القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

قلبي عاقل مقدمه والبارت الأول والتاني والتالت

 


قلبي عاقل

مقدمه والبارت الأول والتاني والتالت

الهانم يلي لابسه نقاب ورا دي تقدري تقولي كنت بشرح ايه دلوقتي. 

:  معلش يا دكتور مش مركزه. 

هاني: مش مركزة تقعدي في بيتكم اتفضلي برا. 

حور بدموع: بس يا هاني انا... 

هاني بغضب عارم: اسمي الدكتور وكلمه زيادة هتشيلي المادة. 

خرجت تجري علي برا ودموعها علي خدها و هو كمل شرحه. 

بعد ساعه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

اعدة سرحانه قاطعها صوت: الدكتور هاني عايزك في مكتبه. 

حور ببرود: تمم. 

قامت راحت المكتب ابتسم. 

حور بجديه: افندم. 

هاني بضحك: وحشتني. 

حور بجديه وكانت ماشيه مسك ايديها: استني ياحور انا عارف انك زعلانه بس مكنش ينفع تفضلي اكتر كانت عيونهم عليكي وانا بغير. 

حور رفعت النقاب وبعياط بعيونها الخضراء: لا انت زعقت لي في حد يزعق لمراته. 

هاني خدها في حضنه: انتي عارفه انه محدش عارف صح حقك عليا يا حوري يلا نروح عشان انا جعان الصراحه. 

ابتسمت حور. 

روحوا الشقه واول مداخلوا لاقوا بنت لابسه مكشوف. 

حور باستغراب: ايه دا انتي مين. 

سجا: انتي يلي مين. 

بقلم ميرا ابوالخير 

هاني بتوتر: انتي جيتي ليه. 

سجا برفع حاجب: هكون جايه لي مانت عارف وبعدين اي الاشكال المقر"فه دي. 

حور بغضب: مسمحلكيش وبعدين برا بيتي. 

سجا بسخريه: بيت مين يامو بيت دا بيت جوزي ولا ايه يا هاني. 

هاني بتوتر: ا ا

حور بصدمه:  انت متجوزها انطق رد عليا. 

هاني ببرود فجاءة: اه اتجوزتها. 

حور......

(1)#قلبي_عاقل

#بقلم_ميرا_ابوالخير.. 

الهانم يلي لابسه نقاب ورا دي تقدري تقولي كنت بشرح ايه دلوقتي. 

:  معلش يا دكتور مش مركزه. 

هاني: مش مركزة تقعدي في بيتكم اتفضلي برا. 

حور بدموع: بس يا هاني انا... 

هاني بغضب عارم: اسمي الدكتور وكلمه زيادة هتشيلي المادة. 

خرجت تجري علي برا ودموعها علي خدها و هو كمل شرحه. 

بعد ساعه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

اعدة سرحانه قاطعها صوت: الدكتور هاني عايزك في مكتبه. 

حور ببرود: تمم. 

قامت راحت المكتب ابتسم. 

حور بجديه: افندم. 

هاني بضحك: وحشتني. 

حور بجديه وكانت ماشيه مسك ايديها: استني ياحور انا عارف انك زعلانه بس مكنش ينفع تفضلي اكتر كانت عيونهم عليكي وانا بغير. 

حور رفعت النقاب وبعياط بعيونها الخضراء: لا انت زعقت لي في حد يزعق لمراته. 

هاني خدها في حضنه: انتي عارفه انه محدش عارف صح حقك عليا يا حوري يلا نروح عشان انا جعان الصراحه. 

ابتسمت حور. 

روحوا الشقه واول مداخلوا لاقوا بنت لابسه مكشوف. 

حور باستغراب: ايه دا انتي مين. 

سجا: انتي يلي مين. 

بقلم ميرا ابوالخير 

هاني بتوتر: انتي جيتي ليه. 

سجا برفع حاجب: هكون جايه لي مانت عارف وبعدين اي الاشكال المقر"فه دي. 

حور بغضب: مسمحلكيش وبعدين برا بيتي. 

سجا بسخريه: بيت مين يامو بيت دا بيت جوزي ولا ايه يا هاني. 

هاني بتوتر: ا ا

حور بصدمه:  انت متجوزها انطق رد عليا. 

هاني ببرود فجاءة: اه اتجوزتها. 

حور...... 

يتبع...... 

قلبي_عاقل... 

بقلم_ميرا_ابوالخير 

تفاعل....

(2)..#قلبي_عاقل.. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير... 

حور بصدمه:  انت متجوزها انطق رد عليا. 

هاني ببرود فجاءة: اه اتجوزتها. 

حور بصدمه: انن بتقوول ايههه وحبك وكل دا يعني ايههه رد اتجوزت عليا لييييي. 

جنا ببرود: هههه صدقتي بقا اكيد كنتي نزوة ليه وبيتسلى ولا ايه يا هاني. 

حور بدموع: ن نزوة ا ازاي. 

هاني ببرود:  حور انتي مراتي وهي مراتي هتفضلوا هنا سوا ومش عايز مناقشه. 

حور بغضب: تبقا غبي انا ماشيه واشبعوا ببعض. 

هاني ببرود وسخريه: وياترا هتروحي فين عند جوز امك يلي رماكي ولا امك يلي اتجوزتي من وراها وهربتي. 

حور بغضب: عشان حبيتك لكن انت متسا"هلش. 

هاني طخخخخ: اخرسي خالص خشي المطبخ واعملي حسابك هتنامي فيه وانتي هنا لخدمتنا وبس. 

جنا بخبث:  تشاو يا ههه خدامه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

داخلت غيرت واعدت بندم: مكنش لازم اسيب اهلي مكنش لازم اعمل كده. 

✨✨✨✨✨✨✨✨


الصبح. 

بتحضر الاكل ايد اتحطت علي وسطها: ااعاااا. 

هاني بضحك: اي خضيتك. 

حور شالت ايده بقر"ف وغضب. 

هاني ميل علي ر"قبتها وشمها هي زقته: عايز ايه. 

هاني بابتسامة: ايه اظن دا حقي. 

حور بقر"ف:  حق ايه انت كسرت قلبي. 

هاني بحب: انتي عارفه اني بحبك اكتر من نفسي. 

حور بعدم تصدق: والله عشان كده اتجوزت. 

هاني بحب:  هتعرفي ليه اتجوزتك يا حوري بحبك ورمى ليها بو"سه في الهواء وخرج. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


✨✨✨✨✨✨✨✨✨

.....: تؤ تؤ يا حرام انتي فاكرة هيسيب الهانم ويروح ليكي. 

حور بتجاهل مردتش. 

جنا بمكر:  طب انتي عارفه هو متجوزك ليه. 

حور بصت بانتباه جنا ابتسمت. 

جنا بخبث:  عشان يخلف منك وير"ميكي ياحلوة او يغير مز"اجه بيكي ويتسلى شويه لكن في الاخر بيرجع لي اخرك شهر شهرين يا قطه و تبقي حا"مل وناخده . 

حور بصدمه:  انتي بتقولي ايه انتو مجا"نين. 

.....:  كلامها صح. 

حور لافت واتصدمت: هاني. 


يتبع..... 

بقلم_ميرا_ابوالخير.. 

لو في تفاعل حلو هنزل كمان واحد بليل... 

10 كومنت ياجدعان ولايك ولو التفاعا حلو استنوا الجديد الساعه 8 بليل.. 

Mira Abulkhair

3.. #قلبي_عاقل. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير... 

جنا بخبث:  عشان يخلف منك وير"ميكي ياحلوة او يغير مز"اجه بيكي ويتسلى شويه لكن في الاخر بيرجع لي اخرك شهر شهرين يا قطه و تبقي حا"مل وناخده . 

حور بصدمه:  انتي بتقولي ايه انتو مجا"نين. 

.....:  كلامها صح. 

حور لافت واتصدمت: هاني. 

هاني بابتسامة: بالظبط كده. 

حور بصراخ: انتوووو ايهههه عايزين مني ايهههه انا بكر"هك بكر"هك. 

جنا بخبث:  هسبكم بقا مع بعض عشان حوار العيل دا واه يا حوري مفيش خروج من هنا غير لما تجبيه وبعدين هنرميكي برا سلام. 

حور اعدت علي الارض بانهيار: لي خدعتني ليه تعمل فيا كل دا لي عملت لك ايه انا حبيتك عارف يعني ايه. 

هاني بحنان:  حور انا حبيتك بس اتجوزتك عشان اخلف. 

حور بغضب طخخخخخ:  طلقني. 

هاني بغضب شدها من شعرها: لاا يا حلوة تعالي. 

حور بخضه: ه هتعمل ايه. 

هاني غمز ليها: هجيب العيل قومي. 

بتحاول تفلت منه معرفتش خدها اوضتهم وزقها علي السرير واغتــ. صبها بكل و"حشيه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

✨✨✨✨✨✨✨. 

جنا بخبث: ايوا هيحصل. 

المجهول: وناويه علي ايه معها. 

جنا بمكر:  هقولك ناويه علي ايه انا دلوقتي صورتها فديو وهي مع جوزي ومحدش طبعا عارف انهم متجوزين ولا ايه. 

الشخص: ههههه دماغك ســـ. ـم. 

جنا بكر''اهيه:  هوريها الجر"بوعه دي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


✨✨✨✨✨✨✨✨. 

حور بعياط ودموع:  ابعد عني مش عملت يلي انت عايزو ابعد بقاااا. 

هاني بحزن:  ا انا اسف يا حور بس اتعصبت منك حقك عليا هعمل يلي انتي عايزاه. 

حور بجمود:  تسبني اكمل تعليم وملكش دعوة بيا. 

هاني بعصبيه: يعني ايه انا جوزك. 

حور ببرود: دا يلي عندي يا دكتور. 

هاني بنفاذ صبر: تمم يا حور. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

تاني يوم. 

في الجامعه حور بتداخل بتلاقي الكل بيبص عليها بنظرات مش كو"يسه استغرابت. 

احدهم: لا وعاملة محترمه ولابسه نقا"ب. 

اخر:  طلعت واحدة زبا"لة بكتير. 

حور تجاهلت كلامهم وداخلت المدرج اتصدمت صدمه عمرها شاب وقف قدمها:  ايه الكلام علي ايه يا حلوة. 

حور بعدم فهم: وسع بعد اذنك. 

الشاب بنظرات مش حلوة:  ايه يا مزة هو احسن مني ولا ايه. 

حور ضر"بته بالكف: احترم نفسك. 

الشاب بغضب مسك ايديها وزعق: لاا يا زبا"لة متعمليش نفسك محترمه احنا شوفنا كل حاجه وفد"يوهاتك ملت الموا"قع كلها وانتي طلعتي قذ"رة وبتقضيها مع الدكاترة عشان تنجحي يا و***. 

حور بصدمه:  اخرس يا 🐶 ابعد ايدك عني . 

الشاب اتعصب وقرب شدها من وسطها قدم الكل وووو..... 

صرخت حور: لااااااااا. 

يتبع...... 

التفاعل قل اوي يا جدعان 😑😑 دا للناس المتفاعله . 

تفاعل يا جدعان 🙂...

البارت الرابع والخامس والاخير 👇👇


من هناااااا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close