القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية ألم البدايه الفصل الثاني بقلم فريده أحمد حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية ألم البدايه الفصل الثاني بقلم فريده أحمد حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


ريم بعدم فهم .. عايزني يعني ايه . مش فاهمه

حازم .. يعني عايزك ليا . هي دي محتاجة شرح . ومع ذلك هقولك .. عايزك تبقي بتعتي ملكي . تبسطيني وقت مااحب ومقابل ده هخرجك من القضية دي

ريم بدموع.. بس انا مش كدة 

حازم بسخرية .. دا علي اساس ايه . اني جايبك من جنينة الحيوانات ياروح امك . ما انتي جاية في قضية دعا.رة .. يعني حاجة سهلة عليكي 

ريم بعياط .. لأ انا مش كده . والله انا مظلومة

حازم  بسخرية .. بجد .وضحك بصوت عالي

 وبعدين كمل.. ومين يعرف بقي انك مظلومة . انتي كدة كدة القضية لبساكي .. يعني حتي لو وكلتي اكبر محامي مش هيعرف يخرجك منها

ريم سكتت وهي مش عارفه تقول ايه هي فعلاً محدش ممكن يصدقها 

حازم كمل بهدوء .. بصي ياريم انتي احسنلك توافقي علي طلبي . لأنك لو رفضتي هتتحاكمي بتهمة الدعا.رة .

 يعني هاتخديلك كام سنة سجن حلوين . دا غير سمعتك وسمعت اهلك اللي هتنتهي 


ريم بعياط .. بس انا مش هقدر . اللي حضرتك بتقولو صعب  

حازم ببرود .. واللي هيحصللك هيبقى اصعب 

ريم بعياط .. مش هقدر . ارجوك متعملش فيا كدة .

حازم بضيق .. ممكن ماتعيطيش 

ريم مسحت دموعها وقالتلو .. انا اصلا مخطوبة 

حازم بتمثيل التفاجئ .. بجد . وكمل بخبث ..  

امم وتفتكري بقا خطيبك لما يعرف انك متهمة في قضية زي دي . هيكمل معاكي 

 ريم بقلق.. حضرتك تقصد ايه 

 ‏حازم .. اللي فهمتيه  

 ‏ريم بنفي .. لأ هو واثق فيا واكيد هيصدق اني مظلومة 

 ‏حازم ببرود .. وحتي لو صدقك . مع اني اشك . هيستناكي لما تخرجي . ولا انتي ناسيه انك هتتسجني وبعدين خليكي واقعية . مفيش حد هيقبل علي نفسه يتجوز واحدة متهمه في قضية زي دي . حتي لو مظلومة

 ‏ريم بدأت في العياط من تاني وهي بتتخيل فعلاً  اللي هيحصلها وفارس لما يعرف هيبقي ايه موقفه

 ‏حازم .. ششش ماتعيطيش .. وفكري كويس

 ‏

ريم بعياط.. طيب ممكن حضرتك تطلب مني اي حاجه تانية وانا هعملها إلا الحاجة دي

حازم .. وانا مش عايز غير دي .. قولتي ايه 

ريم .. مش هقدر 

حازم .. سعيييد

سعيد دخل بسرعة .. اؤمرني ياحازم باشا

حازم .. خد المتهمة علي الحجز


......


حازم ولع سيجاره وقعد يشربها بغضب وهو بيفكر في ريم 

..هو عايزها وقرر انو هيتملكها بأي شكل وبأي تمن 


أما ريم دخلت الحجز وهي مش قادره تستوعب هي الزاي هتقدر تقعد سنين في السجن . دا يدوب مابقلهاش دقايق ومش قادره تستحمل المكان ولا منظر الستات اللي في السجن اللي شكلهم يخوف ويرعب 

ريم قعدت في ركن لوحدها وفضلت تعيط وهي بتدعي ربنا يخرجها من اللي هي فيه 


......... 


تاني يوم 

ريم انتبهت علي صوت العسكري وهو بينادي عليها

وبيقولها .. تعالي في حد عايزك بره 

ريم راحت معاه وتفاجأت لما لاقيته فارس لأنو كان مسافر

ريم جريت عليه واترمت في حضنه وهي بتعيط وبتقولو .. شفت اللي حصلي يافارس 

بس فارس كان واقف بجمود 

ريم رفعت وشها وبصتلو بستغراب من جمودو وقالتلو .. مالك يا فارس

ريم لما لاقيته كدة

  اتذكرت كلام الظابط لما قالها أنه مستحيل هيكمل معاها

 بس نفضت الفكرة علطول من دماغها وقالتلو .. 

ريم بترقب .. فارس انتا اكيد مش مصدق فيا كدة . صح. 

اكيد عارف اني مظلومة 

رد فارس بسخرية .. وايه اللي يأكدلي انك مظلومة 

ريم بقلق من نبرته اللي بيتكلم بيها .. ق .قصدك ايه 

فارس بجمود .. قصدي واضح

ريم بصدمة .. يعني انت مصدق أن انا اعمل كدة 

فارس .. والله اللي عرفته واتأكدت منو أنهم جابوكي من السرير وانتي في حضن واحد ياوس*** 

فارس رمقها بنظرات مشمئزة قبل ما يقولها .. انا مكنتش اعرف انك زباا.لة اوي كدة ورخي.صة 

ضحك بسخرية وكمل.. لأ وعاملة فيها محترمه 

ريم كانت واقفة مصدومه من كلامه و دموعها نازلة ومش قادرة تنطق حتي ولا تدافع عن نفسها 

واتصدمت اكتر لما فارس قلع دبلته ورماها في وشها ومشي 



الفصل الثالث من هنا



بداية الروايه من هنا



🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

الصفحه الرئيسيه للمدونه من هنا

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹



اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه لصفحتي من هنا 👇👇


ملك الروايات



لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه


👇👇👇👇👇


جميع الروايات الكامله من هنا




تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close