رواية مجنونة قلبي الفصل الاول حتى الفصل الثاني عشر بقلم نور الشامي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
![]() |
رواية مجنونة قلبي الفصل الاول حتى الفصل الثاني عشر بقلم نور الشامي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
في احدي المناطق الشعبيه في مدينه القاهرة وبالتحديد في منزل بسيط جدا يظهر شاب قمة في الوسامه يستطيع ان يسحر اي فتاه بنظره واحده بالرغم من انه ليس غني ولا يمتلك اي شئ فهذا حسام الشهاوي عمره ٢٥سنه متخىج من كليه التجاره
رباب ام حسام/حسااام يلا قوم علشان تروح تاخد ساره من الشركة علشان تروحوا تشوفوا الشغل بتاعك
حسام بضيق/وهي ساره ازاي متاخدش اجازه من الشغل دا انهاردا
رباب بحده/حسام يلا
ذهب حسام الي الشركة وذهب الي مكتب ساره فهي تعمل في احدي الشركات للأستيراد والتصدير وهي تكون بنت خالت حسام وتوفيت والدتها ووالدها منذ ضغرها ورباب هي من قامت بتربيتها منذ صغرها وحسام لا يستطيع الاستغناء عنها
ذهب حسام الي الشركة فوجد ساره جالسه في مكتبها
حسام بابتسامه/صباح الخير يا حلوه عامله اي
ساره بتوتر/امشي يا ابني من هنا انا هترفض المدير صعب وبنته رئيسه القسم ال انا فيه امشي
حسام وهو يجلس علي المكتب /مش همشي غير لما اخدك معايا يلا علشان اروح المقابله مش هعرف اروح من غيرك
ساره بضيق/طيب انا هروح للمدير
ذهبت ساره وظل حسام جالس علي المكتب حتي جاءت فتاه رائعه الجمال ترتدي جيب قصير جدا وتيشرت بدون اكمام فهذه سالي مهران بنت صاحب الشركه
سالي وهي تنظر له باستحقار/انت مين
حسام وهو ينظر اليها بسخريه/انا بتاع الشاي تطلبي اي يا فندم
سالي بحده/اتكلم كويس انت مش عارف انت بتكلم ميين
حسام بعصبيه/الزمي حدودك يا بنت انتي هو انا بلعب معاكي في الشارع
وفجأه رفعت سالي يديها وكانت ستضرب حسام ولكن مسكت ساره يديها وتحدثت بتوسل/اسفه يا انسه سالي هو مكنش عارف حضرتك مين بعد اذنك انا اجازه انهاردا يلا يا حسام
سحبت ساره حسام من يديه وذهبت وكانت تنظر له سالي بغضب شديد وذهبت الي مكتب المدير وتحدثت بغضب/عمر بابا فين
عمر بحده/مجاش انهاردا تعبان انتي مالك
سالي بعصبيه/البنت دي لازم تنطرد من هنا
عمر باستغراب/مين دي
سالي بعصبيه/البنت ال اسمها ساره
عمر بحده/نعم انسي انا هنا مكان بابا ومش هخليها تسبيب الشركه ساره دي ملكي ولازم تكون قدامي علطول
ساالي بسخريه/علي اساس انها معبراك اووي
عمر بحده/علشان كدا مش هسيبها مش عمر مهران ال بنت ترفضه
الفصل الثاني
مجنونه قلبي
ذهبت ساره مع حسام الي مقابلة العمل وخرج حسام وعلي وجهه الضيف
ساره بفلق/اي ال حصل
حسام بضيق/اتقبلت بس انا مش عايز الشغل دا ساره انا عايز اشتغل في شركة كبيره يعني زي شركة مهران ال بتشتغلي فيها
ساره بابتسامه/انت تؤمر يا ابن خالتي انا هروح الشركة وان شاء الله هتشتغل فيها
ذهبت ساره الي الشركة ودخلت الي مكتب عمر
عمر بخبث/خير يا ساره اي ال جابك مش قولتي هتاخدي اجازه
ساره بتوتر/استاذ عمر انا كنت عايزا اكلمك في موضوع مهم
عمر باستغراب/اتفضلي يا ساره
ساره بأرتباك/ابن خالتي هو خريج تجاره بتقدير جيد جدا وعبقري لو ممكن يشتغل في الشركة هنا
عمر بتفكير/اوك يا ساره انا موافق علي تعينه يا ساره خليه يجي من بكرا يستلم شغله في المحاسبه
ساره بسعاده/شكرا يا استاذ بجد انا شكرا انا مش عارفا اشركك ازاي بعد اذنك
ركضت ساره الي خارج الشركة وكان حسام في انتظارها وتحدثت بسعاده/مبرووك يا حسام اتعينت في الحسابات
ركض حسام اليها وحضنها بقوه ولكن كان احد يراقبهم من فوق كانت سالي تراقبهم من شباك مكتبها وكانت تشعر بغضب شديد بسبب هذا المغرور الذي تجرأ وتحدث معها بهذه الطريقه فهذه اول مره يتجرأ احد ويرفع صوته امام سالي مهران ذهب حسام وساالي الي المنزل وكانت ربابا وتامر اخوا حسام الصغير في السنه الثانية من كليه الهندسه في انتظارهم علي الغداء
تامر بتذمر/اتأخرت ليه كنت هموت من الجوع
ساره بسعاده/عندي خبر حلو حسام خلاص هيشتغل في في الشركة ال معايا من بكرا
رباب وهي تحضنه/الف مبروك يت حبيبي
تامر بسعاده /مبرووك يا بطل
دخل حسام الي غرفته ونام فورا اما ساره فكانت جالسه في غرفتها تفكر في حسام وتبتسم لصورته اما عند عمر فكان يجلس في غرفته في قصر غايه في الروعه وكانت الغرفه مليئه بصور ساره كان عمر يريدها بأي طريقه كانت فهي الفتاه الوحيده التي لم تستسلم امام ثراء ورافهيه عمر اما عند سالي فكانت هي ايضا نائمه في غرفتها
في الصباح ذهب حسام مع ساره الي الشركة وذهب حسام الي مكتبه وبدأ عمله فدخلت عليه احدي الموظفات وطلبت منه ان يحضر الملف ويذهب به الي مكتب المديره احضر حسام الملف ودخل الي مكتب المديره فوجد امامه سالي جالسه علي كرسي المكتب وعندما رأته انفزعت سالي وقامت من مكانها وتحدثت بغضب/انت اي ال جابك هنا يا بتاع انت
حسام يعصبيه/هشششش بتاع مين اتكلمي كويس
سالي بغضب/اتكلم كوويس انت مجنون
الفصل الثالث
مجنونه قلبي
كان سيذهب حسام ولكن كلمات سالي اوقغته
سالي بحده/علشان توصل لل انت عايزه لازم تكون صبور وتعرف تتحكم في اعصابك
التفت حسام ونظر اليها بدهشه ثم ذهب الي مكتبه وتركها في ذهول ذهبت ساره الي مكتب حسام فوجدت علي وجهه علامات الغضب
ساره باستغراب/مالك يا حسام
حسام بضيق/ال اسمها سالي دي بنت غبيه ومتخلفه
ساره وهي تمازحه/ابن خالتي البطل انت بيبقي شكلك وحش وانت مضايق اضحك بقااا
حسام وهو يضحك/ما تيجي نوح نتغدي برا بعد الشغل
ساره بابتسامه/اوك اتفقنا هروح اخلص بقيت شغلي واجي
ذهبت ساره وطلبها عمر الي مكتبه فذهبت اليه
عمر وهو ينظر اليها بخبث/اتفضلي اقعدي يا ساره
ساره بابتسامه/شكرا يا استاذ خير حضرتك طلبتني
عمر ببرود وهو يضع سيجارته في فمه بغرور/ساره انا عايزك
ساره بدهشه/نعم عايزني ازاي
عمر وهو يقترب منها/عايزك معايا عايز اتجوزك
انتفضت ساره من مكانها وتحدثت بتوتر/انا حضرتك بتقول اي
عمر بخبث/انا معجب بيكي يا ساره وعايز اتجوزك عندك أسبوع تفكري فيه وانا هقبل اي قرار هتاخديه بس اتمني انك توافقي
خرجت ساره من المكتب شارده وكان حسام يتحدث معها وهي غير منتبهه
حسام بصراخ/سااااااره
سااره بخضه/اي با حسام خضتني
حسام بتذمر/مالك يا بنتي اي ال حصل
ساره في نفسها/انا هقول لحسام علشان يغير عليا وينطق بقاا
ساره بارتباك/حسام استاذ عمر عايز يتجوزني
حسام بعدم فهم/عمر ميين
ساره بتوتر/استاذ عمر ابن صاحب الشركة اخو انسه سالي
حسام بسعاده /بجد وافقتي صح دا غني وهتحققي كل حاجه معاه وافقي بسرعه
ساره بحزن/انت عايزني اوافق
حسام بابتسامه/اكيد يا بنتي انا عايزك توافقي بس في النهايه دا قرارك وانا مش هغصب عليكي يلا بقا ناكل علشان انا جعان
ساره بحزن /يلا
في المساء ذهب حسام وساره الي المنزل ودخل حسام الي غرفته ليبدل ملابسه وينام اما ساره فكانت تبكي في غرفتها حتي دخل عليها تامر
تامر بضيق/انتي مالك بتعيطي ليه
ساره بدموع/حسام طلع مبيحبنيش يا تامر هو عايزني اتجوز
تامر بضيق/تتجوزي مين
ساره بدموع/استاذ عمر عايز يتجوزني ولما قولت لحسام فرح وقالي وافقي
وفجأه دخلت رباب بلهفه/مالك يا ساره
تامر بحده/اخويا الغبي عايزها تتجوز
ساره بضيق/اسكت متقولش عليه كدا
رباب بابتسامه/حسام بيحبك بس هو لحد دلوقتي مش عارف انه بيحبك واحدة هنخليه يعرف
عند سالي كانت جالسه في غرفتها تفكر كثيرا في حسام
الفصل الرابع
مجنونه قلبي
كانت سالي تفكر في حسام كثيرا ولكن لا تعرف لماذا تفكر فيه فهي تكره ا لولاد كثيرا اما عند عمر فكان في احد الملاهي الليليه ويشرب كثيرا وبجانبه فتاه ثم قام واخذها معه الي شقته الخاصة وفي الصباح قام عمر من النوم وكانت بجانبه الفتاه فاستيقظت علي صوت رنين هاتف عمر فنظرت الي الموبيل ووجدت صوره فتاه
الفتاه /مين البنت ال حاططها خلفية موبيلك دي
عمر بحده/دي ساره وبعدين انتي مالك
الفتاه بضيق/دي قضيت معها كام ليله
وفجأه صفعها عمر علي وجهها بقوه وتحدث بغضب شديد/انتي فاكراها زباله زيك انتي بس ال بقضي معاها وقتي غلشان انتي واحده رخيصه لكن هي لا
الفتاه بسخريه/هي لا انا عارفا انها تكون مكاني هنا في يوم من الايام
عمر بخبث/لا هي هتكون في الفيلا هناك مش هنا بس هتبقي في نفس وضعك كدا علشان مزاجي وبس
في الشركة ذهب حسام ومعه ساره الي الشركة وذهب كل منهم الي مكتبه فوجد سالي جالسه علي مكتبه
حسام في نفسه/اصتبحنا علي الصبح اهه
سالي بحده/صباح الخير يا استاذ حسام عايزاك في مكتبي
ذهب حسام ورائها الي المكتب ثم جلست وضعت قدم فوق الاخري فجلس حسام ايضا وتحدث بحده/نزلي رجلك يا انسه انتي مش قاعدة قدام الشغال بتاعك
سالي بضيق/اوك نتكلم في الشغل
حسام بحده/اتفضلي
سالي بجديه/انا هعينك رئيس الحسابات عندي في الشركه
حسام بسعاده/بجد احلفي
سالي بجديه/بجد انت اتعينت خلاص اتفضل استلم مكتبك
حسام بسعاده /انتي احلي مديره في الشركة
ذهب حسام مسرعا الي مكتب ساره وحضنها بقوه وهو في قمة سعادته
ساره بابتسامه/مالك يا حسام في اي
حسام بسعاده/انا بقيت مدير الحسابات هنا
ساره وهي تحتضنه/بجد يا حسام الف مبروك
كان كل هذا تحت انظار سالي كانت تنظر اليهم وهي تشعر بالغضب الشديد ولا تعلم لماذا كل هذا الغضب الذي تشعر به ثم اتي عمر وذهب الي مكتب ساره فوجدها تعمل وغير منتبه له
عمر وهو ينظر اليها بخبث ويتحدث مع نفسه/واووووو انتي تهبلي مسيريك تكوني مكان البنت ال كانت معايا انهاردا بس انتي هتبقي معايا في الفيلا
ساره بابتسامه/استاذ عمر اسفه مخدتش بالي من حضرتك خير
عمر وهو يقترب منها/فكرتي يا ساره
ساره بأرتباك/انا اسفه يا استاذ عمر بس انا مش هقدر اوافق علي طلبك
عمر وهو يحاول السيطرة علي غضبه/خلاص لسه الاسبوع مخلصش فكري تاني يا ساره انا في مكتبي سلام
ذهب عمر الي مكتبه وهو يشعر بالغضب الشديد
الفصل الخامس
مجنونه قلبي
دخل عمر الي مكتبه وهو يشعر بالغضب الشديد فهو يريد ان يمتلك ساره بأي طريقه كانت يريد ان تكون بين احضانه في اسرع وقت اما عند سالي فكانت تشعر بغيره شديده جدا من ساره وحسام أصبح يقترب من سالي اكتر فكل يوم يمر كانت تزيد وسائل سالي للأغراء فقد زاد مرتب حسام بطريقه ملحوظه فمع كل يوم يمر كانت تزدات مشاعر سالي اكتر وتعلقها بحسام تكثر وحبها أكثر واكثر اما عند عمر فأصلحت حياته عباره عن مشروب فقط فقد فعل المستحيل من اجل ان توافق ساره عليه حتي جاء يوم يعتبر الاسوء في حيات ساره كان حسام يسهر مع سالي من اجل العمل
سالي بجديه/حسام في موضوع عايزا اكلمك فيه
حسام بابتسامه/انتي تؤمري يا سالي خير
سالي بابتسامه/انا بحبك وعايزا اتجوزك تقبل تتجوزني
حسام بصدمه/اي بتحبيني
سالي بضيق/ايوا يا حسام انا بحبك اوووي وعايزا اتجوزك
حسام بتفكير/وانا كمان بحبك يا سالي ومن زمان بس مكنش ينفع اقولك علشان انتي المديره بتاعتي
سالي بسعاده/بجد يا حسام
حسام وهو يحتضنها/ايوا بجد انا عايز اتجوزك
ذهب حسام الي البيت وهو في غايه السعاده ودخل الي غرفه ساره
ساره بتذمر/كنت فين يا ابني كل دا
حسام بسعاده/انهاردا اسعد يوم في حياتي
ساره بابتسامه/اي ال حصل معاك
حسام بابتسامه/سالي قالت انها بتحبني وعايزا تتجوزني وانا وافقت وقولتلها اني بحبها
ساره بصدمه/يعني اي انت بتحبها
حسام ببرود/انا لازم احب سالي هي بنت جميله وغنيه وطموحه والاهم من كدا انها هتحققلي كل طموحاتي خلاص احنا هنتجوز كمان اسبوعين
رباب بصدمه/تتجوز مين
حسام وهو يحتضنها/سالي يا ماما انا هتجوزها خلاص ابنك هيبقي غني وهيحقق كل طموحاته
رباب بغضب/نعم كدا من غير أذني مش المفروض اعرف واشوفها ووافق عليها ولا هو انت كدا بتقرر من دماغك
ساره وهي تحاول تخبيئه دموعها/ماما رباب خلاص حسام بيحبها واهم حاجه سعادته
تامر بعصبيه/اسكتي انتي يا ساره
حسام باستغراب/هو في اي بالظبط مالكم
الفصل السادس
مجنونه قلبي
ساره بحزن/خلاص بقاااا اهم حاجه سعادت حسام
حسام وهو يحتضنها/والله ما ليا غيرك ماما وافقي بقا
رباب بحزن/انا موافقه مبروك يا ابني
عاشت ساره هذه الليله كالكابوس وفي الصباح ذهب حسام مع ساره الي الشركة فرأتهم سالي وغضبت كثيرا ثم ذهبت اليه وهي تحتضنه بقوه
حسام بابتسامه/صباح الخير با قلبي
سالي بسعاده/صباح النور يا روحي عندي ليك مفاجأه
حسام بفضول/اي هي
سالي وهي تسحبه من يده/مبروووك انت بقيت شريك معانا في الشركة بنسبه ٢٠٪
حسام بسعاده عارمه/بجد شكرا يا حبيبتي ربنا يخليكي لياااا
في مكتب ساره كانت تجلس ودموعها تمتلئ عيونها فدخل عليها عمر وتحدث بضيق/ساره انا جاي اقرر طلبي تاني انا بحبك وغايز اتجوزك
ساره وهي تمسح دموعها /انا موافقه يا عمر
عمر بسعاده/بجد انتي موافقه
ساره بأبتسامه حزن/ايوا موافقه
وفجأه اقترب عمر منها وقبلها علي شفتيها بشغف وعنف شديد ودخل حسام فجأه فأنصعق من المنظر وسحب عمر من قميصه وضربه بشده حتي اوقفته سالي فتقدم ناحيه ساره وتحدث بلهفه/انتي كويسه ساره بطلي عياط انا مش بقدر اشوف دموعك
ساره وهي تمسح دموعها/انا كويسه متخافش
عمر بحده/ساااره بقت خطيبتي وهنعمل فرحنا فنفس يوم فرحكم
سالي بسعاده/الف مبررروك يا عمر
عمر بابتسامه/الله يبارك فيكي يا حبيبتي
كانت سالي سعيده جدا لأنها اخيرا امتلكت حسام وتخلصت من ساره اما ساره فكانت في اسوء حالتها كانت تعيش كابوس حقيقي اما عند حسام فكان يشعر بسعاده لأنه اخيرا حقق كل طموحاته وعند عمر كان في قمه سعادته فساره ستصبح ملكه وفي احضانه بعد فتره قصيره فهذا كل شئ يريده ان تصبح ساره بين احضانه وبجانبه علي الفراش عدت مده الاسبوعين وجاء يوم الفرح فكان في اشهر قاعات البلد وجميع رجال الاعمال ووسائل الاعلام والصحافه كانت تحضر الزفاف كانت سالي ترتدي فستان الزفاف وكانت جميله جدا وساره ايضا كانت تشبه الاميرات وسحرت جميع الحضور حتي حسام انسحر من جمالها وهذا اغضب سالي جدا انتهي الزفاف وسط حزن ساره وسعادت حسام وسالي وعمر فدخل كل ثنائي علي غرفتهم
الفصل السابع والثامن
مجنونه قلبي
دخلت ساره مع عمر الي غرفتهم وكانت ساره تشعر بالرعب الشديد وعمر كان يشرب بطريقه ملحوظه فأقترب منها ومسك يديها فحاولت ساره الابتعاد عنه ولكن عمر سحبها اليه بقوه
عمر وهو يتلامس جسدها/اخيرا بقيتي ملكي ومعايا
ساره بدموع/عمر سيبني لو سمحت
عمر بعدم اهتمام/هششششش اسكتي خالص انتي حلوه اوووي
ساره وهي تدفعه بعيدا عنها/اوعي تقربلي
عمر وهو ينظر اليها بغضب/مش عمر مهران ال حد يؤمره انا هعمل كل ال انا عايزه ووريني هتعملي اي
اما عند سالي وحسام فدخل حسام الي غرفه سالي في القصر فهم قرروا ان يعيشوا جميعا في القصر دخل حسام فوجد سالي ترتدي فستان قصير جدا فنظر اليها بابتسامه واقترب منها وتحدث /اي القمر ال انا شايفه دا
سالي بأحراج /خلاص بقااا يا حسام
ثم قبلها حسام علي شفتيها وذاب في عالمهم الخاص واصبحوا زوج وزوجه فعليا اما عند ساره فكانت تعتبر هذه من اسوء الليالي عندها فعمر فعل ما يريد بدون ارادتها كانت ساره نائمه علي السرير وملابسها ممزقه بطريقه وحشه فخرج عمر من الحمام وهو يرتدي بنطلون فقط وعاري الصدر فنظر الي ساره وتحدث ببرود/قومي غيري هدومك هتفضلي كدا
ساره والدموع تملئ عيونها/طلقني انا مش عايزاك
عمر بسخريه/عمرك شوفتي صياد بيحرر فريسته
ساره وهي تلملم نفسها /يعني اي
عمر ببرود/يعني روحي غيري هدومك يا قلبي وانسي موضوع الطلاق دا
في الصباح نزل الكل علي الفطور فنظر حسام الي ساره ووجد عيونها حمراء كثيرا ووجهها شاحب فتحدث باستغراب/ساره مالك
ساره بارتباك/مفيش حاجه انا كويسه
سالي بغيره/في اي يا حسام هي كويسه اهي
عمر ببرود/حبيبتي انتي فيكي حاجه
ساره بأرتباك/انا لا لا
وفجأه اقترب عمر منها وقبلها علي شفتيها بشغف فأغمض حسام عينه فجأه ولا يعلم لماذا لم يستطيع ان يري عمر وهو يقبل ساره
سالي بضيق/مالك
حسام وهو يقوم /بعد اذنكم
ذهب حسام الي حديقه القصر وكان يشعر بغضب شديد ومنظر عمر وساره لا يبتعد عن خياله فألتفت ووجد ساره ورائه
ساره بحزن/قومت ليه من علي الفطار
حسام بضيق/انتي مالك في حاجه مضايقاكي ليه منظرك كدا
وفجأه ارتمت ساره بين احضانه وانفجرت في البكاء
حسام بدهشه/مالك يا ساره
ساره ببكاء شديد/متسبنيش علشان خاطري خليك معايا متبعدش عني
حسام بحزن /ساره بطلي عياط انا مش بقدر اشوف دموعك بطلي عياط بقا
ساره وقد تمسكت في احضان حسام اكتر/خليك معايا متسبنيش
الفصل التاسع
مجنونه قلبي
وقعت ساره في الارض وفقدت وعيها فارتعب حسام وحملها ووضعها علي الكنبه وطلب من السكرتيره ان تحضر الطبيب فورا فجاء الطبيب وفحصها
حسام بلهفه/دكتور هي عامله اي
الطبيب /يا استاذ المدام تعبانه جامد ومن الواضح انها بتتعرض لأعتداء عنيف جدا
حسام بعدم فهم/اعتداء اي مش فاهم
الطبيب/هي مراتك
حسام بارتباك/اي لا ايوا اقصد ايوا مراتي
الطبيب بحده/يا استاذ كدا مينفعش مراتك هتموت كدا لو فضلت تعتدي عليها بالطريقه دي هتموت
حسام بصدمه/اعتدي عليها اوك شكرا يا دكتور
خرج الطبيب وجلس حسام بجانب ساره ومسك يديها وهي نائمه وتحدث بحزن/انتي اي ال بيحصل معاكي دا ساره انا مش بقدر اشوفك كدا انتي اختي وانا مقدرش اشوفك تعبانه لا انتي مش اختي انا بحبك انا بحبك يا سااره
ساره وهي تفتح عيونها بتعب/حسام اي ال حصلي
حسام بحزن/انتي مقولتليش ليه ال بيعمله فيكي عمر
وفجأه دخل عمر فقام حسام بغضب وضربه لكمه قويه فردها له عمر فضربه حسام بطريقه وحشيه حتي دخلت سالي وابعدت عنهم
سالي بحده/اي ال حصل
عمر وهو يسحب ساره بقوه/قومي معايا
فأقترب حسام منه وضربه لكمه اخري علي وجهه وسحب ساره منه وتحدث بغضب/ملكش دعوه بيها فاااهم
عمر بغضب/دي مراتي وانا حر معاها
ساره بتعب/طلقني
عمر بسخربه/انسي يا روحي مفيش طلاق
وفجأه حملها عمر وذهب بها امام جميع الموجودين في الشركة وخرج من باب الشركة فوجد الصحافه تملئ المكان
عمر بغضب/ياا حرااااس ابعدوهم من هنا
عند حسام كان يشعر بغضب شديد
سالي بضيق/حبيبي مالك
حسام بحده/مالي هاااا مفيش حاجه
سالي في نفسها/خلاص يا حسام انهاردا هيبقي اخر يوم في حيات ساره انا مستحيل اخلي حد يبعدك عني انت حبيبي انا وبس انت ملكي وفي اليوم ال هتبعد فيه عني هيكون آخر يوم في حياتك وحياتي انت لو بعدت عني انا هقتلك وهقتل نفسي
حسام بحده/انتي سرحااانه في اي
سالي وهي تحتضنه/سرحانه فيك يا حبيبي انا مقدرش اعيش من غيرك يا حسام متعرفش انا بحبك ازاي انا بموت فيك انت كل حاجه عندي
حسام وهو يبعدها عنه/سالي سبيني دلوقتي
سالي بضيق/حسام انا هكتبلك ٢٠٪كمان من الشركة دي حصتي من الشركة هيبقي ليك ٤٠٪وعمر ليه ٦٠٪انا هكتبلك كل خاجه ملكي بأسمك
حسام بضيق/اعملي ال انتي عايزاه بس انا مش عايز حاجه
سالي بحزن/لا انا خلاص قولت للمحامي وكل حاجه ملكي هتبقي ملكك انت
حسام بحده/انا همشي رايح اشوف ماما وتامر
الفصل العاشر
مجنونه قلبي
لم يستطع حسام التحمل فذهب الي القصر واقترب من غرفه ساره فوجدها تبكي وحدها فدخل الغرفه وجلس بجانبها
حسام بحزن/انتي كويسه
ساره ببكاء/انا بحبك
حسام بصدمه/لا يا ساره مينفعش
ساره بأنهيار/اسكت واسمعني انا بحبك من زمان من وقت ما كنا اطفال ومتوقعتش اني ممكن ابقي مع حد غيرك
اقترب حسام من ساره كثيرا حتي قبلها علي شفتيها بدون وعي فحاولت ان تبتعد عنه ولكن حسام كان يمسكها جيدا فدفعته ساره بعيدا عنها واتحدثت ببكاء/مينفعش يا حسام انا متجوزه وانت متجوز مينفعش
حسام وهو يسحبها اليه بقوه /لا ينفع انا بحبك انتي مش بحب حد غيرك انتي بس ال بحبك
ساره وهي تحاول الابتعاد عنه/ابعد عني يا حسام احنا كدا بنغلط
حسام وهو يسحبها الي غرفته بالقوه واغلق الباب ثم خلع قميصه
ساره بصراخ/حسام فوق انت اي ال حصلك
حسام وهو يدفعها علي السرير بالقوه وحاول تقبيلها وسط صراخ ساره ثم اعتدي عليها وبعد فتره قام حسام وكأنه كان بدون وعيه وذهب بغضب الي غرفه اخري فوجد سالي جالسه وتتحدث ببرود/ها با حبيبي اخدت حبيبتك صح
حسام بغضب/انتي خلتيني اشرب اي
سالي ببرود/حبوب هلوسه علي مخدر يا قلبي علشان متكونش في وعيك
وفجأه صفعها حسام بقوه علي وجهها وتحدث بغضب شديد/انتي متخلفه مجنونه انتي اكيد مجنونه فاهمه انا عملت اي انتي فاهمه بسببك اي ال حصل الله يلعن اللحظه ال شوفتك فيها انا بكرهك
سالي بأنهيار/لا انت بتحبني وانا بحبك انا مجنونه بيك انا خليتك تعمل كدا علشان تاخدها وتبطل تحبها وترجعلي انت مش عارف اي الصح بالنسبالك
حسام بصراخ/وانتي ال عارفااااا صح انتي دمرتيني يا ساالي ودمرتي ساره انا بكرهك بكرهك وهسيبك
سالي بعصبيه/لو سيبتني هموت نفسي
حسام بغضب/موتي ولا اولعي بجاز ميهمنيش انا بكرهك بكرهك
وفجأه سالي مسكت السكينه ووضعتها علي يديها فأرتعب حسام وتحدث بحده/ساالي سيبي السكينه
سالي بأنهيار/لا مش هسيبها لا انت مش بتحبني وانا هموت نفسي
الفصل الحادي عشر
مجنونه قلبي
حسام بصراخ/سيبي السكينه يا ساااالي
سالي بأنهيار/انت مش بتحبني وانا هموت نفسي
حسام بضيق شديد/لا انا بحبك
سالي ببكاء/بتكدب عليا علشان مقتلش نفسي
حسام بعصبيه/لا انا بحبك بجد هاتي السكينه يا ساااالي عايزا تموتي وتسبيني لوحدي انا بحبك
سالي بسعاده/بجد يا حسام انا عارفا انك بتحبني وانا كمان بحبك
حسام بحزن/انا هروح الشركة سلام
ذهب حسام الي احد الديسكوهات وظل يشرب بطريقه جنونيه ثم ذهب الي القصر ودخل الي غرفته فوجد ساره ما زالت في مكانها علي السرير وملابسها ممزقه فأول ما اقترب منها حسام انفزعت ساره من مكانها وركضت بسرعه الي غرفتها فوقع حسام علي الارض وهو يبكي بشده حتي دخلت رباب والدته فجأه فقام حسام ومسح دموعه
رباب بغضب/اهلا اهلا بأبني المحترم ال قعدت عمري كله اربيه انت سكران كمان
حسام بحزن/ماما اسمعيني و......
وقبل ان ينطق حسام جملته صفعته رباب علي وجهه وتحدثت بغضب شديد/اول مره في حياتي اضربك بس انا غلطانه انا دلعتك وصل بيك انك تغتصب بنت خالتك المتجوزه يا حقير
حسام بحزن/ماما اسمعيني بس
رباب بغضب/من دلوقتي لا انت ابني ولا اعرفك انا معنديش ابن اسمه حسام
خرجت رباب وتركت حسام في حاله حزن شديد كانت تمر الايام وساره دأئما تبتعد عن حسام وحسام كان يحاول كثيرا ان يتحدث معها حتي جاء يوم كان حسام في الشركة فدخل عليه عمر وساره وتحدث بضيق/حسام ساره حامل
حسام بصدمه/بجد حامل
ساره بحده/ايوا حامل يا حسام
حسام بحزن/مبروك
ساره في نفسها/انت دمرتني يا حسام انا بقيت خاينه بسببك حتي الطفل ال في بطني ال عمر فاكره ابنه هو ابنك انت يا حسام حرااام عليك ليه عملت فيا كدا بس انا مستحيل اعرفك اني حامل في ابنك وهطلق من عمر واسافر بعيد عنكم كلكم
عمر بصوت عالي/ساااره يلا علشان تروحي
ساره بضيق/اوك مع السلامه
حسام بحده/انتي هتروحي لوحدك
عمر بضيق/حسام وصلها لو سمحت
الفصل الثاني عشر
مجنونه قلبي
ذهبت ساره مع حسام في السياره وكانت صامته تماما
ساره بضيق/عايزا اروح لماما رباب وتامر
تذكر حسام كلام والدته عندما اخبرته انه مات بالنسبه لها وتحدث بحزن/اوك هوصلك واستناكي تحت
ساره باستغراب/ليه مش هتطلع تشوف مامتك واخوك
حسام بحزن/هي مش عايزا تشوفني من يوم ما عرفت ال عملته فيكي
ساره بدهشه/هي عرفت منين
حسام باستغراب/هو مش انتي ال قولتلها
ساره بحده/انت مجنون هقولها اي انا مقولتش حاجه
ذهبت ساره الي بيت رباب وعندما رأئها تامر حضنها بقوه وايضا رباب ولكن عندما رأؤا حسام غضبوا كثيرا وخصوصا رباب وتحدثت بغضب/انت اي ال جابك هنا اطلع برا
ساره بحزن/ماما اسمعيني ال حصل حصل انا مش عايزا حد فيكم يزعل من حسام علشان خاطري
رباب بعصبيه/لا يا ساره المرادي مش هينفع تساعديه هو غلط ولازم يتعاقب
حسام بحزن/ماما اسمعيني من فضلك
رباب بغضب شديد/اخرس خااااااااالص انا مش امك ابني مش حقير
نزل حسام وركب سيارته وهو يشعر بحزن شديد كان يسوق بسرعه جنونيه وفجأه اصتدمت سيارته بسياره اخري
في المستشفي ذهب الكل الي المستشفي وايضا الصحافه وجميع وسائل الاعلام كانت خارج المستشفي كان الكل ينتظر امام غرفه العمليات حتي خرج الطبيب
سالي بلهفه/دكتور حسام اخباره اي هو كويس
الطبيب/للأسف يا مدام سالي هو حالته خطيره جدا
سالي بغضب شديد/لاااا اتصرف حسام لازم يعيش اتصرف
عمر وهو يحتضنها/اهدي يا سالي هو هيبقي كويس اهدي
سالي بأنهيار/عمر حسام لازم يعيش هو لازم يعيش مينفعش يسيبني هو كمان حسام لازم يعيش
عمر بحده/سااااالي اهدي اهدي هو هيعيش متخافيش اهدي
سالي بأنهيار/هو هيعيش صح اتصرف يا عمر علشان خاطري اتصرف
عمر وهو يحتضنها ويتحدث بغضب للطبيب/دكتور لو حسام حصله حاجه انا هقفلكم المستشفي دي غير انه هيكون آخر يوم في عمرك اتصرفوا المهم يبقي كويس
الطبيب بخوف/حاضر
وفجأه حمل عمر سالي وذهب ال ي احدي غرف المستشفي وتحدث بحده/سااالي اهدي كدا هتعرفي الكل السر ال بقالنا سنين مخبينوا
سالي بانهيار/عمر اتصرف حسام لازم يعيش
عمر وهو يلامس شعرها/متخافيش يا حبيبتي انتي اغلي حد عندي انا مش هخلي حسام يحصله حاجه سالي انتي اختي الوحيده مش عايزك ترجعي لل كنتي فيه تاني
يتبع
إللي خلص القراءه يدخل هيلاقي كل الروايات اللي بيدور عليها من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا
انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺