expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل السابع بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل السابع بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


عاصم بقله حيله : صدقيني مكنش في أيدي يامي صدقيني

عارف عارف ان عشان انتقم من نيروزه عملت كدا مع فيروزه

بس ضعفت ضعفت وحبيتها حبيت ريحتها وصوتها وجسمها وكل حاجه فيها.. انا كنت داخل اكسر قلب نيروزه بس صدقيني كدا قلبي اتكسر.. 

خلاص يامي الحقيقه هتتكشف قريب وانتقامك اخده بإيدي 

عايزك ترقدي بسلام ياأختي 

ساب الصوره علي الترابيزه وخرج من الباب السحري وقفله وخرج من المكتب 

طلع لاوضه نيروزه 

عاصم : نيروزه حبيبتي فينك 

خرجت من الحمام وهي لابسه قمي'صها النومي 

نيروزه بحب = حبيبي وحشتني 

عاصم بيشدها ليه ويبتسملها : عايز اقولك على حاجه 

نيروزه : اي 

عاصم : هسافر يومين شغل وارجع 

نيروزه : عاصم هتسبني لوحدي 

عاصم : لا انتي معاكي فيروزه وماما نعيمه وبابا صالح مش لوحدك بعدين ياقلب عاصم انتي في قلبي دايما 

نيروزه : حبيبي والله بحبك 

يلا هروح اجهزلك الشنط 

💔💔💔✍️✍️✍️تحت في القصر ✍️✍️✍️✍️✍️💔💔💔

نعيمة : طب يعني لو سمعت كلامي اي اللي هيحصل 

صالح : انتي عايزه اي انتي عايزاني اقت'ل بنت ربتها واعتبرتها اكتر من بنتي 

نعيمة : وانا زهقت منها وبوجودها  بسببها نيروزه وعاصم مش عارفين يعيشو حياتهم وكل يوم خناقات 

صالح: انتي اي انتي اي ياشيخه عجينتك اي ولا مره احضتنتيها ولا مره حسستيها انها بنتك دايما بتفرقي دايما لازم تبينلها 

نسيتي نسيتي لما جبتها وقولتك ربيها ابوها ما'ت 

قولتيلي الحمدلله ياصالح ربنا رزقني ببنوته 

عارفه لي عشان ساعتها مكنتيش بتخلفي وبعد ماتعالجتي وخلفتي نيروزه بعدها باربع سنين قولتيلي لا ارميها مش عايزاها بعد ماخلاص اخدتي كل الفلوس 

نعيمة : اسكت اسكت انت متعرفش حاجه.. يعني اي اقعد اربيها 25 سنه يعني اي اربي واحده مش من دمي 

صالح : يخربيت الفلوس اللي عملت فيكي كدا يانعيمه 

.💔💔💔💔💔💔في اوضه فيروزه 💔💔💔💔💔💔💔

فيروزه : اعمل اي ياربي  اعمل اي عاصم لو عرف هيقتل'ني انا واللي في بطني  

.. عاصم اخد الشنط ومشي واتجهه لبيته التاني اللي ميعرفهوش غير فيروزه 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

تلفون فيروزه بيرن 

فيروزه: الو عاصم انت سافرت من غير ماتقولي ومقولتش لحد غير نيروزه 

عاصم : فيروزه انا مسافرتش بس زهقت زهقت من جو القصر كله 

عايزك تيجي البيت بتاعنا ممكن 

قفلت معاه واتجهت للبيت 

فتح الباب حضنها بكل تملك وحب 

فيروزه : مالك ياعاصم في اي 

مسك ايدها ودخلو جوا قعد علي السرير واخدها في حضنه = مش عايز انهارده غير تبقي في حضني وبس يافيروزه 

فيروزه : عاصم انت كويس طمني 

عاصم : وحشتني ريحتك وشعرك كتير عليا تبقي في حضني يعني 

فيروزه حضنته بتملك اكتر وغمضت عنيها = انا لو قولتله مش هيحبني ولا هيثق فيا تاني اعمل اي 

عاصم وهو بيبص للسقف= لو قولتلها عمرها ماهتثق فيا تاني 

💔💔💔💔💔💫💫 جه تاني يوم الصبح 💫💫💔💔💔💔

فيروزه وهي بتلبس الكوتشي : يلا انا لازم امشي 

عاصم باسها من جبينها:متنسيش بليل تيجي 

وهي ماشيه كانت هتتكعبل مسكت بطنها بصريخ=ابنييييي

عاصم بصلها بصدمه :ايي

ووووووووووو

بارت 7💔

(لقد فات الأوان 💔✍️) 

اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 💙

قمرات كل بارت هيوضح حاجه مش عايزة بس تفتكرو اني بعمل كدا عشان ابين فيروزه ملاك ونيروزه شيط'ان.



الفصل الثامن من هنا



بداية الروايه من هنا



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close