expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية حق باطل البارت الأول والتاني بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية حق باطل البارت الأول والتاني بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية حق باطل البارت الأول والتاني بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

 انزلي نضفي مكان المعازيم. 

.... انزل فين النهارده ليلة فرحنا وانا عروسة. 

:  يلي سمعتيه امي مش قادره تعمل. 

... انا مش خدامه عندك عشان تقولي كده. 

معتز ببرود:  لا خدامه  ودا يلي عندي . 

جودي:  يبقا تطلقني دلوقتي. 

معتز بسخريه: ههههه والناس هتقول ايه واحدة مطلقه يوم فرحها. 

جودي بغضب:  اه يا وا"طي يا غشاش انا اتخدعت فيكككك. 

معتز قلع الجاكت:  يلا روحي نضفي وتعالي اجهز يا عروستي. 

بقلم ميرا ابوالخير 

مشي وهي دموعها نزلت بحزن لمت الفستان ونزلت عند امه لاقت البيت مكركب. 

قعدت جودي تروق والكل نايم وهي دموعها نازلة علي اخرها في يوم فرحها تنزل تشتغل في البيت. 

بقلم ميرا ابوالخير.

بتخرج ام معتز بتتصدم:  بتعملي ايه يا بنتي. 

جودي بحزن:  ابنك يلي طلب. 

ام معتز بحنان:  لا يا بنتي اطلعي وانا الصبح هنضف. 

جودي بهدؤء:  لا يا ماما معلش هعمل انت. 

ام معتز بحزن:  يبقا هساعدك يلا. 

جودي باست دماغها:  هعمل انا ارتاحي يا حبيتي. 

ابتسمت ام معتز وداخلت. 

بعد شويه. 

جودي خلصت والفستان كان متبهدل ووشها كمان وتعبت طلعت داخلت لاقته مش في الاوضة اخدت هدوم بيتي وداخلت تاخد دوش. 

بعد شويه جودي خرجت وقعدت ع السرير بتعب وهو مش عارفه راح فين. 

قامت تشوفو سمعت حاجه غيرت ملامح وشها. 

معتز:  يا حبيبتي اسمعيني انا محبتش غيرك انا متجوزها عشان ابيعها لناس صحابي وبعدين ارميها. 

جودي بصدمه حطت ايديها ع وشها و سمعت صوت جاي صوت شباب من برا وو...... 

البارت الثاني 

معتز:  يا حبيبتي اسمعيني انا محبتش غيرك انا متجوزها عشان ابيـ. ـعها لناس صحابي وبعدين ارميها للكلا"ب. 

جودي بصدمه حطت ايديها ع وشها و سمعت صوت جاي صوت شباب من برا اتفزعت جريت علي الاوضه ومعتز خرج بيتسحب. 

جودي قفلت الباب وبتترعش من الصدمة:  جوزي باعني ط طب ازاي ومين يلي كان بيكلمها دي ياربي اعمل ايه. 

لاقت الشباك مفتوح جريت تبص الدور التاني. 

عند معتز. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

صحابه داخلو بخبث:  هي فين. 

معتز ببرود:  فين الفلوس الاول. 

احدهم طلع مبلغ:  اتفضل انجز هي فين. 

معتز بمكر:  استنوا هنا انا هروح اجبها. 

احد اخر:  ولو سالوا عليها هتقول لاهلها ايه. 

معتز بمكر:  هربت العروسة هربت مني بس كده والناس م بتصدق. 

ابتسموا بخبث. 

داخل معتز والباب مقفول حمحم:  جودي افتحي يا روحي. 

لا رد. 

معتز بعصبيه:  جودييي افتحيي بقاااا. 

لارد. 

معتز همس:  حد ياجي يكسر معايا الباب. 

جاه واحد وزقو الباب اتكسر داخل معتز اتصدم مفيش حد في الاوضة والبلكونه مربوطه بستاير. 

معتز بغضب:  بنت ال*** هربتت بسرعة انزلوووو. 

جريوا ع تحت يدوروا عليها. 

جودي كانت وصلت قدم شقه اخو معتز ودموعها ع خدها. 

بيفتح الباب بصدمة:  جودي بتعملي ايه دلوقتي. 

جودي بانهيار ودموع:  داخلني بسرعه وانا هقولك. 

ادم بعدم فهم:  في ايه المفروض انك مع عريسط النهارده فرحكم. 

جودي داخلت وقفلت الباب وانهارت:  اخوووككك دا يلي انت جبته لييي اخووك المحترم اتفق علي بيعـ. ـي لصحابههه عاررف يعني ايهههه. 

ادم لسه هيتكلم سمع صوت برا  بيفتح لاقي معتز وامه وو..... 

يتبع وتفاعل 


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close