بنات_الأسد
الفصل_الثلاثون وقبل الاخير
💚💛💚💛💚💛💚💛
في مكان مجهول
نوران تفوق من المنوم
نوران بوجع : اااه دماغي
و تسمع صوت اكتر شخص بتكره في حياتها
رعد بسخريه : اهلا يا إمبراطورة مالك تعبانه ولا ايه معلش بقي مش ذي القصور بتاعتكم
نوران بسخرية : لا وانت الصادق انك مش قد
بنات اسد ولا في اي حاجه
و اتكلمت بقوه : موتني عادي أنا عملت كل اللي نفسي فيه واسمي واسطورتي مش هتروح لميت سنه قدام
أنا الامبراطورة
أنا ابنه الاسد
أنا صاحبه الكلمه المسموعه
أنا من يخاف من اسمي الجميع
أنا من الجبابره فنحن الاسياد
كلام بنات اسد كلهم و لا انت ولا غيرك قد بنت اسد
رعد : ماشي يا نوران هنشوف وحط المسدس علي رأسها
رعد بسخرية : بس الاول عشان أنا كريم مش عايزه تشوفي اخواتك وبعد شويه لقت اخواتها كلهم وكل واحده في مكان بعيد عن الثاني و الحرس كلهم برا
نور : نوران !!
نوران بابتسامه : نور
نور الدموع اتجمعت في عيونها و غمضت عيونها وهي بتحاول تهدي نفسها رغم أن الموقف مش مناسب بس مش لازم تضعف هي اقوي من كدا و نوران لاحظت و اتكلمت بقوه
نوران بقوه : ابقي قويه يا بنت اسد وعد
نور بدموع : وعد بحبك
رعد : مش هتعيطي يا نور لا ده انا جايبك انتي مخصوص عشان اكسر نفسك واشوفك وانت بتتحيلي عليا عشان اخلي اختك عايشه و تركعي تحت رجلي
نور بغضب اعمي : و الله يا رعد ما هرحمك ولو عملت عمري ما ركع تحت رجل غير ربي بس خلي في علمك انت فتحت نار انت مش قدها الكل هيقلب الدنيا علينا وبكرا تشوف
رعد : دورك يا جاي اهدي و استني !!
نورين بغضب : أنا بكرهك ومش بكره في حياتي قدك انتي واحد مريض نفسي
رعد بغضب : وانا حبيتك لدرجه الهوس وانتي راحه تحبي ياسين يفرق عني في ايه ها واحد كان بتاع نسوان كل يوم في حضن واحده وشرب خمره يعني كل اللي كنت بعمله هو بيعمله وفي الاخر ياخدك انتي عمل ايه عشان تحبيه ها
نورين بغضب : رجل عارف يعني رجل يمكن ات مش تعرفها بطل كل ده عشاني حبيته اعمل ايه قلبي اختاره عشقته ذي ما هو بماضيه بس المهم أن مستقبله معايا أنا
رعد بغضب : وانا هخلص منه وبس هتبقي ليا يا نورين
جيسي بسخريه : فعلا مش رجل
رعد ساب المسدس من علي رأس نوران وراح لجيسي
رعد : وانا هوريكي أنا رجل ازاي
وحاول يتهجم عليها ونوران لقت مكان حاد في الترابيزه اللي مربوطه فيها وحاولت تفك الحبل
أما جيسي ضربت رعد ( ......)
جيسي بغضب : انت و**** وابن *** لو فاكر انك تقدر علي بنت الوجداني تبقي غلطان ده انا اموت نفسي وانتحر احسن من لما اخليك تلمسني مش أحافظ علي نفسي طول عمري وفي الاخر يجي واحد تربيه واحدة **** يلمسني أنا
وفي ثانيه كان وقع في الأرض بعد ما خد ضاربه في راسه من نوران
و فكت نورين و نور وجيسي
ونورين راحت بسرعه مسكت تلفونه واتصلت علي اسد وفي الوقت ده الكل كان قاعد في حاله خوف وقلق
ياسين بخوف : يعني هنفضل كدا
سيف بقلق : أنا خائف عليهم يا اسد
فهد بغضب : والله في سماه لو حصل ليهم حاجه مش هرحم حد
وسمعوا صوت عربيات يلاقوا ريما عبدون دخله بكل جبروت و قوه و معاها يزن
ريما : رعد خطف الجبابره صح
اسد : ذي ما توقعنا
ريما : ده دور ولادك يا اسد
اسد : متقلقيش ريما أنا واثق فيهم
آوس : هو في ايه
ريما بصت ليه ببرود : لما نشوف ونادت علي ماكس دراعها اليمين ودخل
ريما ببرود : ماكس دخله
ماكس : امرك ريما
اسد : ريما ده مش اتفقنا
ريما بسخرية : لا انت قولت هتسبني اخد حقي بس مش انا اللي هعمل كدا أنا وعدت ليث مش اوسخ ايدي بدم وانت عارف ده حد ثاني هو اللي هيعمل بس تربيه بنت عبدون
ودخل ماكس ومعاه ذئب ريما والكل اتخض منه بس باين عليه العنف و الشراسه و بيحاول يتحرك ريما اتكلم بحده
ريما : فيجو اقعد !!!!!
الذئب قعد علي الارض بكل سكوت وبعد شويه دخل الكينج اسر ومعاه أسطول من الحراس
سيف بصدمه : اسر المنشاوي
ياسين : أنا قلبي مقبوض ومش عارفه ليه اسد مش راضي يخلي حد يروح يدور عليهم
فهد : أنا عارف هو بيعمل ايه أهدوا اسد بيحب بناته اكتر من نفسه
ريما قامت وراحت حضنت اسر وهو حضنها بحب اخوي وبعد كدا قعد جنب اسد
اسر : جم ولا لسه
اسد : لسه
اسر : متقلقش هيطلعوا منها و رعد مش قدهم ده طلع اغبي من تصوري
اسد : يا رب يا اسر يا رب
أما الكل مش فاهم حاجه وبعد شويه اسد لقي تليفونه بيرن بيرن برقم رعد و رد بسرعه
نورين : بابي
اسد : ايوا يا عمري
نورين : اعمل اللي اتفقنا عليه احنا تمام
اسد : شويه ونبقي عندكم
نورين : في الانتظار
اسد : يلا بسرعه الخطه بدأت
ادهم بعدم فهم : خطه ايه
اوس : هو ده وقته تعالوا لو عايزين تعرفوا
والكل ركب عربياته حتي جيهان والكل راح معاهم و وصلوا المكان لقوا رجاله في الأرض و بس ماحدش منهم ميت
واسر أمر رجالته ياخدوهم المخزن بتاعه
وهو خد الباقي ودخل مع اسد والبقيه لقوا رعد مربوط ونوران ونورين ونور وجيسي وافقين قدامهم
اسد راح حضنهم : انتوا كويسين
نوران : اه يا بابي كلنا تمام
أما كل واحد بيبص لحبيته باشتياق ونفسه ياخدها في حضنه بس عارفين اسد هيعمل فيهم ايه لو عملوا كدا
و جيسي بصت لأسر اللي حرك رأسه بنعم و شاور للحارس و جاي جردل مايه و جيسي خدته منه وحدفته علي رعد وهو قام مفزوع
جيسي بسخريه : اهلا يا رعد مالك تعبانه ولا ايه معلش بقي مش ذي القصور بتاعتك مش انت قولت كدا الامبراطورة ولا ايه
رعد بغضب هو مش مستوعب السحر انقلب علي الساحر كل حاجه كانت مخطط ليها ازاي حصل كدا : ازاي يعني حصل كدا ازاي ازززززاي !!
نور بسخرية : عشان انت حيوان و و*** وابن *** لو كنت بتفكر لثانيه واحده شويه رجاله خرعه يقدروا علي الجبابره حتي فكرت كدا احنا علينا حراسه من ماك الاندلسي و اسر المنشاوي وانت عارف الاثنين العن من بعض في المخ وخصوصا الرجاله ازاي بقي الحراسه اختفت من علينا مره واحده نسيت ديه ماجاش في بالك !!! و ابتسمت بسخرية : و لا حبك عماك
رعد بصدمه : يعني ايه ؟؟
ريما دخلت سخرية : يعني يا روح امك تخطيط منا
رعد بصدمه : ريما عبدون !!!
ريما قعدت علي الكرسي اللي قدامه : اهلا يا رعد منور يا باشا ده انت ملفف اكبر رجال الأعمال في العالم عليك وانت حتت صرصار افعصه برجلي بس ملحوقه غلطت وجه وقت العقاب ماكس
ماكس : امرك يا ملكه
ريما : هات فيجو
ودخل الذئب وريما و نزلت ليه و مسكت علي شعره بقوه : فيجو انت تربيه بنت الليث عايزه اشوف ربيتك صح ولا لا عايز اشوف هتعمل ايه مش عايزه رحمه فاهم يا فيجو عليه !!!!!
الذئب نط علي رعد و قعد يقطع فيه بهدومه و وجسمه
وجيهان جريت علي اسد واتستخبت في حضنه مش قادره تقف علي رجلها من المنظر و وجد واليف و رافت وشمس أما الباقي مصدوم ماعدا اسر وريما اللي بتبص للمنظر
باستمتاع و علي وسهل ابتسامه شيطانيه !!
ريما : فيجو سيبه !!!
الذئب ساب رعد و وقف جنبها
وريما راحت لرعد اللي وشه اتشوه من فيجو و مسكت من رقبته بغل
ريما بسخرية : بقيت كدا احلا ده مجرد عقاب صغير من الملكه يا نائل ابوك غلط مع ابويا وكان السبب في موته وانتي لازم تدفع ثمن اللي ابوك عمله وانا كدا خدت حسابي منك
اتفو عليك وعلي اللي خلفوك
وأسر جه بدل ريما
اسر بغضب : بصيت لمرات الكينج وانت عارف بقي كله كوم ومراتي كوم وانا مافيش حد يبص ليها نظره ويطلع عايش وانا بقي اللي هخد حقي بايدي
وشاور للحراس وجابوا ليه جنزير حديد وقلع جاكيت البدله ورماه علي الارض و شمر كم القميص ولف الجنزير علي أيده
اسر بغضب : تعال يا روح امك
وقعد يضربه في حتت موت ورعد وقع الأرض
واسر ببرود : كدا ده بس عقاب صغير اوي للي ممكن اعمله فيك و أنا ضربتك في مناطق حيويه تبع الجسم اكيد جالك شلل و حقي وصل وانا مراتي مش و*** ذيك اللي يبص ليها لا ديه ملك ابن المنشاوي وبس
و ومشي بكل غرور وبرود وقف جنب ريما و حس براحه لما خد حقه
ماك : هتعمل فيه ايه يا اسد ؟؟
اسد بسخرية : اكتر من اللي عملوه فيه خدوه علي المحزن دلوقتي
ريما ببرود : مش هيلحق يعيش اسر ضربه في مناطق حيويه غير الذئب بتاعي يعني كدا كدا ميت
جيسى بغضب : أنا مش فارق معايا الكلام ده بموت ولا يغور في داهيه ده حاول يلمسني وانت مش بسيب حقي ألبرت
البرت : نعم يا اميره
جيسي : هات ماكسيما هنا
نوران ببرود : و باك معاك
ألبرت جابهم نوران : باك ماكس ماكسيما عليه
الاربعه جريوا عليه وقعدوا يقطعوا في رعد و انضم ليهم فيجو ذئب ريما ومات ابشع موته ممكن تحصل لبشر و وجد تروح تاخد جيسي في حضنها وجيسي تحضن وجد جامد أما فهد يروح لنور و اوس نوران ونورين اسد ياخدها في حضنه
ريما ببرود : اسد خدهم هما تعبوا من اللي حصل وانا هنضف الدنيا هنا
اسد : ماشي يا ريما
ريما : اسر وانت روح لمرأتك زمانها شاغله بالها عليك
اسر : تمام الرجاله هنا معاكي
ريما : ماشى
والكل مشي واخيرا خلصت اسطوره رعد الحديدي وخلص معاه شره و انتقامه بس ازاي خدعه من بنات اسد
يتبع
بنات_الأسد
البارت_الاخير_الجزء_الاول
💗💓💗💓💗💓💗💓
الكل روح البيت ونوران طلعت أوضتها من غير كلام مع حد و نورين طلعت معاها هي ونور
والكل قعد
أليف بحنان : جيسي انتي كويسه يا عمري
جيسي بغضب اعمي ومسكت الترابيزه وقلبتها : ابن *** الو *** بيحاول يقرب مني بقي واحد ذي ده يفكر في كدا ده انا التخين لحد عندي ويجي ويقف
فهد راح حضنها بحنان و هي حضنته جامد جدا و زين بص ليهم بغضب واسد مسك أيده عشان يهدي
فهد : قرب منك
جيسي هزت راسها بلا
فهد : خدتي حقك صح
جيسي بخفوت : اه
فهد : يبقي اطلعي ارتاحي وانسي اللي فات ماشي يا قلبي وهو دلوقتي انتهي وانتهت اسطوره الحديدي معاه
جيسي : حاضر
فهد : يلا معايا
و فضل و اخدها في حضنه وطلع بيها اوضتها
و زين كان بيطلع دخان من كل حته في وشه
رافت : أنا مش فاهم ازاي رجعوا ثاني من غير ماحد يدور عليهم
اسد بهدوء : سهله
ياسين : ازاي ؟؟
اسد : لما اتجمعنا ذي ما اتفقنا اسر عرض علينا خطه و كانت اساسيه فعلا أنه هيشيل الحراسه بتاعته من علي بناتي و فرص السيطره و الاعمال اللي بينهم هما الثلاثه اتلغت و حصلت مشاكل من كبار السوق حصلت لينا اضرار فعلا و الاسهم نزلت و رعد افتكر نفسه ذكي و استغل ده و كل واحده فيهم كانت ماشيه بجهاز تتبع
ياسين : يعني الحراس عايشين ؟
اوس بسخرية : من غير خدش واحد و خلصنا من رعد وقرفه
وجد : الحمد لله ده كان هم و أزاح بس ليه اسر يضرب رعد بالقسوه ديه وريما تخلي الذئب ياكل رعد ده انا ما افتكر المنظر اكون عايزه هموت من الخوف
اسد : عشان رعد الحديدي شاف مرات اسر همس المنشاوي و كان عايز يقرب منها وطبعا الكل عارف اسر المنشاوي مراته بالنسبه ليه ايه أما ريما نائل الحديدي كان السبب في موت ليث عشان هو كان من رجال الأعمال الفاسدين وهو اتخلص منه مع الباقي المهم دلوقتي كل واحده فيهم بقت في حاله نفسيه وحشه بعد اللي حصل مش عايز كلام في الموضوع و رعد خلصنا منه للابد خلاص
زين بغيره خفيفه : أما من رأي بقي نخلص من موضوع الجواز و اظن ان ده هيحسن مزاج الكل وهما هينسوا من الفرح و التحضيرات و الكلام ده
اسد بتفكير : امممم ماشي
الكل فرح وبس سكتوا لما سمعوا
اسد : بس بشرط
ادهم بتعب : ايه هو انا قولت كدا برضوا هو دول اي حد دول بنات الاسد يعني لازم يطلع عنينا معروفه
اسد بسخرية : طب كويس انك عارف انتوا هتعيشوا معانا هنا أنا مستحيل ابعد عن بناتي مهما حصل و كمان جيسي أنا اللي مربيها ديه بنتي الرابعه والكل عارف ان عندي اربع بنات مش ثلاثه ده شروطي
بصوا لبعض والباقي كاتم ضحكه علي منظرهم
الشباب : موافقين
اسد ببرود : تمام
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
وبعد مرور شهر و كل واحد رجع لحياته الطبيعيه و نسيوا رعد و فكتوريا علمدار المافيا اتخلصت منها هي وجوزها والكل عرف بخبر بموتها بس جيسي زعلت رغم كل اللي عملته هي أمها بس اتخطت الموضوع بسهوله ونسيت و وجد دائما معاها هي و اليف و فاضل علي جواز الكل اسبوع والمفروض كل واحدة تحضر نفسه عشان الجواز لكن الكلام ده لحد غير بنات اسد
في شركه الاسد المقر الرئيسي
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
في مكتب جيسي
🔥🔥🔥🔥🔥
كان قاعده علي المكتب و لابسه نظاره نظر
جيسي : فهمتي هتعملي ايه يا دنيا
دنيا : اه يا هانم
جيسي : تمام عايزه كله يمشي في غيابي ذي ما انا موجوده وانا بس واخده اجازه اسبوعين
دنيا : تمام يا هانم ربنا يتمم ليكي بخير
جيسي بابتسامه : ميرسي عقبالك
دنيا : شكرا لحضرتك
ودخل زين بغضب و اتكلم و هو عيونه علي جيسي : سبينا لوحدنا شويه
دنيا بصت باحراج وخرجت بسرعه وهو راح لجيسي وهي بصت ليه بخوف من منظره بس دارت ده بسهوله
زين بغضب : ممكن افهم ايه اللي انتي بتعمله ده
جيسي ببراءه : بشتغل بعمل ايه
زين مسكت شعره وشده جامد عشان مش يغلط فيها وبعد كدا بص ليها وهي بصت ليه بابتسامه بلهاء وهو كتم ضحكه ولبس قناع العصبيه
زين بغضب مصتنع : بقي في واحده فرحها بعد اسبوعين و بتشتغل
جيسي بضيق وربعت أيدها بطفوله : مش كفايه هنروح بعد الفرح شهر العسل و هاخد اجازه اسبوعين غير قبله
زين بعدم تصديق : انتي مجنونه صح أنا أول مره اشوف واحده مش عايزه شهر عسل
وأكمل بجديه : جيسي لو انتي مجبوره علي الجواز أنا هنسي الموضوع وانتي كمان وانا مش هقدر اعيش معاكي وانا حاسس انك مجبوره
جيسي : هو انت ليه فهمت كلامي كدا
زين بغضب : امال افهمه ازاي تعالي نخرج لا تعالي تشوفي الفستان لا تعالي تشوفي القاعه لا ده واحده هتتجوز بعد اسبوعين
جيسي : زين انت عارف انا بحب شغلي ازاي وده مش معناه اني انسي اني عندي مسئوليات بالعكس انت بتقولي تعالي نخرج ومفكرني زعلانه عشان ياسين نورين بيخرجوا سوا لكن أنا عارفه انك تعبان في الشغل الفتره ديه عشان كدا بقولك لا وعارفه أن كل حمل الضغط عليك وعلي ادهم و سيف وياسين مجاله غيركم أو شغله مش ذيكم وانا فاهمه ده و الفستان والقاعه اسد عملهم مفاجاه لينا وانا كنت هقولك عشان هما هديه من اسد لينا كلنا و مع الفساتين والبدل للشباب كلهم حتي فهد و آوس وانا عمري ما حد يجبرني علي حاجه أنا لو ماكنتش عايزك كنت هرفضك لما اسد عرض عليا موضوع الجواز ثاني
زين بعدم فهم : ازاي يعني
جيسي : أنا وافقت عشان أنا حبيتك يا زين أنا بحبك
زين بص ليها بصدمه و عدم تصديق وهي ضحكت علي منظره
زين : أنا مش مصدق !!
جيسي ضحكت جامد و بصت ليه بابتسامه : تيجي تخرج أنا خلصت شغل
زين : جيسي ؟؟
جيسي : اممممم
زين حضنها : أنا بحبك
جيسي حضنته هي كمان : وانا كمان بحبك
أما زين حضنها اكتر وهو مبسوط أنه اخيرا سمع منها كلمه بحبك بعد تعب
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
في موقع البناء
نوران كانت واقفه مع المهندس اللي مش مركز في نص كلامها لا مركز معاها هي وهي بتحاول تمسك نفسها وتفضل بارده ذي عادتها ومركزه في الشغل و يخرج من العربيه سيف وكان ساحر القلوب و قعد يدور عليها لحد ما لقها واقفه مع المهندس و شاف نظراته ليها والدم غلي في عروقه ويروح ليها ويمسكها من وسطها جامد و بيبص ليها بغضب وهي بتبص ببرود رغم أيده
سيف باسها من خدها : يلا يا عمري خلصتي
نوران : اه كدا تمام يا بشمهندس حسام
حسام و هو بيبص علي سيف اللي ابتسم ابتسامه صفرا : اه يا هانم
سيف : عن اذنك بقي ورانا شغل للفرح بتاعنا و اكيد انت معزوم
حسام : اكيد طبعا مبروك عن اذنكم
ومشي
وهو شد نوران وهي مش عارفه تلحق خطواته
و فتح العربيه و زقها
نوران بوجع : اااه
وهو فتح العربيه و ساقها بسرعه
نوران بغضب : وقف العربيه يا سيف بقولك وقف العربيه
سيف وقف العربيه مره واحده وهي اتخبطت في دماغها و اتعورت
نوران بوجع : ااااه راسي
سيف بص ليها بصدمه و حط أيده علي رأسها و بيحاول يشوف مالها : انتي كويسه !!!
نوران بغضب رغم وجع راسها : في حد يعمل كدا انت شدتني قدام كل الموجودين يقولوا ايه عليا أنا الكل بيخاف مني لما يشوفوا المنظر ده انت عارفه من الاول شغلي
سيف بغضب : اخرسي بقي
نوران بغضب وعند : متعليش صوتك عليا حتي لو كنت مين فاهم ولا لا أنا عمر ماحد قدر رفع صوته عليا
سيف : هو ده اللي فارق معاكي ومش فارق نظرات كل اللي في الموقع ليكي ده الرجاله بتاكلك بعيونها كأنهم اول مره يشوفوا ست وانتي ليه تنزلي موقع اصلا فين نورين ونور وجيسي
نوران : هيعملوا ايه جيسي مهندسه ديكور نورين تصميم ومش ليها دعوه بالموقع وغيره ونور انت عارف انها تكنولوجي مش ليها دخل بالهندسه وهي كانت بتروح لفتره مؤقته بس لأسباب غير كدا هي عندها شركات تكنولوجي ومش عندها وقت اصلا وانا الفتره ديه بشوفها بالصدفه أنا نورين بقولك ايه لو كدا احنا مش هتعرف نكمل مع بعض كل حياتنا هتبقي مشاكل وبس لو عايزنا نكمل لازم تتقبل شغلي و ثقي فيا بس واضح انك مش واثق فيا اصلا
سيف : هو ده اللي طلعتي بيه من كل كلامي أنا بحبك مش بحب اشوف حد بيبص ليكي انا بثق فيكي اكتر من نفسي بغير طبعي كدا انت ليا ومن حقي أنا وبس و مافيش اي حد مهما كان ليه حق فيكي غيري أنا بغير من ابوكي اللي مش باين عليه سن ده وكأنه اصغر مني و اوس اخوكي من هغير من ناس غريبه أنا بحبك
نوران : وانا كمان بحبك يا سيف !!
سيف : اه ماشي وبص ليها بعدم استيعاب : نععععم
نوران ضحكت جامد وهو بص ليها بصدمه
نوران بضحك : لا هو انا للدرجه ديه مفتريه معاك
سيف : انتي قولتي ايه
نوران بدلع : تؤ هي مره واحده بس
سيف : والله لما ما قولتي لتزعلي مني
نوران بحب حقيقي : بحبك
سيف حضنها جامد وهي حضنته وبعد كدا ساق العربيه
نوران باستغراب : رايح فين يا مجنون
سيف : هنحتفل ده انتي قولتيها بعد زمن ده انا قولت عمري ما اسمعها منك جاهزه
نوران : في حته معاك جاهزه
سيف : بصراحه مش مصدقك في الرومانسى
نوران ضحت و ضربته في كتفه وهو ضحك
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
في شركات التكنولوجيا
الفرع الرئيسي بعد نقله إلي مصر
نور في الاجتماع مع و بتشرح نظام حمايه ثلاثي الابعاد الاصليه الجديد والكل مبهور بيها و بذكاء بتاعها ويدخل ادهم ذي الاعصار
ادهم : كله برا يلاااا برااا
الكل خرج بسرعه من الوحش ده وهي بصت ليه بغضب
نور بغضب : انت ازاي تعمل كدا مين اللي اداك الحق ده
ادهم بغضب وشد وقربها منه : انت مجنونه صح بقالك قد ايه برا البيت ولا تليفون بتردي ولا بيت بتروحي وامك قلقانه عليكي هي وأخواتك مالك كدا بقال كام يوم مش روحتي البيت
نور بتوتر : احم هو الصراحه ثلاث ايام
ادهم بغضب : يا فرحتي عارفه لو قولت هربانه من الجواز أو حاجه لكن انتي مش كدا المشكله بقي انك في شغل ايه للدرجه ديه بتعشقي الشغل بقالي ثلاث ايام هموت من الخوف عليكي وانت ولا بتردي ولا بتتكلمي ولا اي حاجه ارحميني بقي يا نور أنا تعبت منك ومن تصرفاتك انتي عذاب بس عذاب صعب اوي بس لا كفايه كدا
وساب أيدها وجه يمشي سمع صوت عياط
ولقها نور وراح ليها بسرعه وحضنها
ادهم بحنان : مالك طيب مش انتي اللي مش عايزني ومش عايزه تتجوزي مني
نور بدموع طفولي : لا
ادهم : امال ايه
نور : أنا ماكنتش اقصد بس معنديش وقت خالص الفتره ديه وكمان الفرح بعد اسبوعين كنت بخلص كل شغلي الفتره ديه ونظام الحمايه كان مشاكل وماحدش يعرف يصلح الوضع غيري عشان أنا اللي عملته
ادهم : خلاص بس وعد متعمليش كدا ثاني
نور : وعد
وبعد شويه
نور : ادهم
ادهم : اممم
نور : أنا كمان بحبك
ادهم بعد عنها بصدمه : قولتي ايه ؟؟
نور : بحبك ومن فتره كبيره علي فكره بس كنت بكذب نفسي طول عمري فاكره أن الحب ضعف وانا عمري ما كنت ضعيف بس طلع قوه وانا معرفش
ادهم : وانا كمان بحبك يا نور وعمري ما اخليكي تندمي علي حبك ليا وعد
نور بابتسامه : وانا واثقه فيك
ادهم : تعالي بقي نخرج شويه وحشتيني جدا
نور ضحكت : يلا بينا
وخرجوا هما الاثنين
يتبع
تعليقات
إرسال تعليق