القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية عشق رجال الصعيد الفصل الثاني عشر

رواية عشق رجال الصعيد الفصل الثاني عشر


رواية عشق رجال الصعيد البارت الثاني عشر


رواية عشق رجال الصعيد الفصل الثاني عشر

آيه بتحاول تبعد: عن.. ادهم

ادهم مش مركز معاها وفي عالم تاني.. في حاجه جوه عماله تقوله كمل هي مراتك علي سنه الله انت مش بتعمل حاجه غلط فاق علي صوت امه المستغرب

نوسه  بستغراب: في اي 

ادهم بعد

آيه بتوتر: م.. مفيش كنت هقع و ادهم مسكني

نوسه وهي داخله تحط الحاجه جوه

: كل دا سيباكي و مخلصتيش الشقه تنضيف 

آيه: اهو خلصت يا خالتي.. كملت وهي بتبص لادهم

: مش هتنزل تصلي الجمعه

ادهم مسح علي وشه بضيق

: هستحما ونازل..... 

في بيت الخولي بعد ما الكل رجع من صلات الجمعه وتغداء 

فوق.. .. حور  واقفه قدام المرايا وهي بتحط اللمسات الاخيرة بعد ما فردت شعرها المجعد الغاجري لابست عباية ضيقه شويه ومفتوحه من علي رجلها

ايهاب طلع من الحمام وقف قدام المرايا يسرح شعره

ايهاب ببرود: نازله كدا 

حور اتوترت: لا حماتي قلتلي اجهز علشان هنروح معاها خطوبة ابن ام محمد وهلبس عبايه تاني فوق دي

ايهاب رد عليها ببرود من غير ما يبصلها حتا 

: مفيش خروج 

حور بحزن: بس شمس راحه 

ايهاب بصلها بطرف عينه حور نزلت راسها بحزن

: الي تشوفه

...... 

:اسمعي هتدخلي بيت الخولي عينك علي حجتين بس عبدالرحمن عباس و ايهاب عباس فاهمه 

جميله بشر: متخفيش يا ماما هجبهملك الارض

قعدت علي الكرسي بتاعه وهي بتشرب لاارجيله بتعتها وتكلمت بشر

: هو دا الي مستنيها منك يا بنت بطني مش زي التانيه 

جميله وهي بتقلب الصور الي في ايدها

: بس الي اسمه ايهاب دا حلو اوي يا ماما

صحكت بصخب: هههههه حلال عليكي... يلا علشان السواق جاي يخدك دلوقتي 

..... 

ايهاب رجع من المناسبه دي لقي حور نايمه علي الكنبه قرب منها و قعد جنبها زاح شعرها علي جنب وميل باسها بهدوء 

حور صحيت بخضه لقية ايهاب 

ايهاب مسك شعرها وشمه بتلذذ 

: ليلة فرحنا كان مفرود بقا كدا ازي 

حور بتوتر من قرب ايهاب

: ا.. امي فردتهولي 

ايهاب دفن راسه في رقبتها ب رغبه

: عجبني اكتر وهو كدا متفردهوش تاني 

حور هزت راسها بهدوء... حور اتنفضت لما ايهاب عمق اكتر

: ايهاب ونبي من غير عض 

ايهاب ضحك وهو بيبعد عنها 

: لسه معلمه حتا 

حور بصت لتحت بخجل وهي بتزيح شعرها 

: م.. ما هو في حد بيعض كدا.. انت بتكلني 

ايهاب رجع براسه لورا وهو بيبصلها بوقا*حه

: وانتي الصراحه تتاكلي اكل 

حور هتموت من الخجل وتكلمت بتوتر

: يلا ننام

.... 

ادهم قاعد ولاب علي رجله وفارد رجليه علي الكنبه كل شويه يبص للي قاعده تلم لاطبقا  ببجامتها وشعرها الي عملاه كحكه بفوضويه.... اول مره تطلع قدامه بشكل دا ومن سعتها مش قادر يشيل عينه من عليهاب فاق لما سمع صوت امه

: مش كفايه بحلقه للبت بقا

ادهم اتعدل: احم لا انا مببصش لحد 

نوسه: عليا برضو امال مين الي هياكلها بنظراته.. طبطت علي كتفه.. هي حلوة الصراحه واي شاب في مكانك مكنش هيقدر يمسك نفسه كتير وخصوصا وهي حلالك 

 ادهم: اي يا ماما التفهات دي انا مش فاضي للكلام دا  آيه لو اخر واحده في الدنيا مش هبصلها 

نوسه بخبث: طاب ومالها الصراحه هي زوقها حلو وعرفة تختار واحتمال تتجوز قريب كمان 

ادهم رفع وشه من علي لاب

: قصدك اي بالكلام دا 

نوسه: آيه تعرف شاب اسم الله عليه قمر وكمان بيحبها 

ادهم  رما لاب بغضب ودخل اوضة آيه 

آيه اتعدلت في قعدتها بخوف 

: ف.. في اي

ادهم بهدوء مخيف قرب منها و ميل عليها بهدوء بدا يحرك ايده علي وشها

: مين ابن***الكلـ..  دا 

آيه بخوف: ق.. قصدك ع.. علي مين

ادهم غرس ايده في شعرها وبكل عنف ميل با*سها بعد وهو بياخد انفاسة

: انتي بتاعتي كلك ملكي محدش ليه الحق يبصلك ولا يلمسك غيري انا.. فاااااهمه 

آيه بخوف: فاهمه فاهمه 

ادهم وهو بيمشي شفي*فه علي خدها بهدوء

: جدعه.. ويلا نامي علشان بكره د*خلتي عليكي...


 لقراءة الفصل الثالث عشر من هنا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close