صدفه خارج نطاق الزمن
البارت الاول
في منزل كبير في منطقه راقيه
فاطمه دخلت الاوضه علي ملك
فاطمه /الاكل اهوه يا حبيتي
ملك/لا رد
فاطمه ببكاء/يا ملك ردي عليا
ملك /لا رد
حضنتها فاطمه علي أمل أن ملك تعيط بس مفيش فايده
فاطمه وهي تبعد عنها /ملك فوقي كده حرام يا بنتي ادعيله
ملك/لا رد
سابتها فاطمه وخرجت
في الصاله
فاطمه بترن علي اسيل
فاطمه/فينك يا اسيل
اسيل /موجوده يا طنط حتي جايه اهوه
فاطمه/تمام يا بنتي مش تتاخري
بعد قليل رن جرس
فاطمه فتحت الباب
اسيل /ازيك يا طنط
فاطمه بحزن/بخير الحمد لله ادخلي
دخلت اسيل لملك
اسيل بمرح /اي يا ملوكه عامله اي
ملك /لا رد
اسيل بعياط /يا ملك حرام عليكي بقا امك هتموت من القلق عليكي وانا مش قادره استحمل اشوفك كده
ملك/لا رد
اسيل بعياط /طب عيطي زعقي اعملي اي حاجه مش كده
ملك /لا رد
اسيل /قومي كده واخدتها ومسحت وشها بالماء وطلعت لها لبس وقالت لها البسي يلا واطلعي بره
وخرجت اسيل
فاطمه /ها اي الاخبار
اسيل بحزن /مفيش فايده بس هاخدها الشغل حتي تفك شويه بدل الخنقه دي
فاطمه/هتروح ازاي وهي مش بتتكلم حتي
اسيل وهي تطمنها/مش تقلقي الشغل مش محتاج كلام هي بتشوف الروشته وبتجيب العلاج مش اكتر ولما تحتاج للكلام هكمل بدالها
فاطمه/ربنا يحفظك يا بنتي ويبارك فيكي ويخليكم لبعض
اسيل /اللهم امين يارب بس انتي خلي بالك من نفسك
خرجت ملك لهم لتاخدها لتاخدها اسيل وتمشي
"""""""""""""
ملك /صاحبه العيون الخضراء والبشره القمحاويه والجسم الرشيق محجبه 25سنه
فاطمه/والدة ملك 46سنه
اسيل /عيون بنيه وبشره بيضاء جسمها رشيق نوعا ما 25سنه
""""""""""""""""
في الصيدليه
شخص /خدي يا بنتي شوفي ليا الدواء ده
اخدت ملك الروشته وجابت لها الدواء
الشخص/شكرا يا بنتي اتفضلي واعطت لها فلوس
ملك وهي تشاور لها بمعني مش هاخد فلوس
الشخص /بصت لاسيل بتقول اي يا بنتي مش فاهمه
اسيل /بتقولك يا حاجه حسابك وصل
الحاجه /تشكري يا بنتي ربنا يجعله في ميزان حسناتك ثم ذهبت
اسيل /ربنا يحفظك يا ملك ويجعله في ميزان حسناتك يا رب
بصت لها ملك ثم جلست علي الكرسي بدون رد
في المساء
في قصر كبير
زين /اي عملتوا اي
الشخص بخوف/حصل كل حاجه قولتنا عليها وفعلا القوات كانت مستنيانا هناك
زين بشر /الظابط ده آخ*رته علي ايدي وبص له اومال انت خايف ليه كده
الشخص /زين باشا اضر*ب نا*ر علينا وفي شخص ان*ص*اب مكنش فيه وقت عشان نروح بيه مستشفي روحنا اقرب صيدليه لانه حالته كانت صعبه وهناك لقيتها
زين باستغراب/لقيت مين
الشخص بتوتر/رانيا هانم كانت هناك
زين بغضب /انت بتستهبل يلا رانيا هانم ماتت
الشخص /والله لأ كانت هناك مش هتوه عنها بس الغريب انها مش كانت بتتكلم
زين بغضب /هبت منك علي الاخر اخفي من وشي
الشخص /يا باشا والله هي حتي شوف صورتها ليك عشان تصدق وطلع تليفونه وأعطاه لزين
زين بصدمه/هي بس ازاي رانيا ماتت وانا دا*فنها بأيدي
الشخص /يا زين باشا تؤمرنا بايه
زين /اطلع بره انت دلوقتي
زين مسك رأسه بوجع من كتر التفكير والغضب
زين لنفسه /معقوله تطلع عايشه وبتضحك عليا لا دا أنا د*فنته*ا بايدي طلع لفوق ودخل الأوضه وبص لصورتها علي الحيطه معقوله عايشه يا رانيا والله لو عايشه وضحكتي عليا ما هرحمك
ثم نادي زين علي الشخص /يا محمد
محمد/ايوه يا باشا
زين بغضب /شوفتها فين
محمد/صيدليه ****
زين /جهز العربيه
علي الجانب الآخر في الصيدليه
اسيل /يلا يا ملك الوقت أتأخر
ملك /شاورت لها بمعني يلا قفلت البنات الصيدليه ومشيوا
بعد قليل وصل زين للمكان
محمد/هنا يا زين باشا
زين /😡
""""""""""""""""
***زين الجارحي /اخطر رجل مافيا في العالم صاحب العيون السوداء والشعر الاسود والبشره البيضاء طويل القامه جسم رياضي فهو وسيم بمعني الكلمه

تعليقات
إرسال تعليق