قصه صاحب جوزي البارت الثاني حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 قصه صاحب جوزي البارت الثاني حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


 قصه صاحب جوزي البارت الثاني حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

علي بعض رؤوف اكيد طبعا انت اخويا وهي كمان اختي بس انا 

كنت عايز اتكلم معاك في حوار انا عارف ان مش وقت والله بس انا بجد في غلط كثير في الفرع اللي في اسكندريه وكنت عايزك تسافر هناك

عماد 

طبعا لازم اسافر يا رؤوف انا عارف ان انت بتعتمد عليا في الشغل قوي اكيد هروح يا صاحبي 

وبعدها مشي

وفي شقه امي فتحت وبعدها قولت ليها

كوثر 

ايه يا ماما ساعه مش قلنا كم مره تبقي تحطي المفتاح من بره ويبقى اللي عايز يدخل يدخل على طول

الام كفيفه اتسندت عليها وقالت 

يا بنتي انت عارفه ان انا بتحرك بالعافيه بالشقه

وبعدين هو انتي عايزه اسيب المفتاح من برا 

لاي حد يدخل عليا

كوثر 

خلاص يا اختي ارتاحي اعملي حسابك ان انا قاعده معاكي هنا من هنا ورايح

الام 

ربنا يخليك يا بنتي هتجيبي جوزك وتعيشي معايا في الشقه هنا انا كنت عارفه ان عماد طيب والله

كوثر عماد مين اللي طيب ياختي ده ماشني 

من البيت هو وأمه بجد الوليه دي عقربه انا خلاص قررتك طلق واسيبلها ابنها ابن امه ده

الام 

لا بالله عليكي يا بنتي اوعي تعملي كده انتي 


عارفه كويس اوي ان جوزك هو اللي بيصرف 

عليا هجيب منين

كوثر 

هو ده اللي فارق معاكي وبس تجيبي 

فلوس منين هشتغل ياختي

وفي الشارع كانت ماشيه ناهد وليلي وليلي وقفت ساكته

ناهد

مالك يا ليلى وقفت كده ليه يلا بينا يا حبيبتي علشان نمشي وبعدها شافت رؤوف

رؤوف 

ازيك يا انسه ناهد عامله اي أنا بحاول ارن 

عليكي كتير بس انتي مش بتردي

ناهد

الحمد لله بخير يا رؤوف وهي لحضرتك بترن عليا ليه وانت اصلا جبت رقمي منين

رؤوف 

من تليفون عماد اصل انا كنت عايزه اتكلم معاكي في موضوع كده بس مش هينفع اتكلم معاكي هنا بس برضه انتي مش بتردي ليه

ناهد 

على فكره ما ينفعش انك تاخد رقم حد من وراه دي اول حاجه ثاني حاجه انا مش برد على ارقام غريبه

رؤوف 

طيب كنت عايزك تهدي مامتك شويه علي كوثر 

لانها سابت البيت ومشيت وبصراحه عماد بيحبها اوي

ناهد 

والله انا كذا مره اتكلم مع ماما ان احنا ملناش دعوه بمشاكلهم بس هي برده مش بتسمع كلامي انا هحاول اتكلم معاه في الحوار ده

رؤوف 

طيب هو عماد كان مخليني اروح عند ماما الكوثر لو عايزه تجيبي ليلى علشان اوديها ليها لان عماد مسافر معنديش مشكله


ناهد 

لا لا معلش خليها معايا وانا هبقى اتكلم انا مع عماد بعد اذنك

وكنت عند امي لقيت الباب بيخبط بفتح لقيته رؤوف

رووف

وحشتيني اووي ياكوكو عامله اي جدعه يابت انك عملتي كده

كوثر

اهدي بس يا رؤوف لحسن امي تحس بينا مينفعش كده وبعدين هو انت اي اللي جابك

رؤوف

دي كلمه برضه تقوليها وبعدين 

اهدي ايه بس انا مصدقت انك سبتي البيت وجيتي وبعدين كمان امك مش هتشوفنا ولا هنبقا خايفين انها تشوفنا

لقيت امي من جوه بتقول

مين ياكوثر اللي كان بيخبط

كوثر

هوووش وطي صوتك

مفيش يا ما ده بتاع الژبالة هدخل اجبهاله من جوه امشي دلوقتي يارؤوف

رؤوف

انا قولت لعماد اني جاي اصالحك هو اصلا اللي بعتني ليكي

كوثر

هترجع تقولو اني مش راجعة له تاني واعمل شويتين كده عليه عشان تيجي هنا تاني

رؤوف

ههههه بحب دماغك دي اوي ياكوكو

كوثر

منا كمان لازم اعمله الادب هو وامه امال يعنى يزعلوني وارجعلة كده عادي لا طبعا

رؤوف 

طيب ايه هنفضل نتكلم علي الباب كتير ولا اي 

مش هتقولي ليا ادخل

كوثر

طيب ادخل بس من غير صوت لاحسن ربنا 

واخد من امي نظرها بس مديها ودان اي تسمع 

دبه النمله

رؤوف 

براحه اخو وبعدها دخل الاوضه معايا وشويه 

ومشي رؤوف راح لعماد وقاله

عماد

انا مش عارف

يتبع



بداية الروايه من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا



تعليقات



close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS