڤيلا لكي لا يبقي اخواته بمفردهم بعد م البنات عزمو عليه لكي يجلبهم للتعرف عليهم والمبيت معهم ولاكن رفض ووعدهم انه سوف يأتي في الصباح ويجلبهم معه 

***********************

جلس الشباب مع البنات مره اخري ولاكن لم يعرف مالك احدآ من البنات لكي لا يقلقو ليقول

ادم: انا جعان مين جعان وطلب دليڤري

لمار: وانا كمان 

ادم : ثواني والاكل يكون قدامك 

فارس: انت ديما همك علي بطنك😂😂

زين: ومين سمعك عندي شبهه😂😂

لمار بطفوله: اي ي زيني يعني مش اكل 

زين:  لا ي روح زينك كلي براحتك💙

ضحكوا جميعاً وذهب ادم يطلب الاكل وكان كلآ من ياسين وفارس وزين وطارق ومعتز وادهم ورعد يتحدثون فيما حدث وكان مالك يتحدث في الهاتف بالقرب من باب الڤيلا لتقول اميره للبنات 

اميره: انا هطلع انام مش قادره وكمان هصحي بدري عشان معاد الدكتو 

منه: تعالي هطلع معاكي وبعد كدا هنزل تاني 

اميره: يلا ي مصيبتي 

ذهبوا الاثنين الي داخل الڤيلا ليراهم مالك ليقول

مالك بخبث : رايحين فين

منه: هطلع اميره عشان تنام وهنزل تاني 

مالك : خلاص روحي انت وانا هطلعها انا اصلا كنت طالع 

اميره : لا مش لازم تتعب نفسك انا هطلع لوحدي 

مالك: مش هعيد كلامي مرتين 

منه: خلاص انا هرجع للبنات

اميره بصوت واطي : ي ندله 

منه: سمعتك علي فكره 

اميره: قاصده علي فكره😂

مالك: خلصتي ولا لسه 

اميره: اه يلا بينا كانت تخطي الي داخل الڤيلا ليسرع مالك ويحملها بين يديه لتقول له بصوت عالي 

اميره: انت بتعمل اي نزلني 

مالك : ممكن تسكتي خالص رجلك هتتعبك ولا انت نسيتي كلام حازم 

اميره: م انا هقدر امشي لوحدي 

مالك: مينفعش حتي لو تقدري 

اكمل طريقه الي غرفتها كما اخبرته لتقول 

اميره بحرج: شكرا نزلني هنا 

لم يعيرها اي اهتمام وادخلها الغرفه ونزلها علي حرف السرير 

مالك: تحبي اساعدك في حاجه 

اميره: لا شكرا كفايه تعبتك معايا 

مالك: بس اتعبيني انت شويه ياريت التعب كله كداا 😉

اميره بحيره: مالك ممكن اسألك سوأل 

مالك: اكيد 100 كمان لو تحبي 

اميره: هو فرح هو سوأل واحد وتتكل تطلع برا 

مالك: اعتبر ان ده طرد

اميره بضحك : انت شايف اي 

مالك بخبث: انا مش شايف غيرك 

اميره: هو انت عندك انفصام في الشخصيه😂

مالك: ليه بتقولي كدا 

اميره: اصل انت جد جدا مع كل الناس اوقات احس انك عكس م بتظهر وانك طيب وفرفوش واوقات صعب ومتتقش😂😂

مالك: مش هجاوبك بس الوقت اللي هيثبتلك انا شخصيتي عامله ازاي 

اميره: طب اتفضل من غير مطرود 

مالك: تصبحي علي خير ي اميرتي 

اميره بهيام: وانت من اهل الخير 

***********************

في الجنينه كانت تجلس بجانب المسبح ليجلس جانبها ويقول 

طارق: مش ناويه تحكيلي مالك 

حور بألم : مش هينفع 

طارق: ليه انا هسمعك وهفضل جمبك 

حور بتذكر: هتسمع مني وهتبعد عني زي اللي قبلك 

طارق بجديه: صوابعك مش زي بعضها واحنا مش زي بعض فيا الكويس وفينا الوحش شوفي وأحكمي 

حور بضعف: هتفضل جمبي ومش هتبعد 

طارق بتأكيد: مش هبعد ايدآ

حور: انا مريضه عندي ثقب في القلب اي حد بيقرب مني ويعرف ان عندي ثقب في القلب بيبعد عني أميره والبنات هما اللي مسبونيش وفضلوا جمبي عكس الناس التانيه اللي دخلت حياتي كانو بيعيروني ويتنمرو عليا واللي خطبني عشان شكلي كان بيعيرني بتعبي وكان بيطلب مني اني ارضي بأي حاجه زل واهانه منه او من اهله في سبيل انو يتجوزني بعيبي زي م بيقول بعد كدا لما عرف ان ممكن يحصل مشاكل ومقدرش اخلف بقا يطلب مني حاجات مش هقدر اقولها كان بيهني من ساعتها فسخت الخطوبه واي حد بيقرب مني ببعده عني بطريقتي واقتصرت حياتي علي ماما والبنات وفارس وياسين وادم لانهم واقفو في ظهري وكانه ليا الاخوات الي امي مجبتهومش حقيقي 

لتسكت حور ودموعها علي وجهها لتكمل 

حور:  عرفت مالي وفيا اي واي سبب اندفاعي لاي حد بيقرب مني 

طارق بوجع: ممكن انت اللي متبعديش عني 

حور: يعني انت مش هتبعد عني بعد م عرفت سري 

طارق: عمري م هبعد عنك انتي من اول ما شوفتك وانا انجذبت ليكي وحبيت اشاركك في حياتي 

طارق: ممكن تديني فرصه 

حور : سبها للايام عشان متندمش  

بعد ما سهر الشباب نام الجميع 

***************************

في صباح يوم جديد مليئ بالاحداث تشرق الشمس لتفتح عينها الخضراء لتحاول ان تدخل الحمام وترتدي ملابسها



وتنزل ااي طارق لكي يذهبوا الي المستشفي العمري ليكشف عليها لتنزل وتري فاطمه تنتظرها مع طارق وكانه يذهبوا الي ان اتاهم صوت ما تعرفه جيدآ صاحب الصوت 

مالك: علي فين 

طارق : هنروح المستشفي

مالك طب روح انت وفاطمه بعربيتك وانا هاجي وراك انا واميره  بعربيتي 

اميره: ليه انا هروح مع طارق كدا كدا طريقه عشان الشغل 

مالك : وعشان كدا هوصلك وهرجعك هنا تاني عشان طارق هيكمل شغل ي ذكيه 

اميره: طب خلاص انا هكلم السواق يجي يوديني قبل م بابا  يروح الشغل. 

مالك بغضب : هو انا هسيبك تركبي مع السواق بلبسك ده اعتبريني انا السواق ويلا بقا 

طارق: خلاص انا هسبقكو انا وفاطمه عقبال م تيجي 

مالك: تمام يلا 

ليركبوا مالك وامره السياره ليقول 

مالك بغيره: اي اللي انت لابساه ده

اميره : جيب وبلوفر 

مالك: بجد كنت مفكرك لابسه شوال انا بقول اللبس عريان 

اميره: اولا انا لابسه كدا عشان الشرخ اللي ف رجلي ولا حضرتك مش شايف ثانيا بقا انا حره في لبسي وملكش انك تدخل في حاجه زي دي 

لينظر اليها مالك بغضب ويقول لنفسه : هتعرفي انا بتدخل ليه 

اميره بخوف من نظرته تهرب وتنظر الي الشباك بعد وقت وصل اميره ومالك الي المستشفي ليدخل وتخبره فاطمه انه دخل العمليات واخبر حازم بان يكشف عليها  

ليكشف عليها حازم ويقول 

حازم : الحمدلله عشان الكسر كان بسيط هو والشرخ خف شويه بس لازم م تمشيش عليها ابدا ولا تحمل علي ايديها 

مالك:  قولها الكلام ده يمكن تفهم 

فاطمه: خلاص بقا كفاية خناق في اي علاج هيتجاب ي حازم 

حازم بغمزه: اه تعالي معايا عشان تاخدي التحاليل والاشعه والروجته من المكتب 

فاطمه بلخبطه: م تروح انت يا مالك وانا هنزل اميره 

مالك: لا مش هتعرفي انا هنزلها عقبال م تجيبي الحاجه 

حازم بهمس : يلا مفيش مفر 

لتخرج معه ويدخل المكت وتدخل وراءه ليقول بضحك 

حزم : انت خايفه كدا ليه😂😂

فاطمه وهي تدعي اللا مباله : ولا خايفه ولا حاجه ممكن الحاجه عشان متأخرش عليهم 

حازم: بس كدا حاضر ليجلب لها الاوراق من علي المكتب ويقترب منها وكانت بابقرب من الباب ليقترب منها ويغلق الباب ويقترب كأنه سوف يقبلها من رقبتها ولاكنه واقترب واستنشق عطرها وريحتها الخاصه لتنصدم مكانها من الموقف ثم تضربه تحت الحزام وتجري خارج المكتب 

ليقول حازم بألم: ي بنت المجنونه 

لتنزل اليهم وكانها مغيبه وتركب في الخلف لتتحد ‘ث معها اميره ولاكن فاطمه لم تسمع 

ليقول مالك: فاطمه فيكي حاجه 

فاطمه : هاا لا مفيش 

أميره : بنادي عليكي من بدري وانت ولا هنا 

فاطمه : سرحت شويه 

اميره : طيب  

رجع مالك الي الڤيلا وكانت اميره سعيده حدا لانها سوف ترجع الي مرحها وخروجها وجامعتها بعد اسبوعين بعد ان وصلها مالك رجع الي الشركه ليباشر عمله 

ليستيقظ الجميع ويجتمعون عاي السفره ليفطروا جميعاً 

لتنزل منه بمرح: بعتوني بكام عشان تاكله من غيري 

ليرد عليها زين من اعلي الدرج : بعتني بكام ي عشري😂😂

منه: متقلدنيش لو سمحت متسرقش افهاتي وتجود عليها 😂

زين : هو انت اطول ي قمر 

لينزل ياسين: ما تتلم يا نحنوح 

زين بضحك: اوامرك ي باشا 

لتنزل كارمن: متجمعين عند النبي 

امن الجميع علي كلامها 

لينزل باقي الفريق في جو من مرحهم المعتاد 

ليقول احمد : يلا ي شباب بعد الفطار كلكم علي الشركه في اجتماع خاص 

ياسين : طب اخلع انا مليش في الموضوع ده واروح شغلي

احمد: لا ي ياسين كلكم انت شريك معانا في كل حاجه 

ياسين: ماشي ي خالي 

ادم بمرح: وانا ي  ابو حميد الزمك في الحوار ده 

احمد: انا لو عليا مش عاوزك خالص بس لازم تحضر 

لمار بضحك: كل شويه تتكسف كدا اسكت شويه 

ادم: كله يهون في سبيل انك تضحك ي قمر 

زين: م كفايه محن بقا 

منه بدفاع لادم: م انت لسه ممسوك اداب تنكر 

زين: معاك ان شاله اتلف بملايه 

منه بكسوف : سافل 

زين: معاك انت بس ي قمر 

ليمسكه ياسين زين من هدومه ويخرج به خارج الڤيلا ويقول عارف لو م اتلمتش هلمك انا واداله بوكس في وشه😂😈

انتهي الجميع من الفطار وذهب الشباب الي الشركه ليدخل زين مكتب مالك بدون اي اذن من مالك 

ليقول مالك: مش هتبطل العاده دي ي حيوان لاخر مره هقولك تستأذن قبل م تدخل

زين: اي ي ملوكي متبقاش قفوش كدا 

مالك: يلا ي حيوان عشان الاجتماع 

زين : هو انت عارف حوار الاحتماع ده 

مالك بثقه: لا حمار زيك ومعرفش

زين: اي الأهانه دي يعني انا حمار 

ليخرج مالك ويتركه واجتمعوا في غرفه الاجتماعات وكان ابراهيم واحمد وهشام وايمن وشاكر  وحضر الشباب جميعآ (مالك وزين وفارس وياسين وادم وطارق ورعد وعدي وادهم ومعتز) 

ليقول فارس: انا جمعتكو انهارده عشان مش فاضي بكره 

ادم: هيهيهيهيهي

ايمن : بس ي ظريف منك ليه 

زين: وانبي انت عسلوز ي ابو نسب 

ياسين: اتلم ي حيوان 

ابراهيم : ممكن تخرسوا شويه وتعقلو ده اجتماع شغل مش مسرح استعراض 

شاكر: ندخل في الحد بقا 

احمد: علي رايك ي شاكر 

ابراهيم: احنا قررنا نضم الشراكه ونكبر رأس المال ونبقي ايد واحده

ادم بمرح: ايد لوحدها متسقفش😂😂

فارس: طير بجناح مكسور ميطرش 😂😂

مالك: احنا مش في the voice kids 

زين: علي رايك دول اطفال اوي 

طارق : اسم الله عليك ي عاقل 

عدي : يابني العقل زينه

زين: في البترينه😂😂😂😂


(اسفه استظرفت شويه😂😂😂)

هشام: مش هنبطل واصله المسخره بتعتكوا دي 

ايمن : اعقلوا بقا 

زين: من عيوني ي حمايه ي قمر😂😇

ياسين: حما مين ي حيوان 

احمد بأنفعال: بس بقا منك له 

شهاب : لمده الكام شهر دول هنفضل معاكو لحد ما البنات تتخرج ويمسكو الشركه معاكو واحنا هنتابع من البيت وفي اضيق الحدود 

مالك: بنات مين بس اللي ينزلو مينفعش هما يتعامله وسط ده كله وبعدين احنا متفقناش علي كدا 

ايمن: البنات مقررين يشتغلوا فمجالهم واحنا اقترحنت انهم يشتغلوا معاكو وتحت عنيكم 

ابراهيم بجديه: احنا مش بناخد رأيكم ده امر واقع 

هشام: بالظبط كدا الله ينور عليك ي بابا 

زين: والله حلو الكلام ده 

مالك: في اي حاجه تاني ولا نروح  شغلنا 

ابراهيم: كفايه شغل انهارده واللي وراه حاجه يخلصها وهنروح كلنا رباب عامله لينا غدا هيا ودولت ولمياء وانعام 

ادم: والله انا مش عارف من غيرهم كنا هنعمل اي بس 

احمد : كنت هتموت من الجوع ي حلو 

مالك: تمام انا هسبقكوا حد جي معايا 

زين: اخس عليك ي خاين نسيتني اوام 😂😂

مالك :طبعا انتي طالق ي رخيصه 😂

زين :ي غدار ي خاين 😂

ادهم: تعالي ي قلبي انا احتويكي 😂😂

زين:عرفي ولا شرعي 😂

رعد: عرفي طبعآ دي رخيصه 

ياسين: انا هكلم مازن صاحبي علشان تخصص اداب 😂😂

زين: بتحبني انت اوي ي ياسين

ياسين:اوي 

ادم : الحق كلم المحامي بقا 😂😂

زين: بعتني ي ندل😂

عدي : ده واطي ويبيعك في ثانيه تعالي ي قلبي معايا انا 

معتز: طب يلا بقا 

مالك: روح انت هات وعد وليليان وحصلنا علي هناك 

عدي تمام 

ذهبوا جميعا الي الڤيلا وكانت الصدمه الاولي من نصيب مالك 


1)يا تري اي الصدمه اللي اتصدمها مالك اول لما رجع الڤيلا

2)اي اللي عمله مالك والشباب في موضوع (الذئب) 

3)اميره ومالك نصيبهم اي هيفضله صحاب ولا النصيب هيبعدهم 

4)طارق وحور هيكمل معاها ولا هيبعد زي اللي قبله 

5) عشق هتتغير ولا لا هتسمح لرعد يدخل حياتها ويبقو صحاب ولا لا

6)زين ومنه اي حكايتهم وياسين هيسب زين في حاله ولا كل شويه هيضربه😂😂

7)ادم ولمار القدر هيجمعهم ولا هيحصل الاقوي من القدر ويفرقهم 

8)فارس لما يشوف همس هيقولها اي وهيا هتبصله ازاي بعد كدا 

9 )حازم وفاطمه ليه عمل معاها كدا وليه هيا مقالتش لحد وبتفكر فيه هل هيكون واطي ولا هيحبها بجد

10)كارمن وياسين هيديها فرصه ويثق فيها ولا كارمن مش هتقدر عليه 


اظن كفايه اسأله لحد كداا😂😂 عشان مطولش عليكو اتمني تكون الروايه عجبتكم وياريت التفاعل يذيد والكومنتات وvote 💙🌈


زين لما ياسين بيقوله هكلم مازن لانه تخصص اداب 

زين:في اي ده انا نايمه لوحدي😂😂😂



مين المهزق اللي في العيله 

ادم: انااا😂😂😂



مالك : لا حمار زيك ومعرفش 

زين: اي الأهانه دي يعني انا حمار😑



اميره: اولا انا لابسه كدا عشان الشرخ اللي ف رجلي ولا حضرتك مش شايف ثانيا بقا انا حره في لبسي وملكش انك تدخل في حاجه زي دي. هاا اي تاني😂😂



مالك : بكره تعرفي انا بتدخل ليه 😠



فاطمه لما حازم قرب منها😂😂😂😂😂


تعليقات

التنقل السريع
    close