expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

اغتصبني_ولكنني_احببته البارت_الثالث والرابع كامله علي مدونة النجم المتوهج للروايات



 اغتصبني_ولكنني_احببته

البارت_الثالث والرابع


الدكتوره بغضب: انت جرحتها جامد وده سبب في انها مش هتقدر تخلف بسبب الي حصل واحنا كده هنطرى نشيل الرحم يعني مش هتبقي ام


مراد بصدمه: اي


الدكتوره:.....


............ 


عند فاطمه

قبل يوم 


فتحت الباب ملقتش روح ولقت الدولاب مزقوق 


فاطمه: ينهار اس'ود الناس زمنهم جايين 

ااه يا بنت الك'لب والله لوريكي


فاطمه قعدت شويه وبعدين لقت ان الناس مجوش 

اتصلت بحميده


فاطمه: ايوه يا هانم انتو مجتوش لي


حميده بكذب: معلش يا حبيبي مره تانيه علشان مراد عندو شغل كتير 


فاطمه: تمام وقفلت

.............. 

عند حميده دخلت الاوضه لقت السرير كلو حرفيا مليان د'م 

شهقت 

حميده: يانهار اس'ود  الواد عمل في البت اي 

اتصلت بمراد


مراد: ايوه يماما


حميده: انت يا زفت عملت اي في البت


مراد بصدمه: مين الي قالك


حميده: مش مهم مين الي قالي المهم انك تدارى علي الي عملته وانا الي كنت هدي بنت اختي ليك  طلعت عيل معندكش مسؤليه


مراد بصوت جهورى: مااااامااااا 

البت محصلهاش حاجه وانا مش هتجوزها انا بس كنت سكران 


حميده: لا هتتجوزها ولو متجوزتهاش يبقي تنسي ان عندك ام انت فاهم


مراد بزهق: فاهم فاهم سلام وقفل

والله لموت الي قايلاها 

اتلاقيه يوسف 

عمرو ما هينسه الي حصل لي مريم

............. 

عند يوسف 

قاعد  في المقابر قدام قبر يعيط ويفتكر حب حياته 


يوسف: والله لاجبلك حققك يا مريم يا حبيبتي انا مصدقك والله 


ثم اجت له فكره خبيثه

................ 

كل الكلام ده قبل ساعات نيجي بقا لي بعد الساعات دده


الممرضه: يا دكتوره الحقي المريضه ما......... 

خمنوا الي الي هيحصل 


قولولي رايكوا في الكومنتات👈❤👉


شكرا للتفاعل القمر اللي زيكوا 🌚❤


معلش البارت قصير اه بس الي لحفت اكتبه علشان عندي مزاكره ادعولي🙌

واوعدكوا هيكون في بارت طويل انشاء الله ☺️❤🙌

بقلمي_ملوكه

#اغتصبني ولكنني احببته

#البارت الرابع


الممرضه جت بسرعه: الحقي يا دكتوره المريضه مات'ت


الدكتوىه بصدمه  راحت لها لاقت الجهاز بيصفر كشفت عليها لاقت النفس معدوم 


الدكتوره: هاتو يلا الجهاز هنعمل ضربات قلب


فضلو يعملو ضربات قلب  لحد مافيش فايده وفجاه.... 


...... 


عند مراد 

اول ما سمح كده فضل واقف مصدوم ومش عارف يعمل اي يبقي هو الي موتها 


مراد: انا غبي انا غبي

ومن كتر العصبيه رزع الدكه ورجله وجعته بس محش من كتر العصبيه 

......... 

عند يوسف  قاعد في مخزن 


مجهول: بس هي دي الخطه


يوسف: ايوه لازم امو'ته 


مجهول: بس الخطه دي جامده اوي عليه انت دماغك دي اي


يوسف بحزن: لما تفقد شخص عزيز عليك ويبقي صديق طفولتك هو السبب في مو'ته دماغك هتعمل Eerror

وتقول هتفضل مع صديقك ولا هتنسي حبيبتك وانا اخترت اني مش هنسي حبيبتي وهمو'ته زي ما مو'تها


مجهول: طيب هنفز امته


يوسف: اعمل بس الي قولتلك عليه وهنشوف بقا الي بعده 


مجهول: تمام


يوسف مشي بالعربيه وكان بيعيط علشان مريم وهوب وهو سايق لاقه ولاد بيتعر'ضوا لبنت افتكر مريم ونزل بسرعه فضل يضرب في كل واحد فيهم والبنت كانت  واقفه بتعيط 

وبعد ما خلص بيبص وراه لقه البنت شبه مريم 😳


.............

عند روح 


فجاه النبض رجع تاني 


الممرضه: دكتوره دكتوره النبض رجع


الدكتوره بصدمه: اي وراحت عندها لاقت النبض رجع تماما 

 طلعت برا بلغت مراد


الدكتوره: حقيقي دي اول مريضه  اشوفها كده النبض يروح كلو ويرجع كلو في ثانيه


مراد: بجد يعني هي كويسه


الدكتوره: اه كمان ساعه وهتفوق بس لو امكن يعني متبقاش تدخل تشوفها علشان ممكن تنهار


مراد: تمام 


...... 

بعد حوالي ساعه 


صحيت روح وهي بتصرخ 

دخل الدكتوره ومراد بسرعه 


روح اول ما شافت مراد 

فضلت تصرخ لحد ما اغمي عليها .......... #يتبع


قولولي رايكم في الكومنتات👈❤👉


شكرا علي تفاعل البارت الاول🌚❤


قلمي_ملوكه

البارت الخامس من هنا 👇👇

من هنا


بداية الروايه من هنا 👇👇👇


من هنا

تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close