أخر الاخبار

رواية قربان أبي الفصل الثامن بقلم الكاتبه ملكه حسن حصريه وجديده في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية قربان أبي الفصل الثامن بقلم الكاتبه ملكه حسن حصريه وجديده في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 



رواية قربان أبي الفصل الثامن بقلم الكاتبه ملكه حسن حصريه وجديده في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


كانت زهره في المستشفي قاعده قدام الدكتور بتساله عن حالته وكان قلبها وجعها من الكلام اللي سمعته الدكتور بص ليها بحسم وإتكلم بصراحه 

لو سمحت يا دكتور هو عامل اي ؟والله يابنتي هو تعبان جدا لانه في المرحله الاخيره من الكانسر بس هو مكنش موافق انك تجي  أو تعرفي حاجه عن  حالته ؟

نزلت دموع زهره بسرعه زي الشلال  عليه علي الرغم من أنها ما شفتش حاجه كويسه منه بصت زهره ما بين دموعها للدكتور وسألته بفضول وترجي في نفس الوقت 

زهره !!لو سمحت يا دكتور ممكن اشوفه 

بص ليها الدكتور بشغقه وإتكلم !!ايوه ممكن بس بعد شويه انتطري هنا وانا هبعت الممرضه تعملك تعقيم قبل ما تدخلي ؟

زهره بصوت مكسور كله الم !!حاضر يا دكتور هستني 

جلست زهره خارج العنايه في انتظار الممرضه بس الماضي مش عايز يسبها وافتكرت اليوم المشؤم لما كانت قعده بترتب هدوم ابنها في شنطه انتظار يوم الولاده كانت مبسوطه وفرحانه مع كل قطعه بتحتفظ بها داخل الشنطه سمعت صوت خبط جاي من بره فجاءه دخل احمد وهو ماشي بالعافيه بيطوح وكان  سكران طينه مش عارف يتكلم حتي

احمد!!مساء الخير يا زوز يا حبيبتي !

ردت زهره بقرف !!اهلا مش كفايه القرف اللي انت فيه يا احمد اعمل حساب حتي انو جاي ليك ابن خاف عليه يا اخي !!وابدا يقرب منها منها بطريقه مقززه وقالها بصوت مكسر من السكر اخرسي ؟

زهره  !!ابعد انت يتقرب ليه كده ؟

احمد بسكر وصوت متقطع دي بدل ما تقومي تاخدني في حضنك وتقوليلي حمدلله علي سلامتك يا حبيبي ؟

ردت زهره بسرعه!! مش لما تكون راجع زي الناس الي بيتقالها حمد لله على سلامه مش كفايه راجع سكران ورائحتك مقرفه من القرف اللي شرابه وعايزني اخدك بالحضن كمان

احمد بعصبيه بقولك اي  انا جاي مبسوط وعامل دماغ ومش هضيعها بالفاضي كده يا بنت اشرف لازم اخد حقي منك دلوقتي سوء براضيكي او غصب عنك يا قطه؟

وبدا بقرب منها وهي ترجع لورا كل ما يقرب ترجع لغيت ما وقعت علي السرير اللي كان وراها نزل لمستواها علي السرير وصفعها علي وشها لغيت ما نزفت دم 

زهره بصوت كل تراجي  !!احمد ابعد عني وفوق حرام عليك أن حامل فوق يا احمد !!وبدأ يقطع ليها هدومها بطريقه وحشيه مع كل قطعه كان يضربها  وزهره بقيت تصرخ من الخوف مش علي نفسها لأنها اتعودت بقيت تصرخ من الخوف علي ابنها اللي مفرحتش به ولا شافته زهره جمعت القوه اللي عندها 

زقته بكل ما تملك من قوه ووقع علي الأرض وقالتله بصوت قوي انت واحد حيوان!! 


قام احمد من علي الارض  بعيون حمرا كلها شر   وماسكها من شعرها ورفع أيده  وبيقي يضرب فيها عده صفعات لغيت ما نزف الدم من  بوقها! بقوه ضربته في منطقه الحزام وفدرت تفلت نفسها منه فتحت الباب وجريت لبره وبقيت تصرخ بكل قوه علي امل انو حد ينقذها من شره بس محدش يتجرأ يقرب منه لحقها وقدر يمسكها تاني ماسكها من شعرها بكل قوه وبعيون حمرا بص في وشها وقالها  !!

احمد !! انتي بتضربني و بتهربي مني يا زهره يا فاجره انا هعلمك الادب من اول وجديد وضربها ضربه قويه وقعت علي بطنها علي الارض من قوتها قامت وبقيت تجري لفوق  علي درجات السلم اللي طلعه لفوق علي السطوح بتاع القصر وهي ماسكه بطنها من الم بتاع الواقعه والدم نازل من رجليها والذعر والخوف باين علي وشها  بتبص لقيته وراها وعيونه كلها شر !اتكلم بضحكه ساخره وقالها بتهديد

اجيتي لموتك برجلك يا زهره هقتلك ومحدش هيعرف يجمع جثتك يا بنت اشرف  !!كل ما يقرب  ترجع لورا علي السطوح لغيت ما بدأت تقرب من السور

زهره اتكلمت بصوت كله تراجي !!فوق يا احمد انا حامل في ابنك ابعد عني ارجوك 

فضل بضحك بصوت عالي ويتقدم منها 

احمد بضحكه ساخره اترجي كمان يا زهره بس للاسف وقتك انتهي مع احمد سالم !

فضلت زهره ترجع لورا لغيت ما وصلت السور وهي بتترجي فيه وهو مغيب تماما عن الواقع بسبب القرف اللي بيشربه كل يوم انسان عايش في المحرمات والمعاصي هتتوقع منه اي غير كده اتكلم احمد بنفس الضحكه 


!سلام يا قطه !!ولسه بيحط أيده عشان يزقها لتحت رجله اتزخلقت في الدم اللي نازل منها ووقع من فوق سور القصر 

وهي بقيت تصرخ بنهيار اتجمع الحرس بتاع القصر علي صوتها اللي هز المكان كله من قوته بقي الحرس يشوف نبضه لقوه  ميت اتصلوا بالبوليس والاسعاف 

و زهره كانت في حالتها صعبه راحت المستشفي ودخلت العمليات بسرعه  كان ابوها معها !!خرج الدكتور بعد ساعتين 


اتكلم أبوها بلهفه علي بنته اللي رامها بيده في جحر الشيطان

اشرف !!طمني علي بنتي يا دكتور عامله اي 

الدكتور بحيره !!للاسف خسرت الجنين وحالتها صعبه 

اتكلم الضابط المسؤول عن القضيه لأنها المتهمه الوحيده في القضيه  ،!!قولي يا دكتور هتفوق امته لأنها المتهم الأساسي


الدكتور !!للاسف مش دلوقتي لأن جسمها كله كدمات صعبه هتاخد مخدر عشان متفوقش دلوقتي مش هتتحمل الالم وخساره ابنها في نفس الوقت  


بعد يومين فاقت زهره كان ابوها جمبها !!

زهره حطيت أيدها علي بطنها وبنظرات كلها تراجي 

زهره ! اشرف بيه هو ابني فين !!


تتوقعو هيحصل اي مع زهره لما تعرف بموت ابنها شاركو معايا رائيكو في التعليقات ♥️ 🫶  تشجيع 💪قوي عشان اكمل الروايه حطو لايك وتعليق عشان توصل كل متابعين الروايه علي الصفحه ♥️🫶


إللي خلص القراءه يدخل هيلاقي كل الروايات اللي بيدور عليها من هنا 👇 ❤️ 👇 


❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺


الصفحه الرئيسيه من هنا


جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا


انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا


❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺




تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close