القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر الاخبار

رواية مغتصبي اللعين الجزء السابع و الثلاثون والثامن والثلاثون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية مغتصبي اللعين الجزء السابع و الثلاثون والثامن والثلاثون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية مغتصبي اللعين الجزء السابع و الثلاثون والثامن والثلاثون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

هنا سمع ايااس ملك بتكلم حد 

طيب اقفل انت دلووقت 

ايااس :ملك انتي بتكلمي مين 

ملك اتخضت لانه جه فجاءه ووقع التلفون من ايدها 

ملك ارتبكت :ب بك بكلم ماما 

ايااس خد الموبايل عن الارض وباستشفاف 

كنتي بتكلمي قدر صح 

ملك هزت راسها بلا 

اياس مسكها من دراعها وعلا صووته :ملك اتكلمي قدر ساابت بيتها وزين هيتجنن 

ملك نزعت ايدها منه وبغضب :يستااهل كل الي تعمله في واحد عااقل يقوول لمراته الواد الي ببطنك ابن مين دا مجنون لا يمكن يكون طبيعي 

اياس حااول يهدا مش وقت الكلام دا دلووقت هي قالتلك هي فين 

ملك بارتبااك :ما قالتليش انت جيت فجاءه ومكملتش كلامها 

اياس بص على موبايلها الرقم الي كان مكلم ملك برايفت 

ايااس بغضب :ملك اتكلمي انا متأكد انك تعرفي هي فين 

ملك :لا انا معرفش هي فين 

اياااس وهو بيجز على سناانه :واللهي لو عررفت انك تعررفي لتشووفي اياام اسود من قرن الخرووب 

ملك حااولت تبان طبيعيه 

اياس كلم زين وقااله كل الي حصل 

زين :ايااس انا متاكد مراتك تعرف قدر فين حاول تعرف منها باي طريقه 

اياس :طيب ماااشي سلام 

زين راح لاهلها فتحله قاادر 

طبعا العلاقه بين زين وقاادر رسميه باضيق الحدود بيتكلموا 

قادر :اهلا يا زين 

دخل زين 

فريده :جيبوولي بنتي عاايزه قدر ارجووكم 

كريم :اهلا يا بني اتفضل 

زين :وبعدين هنفضل كده مش عاارفين هي فين وبص على كريم في ست عاقله ومتربيه تسيب بيت جوزها كده 

كريم نزل رااسه الارض 

رسل مسكت ايد زين :اهدى يا زين اكييد عندها اسباابها 

قاادر ادايق من كلام زين :تقدر تقوولي يا زين انت قولتلها ايه لحد ما ساابت البيت لان دي شقي وانا اعرفها اكتر من نفسي قدر ما تعووفش وتسيب كل حااجه وخصووصا اذا كانت بتحبك الا تكوون جرحتها جااامد جدا فأيه الي حصل 

زين اتعصب لانه عاارف كلام قاادر صحيح :انا مقولتلهاااش حاااجه انا كان من حقي اعرف انا الشك كان هيااكلني 

قااادر :انت قولتلها ايه 

زين قاللهم كل حااجه 

كريم :طلقها يا زين 

الكل اتصدم من كلمة كريم 

زين :انت بتقوول ايه يا عمي مستحيل انا ما اقدرش اعيش من غيرها 

فريده وقاادر فضلوا سااكتين 

كريم :قدر مستحيل تستحمل دا على كراامتها يمكن لو ما كنتش بتحبك كانت عدتلك كلامك دا لكن انا شفت حبك بااين جوا عنيها على شان كدا اديها حريتها وطلقها يمكن لو طلقتها ترجع 

زين مسك دمااغه بايديه :مستحيل مستحيل انا مقدرش 

وبغضب انا هدور عليها هقلب عليها البلد وهجيبها يعني هجيبها 

جه يخرج لقي بوشه سليم ومراد 

مشي بدوون ما يسلم 

سليم :ماله دا 

قاادر اتنهد :معااه حق مرااته غايبه ومش عارف هي فين بغض النظر عن الي حصل بينهم لكن غلط تسيب بيتها 

رسل كاانت معجبه بتفكيير قاادر وانه حااسس بزين لانه جرب موقف زين قبل لمى رسل اختفت 

مرااد :يستااهل كل الي يحصله لكن احنا على شان نطمن لازم نعرف قدر فين 

قادر سابهم ودخل ورسل دخلت وراه 

قاادر كان بااص من الشباك 

رسل حضنته من ظهره 

قاادر ما ادااش رد فعل

ولف عليها 

رسل بااصه في عنيه باعجاب واضح 

قاادر اتخلى عن البروود الي متقمصه من ناحيتها ومسكها من وسطها وقربها ليه وحشتيني 

رسل بخجل وانت كمااان 

قاادر قررب وخد شفاايفها بقبله مسكره 

رسل كانت هتقطع النفس حااولت تبعده 

قاادر وهو بااص في عنيها :بحبك 

رسل بدمووع :يعني انت مش زعلان مني 

قاادر استغررب :وانا هزعل منك ليه 

رسل حضنته :انا خفت تاخدني بذنب قدر 

قاادر حس بخووفها وحضنها بشده متخاافيش يا حبيبتي الي حصل زماان مستحيل يتكرر الي عملته كااان غلط ومسك وشها بايديه 

انتي مرااتي يا قدر وام ابني يعني انا وانتي حااجه واخوكي ومراته حااجه 

بس انتي اوعي تبعدي عني مره تااانيه 

رسل حااولت تصدق كلامه وشاافت دا في عنيه 

قااادر جه يقرب عليها مره تاانيه 

رسل بعدته :قاادر اهلك برا 

قااادر حااول يضبط نفسه وبهمس قربلها 

انا هحاااول باسررع وقت اخد بيت لينا لووحدنا عشاان متقوليش اهلك اهلك 

رسل ضحكت بدلع 

قااادر بغيظ :ياا رب صبررني بس 

وخرج من الاوضه 

قادر حااول يهدي نفسه ومرااد حس عليه 

مراد غمز قاادر ايه يا قاادر انت نمت ولا ايه 

قاادر ضحك :اخرس انت 

عند زين عدا اساابيع وهو بيدوور على قدر ومخلاش مكان ما دور فيه عليها وراقب كل الي يعرفها وبرضه ملهاااش اثر 

فريده كانت حزينه قووي على بنتها وقاادر حااجه جواه مدايقااه 

ايااس وملك العلاقه بتتحسن ما بينهم 

اشررف خطب البنت الي اعجب فيها ونسي قدر تمااما 

.....................

ااااااااااااااه 

قااادر قااام مفزووع :رسل مالك فيكي ايه 

رسل :انا باين عليا بوولد 

قاادر اتنهد :رسل متأكده مش نروح وكالعاده يطلع الواد بيتحرك بس 

رسل بصراااخ :بقوولك الحقني بولد 

اااااه 

هنا دخلت فريده 

مالك يا بنتي 

موجوووعه يا طنط موجووعه قوووي 

فريده :قااادر انزل شغل العربيه على ما اجهز مراتك 

قاادر سااق بسررعه وصلوا وحملها ودخل 

اسعاااف بسرعه 

الممرضه في ايه 

قاادر بغضب :حاالة ولاده زي منتي شاايفه 

دخلووها بسررعه كشف عليها الدكتور وخرج 

المدام عاايزه عمليه بسررعه 

قااادر بخووف :عمليه ليه هي امورها طبيعيه ليه عمليه 

الدكتور :نبض القلب عندها ضعيف جدا لازم نلحقها 

الدكتوور دخل اوووضة العمليااات وقااادر خاايف قووي ومامته وباباه بيهدووه 

كريم ضررب على رامز وخبره انه رسل بتوولد 

جم على المشفى 

اشررف حط ايده على كتف قاادر :متخاافش هيقوموا بالسلامه انشاء الله 

رامز كان خاايف قووي ورحااب بتدعي 

زين رووح البيت متأخر سكرران كالعاده من لمى اختفت قدر وهو بيدور عليها ولمى فقد الامل انه يلاقيها وهو مهمل نفسه وما بينامش تقريبا بيروح الجاامعه للشركه للبار وبيرجع وش الفجر 

نااام زين ومحسش ان مفيش حد في البيت 

عند رسل 

خرج الدكتوور 

جري عليه قااادر :طمني يا دكتوور ارجووك 

حمدلله على سلامت المدااام 

هنا خرجت الممرضه وبايديها ولدين 

قاادر اتصدم 

الممرضه :مبرووك يا فندم جااك تووم ولاد 

قاادر سجد من فررحته 

رحااب شاالت بيبي وفريده بيبي 

كريم حضن ابنه مباارك يا ابني انشاء الله يكونوا من البارين الصاالحين 

رامز بااركلهم 

واشررف حضن قااادر :مبرووك يا ابو الولاد 

قاادر الفررحه مش سيعاااه 

فريده خد يا بني شيل ابنك 

قاادر شااالهم بخووف واذن في ودانهم الاتنين 

قاادر :ينفع نشووف رسل دلوووقت 

الدكتور :شويا على ما البنج يرووح وندخلها اوضه عااديه 

.............ٌ      

عند زين فاااق الصبح خد شاااور ولبس ونزل تحت كان القصر هاادي مفيهوووش حس ابدا 

نده على ام محمد 

ام محمد :اتفضل يا بني احضرلك الفطار 

زين :لا شكرا لكن ليه القصر هادي كدا 

ام محمد :عقبال عندك يا بني اصل رسل اختك ولدت وجاابت تووم ولاد 

زين اتبسط :ايه دا بجد وهما فين دلووقت 

ام محمد :في المستشفى 

زين ضرب على اشرف وقااله هما فين 

عند رسل 

فاااقت واول ما فااقت شاافت قاادر بوشها باااس رااسها 

حمدلله على سلامتك يا رووح قلبي 

رسل بابتساامه :ولادي ازيهم 

قاادر رفع حااجب :يعني كنتي تعرفي انهم تووم 

رسل هزتله برااسها وبحب :كنت عاايزا اعملهاالك مفاجاءه 

قاادر :بااس ايدها احلى مفاااجاءه حصلتلي في حياااتي الف حمد وشكر ليك ياا رب 

رسل :بحبك بحبك قووي 

هنا دخل اشرف 

اشرف :ايه اجمدي يا بت لو ما كنتيش مش قاادره تتكلمي كنتي عملتي فينا ايه 

رسل ضحكت على منااغشته 

اشررف :عياالك حلووين قووي 

رسل :ارجووك يا قاادر عايزه اشووفهم 

قاادر :ممنووع يا حبيبتي دلووقت لانهم في الخداج لكن شوويا وهاخدك ليهم 

دخل اهاليهم وبااركولهم 

وهما بيضحكوا دخل زين الي حااول يبان طبيعي 

زين دخل وسلم وبااس رااس رسل مبرووك يا حبيبتي يتربوا في عزكم ودلالكم 

وسلم على قاادر :مبرروك يتربوا في عزك 

قاادر :الله يباارك فيك 

فريده بدوون قصد :الولاااد نسخه عن قدر تقووول رسل ما اتوحمتش غير على وشها 

زين كان ماااسك ايده وشاد عليها بغضب مش ظااهر 

قاادر حس فيه :ليه قدر يعني منا وهي شق واااحد ههههههه

رسل :الاتنين احلى من بعض لكن جووزي حبيبي احلى 

فريده :يا حبيبتي يا قدر لو تعررف ان قاادر جااه ولدين هتفررح قد ايه يا ميين يقوولي طريقك 

زين اتعصب واستأذن وخرج 

كريم بغضب :فريده في ايه يعني مش شاايفه حاالة جووزها عاامله ايه من لمى عررف اننها بريئه من كلام محمد 

اشرف استغررب وهو عرف ازااي 

كريم اتنهد حبيت اثبتله انه مقربش منها خدته ورحت السجن ومحمد اصلا كاان متندم على الي عمله وقاال كل حااجه لزين 

رامز :وانا اقووول زين من فترره متغيير قووي كده ليه 

............................

في مكاان اخر بعيد نسبيا 

مجهوول :عندي ليكي مفااجاءه 

قدر قاامت ارجووك فرحني في ايه 

مجهوول :قاادر مرااته خلفت وجاابت تووم ولاد سمااهم كرم وكريم 

قدر :يا حبيبي ياا قاادر وحشني قوووي هيكوون مبسووط اووي داووقت 

مجهوول :وجووزك كان في المشفى كمان جه اطمن عليهم وبااركلهم 

قدر لمعت عنيها بحب :بجد كان عاامل ازاي اتغير كان زعلان معقوول فااقدني 

مجهوول :صرااحه انا الاول ما كنتش مصدق انه بيحبك لكن بعد الي شفته الراجل ادمر على غياابك واصرااره انه ما يطلقكيش خلاني اطمن 

قدر بدمووع :لكن دا جرحني اووي اووي وجرحه معلم له اثر لا يمكن يمحي بسهوله وبصت على بطنها انا هربي ابني لووحدي

..................................

عدت سنة كاااامله من بعد ولادة رسل وزين ما يعرفش حااجه ولسى بيدوور لكن بدوون ما حد يااخد بااله 

رسل وقاادر بيربوا ولادهم بحب وقدر احياانا بتبعت رسائل لقاادر تطمنه عنها 

عند اياااس 

كان حااس ان ملك بقاالها فتره غريبه قووي ومتغييره 

ايااس :ملك انا حااسس ان بقاالك فتره متغيره فيكي ايه 

ملك :مش عاارفه يا ايااس معدتي وجعااني وكرهاانه الاكل وجسمي تعباان 

ايااس :طيب متيجي نروح المشفى نشووف فيكي ايه 

ملك :انشاء الله 

ايااس :طيب قوومي البسي دلووقت 

ملك كانت حااسه بحااجه وعايزه تتاكد وتعملها مفاجاءه لاياس 

لا يا حبيبي خليها بعدين 

ملك :انت مش هترووح الشركه النهاارده 

ايااس باستغراب :ليه مش عايزااني افضل عندك 

ملك بتوتر :لا بس انا 

اياس حس ان في حااجه :ملك انتي متأكده انك متعرفيش مكاان قدر انا زعلان على زين قووي 

ملك اتنهدت :واللهي ما اعررف من لمى كلمتني قبل سنه ونص تقريبا واللهي ما اعرف عنها حاااجه 

ايااس حضنها لمى حس بحزنها على صااحبتها 

خرج اياااس راح الشركه كان زين موجود 

ازييك يا زين 

زين :زي منتا شايف 

ايااس :وبعداهالك يا صااحبي هتفضل كده لامتى 

زين :لغاااية ما الاقيها واعرف الكلمه الي قوولتها تستااهل كل البعد والجفاا دا 

ايااس :متزعلش يا زين لكن كلمتك صعبه اوووي على اي ست 

زين بصله واتنهد :انت بتتكلم كدا لانك ما اتحطتش بنفس الموقف الي انا اتحطيت فيه

ايااس :ربنا يعتررك فيها عن قرريب 

زين بشروود :قريب قريييب قووي انشاء الله بس اتأكد من الي في باالي 

.................................

عند ملك 

بعد ما خرج ايااس لبست وراحت للدكتوره النسائيه 

وتاكدت من شكوكها انها حااامل 

روحت البيت وعملت جو روماانسي ولبست قميص نووم احمر مفتووح من الظهر 

دخل اياااس البيت وافتكر ان ملك ناايمه لان البيت معتم 

دخل اووصته واتفاجى بالحووريه الي واقفه قدااامه 

قرب اياااس منها ومسكها من وسطها وقربها عليه 

ايه الهنا الي انا في دا 

ملك بدلع مسكته من قميصه وحشتني قووي 

ايااس بااسها بلفه وحب ونزل لرقبتها والرغبه عاميااه 

ملك حااولت تبعده ولفت ايديها على رقبته وبصت في عنيه 

انااا حااامل 

ايااس كان عقرب قررصه بعد عنها وهو مصدووم 

ايااس :انتي بتقوولي ايه 

ملك بدلع قربت عليه مره تانيه :بقوولك حاامل انا حاامل اخيرا هيجيني بيبي منك انت من حبيبي وروح قلبي 

ايااس كان مصدووم ومش عاارف يعمل ايه مكنش مستعد لبيبي دلووقت 

ملك بصتله :اياس انت مش مبسوووط 

ايااس بغمموض :احنا متفقنااش على ولاد 

ما بينا ؟؟؟؟؟؟؟

الجزء الثامن و الثلاثون 🔥

          

ملك بدلع قربت عليه مره تانيه :بقوولك حاامل انا حاامل اخيرا هيجيني بيبي منك انت من حبيبي وروح قلبي 

ايااس كان مصدووم ومش عاارف يعمل ايه مكنش مستعد لبيبي دلووقت 

ملك بصتله :اياس انت مش مبسوووط 

ايااس بغمموض :احنا متفقنااش على ولاد 

ما بينا  

ملك بعدت عنه بصدمه :يعني ايه 

ايااس ببرود :يعني انا مش جااهز لبيبي دلووقت العمر قداامنا لكن دلووقت لسى بدري 

ملك بدمووع :يعني انت مش عاايز ولاد مني 

اياااس :مش بالزبط 

ملك عقلها مش مصدق هو بيقوول ايه وحااولت تستجمع شجااعتها ومتضعفش قدااامه ومسحت دمووعها :يعني انا مش فااهمه دلووقت حصل حمل نعمل ايه 

اياااس :ملك افهميني ومتزعليش من كلامي انا كنت واضح معااكي من البداايه وفهمتك كل حااجه عن جواززنا 

ملك مصدوومه من كلامه وكان دمووعها حاابه تنكر شجااعتها قداامه وبتنزل من جرحه ليها 

ملك :يعني انت كل دا بتضحك عليا وما حبتنيش زي ما كنت بتقووولي 

ايااس مسك وشها ومسح دمووعها :لا يا ملك انا بكنلك مشااعر جميله لكن 

ملك نزعت ايديه عنها وبصت في عنيه :لكن ايه لكن ايه يا ايااس انا اقوولك لكن ايه انت قوولت بنت جميله ومتعلمه وواجهه اجتمااعيه كويسه مش غلط امثل عليها الحب وانام معااها واتبسط لكن اجيب ولاد منها لا مش كده مش هو دا تفكيرك 

اياااس اتنهد :لا مش كده يا ملك انا بجد بحبك لكن مش مستعد يجيني ولاد دلووقت 

ملك :يعني عاايزني انزله مش كده 

ايااس مسك دمااغه بين ايديه :مش عارف مش عاررف انا عايز وقت على ما اتقبل المووضوع 

ملك وهي حااطه ايديها على بطنها كأنها بتحمي ابنها من اي حااجه 

ابني مش هنزله ولا هعمل حاااجه تأذيه حتى لو اطريت اختار بينك وبينه هختاار ابني لاني عمري ما هغضب ربنا على شان حضرتك مش مستعد كان لازم تحسب حسااب اليووم دا مش تناام وتتبسط وفي الاخر تقوول مش عاايز عياال 

ايااس بغموض يعني لو خيرتك ما بنا هتختااريه هو 

ملك :انا مش هسيبلك فرصه تديني الخياار بينك وبينه انا هرووح لبيت باابا ولمى تقرر ابقى قوولي قرارك 

جت ملك تمشي من جنبه مسك درااعها انتي رايحه فين مفيش خرووج 

ملك نزعت ايدها :مبقتش فاارقه تأمر ولا تنهي انت كسرتني 

ومسكت موبايلها وطلبت باباها تحت نظرات ايااس 

الوووو ازيك يا بابا 

اهلا يا بنتي في حااجه مش عوايدك ترنيلي متأخر كده 

بابا انا عايزاك تجيني دلووقت ضرووري 

باباها خااف عليها قووي في ايه يا بنتي خوفتيني 

ملك وهي بااصه في عنين ايااس :حااجه كبيره يا بابا تعالا دلووقت 

مساافة السكه وجي 

ايااس :انتي نااويه على ايه 

ملك وهي بتلبس هدوومها هصلح وضع كاان غلط من البدايه 

اياس قرب عليها :ملك اعقلي كل دا على شان عيل هتخربي بيتنا على سان تفهاات 

ملك ضحكت بمسخره :ههه تفهااات بما انه تفهاات فمن البدايه مكنتش لازم تتجوز واحده تافهه بدور ورا تفهات 

ملك بصت في عنيه :طلقني يا ايااس 

اياس بغضب :انتي بتقوولي ايه 

هنا ضرب جرس الباب نزلت ملك جري على باباها 

فتحتله الباب واترمت في حضنه 

سيد :في ايه يا بنتي خووفتيني 

ملك :انا تعبت يا بابا تعبت قووي 

نزل اياس وسلم على عمه ببرود 

سيد :في ايه يا بني 

ايااس :المووضوع مش مستااهل يا عمي الاوفر الي بنتك عملته دا 

ملك بغضب :انت ازاي بتتكلم كدا للدرجادي انا مش فاارقه معااك 

سيد بغضب :ما تتكلموا في ايه 

ملك قصت على باباها كل حااجه حصلت من بداية كذبه لمى اتجوزها لغااية دلووقت 

سيد كان بااص لايااس كانه بيقوول قول ان الكلام الي بتقووله ملك كذب 

ايااس خجل من نفسه وبص للارض لان الراجل الي قداامه دايما كان بيعامله باحترام وماخد صفه ضد ملك 

سيد بنظرات غير مفهوومه :ملك اطلعي فووق عاايز اتكلم مع جووزك 

ملك امتثلت لكلام باباها وطلعت اوضتها 

سيد بص لايااس :ليه تعمل كدا يا بني وليه ملك بالذات 

ايالس اتنهد :عمي انا عاارف اني غلطاان مش هكدب عليك واقوولك اني كنت بحبها واعجبت فيها والكلام الي قولتهولك زمااان انا كنت واخد الموضوع تحدي لكن لمى عرفتها غيرتلي حيااتي وحبيتها 

سيد بتفهم :والي يحب حد يحب يجيب منه قطعه من قلبه انت ليه مش عاايز منها ولاد 

ايااس اتنهد :عمي افهمني انا مقوولتش حاااجه ومقوولتش اني مش عاايز منها هي بالذات زي ما فهمت ومقولتش نزليه دا كله استنتاااج منها انا كل الي قوولته عاايز وقت اتقبل وجوود بيبي دلووقت ولمى قالتلي لو هختار هختار ابني 

انا اتصدمت منها لانها حللت واستنتجت كل دا من كلمه انا قولتها اننا متفقناش على ولاد بينا دلووقت 

سيد :انا عاارف بنتي على شان كده حبيت اتكلم معااك كلمتك متفقناش على ولاد بينا متعنيش غير حاجه وحده بس انك مش عايز تخلف ودا يقهر ويدايق اي ست متكنش ظالم يا بني متخلنيش اندم اني اديتك الامان وجووزتك حته من قلبي الولاد دول احلى حااجه في الدنيا دي 

ربنا سبحاانه قال في كتابه (المال والبنون زينة الحيااة الدنيا )

سيد: انت دلووقت رااجل ومسؤول عن بيتك ومراتك عايزك تااخد بالك منها وتحتويها وانسى اني عمك عايزك تعتبرني والدك واي حااجه تدايقك حتى لو بنتي تيجي تقوولي 

هنا سيد نده على ملك 

ملك نزلت وفي ايدها شنطت هدوومها 

ايااس ضحك وكتم ضحكته وحط ايده في جيبه (ايوووه اضحكوا 😂)

ملك كانت متوقعه ان باباها هيقولها امشي معاايا 

ملك :انا جااهزه يا بابا 

سيد :جااهزه ليه 

ملك :ارووح معااك مش انت قولتلي اطلعي 

سيد كان عاايز يضحك على شكلها وايالس كان هيفطس من الصحك 

سيد مسك بنته من ايدها :اهدي يا بابا وافهمي جووزك هو مقالش لا تنزليه ولا انه مش عايزه هو بس مش جااهز لبيبي وانتي لازم تحتويه وتفهميه مش تطلعي جنااانك عليه 

ملك بصت لباباها بصدمه وبعدين بصت لاياااس الي غمزها وهو بيضحك 

ملك بغيظ :بابا هو ازاي بيقدر ياااكل عقلك كده انا حاااسه انه سااحرلك 

سيد ضحك من قلبه عليها :انا هرووح دلووقت وابقوا طمنووني عليكوا وتعالوا اتغدوا عندنا بكره 

اياس طنش ملك وسلم على حمااه وقااله هنشوووف شرفت يا عمي 

ايااس قررب على ملك وببرود ايييه هديتي خلصتي جناانك ولا لسى 

ملك كانت لسى مصدوومه 

انت ازااي بتقدر تضحك على بابا وتاكل عقله كده 

اياااس قرب عليها وشدها من وسطها وملك بااصه في عنيه وباااسها بلهفه وهي بتلقائيه لفت ايديها على رقبته 

اياااس بعد عنها وضحك وهو مااسكها من وسطها 

زي مااا ضحكت عليكي دلووقت 

ملك عررفت قصده وخبطت رجلها بالارض زي الاطفال وجريت للاوضه 

ايااس بصووت عاالي :اهدي شوويه يا حبيبتي بلاش تفرقعي 

وضحك برجووله 

جه يطلع لها ضرب موبايله 

اهلا يا زين ازيك 

تمام انت فين 

في البيت ليه 

تقدر تجبلي مكان سكن مراد ابن عم قدر الي قاال مره انه اخووها في الرضاعه فااكره 

ايااس :ايووه ليه بس 

زين بشروود :شاكك في حااجه كده 

اياس :اوعى تقوول انها يمكن تكوون عنده 

زين :ايااس انا كنت متابع عماادة شؤون الطلبه لاني متأكد ان قدر هتيجي تكمل اجراءات التخرج لكن من اسبووع كده شفت مراد في الجاامعه ومخدتش في الموضوع لكن امباارح الصبح وانا رايح مكتبي كان عند عمادة شؤون الطلبه فاكيد في حاجه 

ايااس :يمكن الصبح هيكوون عندك كل حااجه عنه 

زين :تعبتك معاايا يا صااحبي 

على ايه انت اخوويا يا زين 

اياس طلع لملك الي بدلت هدومها وجت تناام ايااس حضنها من ظهرها وبهمس 

بحبك يا ملاااكي وبااسها في رقبتها 

ملك دمعت وحااولت تبعده 

ايااس لفها عليه وعينه في عينها انا ما قصدتش كل الي انتي فهمتيه انا بس ماا عرفتش اعبر واتفاجئت 

ملك بدمووع :انت قولتلي مش عاايز ولاد بينا 

اياس مسح دموعها بشفايفه كنت اقصد دلووقت لكن التعبير خااني انا اسف بجد ومش عاايز اشووف دمووعك دي مره تانيه حتى لو كان عليا انا شخصيا 

ملك بصااله بأمل :يعني مش هتخليني انزل البيبي 

ايااس ضحك :ايه شايفاااني سفااح 

وبعدين انا بملك واحده مش خلصان تخيلي كده يجيني ملك تااانيه 

ملك بفخر ومين قاال اني هجيب بنت مش يمكن ولد شبهك وكاانت بتبصله بحب 

ايااس مقدرش على نظراتها دي وخدها لعاالم مفيهووش غيررهم 

.........................

عند قاادر 

فااق الصبح كانت رسل نايمه على صدره 

طبعا قادر بالسنة الي فاتت اتخرج من الجاامعه واشتغل في مستشفى كبيره لانه اتخرج بامتياااز 

رسل رسل فوووقي يا حبيبتي هتتأخري عالجامعه 

رسل بنعس :سبني شوويا 

قااادر شاالها كالعاده وحطها تحت الشاااور على شااان تفووق 

رسل بغيظ :واللهي انك رخم اووي 

قادر بضحك :اعمل ايه مبتفووقيش غير كده 

رسل :منتا مش فاايق طوول الليل مع الولاد 

قادر بضحك :وااجبك يا حبيبتي خلصي وحصليني 

قاادر خرج كاان واحد من ولاده فااق 

قاادر سااله ولعبه شوويه وبنفسه :شبه عمتك بالضبط 

والولد كانه سمع باباه قاال ايه وضحكله 

خرجت رسل وقربت على قاادر وباسته على خده صبااح الخير 

قاادر :صبااح الورد يالله البسي بسررعه على شان اوصلك قبل ما اروح المشفى 

رسل :امتى هتخرج بقى اووف 

قاادر :بلاها اسطوانة كل يووم انجززي هتأخر كده 

رسل لبست ونيمت ولادها وخرجت سلمت على فريده وقالتلها انها رضعت الولاد و نيمتهم 

فريده بلطف :ربنا معااكم يا رب 

لكن قبل ما يخرج قاادر فريده مسكت ايده 

رسل مبعتتش ليك رسائل تانيه 

قاادر اتنهد لا يا امي لو بعتت انتي اول وحده هطمنك 

خرج قاادر وصل رسل وراح المشفى 

.......................... 

عند زين 

راح الجاامعه ادى محاظراته وراح الشركه 

شااف ايااس 

اياس :ازيك 

زين :زي منتا شايف عرفتلي بيته فين 

ايااس :ايووه اهو عندك في الورقه دي لكن ما اعتقدش كان حد حس عليها انها عنده معقوول محدش زاار مراد ده من سنه ونص تقريبا 

زين :ما حدش هيعرف لاني لمى استفسرت عنه كده من رسل قالتلي انه عايش مع باباه وانت بتقوول انه ليه شقه فأكيد محدش يعرف عنها لان العنوان دا مش هو نفسه العنوان بتااع بيت اهله 

اياس :هتروحله امتى 

زين لملم مفاتيحه :دلووقت هرووح دلوقت ويا تصيب يا تخيب 

اياس :ربنا معااك 

زين سااق العربيه بسررعه على المكان الي بالوورقه وطلع العماره قلبه كاان ساابقه وخاايف ومتعصب بنفس الووقت 

زين ضرب الجرس :فتح مراد البااب واول ما شاافه ضحك بمسخره بقاالي فتره مستني زياارتك دي اتفضل 

دخل زين وقلبه بينبض بعنف 

مراد قفل الباب ودخل وراه 

زين :قدر فين يا مراد 

هنا خرج بيبي بيحبي وبيضحك 

مراد شاااله :حبيبي 

زين :مراد انت متجووز انا اعرف انك اعزب 

مرااد :لا اعزب 

زين اتعصب :ايه البروود الي انت فيه دا قدر فين ودا ابن مين الي في حضنك انا متاأكد انك تعرف هي فين 

دا الواد نفسه الي كنت بتسألني ابن مين فااكر يا زين 

كان الكلام دا من قدر ؟؟؟؟؟ 

ارائكم تهمني قووي

              ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️


تابعووووني للروايات الكامله والحصريه



تكملة الرواية من هنا




بداية الروايه من هنا




تعليقات

close