رواية خيانه اختي وزوجي الفصل السادس بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2023/12/26

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل السادس بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل السادس بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل السادس بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


احكي الحقيقة يازبا'له 

فيروزه  سيبي ايدي سيبيها 

نيروزه  باستغراب بتعابير وشها : في اي مال وشك اصفر كدا لي

فيروزه بتزقها براحه : ابعدي عني عايزة اطلع اوضتي

فيروزه طلعت اوضتها وبعد دقايق دخل عاصم من الباب

نيروزه بتقرب منه بشك : انت كنت فين وجاي منين كدا

عاصم : كنت مع واحدة.. ارتاحتي.. ارتاحتي  لما سمعتي اللي في دماغك بصلها ومشي دخل الاوضه

نيروزه : برضو مش هتقول

عاصم : مش هقول اي

نيروزه : لي لي بتبعد لي لما باجي جنبك مبتلمسنيش ليييي

عاصم : عايزاني اقول اي... اي في دماغك  أقولك الحقيقه واخلص

نيروزه : قول.. قول وريحني ياعاصم

عاصم : عايزاني اعمل اي يانيروزه المسك ويحصل نصيب وتحملي تاني ويحصل حاله اجهاض واشوفك قدام عيني قدام عيني يانيروزه بتدمري حرام.. بقولك كل شويه دي الحبوب وانا مش همانع بس انتي انتي مصممه تخليني اشوفك كدا.. عرفتي عرفتي لييي يانيروزه

نيروزه : يعني اي.. يعني دي الحقيقة فعلا

عاصم : افتكري اللي انتي عايزاه وكان هيدخل الحمام

مسكت ايديه : عاصم انا اسفه.. خلاص ياسيدي عشان خاطرك هاخد الحبوب

حضنها وبتملك: بحبك

نيروزه : وانا كمان

عاصم في سره : ياااه ريحتيني دلوقتي خدي الحبوب من غير مانا ادخل بقا

طلعها من حضنه وجاب الادويه وادهالها

نيروزه بتمسك ايده وحطتها علي خصرها قبلته بشغف = بعشقك

وفعلو ماحللو الله لكل زوجين..

💫💫💫💫في اوضه فيروزه 💫💫💫

فيروزه وهي بتفتكر 

فلاش باك 

عاصم : لو في يوم لمستك ومخدتيش الحبوب دي هتكون نهايتك واول ماتخلص قوليلي وهجبلك منها 

فيروزه : طب لو نسيت.

عاصم مسكها من فكها : لو نسيتي سهله هتمو'تي انتي واللي في بطنك 

باااااااك 

فيروزه بعياط: اعمل اي اعمل اي هيقتل'ني انا عارفه يعملها ويرميني في أكبر زبا'له 

بس ازاي ازاي نسيت ووبتخبط علي راسها = انا ازاي نسيت اخدهم ازاااااي 

💫💫💫💫تحت في القصر 💫💫💫💫💫

نعيمة : اي بقا انا زهقت منها 

صالح : من مين

نعيمة : هتعمل نفسك مش عارف.. انا قولتلك من الاول انها مش بنتنا نربيها ليه وناخدها 

صالح : هشششش اسكتي.. انتي عارفه لو حد عرف اي اللي هيحصل 

نعيمة : هيحصل اي يعني ياسيدي لو علي الفلوس فمش هتعرف تاخد حاجه 

صالح : ولما تعرف بقا ان العز ده كله بفلوس ابوها  لما تعرف بقا انك بتعامليها كأنها زبا'له في البيت وانتي عايشه من خيرها 

نعيمة: هششش اسكت اسكت يارب نخلص منها 

💔💔💔💫💫💫💫 في المساء💔💔💔💫💫💫💫💫

بيدخل  المكتب الخاص بتاعه ويقفل الباب بالمفتاح 

بيدوس علي زرار يفتح باب سحري

بيدخل يولع النور يلاقي صورهم كلهم علي الحيطة = يااااه اخيرا اخيرا حققت انتقا'مي

عاصم وهو بيبص علي صوره نيروزه : لسه بلعب بيكي ومش ههدي غير لما اخد حقي منك ياقا'تله

يمسك صوره علي المكتب يعيط : وحشتيني وحشتيني يانصي التاني... اااااااه.. صدقيني هاخد حقك صدقيني..بس انتي عارفه اي المشكله اني حبيتها حبيتها يامي حبيت فيروزه.!!!!!. 

( إنتقامي سيكون أذي لقلبي 💔) 

اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 💙

اتمني التفاعل يزيد عشان ابدا انزل بارتين في اليوم 🤍🥰



الفصل السابع من هنا



بداية الروايه من هنا



انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS