رواية حبيبة الفهد
البارت الثالث والرابع والاخير🥀🥀🥀🥀🥀
وكوتش ابيض واطلقت لشعرها العنان ونزلت تفطر 💞💞فهد بغضب:انت اي لي لبساه دا اطلعي غيري القرف والا قسما بالله مارح تفوت علخير
اميرة بخوف وزعل: ماشي بس انت تزعقلي كده ليه وطلعت تجري وهي دموعها نازلة على خدها
فهد الهم قلبه عليها وطلع وراها عالاوضة وجدها تبكي بحرقة
فهد:انا آسف ياحبيبتي حقك عليا بس انت جميلة شو رح افعل بجمالك انا لو عليا كنت فتحت قلبي وخليتك جواه بس انت مالازم تلبسي اللبس دا تاني واخدها في حضنه
اميرة:ماشي ياابيه
فهد بزعل مصطنع:بس بلاش دي أبيه تاني
اميرة بتفكير:رح نخليها فهد
فهد طبع قبل*ة على شفاهها اميرة بخجل:أبيه ميصحش كده اصل احنا اتاخرنا كثير
فهد :اه يلا لازم نروح
تسريع الأحداث 💖💖 💖💖 💖
في الشركة 💝💝💝💝💝
شهد السكرتيرة بدلع:صباح الخير يا مستر
اميرة بغضب:انت مين جاي عشان تتلزقي في جوزي روحي واياك اشوف وشك تاني قليلة ادب
فهد بغضب:شهد اطلعي براا وانت مرفودة
شهد خرجت وهي تشتعل نار
اميرة بزعل مصطنع:وانت عجبك كده وهي عم تتطلع فيك وانت ولا همك ها انت وقاطعها فهد بخبث وهو يثبتها على رجله وهو يمسكها من وسطها ويق*بلها في عن*قها
اميرة بكسوف:انت بتعمل ايه
فهد بحب:عادي مراتي وانا حر
اميرة خرجت وقعدت تتجول في الشركة لقيت احمد موظف في الشركة
احمد:اهلين انا احمد وانت حضرتك مين
اميرة:انا اميرة مرات فهد الدالي
فهد كان خارج وشاف اميرة وهي بتكلم احمد واقترب منهم
احمد:اميرة بس انت قمر كده ليه يعني مالازم تقضي ليلة سوا
اميرة بغضب وضربته بالألم جامد:انت حيوان قليل اصل وقليل ادب جاي تتحرش فالنسواز انا ماقلتلك انا مرات فهد وملكه هو وبس سامع ولا اعيد تاني
احمد بغضب وكاد أن يمسك بيد اميرة حتى فجأة بوكس نزل عوجهه من فهد
فهد قعد بيضرب فيه بدون شفقة تحت انظار الجميع الموظفين
فهد:دي عشان تعرف تكلم مرات فهد الدالي وكمان انت مرفود
ووجه نظره للموظفين:وانت كل واحد عشغله
وخرج وهو متعصب وركب عربيته ووراه اميرة وراحو القصر💖💖💖💖💖
وطلعوا اوضتهم فهد وهو بيدور ومتعصب:انت كنت بتكلميه ليه
اميرة بخوف:والله هو لي جاي
كل كويس
فهد:تمام اتفضلي
4 =حبيبة الفهد 💞💞💞💞💞💞الآخيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
الجزء الرابع والاخير 😍😍💖💖💖💖💖💖💖
اسد:بالعكس انا حبيتك وتمنيت اجيب بيبي صغنن منك واعيش معاك واكمل بحزن:بس لي وصية وحدة انك تكملي حياتك انت مازلتي صغيرة اتج
حور مقاطعة:لااا انا مش رح احب حده مثل ماحبيتك ولا رح اسمح لحد يلمسني غيرك وفجأة اغمى على اسد
حور اداته عمستشفى واتصلت بفهد وخبرته باصابت اسد. فهد اخد أميرة وركبو أول طائرة عشان يلحقو اميرة
اميرة بدموع ولهفة:ابني فين ومين عمله كده
حور كانت متجمدة وتبكي بحرقة ولم ترد على فهد وأميرة
فهد:خلاص اميرة لما يفوق نعرف والله مانسيبه يتنفس
بعد شوية:💗💗💗💗💗💗
الدكتور:خرجنا الرصاصة الحمد الله كانت شوية وتلامس القلب قدرنا نلحقها بس
حور بدموع:بس اي
الدكتور:حالته خطيرة وكمان هو عاوز دم
حور:فصيلتي مثله تقدر تاخدها مني
الدكتور:تمام اتفضلي معانا
فهد:شكرا ياحور
حور:هذا جوزي المهم يصحى ويخف
حور ادات دم لاسد وراحت قعدت مع فهد وأميرة
فهد:يا بنتي حرام عليك كلي احسن ما يجرالك حاجة انت شلت الدم وكمان ما اكلتي
اميرة:عشان خاطري عندك كلي كده لقمة وبس
حور:والله مالي نفس
فهد:تمام براحتك
بعد شوية حور اغمى عليها لما شافت اسد نايم وبينقلوه العناية المشددة
فهد:حد ينادي عدكتورة بسرعةةة
الدكتورة دخلت اميرة لغرفة وفحصتها :هي بس ضغط عشان اكلها ضعيف هكتبلها فيتامينات وتاكل كويس
فهد:تمام اتفضلي
بعد شوية 🥀🥀🥀🥀🥀🥀
الدكتور:المريض فاق وتقدرو تشوفوه
فهد بفرحة:الحمد الله يارب
اميرة بفرحة:الحمد الله ابني رجعلي ودخلوا عند اسد
حبيبة الفهد 💞💞💞💞💞💞
الجزء الرابع والاخير 😍😍💖💖💖💖💖💖💖
الجزء الثاني 💞💞💞💞💞
فهد:الحمد الله عسلامتك
اسد:الله يسلمك
اميرة بدموع:انت كويس صح
اسد :انا كويس ماما بلاش دموع
اميرة :باسته من رأسه
فهد بغضب وغيرة:اميرة تعالي وشدها لحضنه
اسد بقلق:ماما حور ماله هي فين جرالها حاجة
اميرة:هي اداتك دم ومرضاتش تاكل ولمى شافتك كده اغمى عليها وهي فالغرفة الثانية
اسد جا يقوم فهد مسكه: انت بتعمل ايه ياولد هي منيحة شوية وتقوم وقاطهم دخول حور
حور بدموع:اسد انت كويس
اسد:اه
حور راحت حضنته
اسد:بعدين النا حساب لمانرجع
بعد مرور خمس سنوات💕💕💕💕💕💕
حور:اسد تعال شوف ابنك كيف يضرب فاخته
اسد:انت ليش بتضرب اختك
سيف:هي لعبت بالعابي وكسرتلي سيارتي
اسد:اياك تمد ايدك عاختك تاني ووجه بنظره لجنة:وانت ماتلعبي بألعاب اخوك
جنة:حاضر
اسد:يلا اطلعو نامو
جنةوسيف يلمو عحور واسد وراحوا نامو
اسد:يلا نام وقاطعهم دخول امرأة
قمر بدموع وخوف راحت حضنت اسد تحت استغراب حور
قمر بدموع:انت كويس اتعافيت صح طب لي ماتقولي عشان احي اساعدك
حور بغضب:انت مين وجاية هون لي
قمر بصدمة:اسد هي مين لتكون تجوزت بدون ماتقولي
اسد جا يتكلم حور:اه اتجوزنا وانت مين
اسد:هي تبقى وقاطعته قمر:حبيبته السابقة
حور أرادت أن تمسك دموعها التي خانتها ونزلت غصبا عنها وراحت طلعت اوضتها
اسد بغضب:انت قلتي اي عايزة تدمريلي حياتي
قمر:بس ياخي انا رح اطلع اشوفها
قمر طلعت دقت الباب ودخلت
حور:جاي هون ليه
قمر:انا اخت اسد مش حبيبته بس عملت كده عشان اشوف غيرتك عليه
حور بدموع:بجد اسد كان يكلمني عنك اوي وحضنوا بعض وقعدو سوا وعاشو بسعادة وهناء
تمت والحمد لله
اللي يسال عن قمر(كانت مسافرة لأمريكا عشان تدرس هنيك وبعد مرجعت خبرتها اميرة علي حصل لاسد وجات تزورو)
💖💖💖💖💖💖💖💖
تعليقات
إرسال تعليق