القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية الضابط والدلوعه البارت الخامس والسادس بقلم ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية الضابط والدلوعه البارت الخامس والسادس بقلم ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية الضابط والدلوعه البارت الخامس والسادس بقلم ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


الضابط و الدلوعه 

جماعه انا نزلت حلقه كمان دلوقتي علشان القبلها البارت صغير بس لو التفاعل فضل ضعيف كدا انا هوقف الراوايه 

ياريت التفاعل يزيد وعمل متابعه لصفحتي الشخصيه ليصلك باقي الاجزاء.. 


وفجأة واحد منهم ضرب نار و  الرصاصه جت في مهند واتصاوب في دراعه ولسه الراجل هيضرب تاني وفجأة عشق  اخدت المسدس وضربت بيه الراجل 

عشق / انت كويس خلاص انا قضيت عليه ههههه 🤣 الله يخربيتك خلتني قاتله وقامت تنطط زي الاطفال هي هي هي أنا الي قالتوا 

مهند بيضحك عليها وعلي طفولتها / الله يخربيتك دا أنا فكرتك هتتصدم ولا هيغموا عليكي 

عشق / نينيني يا خويا احنا موش في روايه ولا فلم نحن علي  ارض الواقع فوق يا بابا

وريني كده دارعك تعالا اوديك علي المستشفى

مهند / ومين الي هيسوق احنا موش معانا حد تاني 

عشق /هو حضرتك أعمي ليه موش شيفني أنا الي هسوق يا عسل 

مهند/أنا عسل والله انت الي عسل يا عسل 

عشق بتبرق وترفع حاجبها / انت قولت ايه 

مهند بيمثل أنه خاف / لا يا ماما ولا حاجه أنا اسف هههههه هههههه هههههه

عشق اول مره تاخده بالاها منه اد ايه شكله حلو وهو بيضحك 

مهند بيشاور ادمها ايه هو انا للدرجاتي حلو عشان تسرحي فيا 

عشق بتمثيل عشان متبينش / نعم يا خويا اسرح في مين أنا بفكر ازاي قدرت اضرب نار 

مهند/دراعي مش قادر اه اه مش قادر 

عشق /طيب يلا بسرعه وركبه السياره بتاع مهند وعشق هي الي كانت سائقه وكانت بتسوق بسرعه علي الاخر لانه مهند كان بيفقد الوعي 

ووصلت المستشفى ونقلوا على النقاله ودخل غرفه العمليات وطلعولوا الرصاصه من كتفه

عشق فضلت مستنيه فجاه تليفونه رن وعشق ردت

عشق / الو مين

سيف /أنا سيف مين معايا مش دا تلفون مهاب  

عشق /مهند اتصاوب في ذراعهيا سيف تعال بسرعه 

سيف /طيب اديني العنوان

عشق /مستشفى*****

سيف /تمام جايه بسرعه

سيف راح المستشفى وشاف عشق والدكتور طمنهم ان هو كويس وعادي  يقدر يخرج بس بعد ما يفوق من البنج 

بعد خمس ساعات مهند فاق من البنج وعشق وسيف دخلوا له 

سيف /أنا عرفت الي حصل من عشق ليه مش قولتلي 

مهند /عادي محبتش اشغلك 

مهند /أنا عايز أخرج حالا أنا مش بطيقك المستشفيات

عشق /طيب خلاص نمشي الصبح كده كده الجو اتأخر 

سيف /صحيح خالتي هناء اتصل وانا طمنتها بس محكتلهاش 

مهند صمم علي أن يطلع وبالفعل طلعوا وراحه البيت 

هناء أم مهند / ايه دا يا مهند ايه الي عمل فيك كده وبدأت تبكي 

ابو مهند/ ايه دا يابني ايه اي عمل فيك ده 

مهند / داوود الكاشف هو الي بعت رجالته عشان يقتلوا عشق بس انا لحقتهم والحمد لله جت على قد كدا

هناء أم مهند/شاورت عي عشق مين دي يا مهند 

سيف /عشق يا خلتوا ال كانت مقصوده تتقتل 

هناء /يعاني عليكي يا بنتي يعني انتي  كنت ممكن تكوني ميته دلوقتي لولو مهند 

عشق /اه يا تنط 

سيف /ايه هتفضل واقفين أنا هموت من الجوع

مهند /تملي كدا همك علي بطنك 

كلهم ضحكوا عليه 

و مهند ودا عشق اوضتها ودخل اوضه وقعد يفكر عشق  اد ايه بريئه وطيبه بس مش بتحاول تظهر كدا وبتحب تبان قويه 

مهند / هو انا ايه الي جرالي أنا بفكر  فيها ليه اوووف ونام بعد اما نفض الأفكار دي من دماغه 

تاني يوم الصبح 

هناء/ قوم يا مهند عامل ايه 

مهند / الحمدلله يا ماما 

هناء / دائما يا حبيبي طيب يلا بقي عشان تفطر معانا 

مهند /طيب بس ابعتي حد يصحي عشق ولا خلاص انا هصحيها  

هناء/ لا عيب يا مهند هتدخل عليها الاوضه وهي نائمه 

مهند اتحرج لانه نسي أن مينفعش يدخل يصحيها / خلاص يا ماما صحي انتي 

هناء راحت صحت عسق وعشق غيرت هدومها ولبست فستان قصير يصل للرقبه ورفعت  شعرها  وكانت قمر اوي

ونزلت 

وكان قاعدين علي السفره كلهم واول ما عشق نزلت مهند وسيف بصوا عليها وتنحه 

و مهند لاحظ أن سيف بيبصلها اوي ومعجب بيها ومهند ادايق جدا هو ميعرفش ليه ادايق

مهند / نحن هنا ايه مصدقت 

سيف اتحرج منهم/ طيب خلاص يا خويا 

وعشق ضحكت عليهم 

وقعدوا يفطروا 

سيف / يلهوي علي العسل بقي أنا كل يوم هشوف العسل دا وانا بفطر  هي مصر فيها قمر كدا 

عشق / بس انا مش من مصر 

كلهم اتفاجئه / ازاي بس بتتكلمي نفس اللغه ونفس اللهجه المصريه

عشق / أنا.....ونكمل البارت الجاي

البارت السادس من روايه الضابط و الدلوعه

تفاااااااعلو ياجماعه التفاعل ضعيف جدا والقصه كل جزء بيبقا احلي من القبله.. 


عشق/أنا تركيه بابا وماما تركيين

سيف/ ازاي انتي بتتكلمي نفس اللغه واللهجه المصريه 

عشق / ما انا عشت في مصر 15 سنه سافرت من تركيا وانا عندي 12 سنه 

فا مع الوقت اتعلمت اللغه واللهجه 

سيف /امم بس معندكيش عيله 

أنا ماما وبابا متوفيين من وانا صغيره وعندي اختي ميرنا  اكبر من 2سنه 

مهند/و هي مش موجوده معاكي 

عشق /عندنا شركه استيراد وتصدير في تركيا ميرنا هتصفيها وهتيجي بكره انشاء الله وهتأخدنا القصر بتعنا هنا في مصر 

مهند / انتي موش هتتحركي من هنا 

عشق / نعم حضرتك قولت ايه 

مهند /قصدي أن لسه في خطر علي حياتك 

عشق / بس اختي ميرنا رائده في الشرطه التركيه وتقدر تحميني 

مهند / أنا قولت الي عندي انتي مسؤله مني قدام اللواء سعيد هو أمني عليكي اختك تيجي يا مرحبا البيت كبير 

سيف /ايوه يا عشق اسمعي كلام مهند هو معاه حق

عشق /خلاص تمام

مهند ادايق عشان سمعت كلام سيف و هو لا

كل واحد طلع علي قوضه الا مهند وسيف و عشق

سيف /ماتيجي نعمل حاجه ولا نلعب بدل الملل دا 

عشق اه والنبي ياريت

مهند /ليه اطفال هنلعب 

عشق /بسيطه احنا اطفال وانت كبير وعاقل اقعد هنا ومتلعبش يالا يا سيف 

مهند /علي فين رجلي علي رجلكم هتلعبوا فين 

سيف ،/نلعب حقيقه وصراحه ايه رأيكم ❤️

عشق /واو ok 👍

مهند بتقليد /واو ok 👍

سيف /علي فكره مش حلو زيها 

مهند /تحب اخليك انت حلو زيها

سيف/لا علي ايه انا كده كده حلو وزي القمر صح يا عشق

عشق / اه والله يا زميلي انت عسل وقمر و حلو

سيف /تسلمي يا قمر

مهند اتعصب  جدا من طريقتهم قريبين جدا من بعض هو موش عارف اتعصب ليه 

بس طبعا أنا وانتوا عارفين ليه الي عرف يكتب ليه  🤣🤣🤣

مهند/خلصتوا يا قمر انت وهي

عشق / اه طيب يلا 

وبدأوا اللعبه ولفه الازازه وجت علي عشق 

سيف /يا صلاه النبي

(عليه افضل الصلاة والسلام)

 أنا الي هسأل

سيف /حقيقه ولا صراحه 

عشق /صراحه

سيف / شخص في حياتك انتي مشتاقه له اوي ونفسك تشوفيه 

عشق /حرفيا أنا مشتاقه ونفسي 

 اشوف شخص أنا بحبه جدا وبعشقه اوي من وانا صغيره 

والشخص  دا يبقي  مازن

مهند وسيف مع بعض / نعم

ويطلع مين بقي سي مازن دا..  يتبع... 

ونكمل البارت الجاي مع السلامه باباي  البارت الجاي هيبقي جميل وهيظهر فيه شخصيات جديده وتغيرات جديده أتمني أن تكون الروايه نالت اعجابكم والي حب الروايه يا ريت يعلق بكلمه حلوه والي محبهاش بردوا يعلق ويقول ايه الي مش عاجبه فيها. 

علق 20كومنت ومتابعه صفحتي ليصلك باقي الاجزاء سيتم إخفاء باقي القصة تظهر فقط لا المتابعين والاصدقاء. 


تابعو صفحتي للروايات الكامله والحصريه



تكملة الرواية من هنا



بداية الروايه من هنا


تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close