القائمة الرئيسية

الصفحات

روايه أميره المالك البارت الرابع

 


روايأميرهه أميره المالك 

البارت الرابع💙🌈

وكانت الصدمه من حظ مالك ليري معذبه قلبه ترتدي 



اول م مالك شافها قفل دخل رقفل الباب ليتجه اليها ليقول بغضب واضح 

مالك: ممكن افهم اي اللي انت لابساه ده 

أميره ببلاهه: شكلي وحش 

مالك بنفعال: زي الزفت اطلعي علي فوق ومشفكيش لابسه كدا تاني 

: انت اي اللي دخلك وتدخل بصفتك اي 

مالك بنظره فهمتها : لو مختفتيش من قدامي دلوقتي هتندمي علي كلامك 

اميره بغضب: انت بني ادم مستفز 

لم يعطيها اهتمام ونظر الي منه : خديها فوق وعقليها 

منه: هو ياسين وفارس فين 

مالك: برا 

همس : وانت قفلت عليهم برا 

مالك: بظبط 

ليضحكو جميعا 

لتأخذ منه اميره الي غرفتها لتبدل ملابسها واتجه مالك لبفتح الباب لهم 

ليقول زين: في واحد محترم يعمل كدا 

مالك: لو راجل عيد كلامك تاني

زين بخوف : لا وعلي اي الطيب احسن 

ليدخل الجميع الي الداخل لتقول حور 

حور: اعملوا لنفسكو برستيچ بقاا 

طارق : من اللحظه دي انا عقلت والله 

حور : بطل شغل التلزيق ده بقا 

في هذه اللحظه نزلت أميره والغضب يشع من عيونها لتدخل الي المطبخ وتقول لهنيه بعض الكلام بخبث وتضحك في سرها ليتجمعوا غلي السفره الطعام وبدء بالاكل لتنظر اميره الي مالك بتحدي وابتسامه صغيره علي وجهها ليشك مالك بها ولاكن لم يبالي بالامر وبدء بالاكل ليأخذ اول ملعقه ويشع وجهه بالحمار الداكن لاحظ جميع من علي السفره ليضحكه جميعآ ليهب واقفآ واتجه مسرعآ الي الغرفه ولكن قبل ان يذهب لغرفته نظر الي أميره نظره لتفهم معناها (نظره توعد) نيهانيها نيهاااا😂😂😂

لتقول منه : يا بنت اللعيبه عملتيها ازاي 

أميره: هو لسه شاف حاجه دي البدايه😉

ادم: ما تفهمونا اي اللي حصل 

لتقول منه : معرفش حد يشوف ماله 

ليذهب الشباب الي غرفه مالك ليدقو الباب ولاكن صرخ بهم مالك: مش عاوز اشوف حد دلوقتي 

زين: طمني عليك طيب 

مالك: متقلقش انا كويس هاخد دش وهنزل 

لينزل الشباب الي الجاردن وفي الداخل كبار العائله ليجلسوا جميعاً 

منه: اطمنتو عليه 

زين: متقلقي ي قمر انت 

ليجد نفسه معلق بالهواء بسبب تلك اليد القويه لينظر اليه ليجده هو ما من غيره ليقول

ياسين بغضب مصطنع : انت مش هتتلم الا لما اضيعلك مستقبلك 

زين: علي اي ي ابو صلاح الطيب احسن 

نزل مالك ليقول : هو في اي انت علي طول بتمرمط فيه كدا 

زين: اخس عليك ي مالك بدل متدافع عن اخوك 

رعد: ما انت اللي بتجيبه لنفسك 

ادهم: تستاهل كل خير ي زينو 

لمار : محدش يجي جمب اخويا طول منا موجوده هنا 

زين: حبيبه قلب اخوكي 

لتمسكها كارمن من قفاها بضحك: هتبعيه وانا هجبلك اعضاءه بالجمله😂😂

لمار بخوف مصطنع:اعمل اللي انت عاوزه فيه ي باشا 

زين: يا بياعه يا ندله 

ليتركه ياسين : هعدهالك لأجل اخوك الكباره ده 

مالك: حبيبي

ليدخل عدي ومعه وعد وليليان لتجري ليليان علي مالك وتحتضنه وبعدها وعد لتقول

ليليان: وحشتني يا لوكي 

وعد: وانا كمان ي حبيبي 

مالك :وانتو اكتر ي روح قلب مالك 

ليتجهه بعدها الي اميره

وعد : الف سلامه عليكي ي أميره عدي حكالي علي اللي حصل انا وعد اخته 

ليليان: الف سلامه عليكي انا ليليان اختهم 

أميره : الله يسلمكم ي بنات 

عدي : عامله اي دلوقتي ي أميره 

أميره: الحمد لله ي عدي احسن شويه 

معتز: حمدالله علي سلامتك

أميره: الله يسلمك ي معتز 

فارس: اي رأيكو نلعب الشايب واللي يلبسه الشايب يعمل لكل واحد طلب 

لمار: يلا 

وافقوا جميعآ ولعبوا وانتهت المباره بهزيمه أميره 

ليضحك مالك بكل صوته الرجولي وتنظره له أميره نظره ترجي 😂😂


(داين تدان لو بعد ثانيه😂😂)

ليقول لها بضحكه شريره :انا واحده مريضه عا'لي قد صحتي😇

مالك: انا هأجل حكمي لغايه م افكر فيه 

لتقول منه بمرح: عفونا عنك لانك مريضه 

زين : ماشي كلامك ي منون

ياسين: انا قولت اي 

زين: انا بقول دلعها مش كفايه مقولتش قمر😂

ياسين :هتسكت ولا لا 

ادهم: م كفايه بقا لعبه القط والفار دي 

حور: وانا مقدرش احكم عليكي ي قلبي 

أميره:حبيبتي 

كارمن : انا هسألك بتحبيني قد اي 

أميره : حبي ليكم كلكم مبتوصفش عشان انتو عندي بعد اهلي بحبكم ومن غيركم مقدرش اعيش بجد 

معتز: كلنا😉

مالك: هتسكت ولا اسكتك بطريقتي 

أميره : طبعا كلكم عندي في مكانه واحده 

وعد: وانا وليليان

أميره: لسه متعرفتش عليكم اوي بس اكيد هيحصل وكفايه انك انت وليليان اخوات عدي 

عدي : ان شاء الله هتحبيهم اخواتي وانا عارفهم 

ادهم وهو ينظر الي وعد: طب اي مش هنتعرف 

عدي: تحب اعرفك انا بنفسى 

ادهم: وعلي اي بكرا نتعرف

ليخرج ايمن ومعه انعام : يلا ي ولاد عشان نروح 

أميره: منه هتفضل معايا 

ايمن: خلاص ي حبيبتي يلا ي فارس انت وياسين

ياسين: يلا ي حج 

ياسين: سلام ي شباب 

الجميع: سلام 

حور : وانا مش هينفع افضل لازم اروح

أميره: انت مصره تمشي مش هتفضلي معايا 

حور: م انت عارفه ماما لوحدها 

أميره: خلاص ماشي بس تيجي بكره معاهم بعد الجامعه 

حور: اكيد يلا باي 

طارق: استني انت رايحه فين 

حور :هروح 

طارق: لا بجد مكنتش سامع انا بتكلم هتمشي ازاي لوحدك 

حور: عادي يعني 

طارق: لا مش عادي يلا هوصلك في طريقي

حور: لا انا هروح لوحدي مينفعش 

طارق :اي اللي مينفعش اللي ينفع انك تروحي لوحدك فنص الليل كدا 

حور :......

طارق: يلا من غير كلام 

ليذهب طارق وحور لتجلس حور في الخلف ليقول 

طارق : انا مش السواق الخاص بتاعك اتفضلي جمبي 

حور: لا 

طارق: انت خايفه ليه مش احنا اتفقنا نكون صحاب 

حور: خلاص ماشي لتركب بجانبه ليتجه الي المنزل وكانت الصدمه هذه المره من حظ حور 

*************************

مع اصرار أميره لعدي بأن يترك وعد وليليان لكي يتعرفو علي بعض اكثر وافق وادم اصر ان عدي يبقي معهم هو الاخر ولاكن رعد وادهم ومعتز ذهبو لتقول 

ليليان: انا مش عاوزه انام خلينا في الجاردن نقعد كلنا عشان مالك واحشني وعاوزه افضل معاه 

مالك: وانا اهو لحد م تزهقي ي حبي 

وعد: انت بتخوني ي مالك ومع مين اختي 

اميره لعدي : ده انت قرطاس لب بقاا😂😂

عدي: انت فاهمه غلط خالص😂😂

وعد: انا وليليان وعدي اخوات من واحنا صغيرين متربين سوا 

مالك: ليه انت كنتي فاهمه اي😉وغمز لها

أميره: هاا ولا حاجه انا كنت بهزر عادي 

ليليان : ف تلاقيني انا وعد متعلقين بيه اوي لان من بعد م ماما وبابا الله يرحمهم ماته واحنا كنا مع بعض ومبنتفرقش غير لما سافر واهو الحمدلله رجع ومش هنسيبه تاني ابدا 

مالك: متقلقيش ي حبيبتي مش هسافر تاني 

أميره: وانا حبتكو جدا والله وانتو كدا انضميتو للتيم بتعنا 

فاطمه: واللي هو (أميره ومنه وعشق وانا ونغم وكارمن وحور ولمار وليليان ووعد وهمس) 

ليليان: احلي تيم في الدنيا 

نغم : انا مش قادره اقعد اكتر من كدا هطلع انام عشان رايحه الجامعه بكرا وانتو مش رايحين 

فاطمه: اه رايحين كلنا وهنرجع علي هنا عشان اميره 

منه: خلاص يلا كلنا نطلع 

أميره: يلا ي بنات 

************************

كان يفكر بها نعم استغرب نفسه لما فعل ذالك هل احبها ام اعجب بها ام رغبه بها ولاكنه عنف نفسه كثيرآ واصر انه سوف يعتذر منها لتدخل اليه اخته لتخرجه من تفكيره 

غرام: اي ي زومي بتفكر ف مين😉

حازم بشرود: فيها 

غرام: هيا مين 

حازم: فاطمه 

غرام: حلوه

حازم: جداا ليفيق من شروده ليكمل اي ده انت بتعملي اي هنا 

غرام: ابدآ ي زومي كنت جيا اقولك يلا عشان ناكل 

حازم: يلا 

غرام: مش هتحكيلي عنها 

حازم: لا ي طفله يلا 

************************

كانت عشق تجلس بغرفتها من وقت م رعد اتكلم معاها وهيا بتفكر في كلامه وكلام اميره وجدها معاها لتعيد التفكير في حياتها مره اخره واتخذت قرار سوف يغير حياتها كليآ 

***********************


امام بيت حور 


وصل طارق وحور كان يقف امام المنزل وينظر اليها بشر لتلاحظ حور وجوده لينقبض قلبها وتختبأ خلف ظهر طارق وممسكه في يده 

ليقول ذلك الشخص: لحقتي تلاقي غيري ي رخيصه يقبل بعيبك ولا ضحكتي عليه ولسه ميعرفش 

حين انها كلامه توجه له طارق بلكمه داميه ليكمل ضرب بسبب ما تفوه به ليقول 

طارق : حور تبقها مراتي يا ابن ال***ولو فكرت تقرب منها هيكون اخر يوم في عمرك مرات طارق المنشاوي خط احمر 

حور بخوف وانهيار: خلاص ي طارق سيبه هيموت في ايدك 

نظر طارق اليها نظره انكسار لانه ظن انها خائفه علي ذلك الخسيس ولاكنها كانت خائفه علي طارق لكي لا يتأذي بسببها 

تركه واخذها واوصلها الي باب منزلها وانتظر الي ان دخلت وخرج من دون كلمه ظل طارق امام بيتها الي الصباح لكي يطمئن عليها من ذلك المدعو عاصم لكي لا يتعرض لها مره اخري وحين حل الصباح رجع منزله واخد دش يريح جسمه للبدء بيوم شاق وذهب الي المستشفى ليباشر عمله 

**************************

في ڤيلا العمري 


في صباح يوم جديد استيقظت أميره وكانت تجلس علي السرير تتذكر ما حدث معها بالامس

Flash back 🔙 

كان ذهب الجميع الي غرفه وكانت أميره تدخل الي غرفتها وقبل ان تغلق باب غرفتها وجدت من يدخل بضحكه خبيثه لتقول له بقوه مصطنعه: انت اي اللي دخلك هنا 

مالك ببرود : رجلي 

أميره: اصدق مكنتش اعرف اطلع برا 

مالك: مش قبل الحكم

أميره: اتفضل قول وخلصني واطلع برا 

نظر لها وشاور علي وجنتيه ونظر الي شفتيها التي تشبه الكريز 😈

أميره بخجل: اطلع بره ي قليل الادب 

مالك: مش قبل ما تنفزي الحكم 

أميره: لاخر مره هقولك بالادب اطلع برا 

مالك: الله وده معناه ان بعدها هيبقا قله ادب وانا بموت فيها وغمزلها😉

أميره بعد تفكير لا يدوم لحظه غيرت ملامح وجهها لتقول برقه : خلاص انا موافقه بس غمض عينك عشان بتكسف 

مالك بغمز: غالي والطلب رخيص😉

غمض مالك عينه لتقترب منه أميره في لحظه كانت عضت وجنتيه ودفعته بيدها السليمه خارج الغرفه واغلقت الباب بالمفتاح ليقول مالك 

مالك: غلطاتك كترت والحساب قرب اوي 

أميره بضحك: تبقا بتحلم 

ليتركها ويذهب الي غرفته وخلد الي النوم 

Back 


اجتمع كبار العائله ابراهيم واحمد وشاكر وشهام ورباب ولمياء ودولت لينزل الشباب والبنات ماعدا أميره نزلت اخر واحده بسبب رجلها وقع نظر مالك عليها ليسرع اليها ويسندها الي السفره تعجب الجميع من الموقف ولاكن لم يظهرو ذلك بدء الجميع بالاكل وانتهو جميعاً وذهب ابراهيم واحمد وشاكر وشهاب ليلحق بهم الشباب الي الشركه وصل مالك وصعد الي مكتبه وقبل ان يدخل تحدث مع السكرتيره 


(هغير اسم السكرتيره ي جماعه سوري😂😂) 

مالك: هاتي ملف صفقه (M. S. C) 

سها السكرتيره بمياعه : اوامرك يا مالك بيه 

لم يعيرها مالك اهتمام ودخل المكتب 

***********************

في ڤيلا العمري 

كانت تجلس منه مع أميره بعد ان قررت عدم الذهاب للكليه ويتحدثون عن المواد وتراجع الي اميره 

لتدخل عليهم رباب ولمياء 

رباب: بتعملو اي ي حبايبي 

أميره: بنذاكر ي روبي ي قمر منه بتراجعلي الاسبوع اللي محضرتهوش

لمياء : ربنا ينجحكو ي قلبي ونفرح بيكو 

منه واميره: يارب يا طنط

لمياء: اي طنط دي هو انا مش زي رباب ولا اي 

أميره: اكيد طبعا 

لميا: خلاص يبقا ماما مش طنط 

منه : حاضر ي ماما 

لمياء: ايوه كدا 

ليتركوهم ويذهبو الي الاسفل مع دولت 

لتأتي عشق الي أميره 

عشق: ممكن ادخل 

منه: ادخلي ي عشق زي بيتك 

عشق بأبتسامه: شكرا ي ام لسان طويل 

أميره: تعالي ي حبيبتي 

عشق :كنت عاوزه اقعد معاكي شويه 

منه: طب اي امشي انا 

عشق : انت هبله اكيد لا انا بس بقول اني هقعد معاكو 

أميره: متسبنيش عاوزاكي تلزقي فيا تمام 

عشق : مش هسيبك ابدآ وانتي متسبنيش ي أميره 

أميره: عمري م هسيبك ي بت انت اختي مش همس 😂😂

منه : لو كانت هنا وسمعتك كانت نفختك اكتر م انت منفوخه😂😂

أميره: علي رأيك 

ليضحكو سويآ نعم بعد فتره كبيره اجتمعو من تاني وضحكو من قلبهم عشان عمرهم م كانو متفرقين بس رجعت ضحكتهم تاني من القلب 

********************

في الجامعه 

تركت نغم البنات لتذهب وتشتري الكتب كانت نغم ترتدي



ليقول شخص: دي شكلها جديده تعالي نشوفها 

الشخص الاخر: يلاا دي عليها جسم 

كان يسمعهم وينظر اليها 

الشخص: اي ي قمر مش محتاجه مساعده 

لتتركهم نغم وتبتعد عنهم دون رد 

الشخص الاخر يلحق بقا: مش بنكلم يبقا تردي ويمسكها من يدهاا 

نغم: انت حيوان ازاي تمسك ايدي 

الشخص الاول: ولسه هتشوفي هنعمل اي ليمسكها من اليد الاخره ويشدها 

ليهجم ذلك الشخص الذي استمع اليهم ويضرب كليهما ويقول علي مكتب العميد حالا انت وهو 

ليقول لها 

حمزه: انت كويسه 

نغم: اه تمام شكرا ليك 

حمزه: العفو لو اي حد مكاني كان عمل كدا 

نغم : شكرا

حمزه: دكتر حمزه الدالي معيد في الجامعه ويسلم عليها 

لتقول نغم : انا نغم العمري 

حمزه : تشوفت بمعرفتك 

نغم: ليا الشرف ي دكتور 

حمزه: طب يلا عشان نروح لمكتب العميد 

نغم: بس انا معملتش حاجه

حمزه :منا عارف يلا 

ليذهبو سويآ الي العميد ويأخذ الشبان فصل نهائي وتشكره نغم مره ثانيه وتذهب الي اصدقائها 

************************

في النادي

كانت تجري لتخرج ما بداخلها وبعد ذلك ذهبت الي الكاڤيتريا وطلبت قهوه ليجلس بجانبه ويقول 

حازم:ممكن نتكلم شويه 

فاطمه: عارف لو قربت مني تاني هيكون اخر يوم في عمرك اتفضل امشي 

حازم: اللي حصل كان غصب عني سامحيني انا ضعفت مكنش في نيتي اعمل كدا 

فاطمه: اللي حصل ده انا مرضتش اقول لحد عليه عشان متتفضحش وتترفد من المستشفي ف ابعد عني عشان متخسرش سمعتك 

حازم: انا اول لما شوفتك اعجبت بيكي واتشديت ليكي ومحستش بنفسي غير وانا بقرب منك وحصل اللي حصل بس انا والله مكنش قصدي 

فاطمه: انت تنسي اللي خصل وتبعد عني وانا مش هقول لحد 

حازم : انا فعلا هنسي وانت هتنسي كل حاجه ونفتح صفحه جديده 

فاطمه: لا وتبعد عني خالص 

حازم: انا بجد اسف لو سمحتي اديني فرصه ونفتح صفحه جديده ونعرف بعض اكتر 

فاطمه: مش هعرف اثق فيك 

حازم: سامحيني وانسي اللي حصل واديني فرصه وانت هتثقي فيا 

فاطمه: سبني افكر 

حازم: خلاص هسيبك وده رقمي لما تفكري كلميني 

وذهب الي خارج النادي وهيا ظلت تفكر بما حدث لها منذ عودتها واول مره قابلت فيها حازم 

********************

في ڤيلا العمري وصل ابراهيم واحمد وشهاب وشاكر لتسأل رباب علي الشباب وفي نفس اللحظه دخل الشباب 

زين : مين بيسأل علي زين زين اهو ي قمري 

رباب : يا واد ي بكاش 

زين: الله مش بقول الحقيقه اطلقي انت بس من ابو حميد وانا هكون العريس ي قمر 

احمد: اطلع فوق ي حيوان 

زين: طب اخلع انا 

مالك: عامله اي ي روبي 

احمد بغيره : في اي ي واد انت وهو انت هتتفقو عليا ولا اي م تشوف ابنك ي شهاب

رباب : في اي ي احمد دول ولادي لتوجه كلامها لمالك 

الحمدلله ي حبيبي انت عامل اي ف ي الشغل 

مالك: زي م انت شايفه ي حبيبتي 

رباب ولمياء : ربنا يقويكو ونفرح بيكو بقاا 

مالك :يارب ي قمرات 

ليكمل مالك : امال فين البنات 

رباب: في الجاردن ي حبيبي 

ذهب مالك اليهم 

مالك: ممكن تسبونا لوحدنا شويه 

منه: انا مشيت اصلا من بدري وذهبت مسرعه الي الداخل 

لتقول أميره بياعه وندله بصحيح وبصت لعشق 

أميره: اكيد مش هتسبيني 

عشق : غصب عني ي حب وجريت ورا منه 

أميره: اندال 

مالك بجديه : نتكلم جد شويه 

أميره :اتفضل

مالك: احنا قربنا نوصل ل(الذئب)

أميره بفرحه: طب ده كويس جدا 

مالك: طبعآ بس لازم نوصل ليه عن طريق ياسين عشان هو مشي الامر قانوني 

أميره: خلاص انا هكلم ياسين وفارس يجولنا انهارده ونقعد نتكلم سوا 

مالك: تمام وانا هكلم الشباب عشان لازم يكونو معايا وعارفين اللي حصل 

أميره: ماشي 

أميره: ممكن تساعدني ادخل جوه عشان منه دخلت 

مالك: مقابل اي 

أميره: من غير مقابل ي سافل 

مالك: انت لسه مشوفتيش سفاله لحد دلوقتي ف لو حابه تشوفيها معنديش مانع😉😂

ليضحكو الاتنين ويساعدها علي الدخول ليأتي الجميع ويتغدو ويطلع الشباب الجاردن ويتحدثون 

ياسين: بعد اللي عرفناه ده احنا قربنا جداا نقبض عليه بس هو مختفي ف هناخد وقت شويه 

عدي: لو هيكون اخر يوم في عمري م هسيبه اللي يفكر يهدد مالك يكون يكتب شهاده وفاته بأيده 

معتز : انا مش هعاتبك اني لسه عارف دلوقتي بس هنتكلم بعدين بس ورحمه ابويا م هرحمه 

رعد: وبما اني اعرف كل حاجه من الاول ف انا ظبط طقم حراسه كامل قدام الڤيلا والشركه وكام بودي جارد مع البنات في اي وقت يخرجو يبقا معاهم واظن كلامي مسموع 

ادهم: مفيش اي بنت تخرج من غير اي بودي جارد ده للامان محدش عارف هو بيفكر ازاي 

زين: اي واحده يحصلها حاجه تكلمنا فورآ

فارس : لو شاكين في اي حركه اي تصرف من اي حد تكلمونا 

مالك: خلاص خلصتو الكلام واضح وانا هخلص الڤيلا بتعتنا وكلكم هتيجو عندي مش هقبل اني اخسر حد منكم وعد وليليان وادهم ومعتز ورعد وعدي الكلام خلص 

ادم : عيب تبقي ف بيتي وتقول كدا الڤيلا كبيره وكلكم هتفضلو هنا 

ياسين: ده الحل الافضل ان كلنا نفضل في مكان واحد عشان هو مش خيسب اي حد كتهديد فاهمني 

طارق : وانا بصفتي دكتور اي جرح انا هعالجه😂😂😂

زين: مهزق 

طارق: زين عيب احنا اهل متقولش كداا😂😂

وهناا دخل شخص غير متوقع وكانت صدمتهم اكبر مما تخيلو 


يا جماعه احب اعرفكم اني لسه بدرس وامتحاناتي قريب يوم27 ومرضتش اوقف الروايه عشان مش هينفع بس بنزل يومين في الاسبوع اللي هو السبت والاربع ده بس لحد م اخلص امتحاناتي وهنزل كل يوم اتمني تفهموني وتكون الروايه عجبتكم 💙🌈


وصلنا لفقره الاسأله😂😂

1)يا تري مين الشخص اللي دخل عليهم وليه اتصدمو 

2) فاطمه هتدي فرصه لحازم وتثق فيه 

3) عشق هتوافق ان هي ورعد يدخل حياتها واي القرار اللي خدته وهل القرار ليه علاقه برعد ولا لا 

4)فارس لسه مردش علي كلام همس ليه وليه محاولوش يتكلمو سوا من ساعه م اعترفت بحبها ليه 

5) طارق وحور ليه لسه متكلموش او هيا محاولتش توضح اللي حصل 

6) مرجع للبارت الاول ليه لما ادم سأل لمار مين اكتر حد بتحبيه بعد اهلك قالت ودي فيها كلام طارق ليه مالك وزين معملوش اي رد فعل علي كلامها

7)نغم وحمزه هل هيتقابله تاني ولا لا 

8)كارمن مش هتعمل اي حاجه عشان تقرب من ياسين و يحبها 

9)غرام هيبقا ليها دور في الروايه ولا هتبقي مجرد سكرتيره 


لما ياسين كل شويه يضرب زين ويمسكه من قفاه 

البيت كله : يا عم متتكلمش تاني😂😂



فاطمه : عارف لو قربت مني تاني هيكون اخر يوم ف عمرك 

احنا: ازاي 

فاطمه: كداا😂😂



لما مالك قال ل أميره اساعدك مقابل اي 

احنا :😂😂😂



تدري شو اللي جاهرني وحارج جلبي اني الدكاتره بتوعي كلهم 90 سنه 😤😂😂 ونغم ربنا يرزقها بمعيد زي القمر زي حمزه😂😂



أميره : انت اي اللي دخلك هنا 

مالك: رجلي 😂



كلهم هيتجمعو ف مكان واحد 

رعد عشان هيعرف يكلمها 

وادهم هيتعرف علي وعد😂😂😂 



انا مش قادره اشوف سها السكرتيره غير كداا😂😂😂


نزلت الرابع قبل المعاد اهو التفاعل بقا والبارت الخامس يوم السبت  ان شاء الله 💜💜

تعليقات

التنقل السريع
    close