Header Ads Widget

بنت الخدامه البارت الخامس عشر

مىسم الله الرحمن الرحيم 

الخامس عشر 

بنت الخدامه 

هشام شاف الدموع في عين سدره بس مش عارف سببها ايه 
عمر ايه يا هشام 
هشام مافيش كنت عايزك فى مشوار 
عمر دلوقتي يا هشام انته اكيد بتهزر 
هشام يا عم هزار إيه بس 
عمر ماشي يا هشام عاوز ايه 
هشام عاوز علبة سجاير 
عمر انته بتسطعبط يا هشام صح 
هشام طيب بلاش قولى انته كنت بتقول ايه لسدره 
عمر وانته مالك انته مش هطلاقها
هشام ايوه بس 
عمر ايه يا عم سبيها تشوف حيتها بدل ما بتحبهاش
هشام لسه هيتكلم لقه مى بتنادى عليه 
مى ايه يا هشام هو النهارده مش خطوبتنا 
هشام ايوه طبعا 
مى طيب خلاص تعال نرقص 
عمر روح ارقص يا هشام 
عمر سدره راحت فين انا سبتها قعده هنا 
عمر طنط ثريا ما شوفتيش سدره 
ثريا خرجت في الجنينة تعمل فون لوحده صحبتها
عمر انا هروح اشوفها 
ثريا لا يا تعال هي هتجى دلوقتي 
محسن بس هي اتاخرت يا ثريا
  سدره خلصت الفون بتعها وقعدد بره لان جوه دوشه 
شخص الجو هادى جدا احسن من الدوشه اللي جوه 
سدره افندم 
السخص انا مصطفى مهندس معمارى
سدره طيب انا أعمل ايه 
مصطفى طيب اهدى بس وانا هعرفك
سدره عن اذنك 
مصطفى رايحه فين 
سدره زمان ماما وبابا وبيدور عليا 
مصطفى هى مامتك هنا 
سدره لو سمحت يا استاذ 
مصطفى اتفضلى يا انسه 
سدره دخلت وراحت عند ثريا ومحسن 
ثريا ايه  يا حبيبتي كل ده كلام مع صحبتك 
سدره لا ابدا انا كنت قعده في الهوا شويه 
مصطفى دخل شاف سدره واقفه مع ثريا بقا  يقول فى نفسه  انا مش هسبها تروح منى بين عليها انسانه ملتزمه 
سدره ايه فضل كتير انا تعبت 
محسن معلشي يا حبيبتي انا عارف انو صعب عليكى انك تشوفى جوزك مع وحده تانيه 
سدره لا ابدا يا بابا وهو انا اتكلمت معه اصلا علشان اقول عليه جوزى
ثريا يا حبيبتي 
ثريا روحى ياسدره الحمام اغسلى وشك علشان تفوقى اصل انا شايفكى مديقه 
محسن يا سدره قومى يا بنتى 
سدره عند اذنكم 
سدره راحت على الحمام وغسلت وشها وظبطط النقاب وجرخت 
مصطفى شاف سدره وهى خرجه من الحمام 
راح عندها ايه يا انسه 
سدره هو حطرتك تاني 
مصطفى ايه بس هو انا تعبتك في حاجه 
فى الوقت ده هشام شاف سدره وهى واققه مع مصطفى 
طبعا سدره مش فى دمغها  أى حاجه
ثريا مين ده يا محسن اللي واقف مع سدره 
محسن مش عارف يمكن دكتور زملها
عمر انا هروح اشوف في ايه 
لسة عمر هيقوم لقه هشام راح عند سدره 
هشام قام وساب مى 
مى انته رايح فين يا هشام 
هشام دقيقه بس وجاى 
هشام راح عند سدره  حطرتك مين 
مصطفى انته اللي مين 
هشام انا الي بسالك 
مصطفى بصراحه انا شوفت الانسه واعجبت بيها وعايز اجوزها مش اكتر يعني انا مش قصدي أى حاجه غلط 
هشام والله انته تعرفها 
مصطفى انا بقالى ساعه بلف وراها عايز اعرف اسمها بس 
مش راضيه 
هشام بقا يتكلم مع مصطفى بصوت عالى لحد الكل ما انتبه
ثريا هو اية 
محسن انا هقوم اشوف في ايه 
مى هي كمان اخدد بالها من هشام وراحت عندهم 
مصطفى والله انا شايف نفسي ما غلطش
مى في ايه يا هشام ومين دى 
مصطفى دى وحده انا عايز اجوزها وحطرته مش عارف ماله
مى انتى مين ومين اللي عزمك
سدره طبعا ربنا إلا يعلم بيها وبتعيط على اللى بيحصل معها 
ثريا  ايه ده هى اللى اسمها مى دى بتقول إيه لسدره
مى اظن المهزله دى لزام تخلص اتفضلى يا ست انتى اطلع بره علشان انا معزمتكش
ثريا هى مين دى اللى تطلع بره 
مى ايه اللى انتى لبسه ده وانتى جاىه خطوبه ولا جايه تغزى
ولسه هتشد النقاب 
هشام مسك ايدها  اوعى تتجراى تعملى كده تانى 
 مى هشام انته اجننت مين دى علشان تعمل معايا كده علشانها
هشام دى مرتى الدكتوره سدره مرات هشام بيه
يتبع...

إرسال تعليق

0 تعليقات

close